Пошуковий запит: (<.>K=програми<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Волосовець О. П. PhD програми в охороні здоров’я/О. П. Волосовець // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 2.-С.36-39
|
>2.
| Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології/Т. М. Клименко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.12-18
|
>3.
| Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення) /О. М. Ільницька, В. Ю. Катеринюк, О. Г. Катеринюк, Н. Д. Хороб // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.13-18
|
>4.
| Архипова С. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників у рамках програми подвійних дипломів/С. Архипова // Вища школа, 2016,N № 4.-С.101-106
|
>5.
| Ястремська С. О. Основні риси навчальної програми для підготовки магістрів медсестринства у Саксонському університеті (Нідерланди)/С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль), 2009,N № 4.-С.41-45
|
>6.
| Хоменко Л.О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання/Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 3.-С.129-131
|
>7.
| Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома/В. Μ. Лісовий [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 2.-С.42-43
|
>8.
| Артемов В. Європейська система підготовки кадрів в Україні: особливості імплементації/В. Артемов // Вища школа, 2018,N № 11.-С.20-30
|
>9.
| Шеремет М. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.72-79
|
>10.
| Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.11-16
|
|
|