Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (37)Періодичні видання (367)Бібліотечні видання (30)Краєзнавство (102)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=реформування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 86
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : вщ2001
Назва : Бюлетень Програми підтримки вироблення стратегії реформування освіти
Вихідні дані : ,Б.р.
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вища школа -2004р.,N 1
Цікаві статті :
Добрянський І. Сучасні тенденції розвитку вищої школи: соціокультурний, регіональний та особистісний аспекти/ І. Добрянський (стр.22-28)
Дарійчук Л. Система освіти в Україні: реформування чи оновлення?/ Л. Дарійчук (стр.29-40)
Журавський В. Основні завдання вищої школи щодо реалізації в Україні принципів і завдань Болонського процесу/ В. Журавський (стр.42-44)
Рудавський Ю. Реалії та проблеми інтеграції вищої школи України в європейський освітній та науковий простір (на прикладі "Львівської політехніки")/ Ю. Рудавський (стр.45-49)
Якименко Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору/ Ю. Якименко (стр.50-62)
Лозинський О. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця/ О. Лозинський (стр.66-68)
Підвищення ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника розвитку та інтеграції в європейське співтовариство (стр.100-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дарійчук Л.
Назва : Система освіти в Україні: реформування чи оновлення?
Місце публікування : Вища школа. - 2004. - №1. - С. 29-40 (Шифр 21876/2004/1)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вища освіта України -2005р.,N 3
Цікаві статті :
Бех В. Філософський аналіз походження соціальних проблем вищої школи/ В. Бех (стр.13-19)
Шейко С. Національні та загальногромадянські засади реформування сучасної вищої освіти в Україні/ С. Шейко (стр.32-35)
Рябченко В. Деякі концептуальні проблеми навчання і виховання студентів у сучасних вищих навчальних закладах україни/ В. Рябченко (стр.40-44)
Мудрак В. Методологічні засади управління соціальною інформацією у змісті й організації вищої освіти/ В. Мудрак (стр.45-50)
Григорчук Т. Комунікативні та інтерактивні компоненти електронного підручника як чинники формування знань студентів/ Т. Григорчук, А. Олійник (стр.74-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шейко С.
Назва : Національні та загальногромадянські засади реформування сучасної вищої освіти в Україні
Місце публікування : Вища освіта України. - 2005. - №3. - С. 32-35 (Шифр 23823/2005/3)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2005р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали науково-практичної конференції . Досвід впровадження основних засад Болонського процесу в систему вищої медичної (фармацевтичної) освіти ,14-15 квітня 2005р./ науково-практичної конференції Матеріали (стр.6-40)
Передрій В. Стратегія Євроінтеграційного реформування вищої медичної та фармацевтичної освіти України/ В. Передрій (стр.9-11)
Волосовець О. Питання якості освіти у контексті впровадження засад Болонської декларації у вищій медичній школі/ О. Волосовець (стр.12-16)
Вітенко І. Навчальна книга -як важлива компонента впровадження Болонського процесу в медичну освіту України/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.17-20)
Ковальчук Л. Медична освіта в Україні та Болонський процес: реальність і шляхи переходу до Європейського освітнього простору / Л. Ковальчук, І. Мисула, К. Пашко (стр.21-23)
Зіменковський Б. Актуальні проблеми розвитку інноваційних процесів у вищій медичній та фармацевтичній освіті України у контексті Європейського вибору/ Б. Зіменковський, М. Гжегоцький, І. Солонинко (стр.31-33)
Запорожан В. Модернізація навчання як чинник Євроінтеграції/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.36-37)
Колесник Ю. Болонський процес та якість освіти/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов (стр.38-40)
Матеріали науково-практичної конференції-семінару. Доказова медицина у спектрі наукової медичної інформації та інноваційної політики,12-13 травня 2005р./ науково-практичної конференції-семінару Матеріали (стр.42-76)
Мінцер О. Методологія та методичні підходи до аналізу результатів клінічних досліджень та підготовки систематичних оглядів/ О. Мінцер (стр.47-49)
Вітенко І. Біоетика як моральна основа загальної підготовки лікаря/ І. Вітенко, А. Циганенко, О. Ковальова (стр.55-57)
Казаков В. Методологія та технологія оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.58-63)
Яцина О. Проблеми удосконалення змісту, форм та методів організації самостійної роботи студентів ІІІ курсу з військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій/ О. Яцина, І. Сергета, М. Редчіц (стр.74-76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Передрій В.
Назва : Стратегія Євроінтеграційного реформування вищої медичної та фармацевтичної освіти України
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №2. - С. 9-11 (Шифр МУ7/2005/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2005р.,N 4
Цікаві статті :
Яковлева Л. Роль фармакоекономіки в підготовці сучасних фахівців фармації/ Л. Яковлева, Н. Бездітко (стр.4-7)
Скакун М. Клінічна епідеміологія як важливий фактор реформування вищої медичної освіти в Україні/ М. Скакун (стр.8-11)
Швед М. Медична освіта на шляху до доказової медицини: постановка проблеми та шляхи її вирішення/ М. Швед, М. Гребеник, Н. Пасєчко, Мартинюк Л. (стр.12-14)
Фіра Л. Створення навчально-наукових інститутів у вищих навчальних закладах освіти - вимога часу/ Л. Фіра, С. Вадзюк, Н. Ткачук (стр.15-16)
Банадига Н. Впровадження принципів доказової медицини у навчальний процес на кафедрі педіатрії ФПО/ Н. Банадига, Л. Слободян, Н. Ходорчук, Боярчук О. (стр.19-22)
Гощинський В. Впровадження елементів доказовості у викладання основ сімейної медицини на додипломному рівні - вимога часу/ В. Гощинський, Л.С. Бабінець, Н.Є. Боцюк, Бутвин С. (стр.23-26)
Галникіна С. Методи впровадження основ доказової медицини у навчальний процес курсу дерматології/ С. Галникіна, О. Хара (стр.29-30)
Федорців О. Застосування основ доказової медицини в навчальному процесі на кафедрі педіатрії/ О. Федорців, Т. Воронцова, Л. Волянська, Цідилко У. (стр.31-33)
Жмурський С. Математичне моделювання дидактичних модулів з курсу медичної біофізики згідно з вимогами Болонського процесу/ С. Жмурський, Н. Біляк, Й. Крижанівський (стр.37-44)
Турчин М. Студентська "Історія хвороби" з офтальмології/ М. Турчин, Т. Табалюк, К. Гнатко (стр.46-48)
Квасніцький М. Історія викладання нейрохірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ М. Квасніцький, А. Скляр (стр.49-51)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скакун М.
Назва : Клінічна епідеміологія як важливий фактор реформування вищої медичної освіти в Україні
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №4. - С. 8-11 (Шифр МУ7/2005/4)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті/ Л. Ковальчук, А. Вайда, І. Венгер, Беденюк А. (стр.5-7)
Марценюк В. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної Кароліни (США)/ В. Марценюк (стр.8-10)
Господарський І. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії/ І. Господарський (стр.11-14)
Паласюк Г. Медсестринська освіта в Австрії : з досвіду міжнародних стажувань/ Г. Паласюк (стр.15-18)
Авдєєв О. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії/ О. Авдєєв (стр.18-21)
Денефіль О. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету/ О. Денефіль (стр.22-24)
Олещук О. . Особливості нового навчального плану й викладання фармакології та клінічної фармакології у Віденському медичному університеті/ О. Олещук (стр.25-28)
Ремінецький Б. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня/ Б. Ремінецький (стр.29-31)
Ястремська С. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті/ С. Ястремська (стр.32-33)
Багній Н. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті/ Н. Багній (стр.34-36)
Сахарова І. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті/ І. Сахарова (стр.37-39)
Ліщенко Н. Особливості системи вищої освіти у США/ Н. Ліщенко, А. Прокопчук, В. Марценюк, Усинська О. (стр.40-43)
Прокопчук А. Особливості медсестринської освіти у США/ А. Прокопчук, Н. Ліщенко, В. Марценюк, Усинська О. (стр.44-47)
Усинська О. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринської освіти США/ О. Усинська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.47-49)
Мілевська Л. Фактор викладача в системі американської медичної освіти/ Л. Мілевська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.50-51)
Андрейчин С.М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці/ С.М. Андрейчин, В. Качор (стр.52-55)
Фіра Л. Організація навчання у Карловому університеті/ Л. Фіра, О. Острівка, О. Сидоренко, Лихацький П. (стр.55-57)
Бухтіярова Н. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Н. Бухтіярова, І. Бєленічев, Д. Коробко, Сидорова І. (стр.57-59)
Гощинський В. До питання підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини / В. Гощинський, Н. Боцюк, о. Ясній, Бабінець Л.С. (стр.60-61)
Бойчук А. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології ФПО на засадах доказової медицини- нагальна потреба часу/ А. Бойчук, В. Шадріна, В. Коптюх, Хлібовська О. (стр.62-66)
Білай І. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету/ І. Білай, Б.А. Самура, Б.Б. Самура (стр.67-70)
Цимбалюк В.І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В.І. Цимбалюк, М. Квасніцький (стр.84-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Господарський І.
Назва : Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №1. - С. 11-14 (Шифр МУ7/2006/1)
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 3
Цікаві статті :
Ковальчук Л. До питання співпраці Тернопільського Державного медичного університету ім.І.Я.Горбачевського та штату Південна Кароліна,США в галузі медсестринської освіти/ Л. Ковальчук (стр.5-7)
Ковальчук Л. Сучасна концепція підручника для медсестер/ Л. Ковальчук, Н. Ліщенко, О. Усинська (стр.11-13)
Марценюк В. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США)/ В. Марценюк (стр.14-15)
Шкробот С. . Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні./ С. Шкробот, О. Бударна, З. Салій (стр.18-19)
Хабарова Н.А. Сучасні погляди на медсестринську освіту/ Н.А. Хабарова, С.М. Андрейчин, Н.А. Бількевич (стр.20-22)
Шевчук О. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника/ О. Шевчук (стр.22-24)
Діана С.Кулл. До питання нестачі медичних сестер/ С.Кулл. Діана (стр.24-28)
Ревчук Н. Система освіти медичних сестер у США/ Н. Ревчук (стр.28-29)
Усинська О. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи/ О. Усинська (стр.30-31)
Лепявко А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США/ А. Лепявко (стр.32-34)
Шманько О. Проблема нестачі медичних сестер у США/ О. Шманько (стр.35-36)
Прокопчук А. До питання реформування медсестринської освіти в Україні/ А. Прокопчук (стр.39-40)
Тарчинець М. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами,що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД./ М. Тарчинець, М. Воронцов, Д. Ставничий, Висоцька Т. (стр.41-42)
Мілевська Л. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США)/ Л. Мілевська (стр.42-44)
Прокопчук А. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі/ А. Прокопчук (стр.44-45)
Олещук О. . Особливості медсестринської освіти в Австрії/ О. Олещук, Г. Паласюк (стр.46-47)
Олійник О.В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету/ О.В. Олійник (стр.48-49)
Сахарова І. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти/ І. Сахарова, Н. Лісничук, О. Олещук (стр.49-52)
Качор В. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою/ В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. (стр.53-54)
Арвідас Сескевічус. Розвиток медсестринства в Литві/ Сескевічус Арвідас (стр.57)
Банадига Н. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти/ Н. Банадига, Н. Ходорчук, І. Рогальський (стр.58-60)
Костенко І. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в україні/ І. Костенко (стр.64-65)
Кривенко В. організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою/ В. Кривенко, О. Федорова, С. Пахомова, Єремеєв В. (стр.66-67)
Локай Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформування медсестринської освіти в Україні/ Б. Локай, Д. Козак (стр.72-73)
Сук Т. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у Вищих навчальних закладах України/ Т. Сук, О. Хомко, І. Пержул, Молдован П. (стр.82-83)
Шкільна І. Роль медсестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримання здорового способу життя/ І. Шкільна (стр.88-89)
Кайдашев І. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ І. Кайдашев, М. Расін, В. Васильєв, Дігтяр Н. (стр.90-92)
Деміховська О. Особливості викладання гігієни у Німеччині/ О. Деміховська (стр.96-98)
Чулак Л. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практично-орієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології/ Л. Чулак, М. Кушнір, В. Шутурмінський (стр.99-100)
Саварин Т. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської мови/ Т. Саварин, В. Рахлецька (стр.103-106)
Роговий Ю. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+" у поліпшенні викладання патологічної фізіології/ Ю. Роговий, Л. Архіпова (стр.107-109)
Корильчук Н. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи/ Н. Корильчук, Т. Корильчук (стр.109-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шкробот С. , Бударна О., Салій З.
Назва : Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні.
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 18-19 (Шифр МУ7/2006/3)
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прокопчук А.
Назва : До питання реформування медсестринської освіти в Україні
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 39-40 (Шифр МУ7/2006/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сахарова І., Лісничук Н., Олещук О.
Назва : За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 49-52 (Шифр МУ7/2006/3)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Банадига Н., Ходорчук Н., Рогальський І.
Назва : Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 58-60 (Шифр МУ7/2006/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Москаленко В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у Національному медичному університеті/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.5-10)
Сергета І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращання адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/ І. В. Сергета [та ін.] (стр.11-14)
Яковлева Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни- фармакоекономіки/ Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко (стр.15-18)
Селіхова Л. Г. Особливості дистанційного навчання/ Л. Г. Селіхова (стр.19-21)
Білай І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-24)
Саварин Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/ Т. В Саварин (стр.25-28)
Грищук Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/ Л. А. Грищук [та ін.] (стр.34-36)
Бухтіярова Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/ Н. В. Бухтіярова [та ін.] (стр.36-38)
Гіленко І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/ І. О. Гіленко [та ін.] (стр.39-42)
Пішак В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "медична біологія" :перші результати та подальші кроки/ В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик (стр.43-47)
Вакалюк І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випусника до державного практично-орієнтованого іспиту/ І. П. Вакалюк [та ін.] (стр.50-53)
Івченко Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологов на заключному етапі навчання/ Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік (стр.54-55)
Прохоров Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів/ Є. В. Прохоров [та ін.] (стр.56-57)
Шанайда М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/ М. І. Шанайда (стр.58-60)
Кліщ І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі кліничної фармації і фармакотерапії/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.61-63)
Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів : Матеріали наук.-практ. конф. 24-25 листопада 2006 р. (стр.64-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москаленко В.Ф., Яворовський О.П., Свінціцький А.С.
Назва : Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у Національному медичному університеті
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - № 4. - С. 5-10 (Шифр МУ7/2006/4)
Предметні рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2007р.,N 4
Цікаві статті :
Никоненко О.С. Проблемні питання впровадження безперервного професійного розвитку лікарів на етапі реформування системи вищої медичної освіти/ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , (стр.4-6)
Гіленко І.О. Ідея патріотизму в роботі викладача медичного вузу/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.7-10)
Яцина О.В. Оптимізація підготовки випускників медичного факультету на циклових заняттях з загальної гігієни та екологїї до профілактичної діяльності в системі охорони здоров`я/ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , (стр.11-13)
Баркалова Е.Л. Організація навчального процесу в контексті впровадження кредитно-модульної технології/ Е. Л. Баркалова (стр.13-15)
Гривенко С.Г. Про доцільність створення кафедр та циклів ендовідеохірургії у вищих навчальних закладах України/ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; , Ф. М. Ільченко ; , Ф. М. Ільченко ; , Ф. М. Ільченко ; , Ф. М. Ільченко ; , Ф. М. Ільченко ; , Ф. М. Ільченко ; , Ф. М. Ільченко ; , Ф. М. Ільченко ; , Ф. М. Ільченко ; , Ф. М. Ільченко ; , Ф. М. Ільченко (стр.16-18)
Родіонова В.В. Особливості викладання курсу профпатології студентам та лікарям, які беруть участь у профілактичних медичних оглядах працівників/ В. В. Родіонова [и др.] (стр.18-22)
Роговий Ю.Є. Роль V Міжнародного конгресу патофізіологів (ISP 2006) у поліпшенні викладання та засвоєння провідної теоретичної дисципліни/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.22-24)
Ясній О.Р. Формування комплексного підходу до реабілітації дітей з хронічною патологією у студентів та лікарів-інтернів/ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , ; , , (стр.33-35)
Стрельніков Л.С. Методичні аспекти викладання дисципліни "вступ до фаху" у контексті її практичної спрямованості/ Л. С. Стрельніков [и др.] (стр.39-40)
Кліщ І.М. Організація контролю знань на кафедрі клінічної фармації/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.40-42)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Никоненко О.С., Шаповал С.Д., Дмитрієва С.М.
Назва : Проблемні питання впровадження безперервного професійного розвитку лікарів на етапі реформування системи вищої медичної освіти
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 4. - С. 4-6 (Шифр МУ7/2007/4)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-86 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)