Пошуковий запит: (<.>K=рівень<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Саух П. Bища освіта: портрет без фантазій і прикрас/П. Саух // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.13-19
|
>2.
| Андрущенко В. Системна діагностика освіти/В. Андрущенко // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.5-12
|
>3.
| Шеремет М. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.72-79
|
>4.
| Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання /М. В. Йолтухівський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.124-129
|
>5.
| Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.32-37
|
>6.
| Степаненко С. Аналіз деяких тенденцій прийому за держзамовленням до закладів вищої освіти України у 2012-2019 роках/С. Степаненко // Вища школа, 2020,N № 5.-С.7-32
|
>7.
| Огляд глобальних рейтингів вищих навчальних закладів // Вища школа, 2021,N № 1/2.-С.7-23
|
>8.
| Бондаренко В. Виміри якості вищої освіти: необхідність та сучасні тренди, або Проектування робочих програм навчальних дисциплін/В. Бондаренко, О. Савельева, А. Семенова // Вища школа, 2021,N № 1/2.-С.75-96
|
>9.
| Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.34-38
|
>10.
| Сікорський П. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах/П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.29-37
|
|
|