Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (14)Бібліотечні видання (5)Краєзнавство (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=пандемія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-25 
1.


    Bandas, І. А.
    Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions [Текст] = Плюси і мінуси дистанційного навчання для студентів-медиків за карантинних умов / І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
ковід -- пандемія -- короновірус
Дод.точки доступу:
Palytsia, L. M.
Skobeieva, O. A.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Yushchenko, L. O.
    Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 [Текст] = Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 69-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


   ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА


Кл.слова (ненормовані):
пандемія -- короновірус -- опитування
Дод.точки доступу:
Tykholaz, O. V.
Oliinyk, V. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Бондаренко, В.
    Виміри якості вищої освіти: необхідність та сучасні тренди, або Проектування робочих програм навчальних дисциплін [Текст] / В. Бондаренко, О. Савельева, А. Семенова // Вища школа. - 2021. - № 1/2. - С. 75-96. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ

Кл.слова (ненормовані):
пандемія -- короновірус -- компетентність -- якість
Дод.точки доступу:
Савельева, О.
Семенова, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Бурак, О. Л.
    Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців [Текст] = Influence of COVID-19 pandemic on the social aspects of foreign student’s lives / О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Кл.слова (ненормовані):
COVID -- ПАНДЕМІЯ -- вакцинація -- студенти -- КОРОНОВІРУС
Дод.точки доступу:
Стовбан, І. В.
Стицюк, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання [Текст] = Use of workbooks as a means of optimization of the educational process at the department of human anatomy in distance learning / С. О. Дубина [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 18-22. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

Кл.слова (ненормовані):
ПАНДЕМІЯ -- COVID
Анотація: Здійснення освітнього процесу за умов реалізації карантинних заходів під час глобальної епідемії коронавірусу, що почалася у 2020 р., актуалізувало необхідність винайдення і впровадження нових засобів та методик організації і здійснення освітнього процесу. Передусім, це стосується викладання теоретичних дисциплін, де за умов дистанційного навчання значно звужується поле можливостей для формування практичних навичок, оскільки доступ до біологічного матеріалу, муляжів, інструментарію зазвичай не є можливим або малоефективним навіть за сучасного рівня інформаційно-комунікаційних технологій. Не применшуючи значення зусиль у вирішенні завдання діджиталізації навчального матеріалу і способу його подачі та засвоєння, не слід забувати й більш традиційний інструментарій, який може за певних умов оптимізувати результати освітнього процесу. Тому метою даної роботи було окреслення переваг розробки та впровадження в навчальний процес робочих зошитів із предмета «Анатомія людини» як засобу оптимізації результатів освітнього процесу. Співробітники кафедри розробили робочі зошити з кожного розділу предмета. Структура робочого зошита надала можливість студентам чітко та лаконічно висловлювати свої думки, закріплювати отримані теоретичні знання під час розвʼязування ситуаційних задач, виконувати подані завдання з мінімальним витрачанням часу для навчання. Використання робочих зошитів як інструменту методичного забезпечення самостійної роботи здобувачів освіти за умов дистанційного навчання дозволило оптимізувати результати навчання (посилення спрямованості та структурованості самостійної роботи, додаткову візуалізацію, покращення інструментарію контролю сформованості основних практичних навичок) з урахуванням обмежень віддаленості доступу й особливих рис, яких набуває самостійна робота при дистанційному режимі
The implementation of the educational process under the conditions of quarantine measures during the global coronavirus epidemic, which began in 2020, highlighted the need to invent and implement new tools and methods of organizing and implementing the educational process. First of all, this applies to the teaching of theoretical disciplines, where distance learning significantly narrows the field of opportunities for practical skills, as access to biological material, models, tools is usually not possible or ineffective even at the current level of information and communication technologies. Without diminishing the importance of efforts in solving the problem of digitalization of educational material and the way it is presented and mastered, we should not forget the more traditional tools that can under certain conditions optimize the results of the educational process. Therefore, the aim of this work was to outline the benefits of developing and implementing workbooks on the subject of “Human Anatomyˮ as a means of optimizing the results of educational processes. Employees of the department developed workbooks for each section of the subject. The structure of the workbook gave students the opportunity to clearly and concisely express their views, to consolidate the theoretical knowledge on situational cases, to perform the submitted tasks with minimal time spent learning. The use of workbooks as a tool for methodological support of independent work of students in distance learning allowed to optimize learning outcomes (strengthening the direction and structure of independent work, additional visualization, improving tools to control the formation of basic practical skills), taking into account work at the remote mode
Дод.точки доступу:
Дубина, С. О.
Хапченкова, Д. С.
Бондаренко, С. В.
Федорова, І. О

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Текст] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
оцінка -- анонімне -- анкетування -- аналіз -- пандемія -- ковід
Дод.точки доступу:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Вихрущ, А. В.
    Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування [Текст] = Children with special needs in the conditions of reforming the system of local government / А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
пандемія -- короновірус -- інклюзивна -- освіта -- діти з особливими потребами
Дод.точки доступу:
Яблонь, Т. В.
Драч, І. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? [Текст] = Is distance learning a compulsory measure or a demand of our time (the case of I. Horbachevsky Ternopil national medical university)? / Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 35-40. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   Тернопіль
Кл.слова (ненормовані):
освітній -- процес -- ковід -- короновірус -- COVID -- пандемія
Дод.точки доступу:
Корда, Μ. Μ.
Шульгай, А.Г.
Машталір, А. І.
Чорномидз, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Дралова, О. А.
    Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти [Текст] = Modern technologies in teaching the discipline “Pediatric infectious diseases” in institutions of higher education / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Кл.слова (ненормовані):
COVID -- ПАНДЕМІЯ -- опитування -- КОРОНОВІРУС
Дод.точки доступу:
Усачова, О. В.
Конакова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Кліманський, Р. П.
    Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень [Текст] = Peculiarities of conducting of state attestation of graduates of medical universities under the conditions of quarantine limitations / Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ІСПИТИ – ЭКЗАМЕНЫ


Кл.слова (ненормовані):
COVID -- крантин -- короновірус -- пандемія -- іспит -- віртуальний -- пацієнт
Дод.точки доступу:
Самойленко, О. В.
Долинський, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)