Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Періодичні видання (47)Бібліотечні видання (10)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=платформа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Zayikina Т. S., Ryndina N. G., Тitova G. Yu.
Назва : Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them
Паралельн. назви :Сучасні виклики при викладанні клінічних дисциплін англомовним іноземним студентам та шляхи їх подолання
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 61-63 (Шифр МУ7/2019/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне--навчання--онлайн-платформа
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Fedchyshyn N. O., Yelahina N. I., Permyakova О. H.
Назва : Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time
Паралельн. назви :Дистанційне навчання іноземної мови майбутніх лікарів: виклики часу
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 32-39 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): англійська--німецька--студенти--платформа--moodle
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища освіта України -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Цивілізація культури/ В. Андрущенко (стр.5-10)
Бех Ю. Космополітизм як світоглядно-ідеологічна платформа розбудови освіти XXI століття/ Ю. Бех (стр.11-16)
Коваленко В. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи/ В. Коваленко (стр.17-23)
Попова І. Основні риси екологічно спрямованої освіти/ І. Попова (стр.24-31)
Шовш К. Інформатизація освіти як теоретична і практична проблема/ К. Шовш (стр.32-37)
Тимченко І. Пострадянська та європейська освітня термінологія: порівняльний аналіз/ І. Тимченко (стр.38-44)
Кляп М. Інноваційні методи навчання у ВНЗ як інструмент інтернаціоналізації вищої освіти України/ М. Кляп (стр.45-53)
Романкова Л. Волонтерська діяльність як складова формування моральних цінностей студентської молоді/ Л. Романкова (стр.54-60)
Войдило Я. Основні ресурси ефективності гуманітарно-світоглядної підготовки майбутніх інженерів/ Я. Войдило (стр.61-66)
Любивий В. Соціальний медіа-концепт у контексті формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців/ В. Любивий (стр.67-73)
Золотарьова І. Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофонних країнах Європейського Союзу: досвід Франції та Бельгії/ І. Золотарьова, М. Колісник (стр.74-81)
Стадник М. М. Нові парадигмальні зрушення у виховному просторі. Рецензія на монографію «Формування особистості в умовах транзиту», підготовлену викладачами Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі та інших ВНЗ України (Керівник авторського колективу М. Ю. Зелінський)/ М. М. Стадник (стр.82-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Вища школа -2019р.,N 8
Цікаві статті :
Жорнова Олена. Науково-дослідна практика у мистецьких закладах вищої освіти: від ad libitum до інсайту/ Олена Жорнова, Ольга Жорнова (стр.7-19)
Церклевич В. Модерні можливості візуального методу та віртуальний музейний простір як платформа для студентських дослідницьких практик/ В. Церклевич (стр.20-41)
Якубовська М. Культурологічна модель формування молодіжного середовища у системі сучасної інноваційної складової педагогічної системи/ М. Якубовська (стр.42-49)
Возняк О. Стандарти якості надання медичної допомоги та їх правові особливості з позицій розкриття медичних злочинів/ О. Возняк (стр.50-71)
Татомир І. Штучний інтелект в освіті - нові можливості чи загроза працевлаштуванню викладачів?/ І. Татомир (стр.72-89)
Гуменна О. Реалізація програм спільних/подвійних ступенів: європейський вимір/ О. Гуменна (стр.90-96)
Пендзей І. Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945 pp.): ключові поняття, події, терміни/ І. Пендзей (стр.97-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бех Ю.
Назва : Космополітизм як світоглядно-ідеологічна платформа розбудови освіти XXI століття
Паралельн. назви :Cosmopolitism as a world-ideological platform development of education XXI century
Місце публікування : Вища освіта України. - 2015. - № 4. - С. 11-16 (Шифр 23823/2015/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кожем’яка М. О., Головаха М. Л., Лісунов М. С.
Назва : Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу
Паралельн. назви :Organization of the student scientific society’s work in the conditions of remote format of the educational process
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 28-34 (Шифр МУ7/2021/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
КЛІНІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ -- КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): науковий--гурток--програмна--платформа--карантин--ковід--короновірус
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучин Ю. Л., Лимар Л. В.
Назва : Основні принципи організації дистанційного навчання медиків
Паралельн. назви :Basic principles of organization of distance learning for medical students
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 30-37 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня--платформа--принципи
Анотація: У статті описано основні принципи організації дистанційного навчання студентів-медиків, зокрема необхідні для формування практичних умінь та навичок майбутніх лікарів. Висвітлено особливості запровадження дистанційного навчання в систему медичної освіти, а також проведено аналіз літературних джерел та показано зростання інтересу до дистанційного навчання, зокрема з 2020 р. Проаналізовано досвід організації заочного навчання студентів-фармацевтів та провізорів, яке можливо зіставити з дистанційним навчанням. Визначено основні принципи організації дистанційного навчання медиків, а саме: принципи структурованості, цілеспрямованості, системності та систематичності, справедливості оцінювання та індивідуального підходу, а також принцип контролю. Показано, що окремою проблемою дистанційного навчання є формування практичних вмінь та навичок обстеження і проведення процедур та маніпуляцій студентами, а також проведення контролю дистанційними засобами. З метою удосконалення навчання студентів-медиків рекомендується проводити навчання практичних вмінь та навичок, а також їх контроль за змішаною системою, в аудиторії. Описано структуру організації дистанційного навчання студентів-медиків гуманітарних та клінічних дисциплін, визначено основні структурні елементи освітнього дистанційного середовища, зокрема на прикладі досвіду НМУ імені О. О. Богомольця. Визначено основні методи дистанційного навчання студентів-медиків, показано необхідність застосування інтерактивних методів навчання. Окремо визначено особливості проведення контролю знань, умінь та навичок студентів-медиків за дистанційною та змішаною системами навчання, з метою уникнення академічної недоброчесності. Проблема дистанційного навчання студентів-медиків потребує подальшого дослідження, зокрема використання програмного віртуального забезпечення для навчання виконання процедур та маніпуляційThe article deals with the basic principles of organization of the medical students distance training, particularly those necessary for shaping the practical skills of future physicians. The authors describe peculiarities of introduction of the distance training in medical education, reviewing the literature data, thus showing increased interest to the distance training since 2020. The article provides analysis of the extramural training of the pharmaceutical students, which is comparable with the distance training. The authors define basic principles of the medical students distance training organization: principle of structure, principles of purposefulness, principle of systemic approach and system education, principles of fair grading and individual approach as well as the principle of control. The authors show that a separate challenge of the distance training is shaping practical skills of examination and procedure performing by the students as well as the distance methods of knowledge control. In order to improve the medical students training the authors recommend to hold practical training and control of the skills by mixed system, in the classroom. The article describes the structure of the medical students distance training, regarding the humanities and clinical courses, defining basic structure elements of the educational distance environments, particularly in the O.Bogomolets NMU. The authors define basic methods of the medical students distance studies, the necessity of interactive methods emphasized. The authors also define peculiarities of the control of knowledge, and skills of the medical students using mixed system, in order to prevent academic misconduct. The issue of the medical students distance training needs further studied, particularly the medical virtual software use, in order to teach the medical students procedures and manipulations
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)