Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (56)Періодичні видання (438)Бібліотечні видання (18)Краєзнавство (23)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=програми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.

Яценко В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології/В. Яценко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №2.-С.122-124
2.

Ястремська С. О. Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди)/С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 4.-С.41-45
3.

Шеремет М. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.72-79
4.

Хоменко Л.О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання/Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 3.-С.129-131
5.

Сулима В. Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи(ЕСТS)/В. Сулима, В. Дубас // Медична освіта (Тернопіль), 2005,N №3.-С.21-26
6.

"Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015;Вінниця). Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - 2015
7.

Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома/В. Μ. Лісовий [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 2.-С.42-43
8.

Півторак К. В. Роль та значимість лекції у викладанні клінічної фармакології в процесі реалізації освітньо-професійної програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста/К. В. Півторак, Л. А. Вознюк, О. О. Яковлева // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.162
9.

Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології/Т. М. Клименко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.12-18
10.

Медична освіта (Тернопіль) - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)