Пошуковий запит: (<.>K=практичні навички<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8 |
>1.
| Досвід організації комплексного практично-орієнтованого іспиту зі спеціальності “Стоматологія” за принципами OSCE/Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.82-85
|
>2.
| Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.103-106
|
>3.
| Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології/Н. В. Пасєчко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.85-90
|
>4.
| Ефективність симуляційних сценаріїв в оптимізації практичної підготовки студентів у закладі вищої медичної освіти України/Т. М. Бойчук [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.50-54
|
>5.
| Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/Т. В. Колесник, О. В. Смольянова // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.79-81
|
>6.
| Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної/Т. О. Петрушанко, Е. В. Ніколішина, Н. М. Іленко // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.108-111
|
>7.
| Філософія симуляційного навчання в медицині/Μ. Μ. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.41-46
|
>8.
| The role of a scientific circle in students’ professional training/V. V. Rodionova [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.72-76
|
|