Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (29)Періодичні видання (407)Бібліотечні видання (11)Краєзнавство (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 87
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-87 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Beck G., Tsaryk О. М., Rybina N. V.
Назва : Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning
Паралельн. назви :Стратегії навчання та оцінювання в умовах дистанційного викладання іноземних мов
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 6-12 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): змішане--навчання--обернене--контроль--тестування
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванченко О. З., Мельнікова О. З. Міхіна І. І., Міхіна І. І.
Назва : Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету
Паралельн. назви :Evaluation of modern forms of lectures by first year students of medical university
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 23-29 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
ОСВІТА, СИСТЕМА ОЦІНОК -- ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): анкетування--мотивація--самонавчання
Анотація: У статті розглянено питання доцільності лекцій як виду навчальних занять за результатами анкетування студентів, а також недоліки і переваги традиційного й інтерактивного форматів проведення лекцій. На основі опитування студентів з’ясовували їх потребу у лекціях та порівнювали традиційні й інтерактивні лекції за такими ознаками, як: корисність, подолання монотонності, утримання уваги та інтересу, позитивна роль у навчанні і мотивації до самонавчання. Дослідження проведено шляхом анкетування 75 студентів 1 курсу 3 медичного факультету ЗДМУ спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» віком від 17 до 20 років. Питання анкети сформульовані авторами статті за допомогою дослідженої науково-методичної літератури, в якій вивчаються проблеми організації лекцій у закладах вищої освіти. За результатами анкетування студентів, лекцій потребують 77,4 % опитаних, перш за все, для отримання професійних знань і підготовки до практичних занять. Сучасні форми лекції – традиційна та інтерактивна – викликають майже однаковий інтерес близько 50 % студентів-першокурсників. Інтерактивна лекція оцінена студентами суттєво вище традиційної за показниками утримання уваги (64,5 % і 33,9 % відповідно) та позбавлення монотонності (78,5 % проти 19,4 %). Меншою мірою обидва формати лекцій відрізнялися для студентів за критеріями покращення навчання і самонавчання. При проведенні інтерактивної лекції у студентів першого курсу існують певні проблеми взаємодії з лектором – тільки 40,3 % позитивно оцінили можливість звернення викладача до них під час заняття і лише 29 % вільно звертаються самі при виникненні питань, що ми пов’язуємо з незавершеністю адаптаційного процесу до навчан­ня в університеті і в новому колективі. Результати дослідження показали, що лекція залишається видом навчальних занять, якого потребують студенти, а ефективність її проведення може бути підвищена шляхом застосування інтерактивного форматуThe article considers the expediency of lectures as a type of training based on the results of student surveys, as well as the disadvantages and advantages of traditional and interactive lectures formats. Based on a survey of students to determine their need for lectures and compare traditional and interactive lectures on the basis of: usefulness, overcoming monotony, maintaining attention and interest, a positive role in learning and motivation for self-study. The study was conducted by questioning 75 medical faculty first-year students majoring in “Physical Therapy, Occupational Therapy” aged 17 to 20 years. The questions of the questionnaire were formulated by the authors of the article with the help of the researched scientific and methodical literature, which studies the problems of organizing lectures in higher educational institutions. According to the results of student surveys, 77.4 % of respondents need lectures, primarily to gain professional knowledge and prepare for practical classes. Modern forms of lecture – traditional and interactive – are of almost equal interest to about 50 % of freshmen. The interactive lecture was rated by students significantly higher than the traditional one in terms of retention of attention (64.5 % and 33.9 %, respectively) and deprivation of monotony (78.5 % vs. 19.4 %). To a lesser extent, both lecture formats differed for students in terms of improved learning and self-study. When conducting an interactive lecture, first-year students have certain problems of interaction with the lecturer – only 40.3 % positively assessed the possibility of the teacher to address them during the lesson and only 29 % are free to contact themselves when questions arise, which we associate with incomplete adaptation process to study at the university and in the new team. The results of the study showed that the lecture remains a type of study that students need, and their effectiveness can be increased by using an interactive format
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61:378/І-54
Автор(и) : Ігнащук О. В., Бахнівський В. С.
Назва : Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.
Місце публікування : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 59 (Шифр 61:378/І-54-845021)
ББК : 61:378 + 74.58
Предметні рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

4.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378/І-54
Назва : Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2016
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 70.00 р.
ББК : 61:378 + 74.58
Предметні рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Зміст : Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Мороз [и др.]. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. І. Афонасюк. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ/ B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини/ О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення/ Я. С. Білик. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. В. Блажченко. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів/ А. Є. Богомолов. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/ А. Є. Богомолов. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС/ С. А. Бондар [и др.]. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ М. Р. Борейко. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу/ О. В. Булавенко [и др.]. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/ О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу/ Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання/ Д. М. Ваколюк [и др.]. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики/ Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ/ К. М. Вергелес. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі/ К. М. Вергелес. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги/ Л. А. Вознюк. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології/ Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. Г. Гаджула. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту»/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/ О. В. Горленко, І. М. Горленко. Роль візуалізації у викладанні стоматології/ І. М. Горленко, О. В. Горленко. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/ A. M. Гулевич. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця/ О. В. Дзекан. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів/ О. В. Дзекан. Автономія ВНЗ та академічні свободи/ С. В. Дмитренко [и др.]. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні/ Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)/ Н. В. Заічко [та ін.]. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії/ Т. М. Зелінська. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. В. Ільченко. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології/ Н. М. Ісакова. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету/ М. В. Йолтухівський [и др.]. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту »/ О. Я. Какарькін [и др.]. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту»/ В. В. Кіщук [и др.]. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/ Ю. О. Кислова [и др.]. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту»/ Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури/ Д. Г. Коньков. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/ Д. Г. Коньков. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури/ О. В. Корзун. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ М. І. Коспіюк. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції/ А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології/ А. В. Крижановська. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології/ Д. Г. Кулик. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/ С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ Н. В. Леонова. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти/ Д. А. Лисенко. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам/ С. А. Лисенко [и др.]. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Підручник як основний засіб навчання/ М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту»/ І. О. Мазайкіна. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ/ І. І. Макодай. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності/ Н. М. Максимович [и др.]. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова/ Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів/ І. А. Марчук. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності/ В. М. Мруг. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів/ І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Нечипорук. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту»/ Р. С. Остренюк. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія/ В. А. Островський. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір/ І. В. Павлик. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології/ Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін)/ І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету/ П. А. Півторак, І. В. Феджага. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів/ О. Б. Піняжко [и др.]. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців/ Р. П. Піскун [и др.]. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики/ Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО/ Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини/ Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту»/ О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ П. Г. Пшук, А. О. Камінська. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці/ П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія»/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Римша. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/ Т. І. Саврун, О. А. Биковська. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі/ І. В. Сергета. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини/ І. В. Сергета. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/ О. Я. Сливка. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Смірнова. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія»/ І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. Г. Сулім. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти/ А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.]. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту»/ В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі/ С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/ К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам/ О. О. Фомін. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра/ Н. М. Фещук [и др.]. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Вербальність у роботі лікаря/ Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти/ Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. Особливості викладання біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами/ М. М. Черв'як, О. І. Штатько. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/ М. О. Шаламай, В. М. Дудник. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю/ Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ B. C. Шунков. Using copyright law/ N. Shust. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. С. Яблонь [и др.]. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/ О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак.
Анотація: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сельський П. Р., Вольська А. С., Кліщ І. М., Сельський Б. П., Бурячківський Е. С., Курило Х. І.
Назва : Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів
Паралельн. назви :Information system of summary evaluation of knowledge of foreign citizens on undergraduate stage of training of doctors
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 46-50 (Шифр МУ7/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Методи навчання -- Методы обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітні--комп’ютерні--технології--методика--тестування--студенти
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булах І.Є., Волосовець О.П., Мруга М. Р.
Назва : Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 2. - С. 20-22 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вільський Г., Михалишин Б., Івлева Л.
Назва : Формування критеріїв оцінювання наукової значущості студентських конкурсних досліджень
Паралельн. назви :The Formation of the Evaluation Criteria Scientific Significance Student Competitive Research
Місце публікування : Вища школа. - 2015. - № 11/12. - С. 29-34 (Шифр 21876/2015/11/12)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондратюк В. Є., Шевчук С. Г., Бичков О. А., Палієнко І. А.
Назва : Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах
Паралельн. назви :The using of new objective assessment approaches of junior courses practical skills
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 89-93 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): компетентність--оцінка
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Вища освіта України -2004р.,N 1
Цікаві статті :
Бех І. Законопростір сучасного виховного процесу/ І. Бех (стр.10-13)
Сидоренко С. Формування Європейської зони вищої освіти (Чи наздоженемо "Болонський потяг"?)/ С. Сидоренко (стр.27-33)
Корсак К. Формування культури оцінювання і забезпечення якості роботи вищих шкіл/ К. Корсак (стр.41-47)
Невмержицький О. Стан розвитку виховання молоді в сучасних наукових дослідженнях/ О. Невмержицький (стр.61-65)
Жижко Т. Інтенсифікація професійної підготовки студентів: системний підхід/ Т. Жижко (стр.92-96)
Сафонова В. Інноваційні підходи до методології прогнозування розвитку вищої освіти/ В. Сафонова (стр.106-109)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вища освіта України -2006р.,N 1
Цікаві статті :
Левшин М. Різновекторна модельованість навчального матеріалу в контексті здійснення особистісно орієнтованого підходу/ М. Левшин (стр.13-17)
Гуржій А. Методологічні засади оцінювання та прогнозування розвитку вищої освіти в Україні / А. Гуржій, В. Гапон (стр.23-31)
Вікторов В. Основні критерії та показники якості освіти/ В. Вікторов (стр.54-59)
Кузнецов Г. Науково-методичні та соціально-педагогічні аспекти безперервної освіти в контексті Болонського процесу/ Г. Кузнецов, Т. Калюжна (стр.75-79)
Невмержицький О. Педагогічні технології - зваби і загрози/ О. Невмержицький (стр.97-101)
Владимирська Є. Якість освіти як філософія та педагогіка розуміння доцільного/ Є. Владимирська (стр.108-113)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Вища освіта України -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. 175 років у педагогічному просторі держави (Доповідь ректора Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова на урочистому засіданні колективу з нагоди ювілею університету)/ В. Андрущенко (стр.5-10.)
Сергієнко І. Формула успіху (Академік Михайло згуровський - видатний учений і організатор освіти)/ І. Сергієнко (стр.11-16.)
Сергієнко І. Служити інтересам науки, освіти та здоров'я людей (До 70-річчя члена-кореспондента НАН України Валентина Черних, ректора Національного фармацевтичного університету)/ І. Сергієнко (стр.17-19.)
Кремень В. Інформаційне середовище - криза культури чи нове буття?/ В. Кремень (стр.20-33.)
Андрущенко В. Академічна мобільність: проблема реалізації в Україні і світі/ В. Андрущенко, В. Молодиченко (стр.34-42.)
Стадницький Ю. "Просторова організація економіки" як напрям підготовки фахівців в Україні/ Ю. Стадницький (стр.43-47.)
Пильгун Л. Визначення, критерії та методи оцінювання професійної компетентності державних службовців/ Л. Пильгун (стр.48-53)
Бовт Д. Застосування ідей модерації у роботі навчальної лабораторії класичного університету/ Д. Бовт, Н. Лосєва (стр.54-59.)
Тимошенко О. Організація та управління якістю освіти: проблемні підходи/ О. Тимошенко (стр.60-66.)
Курняк О. Демократизм політичної культури трансформаційного суспільства/ О. Курняк (стр.67-71.)
Костиря І. До питання про чинники розвитку української культури/ І. Костиря (стр.72-76.)
Грабар Г. Гостинність у соціокультурній сфері туризму як основний предмет філософського аналізу/ Г. Грабар (стр.77-82.)
Цибін С. Молодіжна політика: основні напрямки реалізації/ С. Цибін (стр.83-89.)
Марків О. Діагностика якості сучасного стану соціально-психологічного здоровя студентської молоді/ О. Марків (стр.90-96.)
Андрущенко В. Спадщина малознаного Михайла Драгоманова - поліглота й культуролога/ В. Андрущенко, В. Погребенник (стр.97-106.)
Нісімчук А. Розроблено концептуальну модель професійної підготовки вчителя трудового навчання сільської школи/ А. Нісімчук (стр.107.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Вища освіта України -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Цивілізація культури/ В. Андрущенко (стр.5-10)
Бех Ю. Космополітизм як світоглядно-ідеологічна платформа розбудови освіти XXI століття/ Ю. Бех (стр.11-16)
Коваленко В. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи/ В. Коваленко (стр.17-23)
Попова І. Основні риси екологічно спрямованої освіти/ І. Попова (стр.24-31)
Шовш К. Інформатизація освіти як теоретична і практична проблема/ К. Шовш (стр.32-37)
Тимченко І. Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз/ І. Тимченко (стр.38-44)
Кляп М. Інноваційні методи навчання у ВНЗ як інструмент інтернаціоналізації вищої освіти України/ М. Кляп (стр.45-53)
Романкова Л. Волонтерська діяльність як складова формування моральних цінностей студентської молоді/ Л. Романкова (стр.54-60)
Войдило Я. Основні ресурси ефективності гуманітарно-світоглядної підготовки майбутніх інженерів/ Я. Войдило (стр.61-66)
Любивий В. Соціальний медіа-концепт у контексті формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців/ В. Любивий (стр.67-73)
Золотарьова І. Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофонних країнах Європейського Союзу: досвід Франції та Бельгії/ І. Золотарьова, М. Колісник (стр.74-81)
Стадник М. М. Нові парадигмальні зрушення у виховному просторі. Рецензія на монографію «Формування особистості в умовах транзиту», підготовлену викладачами Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі та інших ВНЗ України (Керівник авторського колективу М. Ю. Зелінський)/ М. М. Стадник (стр.82-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Вища освіта України -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Андрущенко В. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях/ В. Андрущенко, І. Силадій (стр.5-10)
Богданов І. Ідея провідництва в управлінні вищою освітою/ І. Богданов [та ін.] (стр.11-20)
Мороз І. Реінжиніринг у системі освіти/ І. Мороз, О. Стадник (стр.21-27)
Nesterova M. European studies of social innovations in higher education: cognitive principles of social cohesion development (Європейські студії соціальних інновацій у вищій освіті: когнітивні принципи розвитку соціальної згуртованості)/ M. Nesterova (стр.28-33)
Коваленко В. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями/ В. Коваленко (стр.34-40)
Лукашук М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти/ М. Лукашук (стр.41-47)
Захаренко К. Категорія інформаційної безпеки у вітчизняному філософсько-політологічному дискурсі/ К. Захаренко (стр.48-54)
Опанасюк Ю. Інноваційний тип прогресу як об’єкт дослідження філософії і науки/ Ю. Опанасюк (стр.55-58)
Ляшенко Л. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні/ Л. Ляшенко (стр.59-66)
Іваній І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти/ І. Іваній (стр.67-71)
Федів В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі/ В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура (стр.72-76)
Оніщук І. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України/ І. Оніщук (стр.77-82)
Астахова В. Головна наукова подія навчального року/ В. Астахова (стр.83-84)
Панченко Л. Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві/ Л. Панченко, Д. Свириденко (стр.85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Вища освіта України -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Обличчям до школи/ В. Андрущенко (стр.5-14)
Дзюба С. Облік робочого часу й оцінювання трудових затрат науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти України/ С. Дзюба (стр.15-24)
Курбатов С. Університетські рейтинги та проблема оцінки якості викладання і навчання/ С. Курбатов (стр.25-29)
Горбунова Л. Трансверсальна самість в епоху глобалізації (до обґрунтування трансформативних стратегій вищої освіти)/ Л. Горбунова (стр.30-37)
Якимчук О. Значення «Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті» як засадничого документу для української освітньої системи/ О. Якимчук (стр.38-43)
Захаренко К. Проблеми формування ефективної державної інформаційної політики і освіта/ К. Захаренко (стр.44-49)
Нікогосян Л. Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів/ Л. Нікогосян [та ін.] (стр.50-55)
Любарець В. Особливості професійної підготовки менеджерів соціокультурної діяльності для індустрії гостинності/ В. Любарець (стр.56-61)
Тарапата-Більченко Л. Вища музична освіта України: виклики та стимули китайської освітньої міграції/ Л. Тарапата-Більченко (стр.62-68)
Nesterova M. Intercultural competences in education for the development of social cohesion of youth: european practices (Інтеркультурні компетенції в освіті для розвитку соціальної згуртованості молоді: європейська практика)/ M. Nesterova (стр.69-74)
Ляшенко Л. Роль мов і вищої освіти в національній ідентифікації молоді (Ірландія та Україна)/ Л. Ляшенко, Н. Соловей (стр.75-77)
Сімакова Н. Теоретико-методологічні проблеми законотворення та правового супроводу вищої освіти/ Н. Сімакова (стр.78-83)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Вища школа -2005р.,N 6
Цікаві статті :
Положення про оцінювання знань студентів економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка (стр.87-91)
Положення про самостійну роботу студентів економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка (стр.92-96)
Хюфнер Клаус. Управління та фінансування вищої освіти в Німеччині/ Клаус Хюфнер (стр.97-117)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Вища школа -2007р.,N 5
Цікаві статті :
Шинкарук В. Основні напрями модернізації структури вищої освіти України/ В. Шинкарук (стр.3-16)
Марцин В. Вища школа України на шляху трансформації у Європейський освітній простір/ В. Марцин (стр.27-35)
Загірняк М. Система показників оцінювання діяльності керівників ВНЗ як управлінців вищої школи/ М. Загірняк, А. Почтовюк (стр.45-54)
Фарина С. Європейський гуманістичний ідеал та його вплив на розвиток педагогічної думки в Україні у XVII ст./ С. Фарина (стр.64-74)
Агачі П.Ш. Проблеми сумісництва в університеті Бабеш-Больяй (Румунія)/ П. Ш. Агачі (стр.88-94)
Хмілєка Є. Сумісництво як додаткове джерело доходу: як зробити цю практику благом і для викладачів, і для університетів?/ Є. Хмілєка (стр.75-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Вища школа -2008р.,N 11
Цікаві статті :
Шевченко С. Оцінювання якості вищої освіти в контексті приєднання України до болонського процесу/ С. Шевченко
Морозова Т. Британські професійні та академічні стандарти у сфері ІКТ/ Т. Морозова
Умови прийому до вищих навчальних закладів України
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Вища школа -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Півняк Г. Національний гірничий університет: відповідність часу/ Г. Півняк (стр.3-14.)
Бешта О. Науково-дослідна діяльність Національного гірничого університету/ О. Бешта (стр.15-22.)
Садовенко І. Діяльність науково-освтнього центру з вирішення фундаментальних проблем функціонування геотехнічних систем і підготовки фахівців/ І. Садовенко, О. Сдвижкова (стр.23-28.)
Франчук В. Концепція підготовки інженерів у віртуальних технологіях / В. Франчук, К. Заболотний, О. Панченко (стр.29-46.)
Хоменко О. Новації Національного гірничого університету у підготовці науково-педагогічних кадрів/ О. Хоменко, С. Шевченко (стр.47-50.)
Салов В. Уніфікація інформаційної бази і методології оцінювання потенціалу та результативності вищих навчальних закладів/ В Салов (стр.51-64.)
Бондаренко В. Еволюція структури вищої освіти/ В. Бондаренко, В. Бузило, В. Салов (стр.65-71.)
Роєнко А. Якісна підготовка майбутніх студентів - важливе завдання середніх закладів освіти/ А. Роєнко (стр.72-75.)
Соболь І. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу в Національному гірничому університеті/ І. Соболь, Н. Гринько (стр.76-82.)
Ігнатьєва С. Центр культури української мови імені Олеся Гончара/ С. Ігнатьєва (стр.83-85.)
Швидько Г. Історичні наукові студії у Національному гірничому університеті/ Г. Швидько (стр.86-91.)
Інформаційно-аналітичні матеріали за підсумками ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади та Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук. 2006/2007 навчальний рік (стр.92-124.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Вища школа -2009р.,N 6
Цікаві статті :
Пономаренко В. Харківський національний економічний університет: минуле, сучасне, майбутнє/ В. Пономаренко (стр.3-13.)
Ямковий В. Аспекти оцінювання релевантності системи ранжування вищих навчальних закладів/ В. Ямковий (стр.14-38.)
Приходько В. Педагогічна технологія формування навчальної діяльності студентів як засіб забезпечення якості вищої освіти/ В. Приходько, С. Шевченко, О. Ясєв (стр.39-47.)
Кравченко В. Моделювання систем: досвід та перспективи викладання дисциплін/ В. Кравченко, Ю. Шабаліна, В. Кравченко (стр.48-54.)
Гресь Н. Розслідування нещасного випадку, який стався під час виробничої практики студентів/ Н. Гресь (стр.55-66.)
Пилип Я. Роль вузівської бібліотеки в забезпеченні самостійної роботи студентів/ Я. Пилип (стр.67-71.)
Цехмістрова Г. Підготовка фахівців готельного бізнесу - відкрити шлях!/ Г. Цехмістрова (стр.72-79.)
Сікорський П. Дидактичне структурування навчального матеріалу з фундаментальних дисциплін як педагогічна проблема/ П. Сікорський, О. Вітер (стр.80-87.)
Жорнова О. Репрезентація сенсу наукового знання: проблеми і перспективи вимірювання якості освіти/ О. Жорнова (стр.88-96.)
Ликова В. Педагогічна терапія як засіб цілісного оздоровлення освіти/ В. Ликова (стр.97-106.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Вища школа -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Байденко В. Еволюція бакалаврату і магістратури: 1999-2010 роки (європейський ракурс)/ В. Байденко (стр.9-23.)
Суханцева В. Викладання філософії в українському університеті: соціокультурний аспект/ В. Суханцева, О. Яценко (стр.24-28.)
Таланова Ж. Світові рейтинги університетів та основні ознаки вищої освіти високого класу: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз/ Ж. Таланова (стр.29-39.)
Васильєв А. Побудова інноваційної системи управління університетом: інтегрована інформаційна система/ А. Васильєв, В. Любчак, В. Хоменко (стр.40-45.)
Субіна О. Імідж вищого навчального закладу як важливий чинник конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг/ О. Субіна (стр.46-54.)
Нерянов Ю. Шляхи оптимізації навчання іноземних студентів англійською мовою в медичному університеті/ Ю. Нерянов [и др.] (стр.55-58.)
Грищенко Т. Наукова бібліотека в інформаційно-освітньому просторі вищого навчального закладу. Аспекти інтегральної взаємодії/ Т. Грищенко, Н. Етенко (стр.59-66.)
Мазур Н. Формування системи оцінювання та рейтингування педагогічного персоналу ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації на основі експертних оцінок/ Н. Мазур (стр.67-74.)
Вієвська М. Формування мотивації фахівця до безперервної професійної освіти/ М. Вієвська, Л. Красовська (стр.75-82.)
Бутук О. Стадії соціально-економічного прогресу/ О. Бутук (стр.83-92.)
Артемова Л. Виховання чи лише навчання студентів/ Л. Артемова (стр.93-103.)
Галиця І. Інтелектуально-конкурентні ігри як креативний механізм активізації педагогічного, наукового та інноваційного процесів/ І. Галиця, О. Галиця (стр.104-107.)
Шлях довжиною у 135 років (стр.108-112.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-87 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)