Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (53)Періодичні видання (1088)Бібліотечні видання (14)Краєзнавство (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рівень<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-28 
1.


    Сікорський, П.
    Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах [Текст] = Cybernetic requirements for the educational process in higher educational establishments / П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 29-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Кл.слова (ненормовані):
освіта -- управління -- планування -- мотивація -- контроль -- оцінювання -- якість
Дод.точки доступу:
Колодій, І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Андрущенко, В.
    Системна діагностика освіти [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2021. - № 1. - С. 5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ

Кл.слова (ненормовані):
культура -- якість -- діагностика
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Саух, П.
    Bища освіта: портрет без фантазій і прикрас [Текст] / П. Саух // Вища освіта України. - 2021. - № 1. - С. 13-19. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Кл.слова (ненормовані):
ренесанс -- дисонанс -- технології -- експоненційні
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Огляд глобальних рейтингів вищих навчальних закладів [Текст] // Вища школа. - 2021. - № 1/2. - С. 7-23

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Кл.слова (ненормовані):
оцінювання -- діяльність
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Бондаренко, В.
    Виміри якості вищої освіти: необхідність та сучасні тренди, або Проектування робочих програм навчальних дисциплін [Текст] / В. Бондаренко, О. Савельева, А. Семенова // Вища школа. - 2021. - № 1/2. - С. 75-96. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ

Кл.слова (ненормовані):
пандемія -- короновірус -- компетентність -- якість
Дод.точки доступу:
Савельева, О.
Семенова, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Шеремет, М.
    Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога [Текст] / М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України. - 2021. - № 1. - С. 72-79. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ

Кл.слова (ненормовані):
методологія -- професійна -- підготовка
Дод.точки доступу:
Супрун, Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Ворона, І. І.
    Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти [Текст] = Professional and communicative culture of future doctors in the light of professional education / І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ

Кл.слова (ненормовані):
спілкування
Дод.точки доступу:
Кітура, Г. Я.
Маковська, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Вадзюк, С. Н.
    Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі [Текст] = Control of the entry level of knowledge as a prerequisite for the effective organization of the educational process at the department / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Кл.слова (ненормовані):
студенти -- тестовий -- контроль -- вища -- школа -- якість
Дод.точки доступу:
Наконечна, С. С.
Папінко, І. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Курбатов, С.
    Галузеві міжнародні університетські рейтинги: у пошуках механізму оцінки якості наук про освіту [Текст] = International university rankings by subject: searching for the mechanism of quality assurance in the area of education / С. Курбатов // Вища освіта України. - 2021. - № 3. - С. 15-19. - Бібліогр.: с.

Рубрики: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ

Кл.слова (ненормовані):
індикатор
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Величко, В. І.
    Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків [Текст] = Introduction of evidence-based medicine in the education of medical students / В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
студенти -- практика -- клінічна -- ресурси
Дод.точки доступу:
Лагода, Д. О.
Венгер, Я. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Степаненко, С.
    Аналіз деяких тенденцій прийому за держзамовленням до закладів вищої освіти України у 2012-2019 роках [Текст] = Analysis of Peculiar Tendencies for State Commissioned Enrollment at Higher Education Institutions of Ukraine in 2012-2019 (According to the Unified State Open Data Web Portal) / С. Степаненко // Вища школа. - 2020. - № 5. - С. 7-32. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
державне -- замовлення -- рівень -- бакалавр
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Текст] = Features of functioning of the system of internal quality assurance of higher education at I. Horbachevsky Ternopil national medical university of Ministry of Health of Ukraine / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ

   Тернопіль
Кл.слова (ненормовані):
досвід
Дод.точки доступу:
Корда, М. М.
Чорномидз, А. В.
Шульгай, А. Г.
Машталір, А. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.
Шифр: ПУ56/2019/3
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3 . - 58.50, р.
Зміст:
Маркова, М. В. Порушення здоров'я родини в учасників бойових дій у світлі концепції постстресової психологічної дезадаптації: клініко-психологічні прояви, механізми формування, засади психокорекції / М. В. Маркова, Г. С. Росінський. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ткач, С. І. Майстер-клас як одна із сучасних форм викладання професійної патології лікарям різних спеціальностей / С. І. Ткач, О. М. Карабан, І. Г. Боровик. - С.10-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Галій, Л. В. Впровадження дистанційної форми навчання в систему післядипломної освіти: проблемні питання сьогодення / Л. В. Галій [та ін.]. - С.14-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульга Л. І., Якущенко В. А., Нартов П. В., Бур’ян К. О., Багам С. О.
Білецький, О. В. Ефективність респіраторної підтримки та N-ацетилцистеїну в пацієнтів із синдромом гострої дихальної недостатності на тлі політравми / О. В. Білецький, С. В. Курсов. - С.21-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Риндіна, Н. Г. Вплив диференційованої метаболічної терапії на рівень маркерів системної запальної відповіді у хворих на ревматоїдний артрит поєднано з артеріальною гіпертензією / Н. Г. Риндіна, Є. В. Сідь. - С.31-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грищенко, О. В. Особливості вітамін D статусу серед вагітних жінок промислового міста / О. В. Грищенко, Т. І. Гоман. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кравец, О. В. Формирование гемодинамического ответа при целенаправленном режиме инфузионной терапии у больных высокого хирургического риска с острой абдоминальной патологией / О. В. Кравец. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Опарин, А. А. Роль грелина в формировании коморбидного течения гастроэзофагеальной рефлюксной болезни с сахарным диабетом типа у лиц молодого возраста / А. А. Опарин, А. Г. Опарин, А. А. Кудрявцев. - С.48-56. - Библиогр. в конце ст.
Багмут, И. Ю. Интенсивность тканевого дыхания и окислительного фосфорилирования в митохондриях гепатоцитов крыс под влиянием фторида натрия / И. Ю. Багмут, И. Л. Колесник, А. В. Титкова. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Опарин, А. А. Инсомния и гастроэзофагеальная рефлюксная болезнь: особенности течения, механизмы возникновения и пути коррекции / А. А. Опарин, И. О. Балаклицкая. - С.62-67. - Библиогр. в конце ст.
Снопкова, Л. В. Сучасні можливості діагностики хронічного ендометриту / Л. В. Снопкова [та ін.]. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Черепова В. І., Кандиба Л. І., Сикал I. М.
Ліпакова, К. Ю. Особливості змін вуглеводного та ліпідного обмінів при різних варіантах несприятливого перебігу серцевої недостатності у хворих на ІХС поєднано з цукровим діабетом 2 типу / К. Ю. Ліпакова. - С.73-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Ніколішина, Е. В.
    Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю [Текст] = Monitoring the quality of students' knowledge assessment by means of test control / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
стоматологія -- рівень знань
Дод.точки доступу:
Литовченко, І. Ю.
Іленко, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.
Шифр: ПУ56/2018/1
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 1
Зміст:
Хвисюк, О. М. Шлях довжиною в 95 років, досягнення, перспективи та надія на їх звершення / О. М. Хвисюк, Б. А. Рогожин, О. О. Рожнов. - С.6-12
Гірка, В. Д. Інтеграція знань у медичній освіті / В. Д. Гірка [та ін.]. - С.13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Краснопольська С. Ю., Юзбашан Р. В., Бердіков І. О., Савенко Б. О.
Павлій, В. В. Досвід застосування інтерактивних методів для оптимізації навчального процесу іноземних клінічних ординаторів / В. В. Павлій. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Єлоєва, З. В. Роль показників цитокінового профілю в разі респіраторної патології у дітей, зумовленої внутрішньоклітинними збудниками / З. В. Єлоєва, С. О. Матвієнко. - С.21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чернуский, В. Г. Влияние пентоксифиллина (трентала) на продукцию цитокинов сенсибилизированными Т-лимфоцитами при бронхиальной астме у детей / В. Г. Чернуский [и др.]. - С.26-32. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Попов Н. Н., Говаленкова О. Л., Летяго А. В., Кашина-Ярмак В. Л., Носова Е. М., Попова А. Н.
Серіков, К. В. Зміни показників енергоструктурного статусу в пацієнтів із геморагічним інсультом / К. В. Серіков. - С.33-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олійник, Г. А. Прогнозування результатів аутодермопластики опікових ран у хворих із глибокими опіками / Г. А. Олійник [та ін.]. - С.39-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Грязін О. Є., Тимченко О. К., Кремень В. О., Дворцевий В. В.
Коломаченко, В. І. Вплив анестезії на вираженість болю в стані спокою після первинного ендопротезування кульшового суглоба / В. І. Коломаченко. - С.43-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Багмут, І. Ю. Закономірності порушення енергозабезпечення як механізм ушкодження клітин у хворих на хронічний вірусний гепатит С / І. Ю. Багмут, С. М. Граматюк. - С.51-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Любченко, А. В. Применение синтетического остеопластического материала "Клипдент ПЛ" при проведении непосредственной дентальной имплантации при включенных дефектах на верхней челюсти / А. В. Любченко, Н. С. Кравцов. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Сухіна, О. М. Прогностичне значення динаміки сироваткових рівнів пухлиноасоційованого маркера НЕ - 4 у хворих на рак яєчників / О. М. Сухіна, К. В. Немальцова, В. С. Сухін. - С.62-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, М. А. Изменение уровней биомаркеров воспаления в плазме больных с ишемической болезнью сердца и сахарным диабетом 2 типа в зависимости от данных коронароангиографии / М. А. Хвисюк. - С.68-71. - Библиогр. в конце ст.
Бойцова, О. Н. Тотальная внутривенная анестезия и периоперационное обеспечение у пациентов с дисфункцией энергоструктурного статуса / О. Н. Бойцова. - С.72-76. - Библиогр. в конце ст.
Строєнко, К. С. Вплив 2-етил-6-метил-3-гідроксипіридину сукцинату на рівень С-реактивного білка крові в пацієнтів із гострим інфарктом міокарда та когнітивними порушеннями / К. С. Строєнко. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козидубова, В. М. Психосоматические расстройства в практике семейной медицины / В. М. Козидубова [и др.]. - С.81-86. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Долуда С. М., Гончаров В. Е., Барычева Э. Н., Гурницкий А. В., Шейнина Т. Л., Корж А. В.
Тамм, Т. І. Профілактика ускладнень варикозної хвороби нижніх кінцівок у практиці сімейного лікаря / Т. І. Тамм, О. М. Решетняк, А. П. Захарчук. - С.87-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Воропай, А. Ю. Значение биопсии в диагностике рака простаты / А. Ю. Воропай. - С.92-96. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

16.
Шифр: МУ7/2018/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3
Зміст:
Булах, І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.13-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Каланжова, О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода / О. М. Каланжова. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кічула, М. Я. Структурний аналіз поняття “якість життя” крізь призму якості освіти / М. Я. Кічула. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Конопкіна, Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря / Л. І. Конопкіна [та ін.]. - С.36-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Березовський В. М., Кірєєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Крайдашенко, O. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації / O. В. Крайдашенко [та ін.]. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Свинтозельський O. O., Саржевська A. В., Долінна M. O.
Крицький, І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ / І. О. Крицький [та ін.]. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гощинський П. В., Крицький Т. І., Горішній І. М., Мочульська О. М., Крицька Г. А.
Леженко, Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії / Г. О. Леженко [та ін.]. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пашкова О. Є., Лебединець О. М., Сидорова І. В., Крайня Г. В.
Наконечний, А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності / А. Й. Наконечний [та ін.]. - С.55-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вергун А. Р., Негрич Т. І., Ягело С. П., Макагонов І. О., Вергун О. М., Кіт З. М., Шалько І. В.
Петулько, А. П. Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства / А. П. Петулько [та ін.]. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Медведєв М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В., Демченко Т. В., Гарагуля І. С.
Сапожниченко, Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі / Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.67-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Січкоріз, О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності “Анестезіологія” / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федорченко, В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія” / В. І. Федорченко [та ін.]. - С.74-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А.
Шевчик, Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець. - С.78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Юр’єва, Л. М. Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів / Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко. - С.82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Dzetsiukh, T. І. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties / T. І. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk. - С.85-88. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.89-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Доброродній В. Б., Боднар Т. В., Боднар П. Я., Шандрук Т. В.
Золотарьова, Ж. М. Обґрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків / Ж. М. Золотарьова. - С.95-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колісник, Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.99-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Фрейвальд В. А., Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Чеботар Н. Ю.
Макєєва, Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам / Н. І. Макєєва [та ін.]. - С.103-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ярова К. К., Алєксєєва Н. П., Головачова В. О., Піддубна І. М.
Ніколішина, Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА” / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко. - С.106-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олексій, К. Б. Особливості суб’єктної позиції студента при вивченні іноземної лексики / К. Б. Олексій. - С.109-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попко, С. С. Методичні принципи викладання теми “Дихальна система” на практичних заняттях з гістології / С. С. Попко, В. М. Євтушенко. - С.114-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савельєв, В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів / В. Г. Савельєв [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рябоконь Ю. Ю., Фурик О. О., Оніщенко Т. Є., Задирака Д. А., Рябоконь О. В.
Спіріна, І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Шулятнікова, Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті / Т. В. Шулятнікова. - С.124-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яворський, А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області / А. М. Яворський. - С.128-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Prokop, I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.132-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.138-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Наумова Л. В.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

17.
Шифр: ПУ56/2018/4
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Хвисюк, О. М. Особливості діяльності органів місцевого самоврядування та закладів охорони здоров’я в умовах моделі медичного страхування / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сердюк О. І., Короп О. А., Рогожин Б. А., Новікова В. А.
Даниленко, Г. М. Система заходів збереження та зміцнення здоров’я дітей шкільного віку в умовах родини / Г. М. Даниленко, О. О. Щербакова, О. Г. Авдієвська. - С.10-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рибалов, О. В. Особливості формування діагностичних та лікувальних навичок у студентів / О. В. Рибалов [та ін.]. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Суханова, Л. А. Туберкульоз у дитячому віці: сучасні особливості та тенденції / Л. А. Суханова [та ін.]. - С.19-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сіренко І. О., Марченко О. Ю., Калиновська В. В.
Сотнікова–Мелешкіна, Ж. В. Характеристика харчового статусу учнівської молоді в системі профілактики неінфекційних захворювань / Ж. В. Сотнікова–Мелешкіна, О. Г. Авдієвська, Я. А. Ісаєва. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Роздильская, О. Н. Результаты восстановительного лечения больных с мультифокальным атеросклерозом с применением физических факторов / О. Н. Роздильская [и др.]. - С.32-38. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Омельяненко Е. В., Майстренко И. А., Катаржнова И. В., Калюжка А. А., Таций Н. П., Журавлева Н. Н.
Андреєва, Я. О. Рівень сироваткового резистину та інсулінорезистентність у хворих з ожирінням різного ступеня тяжкості / Я. О. Андреєва. - С.39-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яковцов, І. З. Підвищення ендогенної продукції монооксиду вуглецю та утворення небезпечного вмісту в крові карбоксигемоглобіну в пацієнтів з політравмою, які перебувають у критичних станах / І. З. Яковцов [та ін.]. - С.45-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Білецький О. В., Курсов С. В., Яцина Г. С., Скоропліт С. М.
Яковцова, І. І. Збереження та перспективи розвитку патологоанатомічної служби харківської області в умовах медичної реформи / І. І. Яковцова [та ін.]. - С.51-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Борзенкова І. В., Олійник А. Є., Уржумов В. Д., Ткаченко П. В.
Бабалян, В. О. Аналіз летальності пацієнтів із переломами проксимального відділу стегна / В. О. Бабалян. - С.55-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яковенко, К. В. Возможности трехмерной эхографии в диагностике внутреннего генитального эндометриоза / К. В. Яковенко [и др.]. - С.63-68. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Сухин В. С., Тамм Т. И., Яковенко Е. А.
Кривобок, В. І. Функції клінічної складової післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів / В. І. Кривобок, Б. А. Рогожин. - С.69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Черненко, В. М. Використання ксеногенного остеопластичного матеріалу біопласт-дент при безпосередній імплантації з відстроченим навантаженням / В. М. Черненко, О. В. Любченко. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Матвієнко, С. О. Предиктори тривалості антибіотикотерапії в дітей, хворих на позалікарняну пневмонію / С. О. Матвієнко. - С.77-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кучма, М. В. Цитокіновий статус дітей з хронічною ВЕБ-інфекцією до та після ревакцинації від кору / М. В. Кучма. - С.83-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Більченко, А. О. Взаємозв’язок рівня нових маркерів запалення у хворих на артеріальну гіпертензію та цукровий діабет 2 типу з чинниками серцево-судинного ризику / А. О. Більченко. - С.88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коркелиа, А. Г. Опыт применения органощадящих операций при папиллярном раке щитовидной железы / А. Г. Коркелиа. - С.92-96. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: МУ7/2017/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2 . - 86.41, р.
Зміст:
Дрогомерецька, О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець. - С.9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.12-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М.
Козлова, І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини / І. О. Козлова, С. В. Федоров. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Комнацький, Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії / М. М. Корда [та ін.]. - С.28-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Крицька, Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін / Г. А. Крицька [та ін.]. - С.33-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Курінний, А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвиненко, Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні / Н. В. Литвиненко [та ін.]. - С.41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Марущак, М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки / М. І. Марущак [та ін.]. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Заєць Т. А., Габор Г. Г., Бегош Н. Б., Михайлів Л. М.
Михальчук, А. М. Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки / А. М. Михальчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Горачук В. В., Краснов В. В., Толстанов О. К., Нестерець О. Л.
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний. - С.55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів / В. О. Потапов [та ін.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І.
Рублевська, Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Симчич, Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти / Х. С. Симчич, С. В. Федоров. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слабкий, Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сулейман, М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу / М. М. Сулейман. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Fedchyshyn, N. O. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina. - С.89-95. - Bibliogr. at the end of the chap.
Артьоменко, В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойко, Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гнатишина, Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка / Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер / І. Я. Господарський. - С.111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Громова, А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології / А. М. Громова [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю.
Гудима, А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему / А. А. Гудима. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Йолтухівський, М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.]. - С.124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусакова І. В., Коновалов С. В., Болгарська І. В.
Кравченко, Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко. - С.130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Середюк, В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу / В. Н. Середюк. - С.134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів / А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук. - С.148-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Klishch, H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education / H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina. - С.153-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


   
    Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання [Текст] = The level of mental stress among I-III year medical students / М. В. Йолтухівський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Високий рівень нервово-психічної напруги має місце в кожного четвертого студента-медика, що навчається у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Зафіксовані вірогідні статеві відмінності як середніх значень тесту (в осіб чоловічої статі вони вищі, ніж в осіб жіночої статі, p0,01), так і стресогенних чинників, що викликають значну нервово-психічну напругу. Серед проявів нервово-психічної напруги переважають: погіршення сну, підвищена чутливість до дії зовнішніх подразників, неприємні відчуття з боку шлунково-кишкового тракту та серцево-судинної системи, м’язова напруга, відчуття невпевненості в собі (зафіксовані більше ніж у 50 % респондентів). Провідними стресогенними чинниками в студентів із високим рівнем нервово-психічної напруги є: нестача часу для відпочинку (93,42 %), неприємності в навчання (61,84 %), проблеми в особистому житті (55,26 %)
Дод.точки доступу:
Йолтухівський, М. В.
Гусакова, І. В.
Коновалов, С. В.
Болгарська, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.
Шифр: 23823/2016/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2016р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти / В. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бакіров, В. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів / В. Бакіров, Л. Бєлова. - С.10-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубанець, О. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі / О. Рубанець. - С.17-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Терепищий, С. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту / С. Терепищий. - С.22-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, В. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти / В. Коваленко. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: Європейський досвід / М. Нестерова. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Цвєткова, Г. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова. - С.42-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. Опанасюк. - С.49-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованого світу / І. Силадій. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яременко, Л. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти / Л. Яременко. - С.59-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.65-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Щербакова, О. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки / О. Щербакова. - С.74-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. «ПОБАЧИТИ СЛОНА...» Рецензія на книгу: «Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд “Міжнародний фонд досліджень освітньої політики”» ; за заг. ред. Т. В. Фінікова, О. І. Шарова - К.: Таксон, 2014. - 144 с / С. Курбатов. - С.83-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи / В. Астахова. - С.85-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)