Пошуковий запит: (<.>K=рівень<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Вища освіта України - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>3.
| Вища школа - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>4.
| Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>5.
| Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>6.
| Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>8.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2010г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>9.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2006г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Вища освіта України - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>11.
| Шеремет М. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.72-79
|
>12.
| Саух П. Bища освіта: портрет без фантазій і прикрас/П. Саух // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.13-19
|
>13.
| Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.32-37
|
>14.
| Андрущенко В. Системна діагностика освіти/В. Андрущенко // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.5-12
|
>15.
| Курбатов С. Галузеві міжнародні університетські рейтинги: у пошуках механізму оцінки якості наук про освіту/С. Курбатов // Вища освіта України, 2021,N № 3.-С.15-19
|
>16.
| Вадзюк С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі/С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.10-15
|
>17.
| Сікорський П. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах/П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.29-37
|
>18.
| Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.11-16
|
>19.
| Ворона І. І. Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.81-86
|
>20.
| Локай Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні/Б. Локай, Д. Козак // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N №3.-С.72-73
|
|
|