Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (29)Періодичні видання (407)Бібліотечні видання (11)Краєзнавство (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 87
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-87 
1.


    Beck, G.
    Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning [Текст] = Стратегії навчання та оцінювання в умовах дистанційного викладання іноземних мов / G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 6-12. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
змішане -- навчання -- обернене -- контроль -- тестування
Дод.точки доступу:
Tsaryk, О. М.
Rybina, N. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Іванченко, О. З.
    Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету [Текст] = Evaluation of modern forms of lectures by first year students of medical university / О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 23-29. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ОСВІТА, СИСТЕМА ОЦІНОК -- ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК


   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- мотивація -- самонавчання
Анотація: У статті розглянено питання доцільності лекцій як виду навчальних занять за результатами анкетування студентів, а також недоліки і переваги традиційного й інтерактивного форматів проведення лекцій. На основі опитування студентів з’ясовували їх потребу у лекціях та порівнювали традиційні й інтерактивні лекції за такими ознаками, як: корисність, подолання монотонності, утримання уваги та інтересу, позитивна роль у навчанні і мотивації до самонавчання. Дослідження проведено шляхом анкетування 75 студентів 1 курсу 3 медичного факультету ЗДМУ спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» віком від 17 до 20 років. Питання анкети сформульовані авторами статті за допомогою дослідженої науково-методичної літератури, в якій вивчаються проблеми організації лекцій у закладах вищої освіти. За результатами анкетування студентів, лекцій потребують 77,4 % опитаних, перш за все, для отримання професійних знань і підготовки до практичних занять. Сучасні форми лекції – традиційна та інтерактивна – викликають майже однаковий інтерес близько 50 % студентів-першокурсників. Інтерактивна лекція оцінена студентами суттєво вище традиційної за показниками утримання уваги (64,5 % і 33,9 % відповідно) та позбавлення монотонності (78,5 % проти 19,4 %). Меншою мірою обидва формати лекцій відрізнялися для студентів за критеріями покращення навчання і самонавчання. При проведенні інтерактивної лекції у студентів першого курсу існують певні проблеми взаємодії з лектором – тільки 40,3 % позитивно оцінили можливість звернення викладача до них під час заняття і лише 29 % вільно звертаються самі при виникненні питань, що ми пов’язуємо з незавершеністю адаптаційного процесу до навчан­ня в університеті і в новому колективі. Результати дослідження показали, що лекція залишається видом навчальних занять, якого потребують студенти, а ефективність її проведення може бути підвищена шляхом застосування інтерактивного формату
The article considers the expediency of lectures as a type of training based on the results of student surveys, as well as the disadvantages and advantages of traditional and interactive lectures formats. Based on a survey of students to determine their need for lectures and compare traditional and interactive lectures on the basis of: usefulness, overcoming monotony, maintaining attention and interest, a positive role in learning and motivation for self-study. The study was conducted by questioning 75 medical faculty first-year students majoring in “Physical Therapy, Occupational Therapy” aged 17 to 20 years. The questions of the questionnaire were formulated by the authors of the article with the help of the researched scientific and methodical literature, which studies the problems of organizing lectures in higher educational institutions. According to the results of student surveys, 77.4 % of respondents need lectures, primarily to gain professional knowledge and prepare for practical classes. Modern forms of lecture – traditional and interactive – are of almost equal interest to about 50 % of freshmen. The interactive lecture was rated by students significantly higher than the traditional one in terms of retention of attention (64.5 % and 33.9 %, respectively) and deprivation of monotony (78.5 % vs. 19.4 %). To a lesser extent, both lecture formats differed for students in terms of improved learning and self-study. When conducting an interactive lecture, first-year students have certain problems of interaction with the lecturer – only 40.3 % positively assessed the possibility of the teacher to address them during the lesson and only 29 % are free to contact themselves when questions arise, which we associate with incomplete adaptation process to study at the university and in the new team. The results of the study showed that the lecture remains a type of study that students need, and their effectiveness can be increased by using an interactive format
Дод.точки доступу:
Мельнікова, О. З. Міхіна І. І.
Міхіна, І. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
61:378
І-54


. "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016 ; Вінниця)

    Ігнащук, О. В.
    Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова [Текст] / О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 59
ББК 61:378 + 74.58

Рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Бахнівський, В. С.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
"Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016 ; Вінниця)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
61:378
І-54


    "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016 ; Вінниця).
    Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. [Текст] / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця : [б. в.], 2016. - 180 с. - 1-138
    Зміст:
Мороз, В. М. Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту» / В. М. Мороз [и др.]. - С .3
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся T. Л.
Афонасюк, О. І. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова / О. І. Афонасюк. - С .7
Бахнівський, В. С. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ / B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. - С .9
Башинська, О. І. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини / О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. - С .10
Беднарчик, Т. Р. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук / Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. - С .11
Білик, Я. С. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення / Я. С. Білик. - С .12
Блажченко, В. В. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / В. В. Блажченко. - С .13
Богомолов, А. Є. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів / А. Є. Богомолов. - С .14
Богомолов, А. Є. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів / А. Є. Богомолов. - С .15
Бондар, С. А. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС / С. А. Бондар [и др.]. - С .16
Інші автори: Гармаш Л. Л., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М., Голодюк С. М.
Борейко, М. Р. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту» / М. Р. Борейко. - С .18
Булавенко, О. В. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу / О. В. Булавенко [и др.]. - С .18
Інші автори: Балабуєва С. В., Супрунова Т. В., Кливак В. В.
Булавенко, О. В. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти / О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. - С .20
Буртяк, Н. Г. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу / Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. - С .21
Ваколюк, Д. М. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання / Д. М. Ваколюк [и др.]. - С .22
Інші автори: Краснова Л. І., Сергета І. В., Лукіна Н. Ю.
Василенко, Г. Л. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики / Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. - С .23
Вергелес, К. М. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ / К. М. Вергелес. - С .25
Вергелес, К. М. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі / К. М. Вергелес. - С .26
Вільцанюк, О. О. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти / О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. - С .28
Власенко, М. В. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ / М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. - С .29
Вознюк, Л. А. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги / Л. А. Вознюк. - С .30
Волощук, Н. І. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології / Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. - С .31
Вуж, Т. Є. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти / Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. - С .32
Гаджула, Н. Г. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова / Н. Г. Гаджула. - С .33
Гайдаєнко, О. Ф. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту» / О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. - С .35
Гармаш, Л. Л. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія / Л. Л. Гармаш [и др.]. - С .36
Інші автори: Бондар С. А., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М., Голодюк С. М.
Гончаренко, О. В. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. - С .37
Горленко, О. В. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології / О. В. Горленко, І. М. Горленко. - С .38
Горленко, І. М. Роль візуалізації у викладанні стоматології / І. М. Горленко, О. В. Горленко. - С .39
Гулевич, А. М. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі / A. M. Гулевич. - С .40
Дзекан, О. В. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця / О. В. Дзекан. - С .42
Дзекан, О. В. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів / О. В. Дзекан. - С .43
Дмитренко, С. В. Автономія ВНЗ та академічні свободи / С. В. Дмитренко [и др.]. - С .44
Інші автори: Бондар С. А., Гармаш Л. Л., Наліжитий А. А., Пічкур О. М.
Дудік, О. П. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. - С .47
Дудник, В. М. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів / В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. - С .47
Дудник, В. М. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування / В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. - С .48
Дудник, В. М. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету / В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. - С .50
Дудник, В. М. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця / В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. - С .51
Дудник, В. М. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти / В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. - С .52
Дудник, В. М. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .53
Дудник, В. М. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .54
Жорняк, П. В. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам / П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. - С .55
Заічко, Н. В. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні / Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. - С .56
Заічко, Н. В. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання) / Н. В. Заічко [та ін.]. - С .57
Інші автори: Личик Г. З., Йолтухівський М. М., Тубулкан К. М.
Зелінська, Т. М. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії / Т. М. Зелінська. - С .58
Ігнащук, О. В. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. - С .59
Ільченко, О. В. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / О. В. Ільченко. - С .60
Ісакова, Н. М. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології / Н. М. Ісакова. - С .62
Істошин, В. М. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства / В. М. Істошин, А. В. Білошицька. - С .62
Йолтухівський, М. В. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету / М. В. Йолтухівський [и др.]. - С .63
Інші автори: Белік Н. В., Борейко Т. І., Шаповал О. М.
Какарькін, О. Я. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту » / О. Я. Какарькін [и др.]. - С .64
Інші автори: Костюк О. Г., Ковальчук А. П., Дроненко В. Г., Печевистий О. М.
Каніковський, О. Є. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір / О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. - С .66
Кіщук, В. В. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту» / В. В. Кіщук [и др.]. - С .67
Інші автори: Барціховський А. І., Дмитренко І. В., Лобко К. А., Бондарчук О. Д., Рауцкіс П. А., Скічко С. В., Грицун Я. П., Шамрай С. О., Максимчук В. В.
Кислова, Ю. О. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти / Ю. О. Кислова [и др.]. - С .67
Інші автори: Кулик Я. М., Процюк Т. Л., Антонець В. А., Мазулов О. В.
Колісник, П. Ф. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. - С .69
Колошко, О. М. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії / О. М. Колошко, А. В. Мельник. - С .70
Комарницька, Н. Т. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту» / Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. - С .71
Конопліцький, В. С. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова / B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. - С .73
Коньков, Д. Г. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури / Д. Г. Коньков. - С .74
Коньков, Д. Г. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти / Д. Г. Коньков. - С .75
Корзун, О. В. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури / О. В. Корзун. - С .76
Коробко, О. А. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи / О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. - С .78
Коспіюк, М. І. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / М. І. Коспіюк. - С .78
Коспіюк, А. Д. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції / А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. - С .80
Крижановська, А. В. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології / А. В. Крижановська. - С .80
Кулик, Д. Г. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології / Д. Г. Кулик. - С .81
Ладутько, С. В. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти / С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. - С .82
Леонова, Н. В. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова / Н. В. Леонова. - С .83
Лисенко, Д. А. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти / Д. А. Лисенко. - С .85
Лисенко, С. А. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам / С. А. Лисенко [и др.]. - С .86
Інші автори: Ткач А. А., Болюх Д. Б., Ткачук Т. В., Сміюха О. А., Лисенко Н. М.
Лісовий, М. І. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків / М. І. Лісовий. - С .86
Лісовий, М. І. Підручник як основний засіб навчання / М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. - С .88
Логутіна, Н. В. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я / Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. - С .90
Мазайкіна, І. О. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту» / І. О. Мазайкіна. - С .92
Макодай, І. І. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ / І. І. Макодай. - С .94
Максимович, Н. М. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності / Н. М. Максимович [и др.]. - С .96
Інші автори: Заліська О. М., Яцкова Г. Ю., Колач Т. С.
Малачкова, Н. В. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова / Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. - С .97
Марлова, А. С. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту» / А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. - С .98
Марчук, І. А. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів / І. А. Марчук. - С .100
Мацко, О. О. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. - С .101
Мруг, В. М. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності / В. М. Мруг. - С .103
Мудрак, І. Г. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів / І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. - С .104
Нечипорук, В. М. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту» / В. М. Нечипорук. - С .105
Остренюк, Р. С. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту» / Р. С. Остренюк. - С .105
Островський, В. А. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія / В. А. Островський. - С .106
Павлик, І. В. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір / І. В. Павлик. - С .107
Палій, Г. К. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології / Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. - С .109
Пархоменко, І. Л. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін) / І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. - С .110
Пархонюк, В. П. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання / В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. - С .111
Півторак, П. А. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету / П. А. Півторак, І. В. Феджага. - С .113
Піняжко, О. Б. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів / О. Б. Піняжко [и др.]. - С .114
Інші автори: Заліська О. М., Слабий М. В., Яцкова Г. Ю.
Піскун, Р. П. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців / Р. П. Піскун [и др.]. - С .115
Інші автори: Васенко Т. Б., Шевчук Т. І., Горбатюк С. М.
Піскун, Р. П. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні / Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. - С .116
Піскун, Р. П. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики / Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. - С .117
Пликанчук, О. В. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова / О. В. Пликанчук. - С .118
Пономарьова, Л. М. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО / Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. - С .120
Пономарьова, Л. М. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини / Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. - С .122
Понова, О. І. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту» / О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. - С .126
Пшук, П. Г. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту» / П. Г. Пшук, А. О. Камінська. - С .127
Пшук, П. Г. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці / П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. - С .128
Рациборинська-Полякова, Н. В. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту / Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. - С .129
Редчіц, М. А. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія» / М. А. Редчіц, О. В. Яцина. - С .130
Римша, О. В. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. В. Римша. - С .131
Римша, С. В. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту / С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. - С .132
Саврун, Т. І. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії / Т. І. Саврун, О. А. Биковська. - С .133
Сергета, І. В. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі / І. В. Сергета. - С .134
Сергета, І. В. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини / І. В. Сергета. - С .135
Сливка, О. Я. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів / О. Я. Сливка. - С .136
Смірнова, О. В. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Смірнова. - С .137
Сторожук, І. В. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія» / І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. - С .138
Сулім, О. Г. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова / О. Г. Сулім. - С .139
Суходоля, А. І. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти / А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. - С .140
Тертииша, О. В. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. - С .142
Тихолаз, В. О. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С .143
Інші автори: Школьніков B. C., Стезьмащук П. О., Руцька І. А., Лопаткіна О. П., Грищенко Ю. В., Залевський Л. Л.
Тихолаз, В. О. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту» / В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. - С .144
Трухманова, С. Л. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі / С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. - С .146
Тубулкан, К. М. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії / К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. - С .147
Фомін, О. О. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам / О. О. Фомін. - С .148
Фещук, Н. М. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра / Н. М. Фещук [и др.]. - С .149
Інші автори: Краснов О. М., Александрова О. Є., Лукіна П. Ю.
Фоміна, Н. С. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей / Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. - С .150
Фоміна, Л. В. Вербальність у роботі лікаря / Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. - С .151
Чайка, Г. В. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти / Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. - С .153
Чекотун, Т. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту» / Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. - С .154
Черв’як, М. М. Особливості викладання біохімії англомовним студентам / М. М. Черв'як. - С .155
Черв’як, М. М. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам / М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. - С .156
Черв’як, М. М. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами / М. М. Черв'як, О. І. Штатько. - С .156
Черешнюк, Г. С. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування / Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. - С .157
Чернобровый, В. М. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. - С .159
Шаламай, М. О. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика» / М. О. Шаламай, В. М. Дудник. - С .160
Шевчук, Н. М. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті / Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. - С .161
Шпакова, Н. А. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю / Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. - С .162
Шунков, B. C. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту» / B. C. Шунков. - С .163
Shust, N. Using copyright law / N. Shust. - С .164
Шушковська, Ю. Ю. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини / Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. - С .167
Ющенко, Т. І. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів / Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. - С .168
Яблонь, О. С. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / О. С. Яблонь [и др.]. - С .170
Інші автори: Биковська О. А., Пахнюща П. М., Рубіна О. С., Саврун Т. І.
Яблонь, О. С. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії / О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. - С .170
Яковлева, О. О. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті / О. О. Яковлева, К. В. Півторак. - С .171
ББК 61:378 + 74.58

Рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА

Анотація: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Полеся, T. Л.
Наліжитий, А. А.
Пічкур, О. М.
Голодюк, С. М.
Кливак, В. В.
Лукіна, Н. Ю.
Тубулкан, К. М.
Шаповал, О. М.
Дроненко, В. Г.
Печевистий, О. М.
Лобко, К. А.
Бондарчук, О. Д.
Рауцкіс, П. А.
Скічко, С. В.
Грицун, Я. П.
Шамрай, С. О.
Максимчук, В. В.
Антонець, В. А.
Мазулов, О. В.
Ткачук, Т. В.
Сміюха, О. А.
Лисенко, Н. М.
Колач, Т. С.
Яцкова, Г. Ю.
Горбатюк, С. М.
Руцька, І. А.
Лопаткіна, О. П.
Грищенко, Ю. В.
Залевський, Л. Л.
Лукіна, П. Ю.
Рубіна, О. С.
Саврун, Т. І.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів [Текст] = Information system of summary evaluation of knowledge of foreign citizens on undergraduate stage of training of doctors / П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 46-50. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
освітні -- КОМП’ЮТЕРНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- методика -- тестування -- студенти
Дод.точки доступу:
Сельський, П. Р.
Вольська, А. С.
Кліщ, І. М.
Сельський, Б. П.
Бурячківський, Е. С.
Курило, Х. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Булах, І. Є.
    Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації [Текст] / І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга // Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 2. - С. 20-22

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Волосовець, О.П.
Мруга, М. Р.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

7.


    Вільський, Г.
    Формування критеріїв оцінювання наукової значущості студентських конкурсних досліджень [Текст] = The Formation of the Evaluation Criteria Scientific Significance Student Competitive Research / Г. Вільський, Б. Михалишин, Л. Івлева // Вища школа. - 2015. - № 11/12. - С. 29-34

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Михалишин, Б.
Івлева, Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах [Текст] = The using of new objective assessment approaches of junior courses practical skills / В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- оцінка
Дод.точки доступу:
Кондратюк, В. Є.
Шевчук, С. Г.
Бичков, О. А.
Палієнко, І. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 23823/2004/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2004р. № 1
Зміст:
Бех, І. Законопростір сучасного виховного процесу / І. Бех. - С.10-13
Сидоренко, С. Формування Європейської зони вищої освіти (Чи наздоженемо "Болонський потяг"?) / С. Сидоренко. - С.27-33
Корсак, К. Формування культури оцінювання і забезпечення якості роботи вищих шкіл / К. Корсак. - С.41-47
Невмержицький, О. Стан розвитку виховання молоді в сучасних наукових дослідженнях / О. Невмержицький. - С.61-65
Жижко, Т. Інтенсифікація професійної підготовки студентів: системний підхід / Т. Жижко. - С.92-96
Сафонова, В. Інноваційні підходи до методології прогнозування розвитку вищої освіти / В. Сафонова. - С.106-109
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: 23823/2006/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 1
Зміст:
Левшин, М. Різновекторна модельованість навчального матеріалу в контексті здійснення особистісно орієнтованого підходу / М. Левшин. - С.13-17
Гуржій, А. Методологічні засади оцінювання та прогнозування розвитку вищої освіти в Україні / А. Гуржій, В. Гапон. - С.23-31
Вікторов, В. Основні критерії та показники якості освіти / В. Вікторов. - С.54-59
Кузнецов, Г. Науково-методичні та соціально-педагогічні аспекти безперервної освіти в контексті Болонського процесу / Г. Кузнецов, Т. Калюжна. - С.75-79
Невмержицький, О. Педагогічні технології - зваби і загрози / О. Невмержицький. - С.97-101
Владимирська, Є. Якість освіти як філософія та педагогіка розуміння доцільного / Є. Владимирська. - С.108-113
Є примірники у відділах: всього 2 : ІБО (2)
Вільні: ІБО (2)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: 23823/2010/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2010р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. 175 років у педагогічному просторі держави (Доповідь ректора Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова на урочистому засіданні колективу з нагоди ювілею університету) / В. Андрущенко. - С.5-10.
Сергієнко, І. Формула успіху (Академік Михайло згуровський - видатний учений і організатор освіти) / І. Сергієнко. - С.11-16.
Сергієнко, І. Служити інтересам науки, освіти та здоров'я людей (До 70-річчя члена-кореспондента НАН України Валентина Черних, ректора Національного фармацевтичного університету) / І. Сергієнко. - С.17-19.
Кремень, В. Інформаційне середовище - криза культури чи нове буття? / В. Кремень. - С.20-33.
Андрущенко, В. Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і світі / В. Андрущенко, В. Молодиченко. - С.34-42.
Стадницький, Ю. "Просторова організація економіки" як напрям підготовки фахівців в Україні / Ю. Стадницький. - С.43-47.
Пильгун, Л. Визначення, критерії та методи оцінювання професійної компетентності державних службовців / Л. Пильгун. - С.48-53
Бовт, Д. Застосування ідей модерації у роботі навчальної лабораторії класичного університету / Д. Бовт, Н. Лосєва. - С.54-59.
Тимошенко, О. Організація та управління якістю освіти: проблемні підходи / О. Тимошенко. - С.60-66.
Курняк, О. Демократизм політичної культури трансформаційного суспільства / О. Курняк. - С.67-71.
Костиря, І. До питання про чинники розвитку української культури / І. Костиря. - С.72-76.
Грабар, Г. Гостинність у соціокультурній сфері туризму як основний предмет філософського аналізу / Г. Грабар. - С.77-82.
Цибін, С. Молодіжна політика: основні напрямки реалізації / С. Цибін. - С.83-89.
Марків, О. Діагностика якості сучасного стану соціально-психологічного здоровя студентської молоді / О. Марків. - С.90-96.
Андрущенко, В. Спадщина малознаного Михайла Драгоманова - поліглота й культуролога / В. Андрущенко, В. Погребенник. - С.97-106.
Нісімчук, А. Розроблено концептуальну модель професійної підготовки вчителя трудового навчання сільської школи / А. Нісімчук. - С.107.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: 23823/2015/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2015р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Цивілізація культури / В. Андрущенко. - С.5-10
Бех, Ю. Космополітизм як світоглядно-ідеологічна платформа розбудови освіти XXI століття / Ю. Бех. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, В. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.17-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попова, І. Основні риси екологічно спрямованої освіти / І. Попова. - С.24-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шовш, К. Інформатизація освіти як теоретична і практична проблема / К. Шовш. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тимченко, І. Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз / І. Тимченко. - С.38-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кляп, М. Інноваційні методи навчання у ВНЗ як інструмент інтернаціоналізації вищої освіти України / М. Кляп. - С.45-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Романкова, Л. Волонтерська діяльність як складова формування моральних цінностей студентської молоді / Л. Романкова. - С.54-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Войдило, Я. Основні ресурси ефективності гуманітарно-світоглядної підготовки майбутніх інженерів / Я. Войдило. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Любивий, В. Соціальний медіа-концепт у контексті формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців / В. Любивий. - С.67-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Золотарьова, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофонних країнах Європейського Союзу: досвід Франції та Бельгії / І. Золотарьова, М. Колісник. - С.74-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стадник, М. М. Нові парадигмальні зрушення у виховному просторі. Рецензія на монографію «Формування особистості в умовах транзиту», підготовлену викладачами Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі та інших ВНЗ України (Керівник авторського колективу М. Ю. Зелінський) / М. М. Стадник. - С.82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: 23823/2018/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях / В. Андрущенко, І. Силадій. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Богданов, І. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою / І. Богданов [та ін.]. - С.11-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лисаков С., Немченко С., Крижко В.
Мороз, І. Реінжиніринг у системі освіти / І. Мороз, О. Стадник. - С.21-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development (Європейські студії соціальних інновацій у вищій освіті: когнітивні принципи розвитку соціальної згуртованості) / M. Nesterova. - С.28-33. - Bibliogr. at the end of the art.
Коваленко, В. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями / В. Коваленко. - С.34-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лукашук, М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти / М. Лукашук. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захаренко, К. Категорія інформаційної безпеки у вітчизняному філософсько-політологічному дискурсі / К. Захаренко. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Інноваційний тип прогресу як об’єкт дослідження філософії і науки / Ю. Опанасюк. - С.55-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ляшенко, Л. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні / Л. Ляшенко. - С.59-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іваній, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти / І. Іваній. - С.67-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федів, В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі / В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Оніщук, І. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України / І. Оніщук. - С.77-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Головна наукова подія навчального року / В. Астахова. - С.83-84
Панченко, Л. Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві / Л. Панченко, Д. Свириденко. - С.85
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: 23823/2018/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Обличчям до школи / В. Андрущенко. - С.5-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дзюба, С. Облік робочого часу й оцінювання трудових затрат науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України / С. Дзюба. - С.15-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Університетські рейтинги та проблема оцінки якості викладання і навчання / С. Курбатов. - С.25-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горбунова, Л. Трансверсальна самість в епоху глобалізації (до обґрунтування трансформативних стратегій вищої освіти) / Л. Горбунова. - С.30-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Якимчук, О. Значення «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті» як засадничого документу для української освітньої системи / О. Якимчук. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захаренко, К. Проблеми формування ефективної державної інформаційної політики і освіта / К. Захаренко. - С.44-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нікогосян, Л. Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів / Л. Нікогосян [та ін.]. - С.50-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Науменко І., Красна О., Бербек В.
Любарець, В. Особливості професійної підготовки менеджерів соціокультурної діяльності для індустрії гостинності / В. Любарець. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тарапата-Більченко, Л. Вища музична освіта України: виклики та стимули китайської освітньої міграції / Л. Тарапата-Більченко. - С.62-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. Intercultural competences in education for the development of social cohesion of youth: european practices (Інтеркультурні компетенції в освіті для розвитку соціальної згуртованості молоді: європейська практика) / M. Nesterova. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Ляшенко, Л. Роль мов і вищої освіти в національній ідентифікації молоді (Ірландія та Україна) / Л. Ляшенко, Н. Соловей. - С.75-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сімакова, Н. Теоретико-методологічні проблеми законотворення та правового супроводу вищої освіти / Н. Сімакова. - С.78-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 21876/2005/6
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2005р. № 6 . - 12.69, р.
Зміст:
Положення про оцінювання знань студентів економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - С.87-91
Положення про самостійну роботу студентів економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - С.92-96
Хюфнер, Клаус. Управління та фінансування вищої освіти в Німеччині / Клаус Хюфнер. - С.97-117
Замовлені прим-ки для відділів: ОК

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: 21876/2007/5
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2007р. № 5
Зміст:
Шинкарук, В. Основні напрями модернізації структури вищої освіти України / В. Шинкарук. - С.3-16
Марцин, В. Вища школа України на шляху трансформації у Європейський освітній простір / В. Марцин. - С.27-35
Загірняк, М. Система показників оцінювання діяльності керівників ВНЗ як управлінців вищої школи / М. Загірняк, А. Почтовюк. - С.45-54
Фарина, С. Європейський гуманістичний ідеал та його вплив на розвиток педагогічної думки в Україні у XVII ст. / С. Фарина. - С.64-74
Агачі, П. Ш. Проблеми сумісництва в університеті Бабеш-Больяй (Румунія) / П. Ш. Агачі. - С.88-94
Хмілєка, Є. Сумісництво як додаткове джерело доходу: як зробити цю практику благом і для викладачів, і для університетів? / Є. Хмілєка. - С.75-87
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: 21876/2008/11
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2008р. № 11
Зміст:
Шевченко, С. Оцінювання якості вищої освіти в контексті приєднання України до болонського процесу / С. Шевченко
Морозова, Т. Британські професійні та академічні стандарти у сфері ІКТ / Т. Морозова
Умови прийому до вищих навчальних закладів України
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: 21876/2009/2
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 2
Зміст:
Півняк, Г. Національний гірничий університет: відповідність часу / Г. Півняк. - С.3-14.
Бешта, О. Науково-дослідна діяльність Національного гірничого університету / О. Бешта. - С.15-22.
Садовенко, І. Діяльність науково-освтнього центру з вирішення фундаментальних проблем функціонування геотехнічних систем і підготовки фахівців / І. Садовенко, О. Сдвижкова. - С.23-28.
Франчук, В. Концепція підготовки інженерів у віртуальних технологіях / В. Франчук, К. Заболотний, О. Панченко. - С.29-46.
Хоменко, О. Новації Національного гірничого університету у підготовці науково-педагогічних кадрів / О. Хоменко, С. Шевченко. - С.47-50.
Салов, В. Уніфікація інформаційної бази і методології оцінювання потенціалу та результативності вищих навчальних закладів / В Салов. - С.51-64.
Бондаренко, В. Еволюція структури вищої освіти / В. Бондаренко, В. Бузило, В. Салов. - С.65-71.
Роєнко, А. Якісна підготовка майбутніх студентів - важливе завдання середніх закладів освіти / А. Роєнко. - С.72-75.
Соболь, І. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу в Національному гірничому університеті / І. Соболь, Н. Гринько. - С.76-82.
Ігнатьєва, С. Центр культури української мови імені Олеся Гончара / С. Ігнатьєва. - С.83-85.
Швидько, Г. Історичні наукові студії у Національному гірничому університеті / Г. Швидько. - С.86-91.
Інформаційно-аналітичні матеріали за підсумками ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади та Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук. 2006/2007 навчальний рік. - С.92-124.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: 21876/2009/6
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 6
Зміст:
Пономаренко, В. Харківський національний економічний університет: минуле, сучасне, майбутнє / В. Пономаренко. - С.3-13.
Ямковий, В. Аспекти оцінювання релевантності системи ранжування вищих навчальних закладів / В. Ямковий. - С.14-38.
Приходько, В. Педагогічна технологія формування навчальної діяльності студентів як засіб забезпечення якості вищої освіти / В. Приходько, С. Шевченко, О. Ясєв. - С.39-47.
Кравченко, В. Моделювання систем: досвід та перспективи викладання дисциплін / В. Кравченко, Ю. Шабаліна, В. Кравченко. - С.48-54.
Гресь, Н. Розслідування нещасного випадку, який стався під час виробничої практики студентів / Н. Гресь. - С.55-66.
Пилип, Я. Роль вузівської бібліотеки в забезпеченні самостійної роботи студентів / Я. Пилип. - С.67-71.
Цехмістрова, Г. Підготовка фахівців готельного бізнесу - відкрити шлях! / Г. Цехмістрова. - С.72-79.
Сікорський, П. Дидактичне структурування навчального матеріалу з фундаментальних дисциплін як педагогічна проблема / П. Сікорський, О. Вітер. - С.80-87.
Жорнова, О. Репрезентація сенсу наукового знання: проблеми і перспективи вимірювання якості освіти / О. Жорнова. - С.88-96.
Ликова, В. Педагогічна терапія як засіб цілісного оздоровлення освіти / В. Ликова. - С.97-106.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: 21876/2011/1
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2011р. № 1
Зміст:
Байденко, В. Еволюція бакалаврату і магістратури: 1999-2010 роки (європейський ракурс) / В. Байденко. - С.9-23.
Суханцева, В. Викладання філософії в українському університеті: соціокультурний аспект / В. Суханцева, О. Яценко. - С.24-28.
Таланова, Ж. Світові рейтинги університетів та основні ознаки вищої освіти високого класу: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.29-39.
Васильєв, А. Побудова інноваційної системи управління університетом: інтегрована інформаційна система / А. Васильєв, В. Любчак, В. Хоменко. - С.40-45.
Субіна, О. Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг / О. Субіна. - С.46-54.
Нерянов, Ю. Шляхи оптимізації навчання іноземних студентів англійською мовою в медичному університеті / Ю. Нерянов [и др.] . - С.55-58.
Інші автори: Іванько О., Круть О., Компанієць В., Казима Н.
Грищенко, Т. Наукова бібліотека в інформаційно-освітньому просторі вищого навчального закладу. Аспекти інтегральної взаємодії / Т. Грищенко, Н. Етенко. - С.59-66.
Мазур, Н. Формування системи оцінювання та рейтингування педагогічного персоналу ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації на основі експертних оцінок / Н. Мазур. - С.67-74.
Вієвська, М. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти / М. Вієвська, Л. Красовська. - С.75-82.
Бутук, О. Стадії соціально-економічного прогресу / О. Бутук. - С.83-92.
Артемова, Л. Виховання чи лише навчання студентів / Л. Артемова. - С.93-103.
Галиця, І. Інтелектуально-конкурентні ігри як креативний механізм активізації педагогічного, наукового та інноваційного процесів / І. Галиця, О. Галиця. - С.104-107.
Шлях довжиною у 135 років. - С.108-112.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-87 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)