Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (56)Періодичні видання (438)Бібліотечні видання (18)Краєзнавство (22)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=програми<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : вщ2001
Назва : Бюлетень Програми підтримки вироблення стратегії реформування освіти
Вихідні дані : ,Б.р.
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вища школа -2004р.,N 1
Цікаві статті :
Добрянський І. Сучасні тенденції розвитку вищої школи: соціокультурний, регіональний та особистісний аспекти/ І. Добрянський (стр.22-28)
Дарійчук Л. Система освіти в Україні: реформування чи оновлення?/ Л. Дарійчук (стр.29-40)
Журавський В. Основні завдання вищої школи щодо реалізації в Україні принципів і завдань Болонського процесу/ В. Журавський (стр.42-44)
Рудавський Ю. Реалії та проблеми інтеграції вищої школи України в європейський освітній та науковий простір (на прикладі "Львівської політехніки")/ Ю. Рудавський (стр.45-49)
Якименко Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору/ Ю. Якименко (стр.50-62)
Лозинський О. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця/ О. Лозинський (стр.66-68)
Підвищення ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника розвитку та інтеграції в європейське співтовариство (стр.100-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лозинський О.
Назва : Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця
Місце публікування : Вища школа. - 2004. - №1. - С. 66-68 (Шифр 21876/2004/1)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Димитров М., Онкович Г.
Назва : Професійно орієнтовані громадські організації: формування фахових якостей майбутніх спеціалістів
Місце публікування : Вища освіта України. - 2005. - №2. - С. 106-111 (Шифр 23823/2005/2)
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 2
Цікаві статті :
Бойчук А. Досвід використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі акушерства та гінекології ФПО/ А. Бойчук (стр.10-11)
Венгер І. Досвід впровадження телемедицини у Тернопільській державній медичній академії ім. І.Я.Горбачевського/ І. Венгер (стр.12-14)
Владзимирський А. Телемедицина в управлінні охороною здоров'я / А. Владзимирський, О. Дорохова (стр.15-17)
Галайчук І. Телеонкологія - нові можливості в навчанні, діагностиці та лікуванні/ І. Галайчук (стр.18-21)
Гальченко В. Підвищення ефективності викладання курсу "інформатика" студентам медичних спеціальностей/ В. Гальченко (стр.21-22)
Гладишев В. . Перспективи використання мультимедійних технологій для оптимізації підготовки провізорів з технології готових лікарських засобів/ В. Гладишев, В. Нагорний (стр.23-24)
Годлевський Л. . Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін/ Л. Годлевський, А. Мацко (стр.25-26)
Казаков В. Телетравматологія та ортопедія- клінічні та освітні аспекти/ В. Казаков (стр.27-30)
Казаков В. . Особливості впровадження телекомікаційних інформаційних технологій у Донецькому державному медичному університеті/ В. Казаков (стр.31-34)
Карпенко О. До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет"/ О. Карпенко (стр.35-36)
Коваленко С. Методологічні підходи до пошуку біологічно активних речовин / С. Коваленко, І. Бєленічев (стр.36-38)
Коваленко О. Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва/ О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина (стр.39-41)
Ковальчук Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри/ Л. Ковальчук (стр.42-46)
Ковальчук Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського/ Л. Ковальчук (стр.47-50)
Корда М. Застосування комп'ютерних технологій при викладанні медичної паразитології/ М. Корда (стр.53-54)
Кравець Н. Інтернет-освіта в медицині/ Н. Кравець (стр.55-56)
Лобенко А. Втілення телемедицини у навчання фахівців морського транспорту/ А. Лобенко (стр.57-59)
Майоров О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті/ О. Майоров (стр.60-68)
Мисула І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес/ І. Мисула (стр.69-70)
Рижов О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання/ О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін (стр.82-84)
Рижов О. Інструментальна система розробки автоматизованих навчальних курсів, що працюють у корпоративній мережі ВНЗУ/ О. Рижов, Н. Іванькова (стр.85-88)
Рижов О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти/ О. Рижов, Ю. Колеснік (стр.89-92)
Рудай В. Алгоритми побудови навчальних тестових програм у медичному ВНЗ/ В. Рудай, Ю. Сушко, В. Бетін (стр.93-94)
Сабан О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес/ О. Сабан, І. Солонинко (стр.95-96)
Свистун Р. Використання телекомунікаційних систем в підготовці лікарів хірургів/ Р. Свистун (стр.97-98)
Семенець А. Технічне забезпечення телеосвіти в медицині. Проблеми та перспективи/ А. Семенець (стр.99-100)
Ухач В. Використання відеоматеріалів на заняттях з історії України/ В. Ухач, Р. Чигур (стр.101-102)
Чирський М. Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз/ М. Чирський, О. Горлов (стр.105-107)
Шевченко А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології/ А. Шевченко (стр.108-110)
Шевченко Л. Деякі аспекти формування української телемедичної термінології/ Л. Шевченко, А. Владзимирський (стр.111-113)
Шкробот С. . Перспективи інформаційно-комп'ютерних технологій у медичній освіті/ С. Шкробот, І. Гара, З. Салій (стр.114-115)
Яценко В. Медична освіта як галузь медичної телематики/ В. Яценко (стр.117-121)
Яценко В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології/ В. Яценко (стр.122-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яценко В.
Назва : Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 122-124 (Шифр МУ7/2002/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2005р.,N 3
Цікаві статті :
Москаленко В. Національний медичний університет на шляху до Європейської інтеграції/ В. Москаленко, О. Яворовський, А. Свінціцький (стр.4-7)
Вороненко Ю. Рейтинг складових процесу навчання на інституціональному рівні як елемент державної системи забезпечення якості післядипломної медичної освіти./ Ю. Вороненко, Ю. Вдовиченко, О. Мінцер, Гойда Н. (стр.8-12)
Ждан В. Ступенева система підготовки стоматологів у світлі положень Болонської декларації/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова, Каськова Л. (стр.13-16)
Сулима В. Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи(ЕСТS)/ В. Сулима, В. Дубас (стр.21-26)
Рудень В. Про шляхи вдосконалення процесу навчання майбутніх лікарів на кафедрі "Соціальна медицина та організація охорони здоров`я" у світлі вимог Болонської угоди./ В. Рудень, Т. Гутор (стр.27-31)
Герасимюк І. Створення навчально-наукових інститутів як структурних підрозділів медичного університету-вимога часу/ І. Герасимюк (стр.32-35)
Волошин В. Новітні педагогічні прийоми викладання на кафедрі анатомії людини медичного університету/ В. Волошин, О. Киричок, Н. Шовдра, Флекей п. (стр.38-39)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сулима В., Дубас В.
Назва : Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи(ЕСТS)
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №3. - С. 21-26 (Шифр МУ7/2005/3)
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жижко Т.
Назва : Інтенсифікація професійної підготовки студентів: системний підхід
Місце публікування : Вища освіта України. - 2004. - №1. - С. 92-96 (Шифр 23823/2004/1)
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. Банчук [та ін.] (стр.6-14)
Вітенко І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця/ В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков (стр.32-35)
Ждан В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті/ В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. (стр.42-46)
Казаков В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.48-51)
Ліщенко Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.54-57)
Господарський І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні/ І. Господарський, О. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. (стр.60-63)
Никоненко О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. Никоненко [та ін.] (стр.64-65)
Усинська О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. Усинська (стр.66-67)
Федорців О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. (стр.70-72)
Колесник Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Ковальчук [та ін.] (стр.75-77)
Лісовий В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті/ В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи/ В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов (стр.85-87)
Мінцер О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу/ О. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Лоскутов, М. Головаха (стр.93-94)
Крекотень О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами/ О. Крекотень, І. Олійник (стр.94)
Нерянов Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами/ Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський (стр.95-96)
Яшан О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. Яшан [та ін.] (стр.97-102)
Качор В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині/ В. Качор, С.М. Андрейчин (стр.103-104)
Лепявко А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США/ А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.105-107)
Олійник О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. Олійник [та ін.] (стр.108-110)
Шкробот С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті/ С. Шкробот [та ін.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії/ Р. Гнатюк [та ін.] (стр.116-118)
Хміль С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. Хміль [та ін.] (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)