Пошуковий запит: (<.>K=рівень<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Шеремет М. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.72-79
|
>2.
| Степаненко С. Аналіз деяких тенденцій прийому за держзамовленням до закладів вищої освіти України у 2012-2019 роках/С. Степаненко // Вища школа, 2020,N № 5.-С.7-32
|
>3.
| Саух П. Bища освіта: портрет без фантазій і прикрас/П. Саух // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.13-19
|
>4.
| Сікорський П. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах/П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.29-37
|
>5.
| Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання /М. В. Йолтухівський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.124-129
|
>6.
| Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>7.
| Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>8.
| Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>9.
| Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.32-37
|
>10.
| Огляд глобальних рейтингів вищих навчальних закладів // Вища школа, 2021,N № 1/2.-С.7-23
|
>11.
| Нарійчук М.Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/М. Д. Нарійчук // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.48-52
|
>12.
| Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.34-38
|
>13.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>14.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>15.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2010г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>16.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2006г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>17.
| Локай Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні/Б. Локай, Д. Козак // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N №3.-С.72-73
|
>18.
| Курбатов С. Галузеві міжнародні університетські рейтинги: у пошуках механізму оцінки якості наук про освіту/С. Курбатов // Вища освіта України, 2021,N № 3.-С.15-19
|
>19.
| Жижко Т. Інтенсифікація професійної підготовки студентів: системний підхід/Т. Жижко // Вища освіта України, 2004,N №1.-С.92-96
|
>20.
| Димитров М. Професійно орієнтовані громадські організації: формування фахових якостей майбутніх спеціалістів/М. Димитров, Г. Онкович // Вища освіта України, 2005,N №2.-С.106-111
|
|
|