Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (16)Періодичні видання (67)Бібліотечні видання (4)Краєзнавство (20)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=реформи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи з 1 по 16
1.

Назва журналу :Вища школа -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Шрайберг Я. Роль бібліотек у забезпеченні доступу до інформації та знань в інформаційному віці/ Я. Шрайберг (стр.65-79)
Шкира О. Бібліотека університету і реалії часу/ О. Шкира (стр.80-84)
Гут Дж. Болонський процес: вплив реформи вищої освіти на структуру та організацію докторантури в Німеччині/ Дж. Гут (стр.85-94)
Ніколаєнко С. Про основні завдання вищих навчальних закладів України на 2007\2008 навчальний рік/ С. Ніколаєнко (стр.99-116)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гут Дж.
Назва : Болонський процес: вплив реформи вищої освіти на структуру та організацію докторантури в Німеччині
Місце публікування : Вища школа. - 2007. - № 3. - С. 85-94 (Шифр 21876/2007/3)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

3.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378/І-54
Назва : Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2016
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 70.00 р.
ББК : 61:378 + 74.58
Предметні рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Зміст : Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Мороз [и др.]. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. І. Афонасюк. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ/ B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини/ О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення/ Я. С. Білик. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. В. Блажченко. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів/ А. Є. Богомолов. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/ А. Є. Богомолов. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС/ С. А. Бондар [и др.]. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ М. Р. Борейко. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу/ О. В. Булавенко [и др.]. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/ О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу/ Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання/ Д. М. Ваколюк [и др.]. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики/ Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ/ К. М. Вергелес. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі/ К. М. Вергелес. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги/ Л. А. Вознюк. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології/ Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. Г. Гаджула. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту»/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/ О. В. Горленко, І. М. Горленко. Роль візуалізації у викладанні стоматології/ І. М. Горленко, О. В. Горленко. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/ A. M. Гулевич. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця/ О. В. Дзекан. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів/ О. В. Дзекан. Автономія ВНЗ та академічні свободи/ С. В. Дмитренко [и др.]. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні/ Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)/ Н. В. Заічко [та ін.]. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії/ Т. М. Зелінська. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. В. Ільченко. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології/ Н. М. Ісакова. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету/ М. В. Йолтухівський [и др.]. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту »/ О. Я. Какарькін [и др.]. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту»/ В. В. Кіщук [и др.]. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/ Ю. О. Кислова [и др.]. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту»/ Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури/ Д. Г. Коньков. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/ Д. Г. Коньков. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури/ О. В. Корзун. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ М. І. Коспіюк. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції/ А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології/ А. В. Крижановська. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології/ Д. Г. Кулик. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/ С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ Н. В. Леонова. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти/ Д. А. Лисенко. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам/ С. А. Лисенко [и др.]. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Підручник як основний засіб навчання/ М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту»/ І. О. Мазайкіна. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ/ І. І. Макодай. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності/ Н. М. Максимович [и др.]. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова/ Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів/ І. А. Марчук. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності/ В. М. Мруг. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів/ І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Нечипорук. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту»/ Р. С. Остренюк. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія/ В. А. Островський. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір/ І. В. Павлик. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології/ Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін)/ І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету/ П. А. Півторак, І. В. Феджага. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів/ О. Б. Піняжко [и др.]. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців/ Р. П. Піскун [и др.]. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики/ Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО/ Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини/ Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту»/ О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ П. Г. Пшук, А. О. Камінська. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці/ П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія»/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Римша. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/ Т. І. Саврун, О. А. Биковська. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі/ І. В. Сергета. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини/ І. В. Сергета. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/ О. Я. Сливка. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Смірнова. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія»/ І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. Г. Сулім. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти/ А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.]. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту»/ В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі/ С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/ К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам/ О. О. Фомін. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра/ Н. М. Фещук [и др.]. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Вербальність у роботі лікаря/ Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти/ Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. Особливості викладання біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами/ М. М. Черв'як, О. І. Штатько. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/ М. О. Шаламай, В. М. Дудник. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю/ Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ B. C. Шунков. Using copyright law/ N. Shust. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. С. Яблонь [и др.]. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/ О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак.
Анотація: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61:378/І-54
Автор(и) : Заічко Н. В., Качула С. О., Ладутько С. В.
Назва : Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні
Колективи : Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.
Місце публікування : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 56 (Шифр 61:378/І-54-845021)
ББК : 61:378 + 74.58
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вища школа -2016р.,N 6
Цікаві статті :
Русаловський В. Одеська національна академія зв’язку: впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес/ В. Русаловський (стр.7-12)
Воробієнко П. Компетентнісний підхід у вищій освіті — від теорії до практики/ П. Воробієнко, А. Ложковський (стр.13-20)
Греба Р. Децентралізація освіти та освітні фінанси/ Р. Греба (стр.21-29)
Хоружа Л. “Науки про освіту”: чи є в них місце педагогіці ?/ Л. Хоружа (стр.30-39)
Кірик Т. Реформи освіти в Україні у світлі західних інноваційних ідей/ Т. Кірик (стр.40-49)
Дударенко Л. Напрями подальшої екологізації середньої і вищої освіти/ Л. Дударенко (стр.50-59)
Пелітова О. З музою в серці: парадигма професійно-мистецької освіти Михайла Чембержі/ О. Пелітова (стр.60-68)
Лякішева А. Сутнісні особливості академічної групи як середовища соціальної взаємодії студентів/ А. Лякішева, Л. Грицюк (стр.69-78)
Артюх С. Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних внз на прикладі курсу “Психологія”/ С. Артюх, Т. Сапельнікова (стр.79-88)
Войціх І. Критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів/ І. Войціх (стр.89-96)
Кучер А. Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю/ А. Кучер (стр.97-107)
Мисник О. Ензими — біохімічний фундамент життя на Землі/ О. Мисник (стр.108-117)
Клименко С. Педагогічне використання етимологічного підходу до мовного виховання майбутніх учителів-філологів/ С. Клименко (стр.118-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кірик Т.
Назва : Реформи освіти в Україні у світлі західних інноваційних ідей
Місце публікування : Вища школа. - 2016. - № 6. - С. 40-49 (Шифр 21876/2016/6)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Вища школа -2016р.,N 9
Цікаві статті :
Симонова М. Володимир Петренко — фундатор національної системи стандартів вищої освіти/ М. Симонова (стр.7-8)
Присенко М. Стандартизація вищої освіти: реформи та їх наслідки/ М. Присенко (стр.9-26)
Салов В. Особливості проектування вищої освіти згідно з чинною нормативною базою/ В. Салов (стр.27-35)
Вітченко А. Стандартизація вищої освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи вдосконалення/ А. Вітченко (стр.36-56)
Артемов В. Деонтологічна педагогіка як новий науковий напрям в освітньому процесі/ В. Артемов (стр.57-66)
Красильникова Г. Стандартизація вищої освіти України як механізм забезпечення її якості/ Г. Красильникова (стр.67-76)
Ямковий В. Апробація моніторингу системи вищої освіти на прикладі Харківської області/ В. Ямковий (стр.77-98)
Сусь Б. Самостійна навчальна діяльність студентів в умовах комп’ютеризації навчального процесу/ Б. Сусь, Б. мол. Сусь (стр.95-102)
Камишин В. Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму/ В. Камишин, О. Рева, Н. Добровольська (стр.103-116)
Зварич І. Історичні періоди розвитку вищої освіти в Іспанії/ І. Зварич (стр.117-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Присенко М.
Назва : Стандартизація вищої освіти: реформи та їх наслідки
Паралельн. назви :Standardization of Higher Education in Ukraine: Reforms and Their Consequences
Місце публікування : Вища школа. - 2016. - № 9. - С. 9-26 (Шифр 21876/2016/9)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Діасамідзе Е. Д. Нова концепція зміни структури надання стоматологічної допомоги під час реалізації медичної реформи/ Е. Д. Діасамідзе, К. В. Жуков, Б. А. Рогожин (стр.6-10)
Російський П. В. Становлення та сучасний стан розвитку дентальної імплантації на Харківщині/ П. В. Російський (стр.11-14)
Шаповалова В. О. Пошук нових ефективних методів лікування протезного стоматиту з позиції фармацевтичного права та судової фармації/ В. О. Шаповалова [та ін.] (стр.15-18)
Лесовая И. Г. Анализ осложнений амбулаторного стоматологического приема/ И. Г. Лесовая [та ін.] (стр.19-22)
Тимофеев А. А. Оценка хирургических методов лечения амелобластом/ А. А. Тимофеев, Н. А. Ушко (стр.23-28)
Диасамидзе Э. Д. Оценка взаимосвязи между объемом языка и скученностью резцов нижней челюсти с использованием конуснолучевой компьютерной 3D-томографии/ Э. Д. Диасамидзе, Ю. В. Ткаченко, К. В. Жуков (стр.29-33)
Боян А. М. Артрофонография как объективный метод ранней диагностики и контроля лечения патологий височно-нижнечелюстного сустава/ А. М. Боян, А. А. Круковский (стр.34-38)
Гризодуб Д. В. Комплексная оценка состояния тканей протезного поля при протезировании съемными бюгельными протезами лиц с непереносимостью к конструкционным материалам/ Д. В. Гризодуб, Р. М. Бадалов, К. Р. Бадалов (стр.39-42)
Діасамідзе Е. Д. Діагностика та корекція мікроциркуляторних порушень у тканинах пародонта в пацієнтів із супутніми захворюваннями в разі протезування знімними зубними протезами/ Е. Д. Діасамідзе, Ахмад Салман Монзер (стр.43-46)
Гризодуб Е. В. Сравнительная характеристика влияния временных съемных реставраций на мягкие ткани протезного ложа при протезировании на имплантатах/ Е. В. Гризодуб, П. И. Данилов (стр.47-52)
Гордиенко С. А. Состояние тканей пародонта у стоматологических больных при протезировании несъемными конструкциями протезов до и после лечения/ С. А. Гордиенко, В. А. Сторожев (стр.53-56)
Пачевская А. В. Влияние ортодонтического лечения на показатели активности местного иммунитета/ А. В. Пачевская, Ю. В. Филимонов, В. М. Истошин (стр.57-60)
Варв’янський П. Ю. Підвищення фізико-хімічних властивостей знімних зубних протезів із самотвердіючої пластмаси «Протакрил-М» за допомогою структурування їх у полі струму високої частоти/ П. Ю. Варв’янський, В. І. Гризодуб, О. П. Голубничий (стр.61-64)
Парпалей Е. А. Применение текучего композита SDR™ для лечения кариеса фиссур у детей и подростков/ Е. А. Парпалей [та ін.] (стр.65-69)
Лесовая И. Г. Патоморфологические изменения в поднижнечелюстных слюнных железах при сиалолитиазе у лиц разных возрастных групп/ И. Г. Лесовая, Г. Б. Хасанова (стр.70-74)
Тимофеев А. А. Лечение послеоперационных нейропатий тройничного нерва/ А. А. Тимофеев, Н. А. Ушко (стр.75-81)
Біда В. І. Клінічний випадок використання універсальної розбірної пародонтологічної шини в пацієнтів із генералізованим пародонтитом тяжкого ступеня/ В. І. Біда, П. О. Турин, Г. І. В’юн (стр.82-85)
Пилипенко Т. І. Порівняння якості фіксації цементами різних механізмів дії у незнімних зубних конструкцій/ Т. І. Пилипенко (стр.86-89)
Хвисюк О. М. Становлення та розвиток післядипломної освіти стоматологів в Харківській медичній академії/ О. М. Хвисюк (стр.90-92)
Гриновець В. С. До 160-річчя професора Андрія Ґоньки — організатора Львівської університетської стоматологічної школи початку XX сторіччя/ В. С. Гриновець, P. 3. Огоновський, В. Я. Шибінський (стр.93-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вища школа -2018р.,N 9
Цікаві статті :
Загірняк М. Концептуальні засади створення національного рейтингу закладів вищої освіти України/ М. Загірняк, О. Троцко (стр.7-21)
Сокольська Т. Роль освіти в реалізації реформи децентралізації в Україні/ Т. Сокольська, П. Юхименко, О. Білик (стр.22-31)
Моторин Р. Мотивація вибору польських університетів студентами з України: результати анкетного обстеження/ Р. Моторин, К. Приходько (стр.32-50)
Патрикеева О. Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні/ О. Патрикеева, О. Лозова, С. Горбенко (стр.51-57)
Боровик П. Тенденції розвитку вітчизняного пенсійного страхування/ П. Боровик, С. Колотуха (стр.58-67)
Потапчук Т. До розгляду сутності феномену “сім’я”/ Т. Потапчук (стр.68-75)
Саламанська декларація та рамки дій щодо освіти осіб з особливими освітніми потребами (стр.76-97)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сокольська Т., Юхименко П., Білик О.
Назва : Роль освіти в реалізації реформи децентралізації в Україні
Паралельн. назви :The Role of Education in Realization of Reform on Decentralization in Ukraine
Місце публікування : Вища школа. - 2018. - № 9. - С. 22-31 (Шифр 21876/2018/9)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кадрове забезпечення--компетентність--професійна
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Хвисюк О. М. Особливості діяльності органів місцевого самоврядування та закладів охорони здоров’я в умовах моделі медичного страхування/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.5-9)
Даниленко Г. М. Система заходів збереження та зміцнення здоров’я дітей шкільного віку в умовах родини/ Г. М. Даниленко, О. О. Щербакова, О. Г. Авдієвська (стр.10-14)
Рибалов О. В. Особливості формування діагностичних та лікувальних навичок у студентів/ О. В. Рибалов [та ін.] (стр.15-18)
Суханова Л. А. Туберкульоз у дитячому віці: сучасні особливості та тенденції/ Л. А. Суханова [та ін.] (стр.19-26)
Сотнікова–Мелешкіна Ж. В. Характеристика харчового статусу учнівської молоді в системі профілактики неінфекційних захворювань/ Ж. В. Сотнікова–Мелешкіна, О. Г. Авдієвська, Я. А. Ісаєва (стр.27-31)
Роздильская О. Н. Результаты восстановительного лечения больных с мультифокальным атеросклерозом с применением физических факторов/ О. Н. Роздильская [и др.] (стр.32-38)
Андреєва Я. О. Рівень сироваткового резистину та інсулінорезистентність у хворих з ожирінням різного ступеня тяжкості/ Я. О. Андреєва (стр.39-44)
Яковцов І. З. Підвищення ендогенної продукції монооксиду вуглецю та утворення небезпечного вмісту в крові карбоксигемоглобіну в пацієнтів з політравмою, які перебувають у критичних станах/ І. З. Яковцов [та ін.] (стр.45-50)
Яковцова І. І. Збереження та перспективи розвитку патологоанатомічної служби харківської області в умовах медичної реформи/ І. І. Яковцова [та ін.] (стр.51-54)
Бабалян В. О. Аналіз летальності пацієнтів із переломами проксимального відділу стегна/ В. О. Бабалян (стр.55-62)
Яковенко К. В. Возможности трехмерной эхографии в диагностике внутреннего генитального эндометриоза/ К. В. Яковенко [и др.] (стр.63-68)
Кривобок В. І. Функції клінічної складової післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів/ В. І. Кривобок, Б. А. Рогожин (стр.69-72)
Черненко В. М. . Використання ксеногенного остеопластичного матеріалу біопласт-дент при безпосередній імплантації з відстроченим навантаженням/ В. М. Черненко, О. В. Любченко (стр.73-76)
Матвієнко С. О. Предиктори тривалості антибіотикотерапії в дітей, хворих на позалікарняну пневмонію/ С. О. Матвієнко (стр.77-82)
Кучма М. В. Цитокіновий статус дітей з хронічною ВЕБ-інфекцією до та після ревакцинації від кору/ М. В. Кучма (стр.83-87)
Більченко А. О. Взаємозв’язок рівня нових маркерів запалення у хворих на артеріальну гіпертензію та цукровий діабет 2 типу з чинниками серцево-судинного ризику/ А. О. Більченко (стр.88-91)
Коркелиа А. Г. Опыт применения органощадящих операций при папиллярном раке щитовидной железы/ А. Г. Коркелиа (стр.92-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яковцова І. І., Борзенкова І. В., Олійник А. Є., Уржумов В. Д., Ткаченко П. В.
Назва : Збереження та перспективи розвитку патологоанатомічної служби харківської області в умовах медичної реформи
Паралельн. назви :Preservation and development prospects of the kharkiv pathology service in conditions of medical reform
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 4. - С. 51-54 (Шифр ПУ56/2018/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Географіч. рубрики: Харківська область
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бюро--діагностика--медична реформа
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спіріна І. Д., Шорніков А. В., Фаузі Є. С.
Назва : Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи
Паралельн. назви :Teaching a discipline of bases of psychology: the current state and perspectives
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 121-123 (Шифр МУ7/2019/1)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--стандарти освіти--стратегія--реформи
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2019р.,N 4
Цікаві статті :
Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/ Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк (стр.5-9)
Глушко Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/ Н. Л. Глушко [та ін.] (стр.10-13)
Івануса І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання)/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.14-17)
Корильчук Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту/ Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній (стр.18-23)
Мінченко О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах/ О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда (стр.24-33)
Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/ Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко (стр.34-38)
Перепелиця О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання/ О. О. Перепелиця [та ін.] (стр.39-45)
Сельський П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/ П. Р. Сельський [та ін.] (стр.46-50)
Хасхачих Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків/ Д. А. Хасхачих (стр.51-55)
Чечотіна С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології/ С. Ю. Чечотіна [та ін.] (стр.56-61)
Чорномидз А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті/ А. В. Чорномидз (стр.62-66)
Burgess-Pinto E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education/ E. Burgess-Pinto [та ін.] (стр.67-73)
Гутор Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти/ Н. С. Гутор [та ін.] (стр.74-78)
Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/ І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець (стр.79-83)
Захарова В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології/ В. О. Захарова (стр.84-88)
Клигуненко О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області/ О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець (стр.89-92)
Маланчин І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології/ І. М. Маланчин [та ін.] (стр.93-97)
Паласюк Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі/ Б. М. Паласюк (стр.98-102)
Стечишин І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис (стр.103-106)
Yelahina N. І. Motivation as a key component of teaching english for medical students/ N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.107-112)
Беденюк А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі/ А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар (стр.113-118)
Білавич Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.119-126)
Гаврищак І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект/ І. І. Гаврищак, О. Я. Проців (стр.127-133)
Горпініч Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти/ Т. І. Горпініч (стр.134-139)
Мукан Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США/ Н. В. Мукан, О. З. Блавт (стр.140-143)
Перевізник Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі/ Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова (стр.144-148)
Ященко А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл./ А. М. Ященко, О. Д. Луцик (стр.149)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гутор Н. С., Авдєєв О. В., Міц І. Р., Бойків А. Б.
Назва : Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти
Паралельн. назви :Training of future dentists in the context of higher education reform
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 74-78 (Шифр МУ7/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Освіта медична -- Образование медицинское
Система повышения квалификации
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): удосконалення--компетентність--атестація--стоматологи--підвищення кваліфікації
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)