Пошуковий запит: (<.>K=природа<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7 |
>1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Андрущенко В.
Назва : Екологічна парадигма української освіти
Паралельн. назви :Environmental paradigm of ukrainian education
Місце публікування : Вища освіта України. - 2019. - № 4. - С. 5-12 (Шифр 23823/2019/4) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ Ключові слова (''Вільн.індекс.''): людина--природа--екологія--культура--освіта--виховання--екологічна небезпека
Знайти схожі
|
>2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Винничук Р.
Назва : Природа креативності та її роль в освітньому процесі
Паралельн. назви :The Nature of Creativity and Its Role in the Educational Process
Місце публікування : Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 47-58 (Шифр 21876/2020/10) Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мислення--процес--активність--лідер
Знайти схожі
|
>3.
|
Назва журналу :Вища школа -2020р.,N 10 Цікаві статті : Юхименко П. Інтелектуальна безпека держави в системі конкурентоспроможності національної економіки/ П. Юхименко (стр.7-22) Дєордіца Т. Вади й недоліки у мультимедійних презентаціях: досвід побудови класифікації/ Т. Дєордіца [та ін.] (стр.23-39) Політова О. Освітній центр мистецького простору: нові здобутки/ О. Політова (стр.40-46) Винничук Р. Природа креативності та її роль в освітньому процесі/ Р. Винничук (стр.47-58) Бернадська Н. Масова література і сучасний роман/ Н. Бернадська (стр.59-67) Возняк О. Дефініція поняття “ятрогенія” для обґрунтування неналежного виконання медиками професійних обов’язків/ О. Возняк (стр.68-92) Концепція реалізації державної політики щодо створення мережі екзаменаційних центрів на період до 2030 року (стр.93-102) Цікаві статті : Знайти схожі
|
>4.
|
Назва журналу :Вища школа -2018р.,N 11 Цікаві статті : Яцунь О. Вища освіта як агент соціальних інновацій/ О. Яцунь (стр.7-19) Артемов В. Європейська система підготовки кадрів в Україні: особливості імплементації/ В. Артемов (стр.20-30) Поперенко Л. Виклики, що стоять перед вищою освітою в галузі природничих і технічних наук, та можливі шляхи їх подолання/ Л. Поперенко (стр.31-48) Антонюк Л. Австрійський досвід розвитку освітньої системи і його корисність для України/ Л. Антонюк (стр.49-62) Корсак К. Нооісторія про давні витоки українців і слов’янського світу/ К. Корсак (стр.63-78) Безвершук Ж. Природа підліткової конфліктності/ Ж. Безвершук (стр.79-92) Трубавіна І. Теоретичні аспекти надання соціально-педагогічних послуг матерям з дітьми і вагітним в Україні/ І. Трубавіна (стр.93-99) Пендзей І. Дослідник ЗУНР професор Олександр Карпенко — педагог, борець за національно-демократичний зміст вищої історичної освіти в Україні/ І. Пендзей (стр.100-117) Бакіров В. Харківський університет і Академія наук України/ В. Бакіров (стр.118-122) Цікаві статті : Знайти схожі
|
>5.
|
Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 1 Цікаві статті : Андрущенко В. Соціальний статус учителя/ В. Андрущенко (стр.5-9) Самчук З. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери/ З. Самчук (стр.10-19) Уваркіна О. Особливості сучасного розвитку української національної освіти/ О. Уваркіна (стр.20-24) Кивлюк О. Віртуалізація освітнього простору як прагматичний складник розвитку інформаційної педагогіки/ О. Кивлюк (стр.25-30) Корсак К. ХХІ століття - епоха четвертої цивілізаційної хвилі/ К. Корсак (стр.31-37) Касьянов Д. Основні наноресурси людства: природа сутність нанотехнологічного розвитку/ Д. Касьянов (стр.38-41) Дуденко В. Методичні принципи оздоровлення науки у ВНЗ: що має бути здійснено вже сьогодні/ В. Дуденко (стр.42-48) Вернидуб Р. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя/ Р. Вернидуб (стр.49-55) Линовицька О. Автономія і відповідальність навчального закладу/ О. Линовицька (стр.56-60) Макаренко С. Поєднання навчальної діяльності з реальною суспільною практикою як умова виховання обдарованих дітей/ С. Макаренко (стр.61-66) Прудченко І. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя/ І. Прудченко (стр.67-74) Слюсаренко О. Вік і досвід ("вислуга років") університетів як чинник досягнення ними світового класу/ О. Слюсаренко (стр.75-80) Косенко О. Європейський союз та Україна: спільне і відмінне у вищій освіті/ О. Косенко (стр.81-86) Коваль Т. Реакція вищої освіти Німеччини на ринково-рейтингові тенденції/ Т. Коваль (стр.87-92) Капера І. Українська молодь у контексті соціальних змін/ І. Капера (стр.93-100) Сахневич І. Інтегрований спецкурс з основ медіакомпетентності у професійній підготовці майбутніх фахівців технічних спеціальностей/ І. Сахневич (стр.101-105) Іващенко О. Психолого педагогічна підготовка фахівців пожежно-рятувальної служби/ О. Іващенко (стр.106-112) Клепко С. Прецедентний текст української освітології/ С. Клепко (стр.113-124) Цікаві статті : Знайти схожі
|
>6.
|
Назва журналу :Вища освіта України -2013р.,N 1 Цікаві статті : Андрущенко В. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів/ В. Андрущенко (стр.5-10) Закревський В. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія/ В. Закревський (стр.11-16) Прудченко І. Індивідуальний сенс педагогічної освіти/ І. Прудченко (стр.17-22) Онкович Г. Медіадидактика вищої школи: український досвід/ Г. Онкович (стр.23-29) Корсак К. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього/ К. Корсак (стр.30-35) Морозов В. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність/ В. Морозов (стр.36-41) Смолінська О. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів/ О. Смолінська (стр.42-49) Демя'ненко Н. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури/ Н. Демя'ненко (стр.50-56) Дмитрієв В. Маркетингова стратегія ВНЗ/ В. Дмитрієв (стр.57-62) Куліненко Л. Педагогічна практика: компетентнісний підхід/ Л. Куліненко (стр.63-68) Похресник А. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання/ А. Похресник (стр.69-74) Блохін О. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності/ О. Блохін (стр.75-81) Коваль Л. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір/ Л. Коваль (стр.82-87) Козієвська О. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном/ О. Козієвська (стр.88-97) Печко Н. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості/ Н. Печко (стр.98-104) Ярчук Ю. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування/ Ю. Ярчук (стр.105-111) Цікаві статті : Знайти схожі
|
>7.
|
Назва журналу :Вища освіта України -2017р.,N 3 Цікаві статті : Курбатов С. "Без коректур": до 70-річчя Василя Кременя/ С. Курбатов (стр.5-6) Андрущенко В. Освіта без насильства/ В. Андрущенко (стр.7-12) Захарова О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання/ О. Захарова, Ж. Гончарова (стр.13-22) Горбунова Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій/ Л. Горбунова (стр.23-34) Книш І. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини/ І. Книш (стр.35-42) Капустін С. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі/ С. Капустін (стр.43-49) Шудло С. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність?/ С. Шудло, О. Заболотна (стр.50-56) Коваленко В. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи/ В. Коваленко (стр.57-63) Гончарова О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики та мислення у складності/ О. Гончарова (стр.64-75) Силадій І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді/ І. Силадій (стр.76-83) Нестерова М. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті/ М. Нестерова (стр.84-85) Цікаві статті : Знайти схожі
|
|