Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)Періодичні видання (87)Бібліотечні видання (12)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=парадигма<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-26 
1.


    Ярошовець, В.
    Нова парадигма виховання [Текст] / В. Ярошовець // Вища школа. - 2016. - № 2. - С. 108-111

Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Книш, І.
    Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій [Текст] = New Educational Paradigm in the Context of New Modern Technologies / І. Книш, Н. Кочубей // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 100-115. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
освіта off-line -- освіта on-line -- змішане навчання -- хмарні технології
Анотація: Мета й наукова новизна статті полягає у з'ясуванні, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми - освіта off-line як система й освіта on-line як мережа, та визначенні їхніх переваг і недоліків. У дослідженні застосовані такі методики: сучасні інноваційні техніки та методики, які використовуються у цих освітніх парадигмах: структурування тексту у вигляді таблиць, TASC-аналіз, Fishbone, стратегія “Insert”, Cinquain, Coaching, SWOT-аналіз, змішане навчання, гейміфікація, інкапсуляція, графікація, фрагментація мереж, LMS-менеджмент, тренінг-системи, треки, хмарні технології. Результати: обґрунтовано, що поняття і процеси, які розглядаються в медичній етиці та деонтології (егогенія, егротогенія, ятрогенія), подібні до освітніх, які відбуваються в системах “учитель (викладач) - учитель (викладач)”, “учитель (викладач) - учень (студент)" і “учень (студент) - учень (студент))’’. Практична значимість: доведено, що власне освіта як система зумовила появу нової вітчизняної парадигми освіти, котра формується на межі off-line-освіти як системи й оn-Ііnе- освіти як мережі.
The aim and scientific novelty lies in analyzing two educational paradigms that have been established at the current stage of the development of Ukrainian education, namely, off-line education as a system and on-line education as a network; outlining their advantages and advantages. Methods: modern innovative techniques and meth ods which are used in these educational paradigms: table structuring of the text, TASC-analysis, Fishbone, INSERT strategy, Cinquain, Coaching, SWOT-analysis, blended learning, gamification, encapsulation, graphication, network fragmentation, LMS-management, training systems, tracks, cloud-based technologies. Results: it has been concluded that concepts and processes of medical ethics and deontology (ego- genesis, aegrotogenesis, iatrogenesis) are proved to be similar to educational ones which are characteristic of the systems: “Teacher (Educator) — Teacher (Educator)”, “Teacher (Educator) — Pupil (Student)” and “Pupil (Student) — Pupil (Student)”. Practical significance: it has been grounded that education as a system predetermined the emergence of a new national paradigm of education which is formed at the juncture of off-line education as a system and on-line education as a network
Дод.точки доступу:
Кочубей, Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Оболенська, Т.
    Нова парадигма виховної роботи в університеті [Текст] / Т. Оболенська // Вища школа. - 2011. - № 12. - С. 66-73

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

4.


    Сафонова, І.
    Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності [Текст] / І. Сафонова // Вища школа. - 2013. - № 6. - С. 92-102

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

5.


   
    Сучасні особливості парадигми медичної освіти в Україні [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / Б. С. Зіменковський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 61-64. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Кл.слова (ненормовані):
ОСВІТНЯ ПАРАДИГМА -- людиноцентрованість -- самоосвіта -- кадрове -- медичне -- забезпечення
Дод.точки доступу:
Зіменковський, Б. С.
Гжегоцький, М. Р.
Солонинко, І. І.
Радченко, О. М.
Стрільчук, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Корсак, К.
    Витоки українського та європейського архетипів у контексті нооантропології [Текст] = Origins of ukrainian and european archetypes in the context of nooanthropology / К. Корсак // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 18-28. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СОЦІАЛЬНІ ЦІННОСТІ -- СОЦИАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ

Кл.слова (ненормовані):
археометрія -- палеогенетика -- канібалізм -- парадигма -- гуманістична -- агресія
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Екологічна освіта англійською мовою у вищій школі [Текст] = Environmental education in english at higher schools / Т. Дудар [та ін.] // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 63-71. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
ноосфера -- сталий -- збалансований -- розвиток -- парадигма
Дод.точки доступу:
Дудар, Т.
Саєнко, Т.
Радомська, М.
Явнюк, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Вітченко, А.
    Компетентнісний підхід у сучасній вищій освіті: освітня інновація чи реформаторський симулякр доби постмодерну? [Текст] = A Competence Approach to the Contemporary Higher Education: Educational Innovation or Reformational Scientism of Post-Modern? / А. Вітченко, Ан. Вітченко // Вища школа. - 2019. - № 4. - С. 52-66. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
парадигма -- діагностування -- професіографічні вимоги
Дод.точки доступу:
Вітченко, Ан.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Андрущенко, В.
    Екологічна парадигма української освіти [Текст] = Environmental paradigm of ukrainian education / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2019. - № 4. - С. 5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
людина -- природа -- екологія -- культура -- освіта -- виховання -- екологічна небезпека
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Саєнко, Т.
    Нова парадигма розвитку української освіти у ХХІ столітті [Текст] / Т. Саєнко, О. Познанська // Вища освіта України. - 2008. - № 2. - С. 18-26

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Дод.точки доступу:
Познанська, О.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

11.


    Грубінко, В.
    Нова парадигма вищої освіти в контексті Болонського процесу [Текст] / В. Грубінко, І. Бабін // Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №4. - С. 7-14

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Бабін, І.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

12.


    Макбурні, Г.
    Глобалізація: нова парадигма політики вищої освіти [Текст] / Г. Макбурні // Вища школа. - 2001. - №1. - С. 104-119

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.
Шифр: 21876/2017/9
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 9
Зміст:
Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам. - С.7-75
Корсак, К. Молоді науки про норми й аномалії у мисленні та діях сучасних Homo sapiens / К. Корсак. - С.75-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Благініна, С. З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час / С. Благініна. - С.87-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Книш, І. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій / І. Книш, Н. Кочубей. - С.100-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Церклевич, В. Модерні можливості використання візуального методу у викладанні історії економіки / В. Церклевич. - С.116-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: 23823/2008/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2008р. № 2
Зміст:
Вакарчук, І. Виступ міністра освіти і науки України Івана Вакарчука на нараді за участю президента України з питань забезпечення функціонування та розвитку освіти 26 лютого 2008 року / І. Вакарчук. - С.5-9
Андрущенко, В. Інноваційний розвиток освіти в стратегії "Українського прориву" / В. Андрущенко. - С.10-17
Саєнко, Т. Нова парадигма розвитку української освіти у ХХІ столітті / Т. Саєнко, О. Познанська. - С.18-26
Бойко, А. Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції / А. Бойко. - С.34-39
Гетман, В. Антропоетика здоров`я як сучасний напрям оздоровчої освіти / В. Гетман, Ю. Новицький. - С.68-73
Ярчук, Г. Екологічне виховання: сутність та основні напрями / Г. Ярчук. - С.91-97
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

15.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 21876/2001/1
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2001р. № 1
Зміст:
Міщенко, В. Особливості функціонування вищої школи україни в ринкових умовах / В. Міщенко, С. Науменкова. - С.6-17
Лагутін, В. Регіоналізація вищої освіти в Україні: проблеми і суперечності / В. Лагутін. - С.18-25
Музиченко, П. Вивчення історії держави і права України - важливий чинник формування національної свідомості студентської молоді / П. Музиченко. - С.77-82
Макбурні, Г. Глобалізація: нова парадигма політики вищої освіти / Г. Макбурні. - С.104-119
Замовлені прим-ки для відділів: ОК

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: МУ7/2004/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2004р. № 4
Зміст:
Ковальчук, Л. Запровадження положень Болонського процесу у Тернопільському медуніверситеті / Л. Ковальчук, І.Р. Мисула, К. Пашко. - С.4-6
Грубінко, В. Нова парадигма вищої освіти в контексті Болонського процесу / В. Грубінко, І. Бабін. - С.7-14
Масний, З. Нові підходи до читання лекцій - один з шляхів вдосконалення навчального процесу / З. Масний. - С.15-16
Бугай, Б. Нові аспекти викладання пропедевтики внутрішніх хвороб у контексті сучасних уявлень і знань стосовно HBV-I HCV-інфекцій / Б. Бугай, С.М. Андрейчин, І. Кліщ. - С.20-24
Чулак, Л. Можливість використання програмного забезпечення FREE WARE для самостійної роботи студентів випускних курсів при підготовці до ліцензійного тестового іспиту " КРОК-2" / Л. Чулак, В. Шутурмінський, А. Бас, Вальда В. - С.29-32
Інші автори: Шутурмінський В., Бас А., Вальда В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: 23823/2019/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2019р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Екологічна парадигма української освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Півняк, Г. Дніпровська політехніка - 120 років міжнародного визнання / Г. Півняк, О. Шашенко. - С.13-16
Бешта, О. Наукові традиції Дніпровської політехніки / О. Бешта, І. Нікітенко. - С.17-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шабанова, Ю. Дніпровська політехніка: гуманітарний розвиток як виклик часу / Ю. Шабанова. - С.25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кочергін, І. Заснування Катеринославського вищого гірничого училища (за матеріалами катеринославської преси) / І. Кочергін. - С.32-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Якість вищої освіти в контексті інтернаціоналізації діяльності сучасного університету / С. Курбатов. - С.40-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Основи ноофутурології для захисту і порятунку людства / К. Корсак, Є. Суліма. - С.45-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Соціальна згуртованість та спільні європейські цінності в системі вищої педагогічної освіти України / М. Нестерова, А. Цимбал. - С.53-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рябека, Є. Історичні особливості позиціювання демократії / Є. Рябека. - С.59-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Любарець, В. Профілізація художньо-естетичного циклу в закладах середньої освіти / В. Любарець, Ж. Верьовкіна. - С.68-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Віденко, Є. Європейський вимір системи освітніх цінностей / Є. Віденко. - С.75-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Антонова, О. Міжнародна науково-практична конференція в Житомирському державному університеті імені Івана Франка / О. Антонова. - С.82
Харьков, С. Зоозалучення: можливості та ризики / С. Харьков. - С.83
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: 23823/2017/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3
Зміст:
Курбатов, С. "Без коректур": до 70-річчя Василя Кременя / С. Курбатов. - С.5-6
Андрущенко, В. Освіта без насильства / В. Андрущенко. - С.7-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захарова, О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання / О. Захарова, Ж. Гончарова. - С.13-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горбунова, Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій / Л. Горбунова. - С.23-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Книш, І. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини / І. Книш. - С.35-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Капустін, С. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі / С. Капустін. - С.43-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шудло, С. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність? / С. Шудло, О. Заболотна. - С.50-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, В. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи / В. Коваленко. - С.57-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гончарова, О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики та мислення у складності / О. Гончарова. - С.64-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді / І. Силадій. - С.76-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті / М. Нестерова. - С.84-85
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: 21876/2013/6
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2013р. № 6 . - 46.43, р.
Зміст:
Воробієнко, П. Досвід розробки та впровадження системи управління якістю підготовки фахівців з вищою освітою в Одеській національній академії зв'язку імені О.С. Попова / П. Воробієнко [и др.]. - С.7-20
Інші автори: Станкевич І., Глухова О., Суліма Л.
Свіжевська, С. Формування сучасних підходів до акредитації у вищих навчальних закладах України / С. Свіжевська. - С.21-35
Орлова, Т. Політичні процеси у посткомуністичних країнах Європи / Т. Орлова. - С.36-48
Козієвська, О. Вища освіта в Україні: уроки реформування / О. Козієвська. - С.49-63
Мір-Багірзаде, Алтай-кизи Саміра. Особливості ісламської культури і цивілізації / Алтай-кизи Саміра Мір-Багірзаде. - С.63-68
Удод, Л. Моральна політика як нова цінність української демократії / Л. Удод. - С.69-82
Зварич, І. Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України / І. Зварич. - С.83-91
Сафонова, І. Концептуальна парадигма сформованості готовності студентів педагогічного університету до виховної превентивної діяльності / І. Сафонова. - С.92-102
Мишак, О. Обґрунтування потреби у формуванні гуманістичної спрямованості майбутніх біотехнологів аграрної галузі / О. Мишак. - С.103-108
Каптур, В. Одеська національна академія зв'язку імені О.С. Попова - єдиний ВНЗ в Україні, що є членом сектору розвитку Міжнародного союзу електрозв'язку / В. Каптур, І. Політова. - С.109-112
Перелік книг, яким надано гриф МОН України у квітні 2013 року. - С.113-125
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: 21876/2011/12
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2011р. № 12
Зміст:
Павленко, А. Університет як центр інноваційної системи та формування інтелектуального капіталу нації / А. Павленко. - С.7-15
Колот, А. Інституційні засади та інноваційні технології забезпечення якості економічної освіти / А. Колот. - С.16-38
Степаненко, С. Економічна освіта, орієнтована на практику / С. Степаненко. - С.39-52
Коцупатрий, М. Чинники конкурентоспроможності фахівців з агробізнесу на ринку праці в АПК України / М. Коцупатрий, С. Дем'яненко. - С.53-59
Диба, М. Продуктивне навчання і його роль у підготовці фахівців / М. Диба. - С.60-65
Оболенська, Т. Нова парадигма виховної роботи в університеті / Т. Оболенська. - С.66-73
Лук'яненко, Д. Інноваційний ресурс економічного розвитку України: інтелектуальна місія університетів / Д. Лук'яненко, А. Поручник. - С.74-86
Куденко, Н. Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана і розвиток маркетингу в Україні / Н. Куденко, В. Герасимчук, А. Федорченко. - С.87-92
Матвійчук, А. Формування та розвиток науково-дослідної системи КНЕУ / А. Матвійчук. - С.93-97
Наказ про затвердження Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2012 році . - С.98
Умови прийому до вищих навчальних закладів України в 2012 році. - С.99-119
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)