Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (53)Періодичні видання (1084)Бібліотечні видання (14)Краєзнавство (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рівень<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-28 
1.

Саух П. Bища освіта: портрет без фантазій і прикрас/П. Саух // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.13-19
2.

Андрущенко В. Системна діагностика освіти/В. Андрущенко // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.5-12
3.

Шеремет М. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2021,N № 1.-С.72-79
4.

Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання /М. В. Йолтухівський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 2.-С.124-129
5.

Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.32-37
6.

Степаненко С. Аналіз деяких тенденцій прийому за держзамовленням до закладів вищої освіти України у 2012-2019 роках/С. Степаненко // Вища школа, 2020,N № 5.-С.7-32
7.

Огляд глобальних рейтингів вищих навчальних закладів // Вища школа, 2021,N № 1/2.-С.7-23
8.

Бондаренко В. Виміри якості вищої освіти: необхідність та сучасні тренди, або Проектування робочих програм навчальних дисциплін/В. Бондаренко, О. Савельева, А. Семенова // Вища школа, 2021,N № 1/2.-С.75-96
9.

Ніколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю/Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.34-38
10.

Сікорський П. Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах/П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.29-37
11.

Локай Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні/Б. Локай, Д. Козак // Медична освіта (Тернопіль), 2006,N №3.-С.72-73
12.

Димитров М. Професійно орієнтовані громадські організації: формування фахових якостей майбутніх спеціалістів/М. Димитров, Г. Онкович // Вища освіта України, 2005,N №2.-С.106-111
13.

Жижко Т. Інтенсифікація професійної підготовки студентів: системний підхід/Т. Жижко // Вища освіта України, 2004,N №1.-С.92-96
14.

Вадзюк С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі/С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.10-15
15.

Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.11-16
16.

Курбатов С. Галузеві міжнародні університетські рейтинги: у пошуках механізму оцінки якості наук про освіту/С. Курбатов // Вища освіта України, 2021,N № 3.-С.15-19
17.

Нарійчук М.Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/М. Д. Нарійчук // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.48-52
18.

Ворона І. І. Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 3.-С.81-86
19.

Вища школа - 2015г.,N 1 (Введено оглавление)
20.

Вища освіта України - 2016г.,N 1 (Введено оглавление)
 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)