Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (53)Періодичні видання (1084)Бібліотечні видання (14)Краєзнавство (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рівень<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-28 
1.

Медична освіта (Тернопіль) - 2017г.,N 2 (Введено оглавление)
2.

Вища освіта України - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
3.

Вища школа - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
4.

Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2018г.,N 1 (Введено оглавление)
5.

Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
6.

Проблеми безперервної медичної освіти та науки - 2018г.,N 4 (Введено оглавление)
7.

Медична освіта (Тернопіль) - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
8.

Медична освіта (Тернопіль) - 2010г.,N 3 (Введено оглавление)
9.

Медична освіта (Тернопіль) - 2006г.,N 3 (Введено оглавление)
10.

Вища освіта України - 2013г.,N 1 (Введено оглавление)
11.

Шеремет М. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.72-79
12.

Саух П. Bища освіта: портрет без фантазій і прикрас/П. Саух // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.13-19
13.

Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.32-37
14.

Андрущенко В. Системна діагностика освіти/В. Андрущенко // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.5-12
15.

Курбатов С. Галузеві міжнародні університетські рейтинги: у пошуках механізму оцінки якості наук про освіту/С. Курбатов // Вища освіта України, 2021,N № 3.-С.15-19
16.

Вадзюк С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі/С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.10-15
17.

Сікорський П. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах/П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.29-37
18.

Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.11-16
19.

Ворона І. І. Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.81-86
20.

Локай Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні/Б. Локай, Д. Козак // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N №3.-С.72-73
 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)