Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (29)Періодичні видання (407)Бібліотечні видання (11)Краєзнавство (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 87
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-87 
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2005р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали науково-практичної конференції . Досвід впровадження основних засад Болонського процесу в систему вищої медичної (фармацевтичної) освіти ,14-15 квітня 2005р./ науково-практичної конференції Матеріали (стр.6-40)
Передрій В. Стратегія Євроінтеграційного реформування вищої медичної та фармацевтичної освіти України/ В. Передрій (стр.9-11)
Волосовець О. Питання якості освіти у контексті впровадження засад Болонської декларації у вищій медичній школі/ О. Волосовець (стр.12-16)
Вітенко І. Навчальна книга -як важлива компонента впровадження Болонського процесу в медичну освіту України/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.17-20)
Ковальчук Л. Медична освіта в Україні та Болонський процес: реальність і шляхи переходу до Європейського освітнього простору / Л. Ковальчук, І. Мисула, К. Пашко (стр.21-23)
Зіменковський Б. Актуальні проблеми розвитку інноваційних процесів у вищій медичній та фармацевтичній освіті України у контексті Європейського вибору/ Б. Зіменковський, М. Гжегоцький, І. Солонинко (стр.31-33)
Запорожан В. Модернізація навчання як чинник Євроінтеграції/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.36-37)
Колесник Ю. Болонський процес та якість освіти/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов (стр.38-40)
Матеріали науково-практичної конференції-семінару. Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики,12-13 травня 2005р./ науково-практичної конференції-семінару Матеріали (стр.42-76)
Мінцер О. Методологія та методичні підходи до аналізу результатів клінічних досліджень та підготовки систематичних оглядів/ О. Мінцер (стр.47-49)
Вітенко І. Біоетика як моральна основа загальної підготовки лікаря/ І. Вітенко, А. Циганенко, О. Ковальова (стр.55-57)
Казаков В. Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.58-63)
Яцина О. Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів ІІІ курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій/ О. Яцина, І. Сергета, М. Редчіц (стр.74-76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Казаков В., Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О.
Назва : Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 58-63 (Шифр МУ7/2005/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища освіта України -2004р.,N 1
Цікаві статті :
Бех І. Законопростір сучасного виховного процесу/ І. Бех (стр.10-13)
Сидоренко С. Формування Європейської зони вищої освіти (Чи наздоженемо "Болонський потяг"?)/ С. Сидоренко (стр.27-33)
Корсак К. Формування культури оцінювання і забезпечення якості роботи вищих шкіл/ К. Корсак (стр.41-47)
Невмержицький О. Стан розвитку виховання молоді в сучасних наукових дослідженнях/ О. Невмержицький (стр.61-65)
Жижко Т. Інтенсифікація професійної підготовки студентів: системний підхід/ Т. Жижко (стр.92-96)
Сафонова В. Інноваційні підходи до методології прогнозування розвитку вищої освіти/ В. Сафонова (стр.106-109)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корсак К.
Назва : Формування культури оцінювання і забезпечення якості роботи вищих шкіл
Місце публікування : Вища освіта України. - 2004. - №1. - С. 41-47 (Шифр 23823/2004/1)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вища школа -2005р.,N 6
Цікаві статті :
Положення про оцінювання знань студентів економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка (стр.87-91)
Положення про самостійну роботу студентів економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка (стр.92-96)
Хюфнер Клаус. Управління та фінансування вищої освіти в Німеччині/ Клаус Хюфнер (стр.97-117)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Положення про оцінювання знань студентів економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Місце публікування : Вища школа. - 2005. - №6. - С. 87-91 (Шифр 21876/2005/6)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Вища освіта України -2006р.,N 1
Цікаві статті :
Левшин М. Різновекторна модельованість навчального матеріалу в контексті здійснення особистісно орієнтованого підходу/ М. Левшин (стр.13-17)
Гуржій А. Методологічні засади оцінювання та прогнозування розвитку вищої освіти в Україні / А. Гуржій, В. Гапон (стр.23-31)
Вікторов В. Основні критерії та показники якості освіти/ В. Вікторов (стр.54-59)
Кузнецов Г. Науково-методичні та соціально-педагогічні аспекти безперервної освіти в контексті Болонського процесу/ Г. Кузнецов, Т. Калюжна (стр.75-79)
Невмержицький О. Педагогічні технології - зваби і загрози/ О. Невмержицький (стр.97-101)
Владимирська Є. Якість освіти як філософія та педагогіка розуміння доцільного/ Є. Владимирська (стр.108-113)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуржій А., Гапон В.
Назва : Методологічні засади оцінювання та прогнозування розвитку вищої освіти в Україні
Місце публікування : Вища освіта України. - 2006. - №1. - С. 23-31 (Шифр 23823/2006/1)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Нейко В.Є. Досвід Івано-Франківського державного медичного університету в підходах щодо уніфікації вимог до практичних навиків студентів/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.5-7)
Казаков В.М. Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.12-16)
Жмурський С.І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти/ ; ; ; ; ; ; ; ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець ; , М. Г. Лебединець (стр.20-22)
Білай І.М. Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету/ ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , (стр.22-24)
Кулянда І.С. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах ІІІ-IV рівнів акредитації/ І. С. Кулянда [и др.] (стр.25-28)
Радченко О.М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи/ О. М. Радченко (стр.28-30)
Ребров Б.О. Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами/ Б. О. Ребров [и др.] (стр.30-33)
Давидович О.В. Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти/ О. В. Давидович [и др.] (стр.36-37)
Стаднюк Л.А. Сучасний стан та перспективи геріатричної підготовки лікарів,середнього медичного персоналу та волонтерів/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.38-40)
Гнатюк М.С. Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.40-42)
Врублевська С.В. Інноваційні процеси у системі освіти/ С. В. Врублевська (стр.43-48)
Сандер С.В. Викладання питань судинної хірургії на єдиній хірургічній кафедрі/ С. В. Сандер (стр.49-51)
Потапенков М.О. Шляхи оптимізації навчального процесу на випускних кафедрах хірургії медичних вузів/ М. О. Потапенков, С. Г. Гривенко (стр.55-58)
Приходько В.Ю. Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.58-61)
Крекотень О.М. Основні психогігієнічні чинники,які впливають на формування здоров`я студентської молоді/ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; (стр.61-63)
Рязанов Д.Ю. Заходи щодо підвищення ефективності організації циклів тематичного удосконалення лікарів-хірургів/ Д. Ю. Рязанов, С. А. Сицинский, С. А. Поталов (стр.64-66)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Казаков В.М., Талалаєнко О.М., Первак М.Б.
Назва : Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 1. - С. 12-16 (Шифр МУ7/2007/1)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кулянда І.С., Кулянда О.О., Шульгай А.Г.
Назва : До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах ІІІ-IV рівнів акредитації
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 1. - С. 25-28 (Шифр МУ7/2007/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Вища школа -2007р.,N 5
Цікаві статті :
Шинкарук В. Основні напрями модернізації структури вищої освіти України/ В. Шинкарук (стр.3-16)
Марцин В. Вища школа України на шляху трансформації у Європейський освітній простір/ В. Марцин (стр.27-35)
Загірняк М. Система показників оцінювання діяльності керівників ВНЗ як управлінців вищої школи/ М. Загірняк, А. Почтовюк (стр.45-54)
Фарина С. Європейський гуманістичний ідеал та його вплив на розвиток педагогічної думки в Україні у XVII ст./ С. Фарина (стр.64-74)
Агачі П.Ш. Проблеми сумісництва в університеті Бабеш-Больяй (Румунія)/ П. Ш. Агачі (стр.88-94)
Хмілєка Є. Сумісництво як додаткове джерело доходу: як зробити цю практику благом і для викладачів, і для університетів?/ Є. Хмілєка (стр.75-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Загірняк М., Почтовюк А.
Назва : Система показників оцінювання діяльності керівників ВНЗ як управлінців вищої школи
Місце публікування : Вища школа. - 2007. - № 5. - С. 45-54 (Шифр 21876/2007/5)
Предметні рубрики: Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Ковальчук Л.Я. Безперервне післядипломне професійне навчання лікарів: перспективи і проблеми в анестезіології/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.5-7)
Дзяк Г.В. Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії/ Г. В. Дзяк, (стр.8-13)
Мисула І.Р. Рухова активність - невід`ємний важливий компонент здоров`я під час навчання у вищому навчальному закладі/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.13-15)
Неруш П.О. Інтеграція навчального процесу - основа ефективності кредитно-модульної системи навчання/ П. О. Неруш [и др.] (стр.16-17)
Крижановський Я.Й. Проблеми методичного забезпечення оцінювання знань і вмінь студентів з загальної хірургії за принципами кредитно-модульної системи навчання/ Я. Й. Крижановський [и др.] (стр.18-19)
Філімонов В.І. Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології/ В. І. Філімонов, Н. Г. Гончарова, Г. І. Бессараб (стр.20-22)
Білай І.М. Викладання клінічної фармакокінетики провізорам-інтернам на факультеті післядипломної освіти/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.23-25)
Сіліна Т.М. Деякі аспекти викладання студентам фармацевтичного факультету в умовах Болонського процесу/ Т. М. Сіліна [и др.] (стр.25-26)
Токарчук Н.І. Проблеми навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи при підготовці студентів-іноземців/ Н. І. Токарчук [и др.] (стр.27-28)
Ткачук С.С. Проблеми та особливості організації практично орієнтованого викладання фізіології студентам, що навчаються за кредитно-модульною системою/ С. С. Ткачук [и др.] (стр.29-31)
Міщенко І.В. Практично орієнтоване викладання фізіології в Українській медичній стоматологічній академії: досвід та перспективи/ І. В. Міщенко [и др.] (стр.32-33)
Мерецький В.М. особливості аудиторної роботи в процесі викладання курсу клінічної фармакології в умовах системи "єдиного дня"/ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; (стр.33-35)
Вадзюк С.Н. Формування клінічного мислення у студентів при вивченні нормальної фізіології/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.36-37)
Бугай Б.Г. Кардиоцереброваскулярні синдроми: мотиви необхідності вивчення їх на пропедевтиці внутрішних хвороб/ Б. Г. Бугай [и др.] (стр.38-40)
Хурані І.Ф. Сучасні аспекти організації викладання онкології в іноземних спеціалістів післядипломної підготовки/ І. Ф. Хурані (стр.41-43)
Фіра Л. Вивчення фітотерапії - необхідна умова для досконалої підготовки провізора-фахівця/ ; ; ; ; ; ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, (стр.43-44)
Слабий М.В. Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки/ М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський (стр.45-48)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крижановський Я.Й., Кульбака В.С., Меллін В.М.
Назва : Проблеми методичного забезпечення оцінювання знань і вмінь студентів з загальної хірургії за принципами кредитно-модульної системи навчання
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 4. - С. 18-19 (Шифр МУ7/2008/4)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Вища школа -2008р.,N 11
Цікаві статті :
Шевченко С. Оцінювання якості вищої освіти в контексті приєднання України до болонського процесу/ С. Шевченко
Морозова Т. Британські професійні та академічні стандарти у сфері ІКТ/ Т. Морозова
Умови прийому до вищих навчальних закладів України
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко С.
Назва : Оцінювання якості вищої освіти в контексті приєднання України до болонського процесу
Місце публікування : Вища школа. - 2008. - № 11. - С. 14-23 (Шифр 21876/2008/11)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Вища школа -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Півняк Г. Національний гірничий університет: відповідність часу/ Г. Півняк (стр.3-14.)
Бешта О. Науково-дослідна діяльність Національного гірничого університету/ О. Бешта (стр.15-22.)
Садовенко І. Діяльність науково-освтнього центру з вирішення фундаментальних проблем функціонування геотехнічних систем і підготовки фахівців/ І. Садовенко, О. Сдвижкова (стр.23-28.)
Франчук В. Концепція підготовки інженерів у віртуальних технологіях / В. Франчук, К. Заболотний, О. Панченко (стр.29-46.)
Хоменко О. Новації Національного гірничого університету у підготовці науково-педагогічних кадрів/ О. Хоменко, С. Шевченко (стр.47-50.)
Салов В. Уніфікація інформаційної бази і методології оцінювання потенціалу та результативності вищих навчальних закладів/ В Салов (стр.51-64.)
Бондаренко В. Еволюція структури вищої освіти/ В. Бондаренко, В. Бузило, В. Салов (стр.65-71.)
Роєнко А. Якісна підготовка майбутніх студентів - важливе завдання середніх закладів освіти/ А. Роєнко (стр.72-75.)
Соболь І. Інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу в Національному гірничому університеті/ І. Соболь, Н. Гринько (стр.76-82.)
Ігнатьєва С. Центр культури української мови імені Олеся Гончара/ С. Ігнатьєва (стр.83-85.)
Швидько Г. Історичні наукові студії у Національному гірничому університеті/ Г. Швидько (стр.86-91.)
Інформаційно-аналітичні матеріали за підсумками ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади та Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних і гуманітарних наук. 2006/2007 навчальний рік (стр.92-124.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Салов В
Назва : Уніфікація інформаційної бази і методології оцінювання потенціалу та результативності вищих навчальних закладів
Місце публікування : Вища школа. - 2009. - № 2. - С. 51-64. (Шифр 21876/2009/2)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

20.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Лазоришинець В.В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.5-10.)
Ковальчук Л.Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.10-14.)
Банчук М.В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.14-22.)
Вітенко І.С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою/ І. С. Вітенко (стр.23-31.)
Ждан В.М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.32-33.)
Запорожан В.М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.34-36.)
Зіменковський Б.С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.37-39.)
Івченко В.К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов (стр.39-40.)
Казаков В.М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.40-44.)
Колесник Ю.М. на шляху до європейського освітнього простору/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.44-46.)
Лісовий В.М. Про розвиток міжнародних зв'язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський (стр.47-49.)
Москаленко В.Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О.О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.50-53.)
Нейко Є.М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів/ Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров (стр.54-55.)
Никоненко О.С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.56-57.)
Пішак В.П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу/ В. П. Пішак [и др.] (стр.58-60.)
Хвисюк О.М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін (стр.61-63.)
Черних В.П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.63-65.)
Чекман І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О.О. Богомольця/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна (стр.65-67.)
Галникіна С.О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології/ С. О. Галникіна (стр.67-68.)
Горбатюк С.М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ С. М. Горбатюк [и др.] (стр.69-71.)
Господарський І.Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.72-74.)
Грошовий Т.А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.75-77.)
Гудима А.А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф/ А. А. Гудима [и др.] (стр.78-80.)
Гуменюк О.М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір/ О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.81-83.)
Дрижак В.І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія"/ В. І. Дрижак [и др.] (стр.83-85.)
Дубініна В.Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.86-87.)
Дубініна В.Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.88-89.)
Козинець Г.П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих"/ Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук (стр.90-92.)
Костильов О.В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань/ О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко (стр.92-94.)
Лохматова Н.М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку/ Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова (стр.94-96.)
Павлишин Г.А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії/ Г. А. Павлишин [и др.] (стр.97-99.)
Пашко К.О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології/ К. О. Пашко [и др.] (стр.100-101.)
Пашко К.О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України/ К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова (стр.102-104.)
Педанов Ю.Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.105-106.)
Січкоріз О.Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров'я західного регіону України (2007-2009 рр.)/ О. Є. Січкоріз [и др.] (стр.107-109.)
Федорців О.Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.109-111.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-87 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)