Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (53)Періодичні видання (1084)Бібліотечні видання (14)Краєзнавство (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=рівень<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-28 
1.


    Саух, П.
    Bища освіта: портрет без фантазій і прикрас [Текст] / П. Саух // Вища освіта України. - 2021. - № 1. - С. 13-19. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Кл.слова (ненормовані):
ренесанс -- дисонанс -- технології -- експоненційні
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Андрущенко, В.
    Системна діагностика освіти [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2021. - № 1. - С. 5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ

Кл.слова (ненормовані):
культура -- якість -- діагностика
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Шеремет, М.
    Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога [Текст] / М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України. - 2021. - № 1. - С. 72-79. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ

Кл.слова (ненормовані):
методологія -- професійна -- підготовка
Дод.точки доступу:
Супрун, Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання [Текст] = The level of mental stress among I-III year medical students / М. В. Йолтухівський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Високий рівень нервово-психічної напруги має місце в кожного четвертого студента-медика, що навчається у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова. Зафіксовані вірогідні статеві відмінності як середніх значень тесту (в осіб чоловічої статі вони вищі, ніж в осіб жіночої статі, p0,01), так і стресогенних чинників, що викликають значну нервово-психічну напругу. Серед проявів нервово-психічної напруги переважають: погіршення сну, підвищена чутливість до дії зовнішніх подразників, неприємні відчуття з боку шлунково-кишкового тракту та серцево-судинної системи, м’язова напруга, відчуття невпевненості в собі (зафіксовані більше ніж у 50 % респондентів). Провідними стресогенними чинниками в студентів із високим рівнем нервово-психічної напруги є: нестача часу для відпочинку (93,42 %), неприємності в навчання (61,84 %), проблеми в особистому житті (55,26 %)
Дод.точки доступу:
Йолтухівський, М. В.
Гусакова, І. В.
Коновалов, С. В.
Болгарська, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України [Текст] = Features of functioning of the system of internal quality assurance of higher education at I. Horbachevsky Ternopil national medical university of Ministry of Health of Ukraine / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ

   Тернопіль
Кл.слова (ненормовані):
досвід
Дод.точки доступу:
Корда, М. М.
Чорномидз, А. В.
Шульгай, А. Г.
Машталір, А. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Степаненко, С.
    Аналіз деяких тенденцій прийому за держзамовленням до закладів вищої освіти України у 2012-2019 роках [Текст] = Analysis of Peculiar Tendencies for State Commissioned Enrollment at Higher Education Institutions of Ukraine in 2012-2019 (According to the Unified State Open Data Web Portal) / С. Степаненко // Вища школа. - 2020. - № 5. - С. 7-32. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
державне -- замовлення -- рівень -- бакалавр
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Огляд глобальних рейтингів вищих навчальних закладів [Текст] // Вища школа. - 2021. - № 1/2. - С. 7-23

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Кл.слова (ненормовані):
оцінювання -- діяльність
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Бондаренко, В.
    Виміри якості вищої освіти: необхідність та сучасні тренди, або Проектування робочих програм навчальних дисциплін [Текст] / В. Бондаренко, О. Савельева, А. Семенова // Вища школа. - 2021. - № 1/2. - С. 75-96. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ

Кл.слова (ненормовані):
пандемія -- короновірус -- компетентність -- якість
Дод.точки доступу:
Савельева, О.
Семенова, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Ніколішина, Е. В.
    Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю [Текст] = Monitoring the quality of students' knowledge assessment by means of test control / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
стоматологія -- рівень знань
Дод.точки доступу:
Литовченко, І. Ю.
Іленко, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Сікорський, П.
    Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах [Текст] = Cybernetic requirements for the educational process in higher educational establishments / П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 29-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Кл.слова (ненормовані):
освіта -- управління -- планування -- мотивація -- контроль -- оцінювання -- якість
Дод.точки доступу:
Колодій, І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Локай, Б.
    Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні [Текст] / Б. Локай, Д. Козак // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 72-73

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Козак, Д.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

12.


    Димитров, М.
    Професійно орієнтовані громадські організації: формування фахових якостей майбутніх спеціалістів [Текст] / М. Димитров, Г. Онкович // Вища освіта України. - 2005. - №2. - С. 106-111

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ


Дод.точки доступу:
Онкович, Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Жижко, Т.
    Інтенсифікація професійної підготовки студентів: системний підхід [Текст] / Т. Жижко // Вища освіта України. - 2004. - №1. - С. 92-96

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Вадзюк, С. Н.
    Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі [Текст] = Control of the entry level of knowledge as a prerequisite for the effective organization of the educational process at the department / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Кл.слова (ненормовані):
студенти -- тестовий -- контроль -- вища -- школа -- якість
Дод.точки доступу:
Наконечна, С. С.
Папінко, І. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Величко, В. І.
    Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків [Текст] = Introduction of evidence-based medicine in the education of medical students / В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
студенти -- практика -- клінічна -- ресурси
Дод.точки доступу:
Лагода, Д. О.
Венгер, Я. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Курбатов, С.
    Галузеві міжнародні університетські рейтинги: у пошуках механізму оцінки якості наук про освіту [Текст] = International university rankings by subject: searching for the mechanism of quality assurance in the area of education / С. Курбатов // Вища освіта України. - 2021. - № 3. - С. 15-19. - Бібліогр.: с.

Рубрики: ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ

Кл.слова (ненормовані):
індикатор
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Нарійчук, М. Д.
    Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах [Текст] / М. Д. Нарійчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 48-52

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

18.


    Ворона, І. І.
    Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти [Текст] = Professional and communicative culture of future doctors in the light of professional education / І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТІВ ПІДГОТОВКИ РІВЕНЬ, ПРОГРАМИ КОНТРОЛЮ -- СТУДЕНТОВ ПОДГОТОВКИ УРОВЕНЬ, ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ

Кл.слова (ненормовані):
спілкування
Дод.точки доступу:
Кітура, Г. Я.
Маковська, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.
Шифр: 21876/2015/1
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2015р. № 1
Зміст:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
Васильєв, А. Сумський державний університет запроваджує концепцію відкритих освітніх ресурсів / А. Васильєв, Ю. Зубань, В. Любчак. - С.7-10
Якименко, О. Універсальна модель інноваційної підприємницької діяльності ІТ-студентів України / О. Якименко, З. Дудар, І. Ревенчук. - С.11-18
Шатовська, Т. Модель організації інноваційної та підприємницької діяльності студентів ІТ- спеціальностей "Науковий парк — інноваційна структура — університет" / Т. Шатовська, В. Каук, І. Каменева. - С.19-27
Топилко, П. Модернізація навчальних програм ІТ-спеціальностей в університетах Львова. Проект "ІТ-експерт" / П. Топилко. - С.28-37
Подлєсний, С. Удосконалення викладання загальноінженерних дисциплін на прикладі теоретичної механіки з використанням міжнародних стандартів якості / С. Подлєсний, О. Періг, О. Стадник. - С.38-53
Кліменко, В. Структура навчального плану і фаховий рівень випускника технічного університету / В. Кліменко. - С.54-65
Бачинський, О. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів агрономічних спеціальностей відповідно до вимог Болонського процесу / О. Бачинський. - С.66-75
Колеснікова, К. Моніторинг публікацій кафедр університету / К. Колеснікова, А. Негрі. - С.76-77
Наказ Про затвердження Умов прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2015 році. - С.78
Умови прийому на навчання до вищих навчальних закладів України в 2015 році. - С.79-102
Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.103
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: 23823/2016/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2016р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. Ідеологічні засади сучасного законотворення в галузі освіти / В. Андрущенко. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бакіров, В. Харківський університетський консорціум: новий рівень інкорпорації університетських ресурсів / В. Бакіров, Л. Бєлова. - С.10-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубанець, О. Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі / О. Рубанець. - С.17-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Терепищий, С. Причини та витоки глобалізації освітнього ландшафту / С. Терепищий. - С.22-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, В. Розумові технології у вирішенні глобальних і фахових проблем вищої освіти / В. Коваленко. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Імплементація когнітивних технологій соціальної згуртованості в систему вищої освіти: Європейський досвід / М. Нестерова. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Цвєткова, Г. Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова. - С.42-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. Опанасюк. - С.49-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Демократизація як відповідь освіти на виклики глобалізованого світу / І. Силадій. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яременко, Л. Необхідність удосконалення навчальної практики майбутніх педагогів на базі позашкільних закладів освіти / Л. Яременко. - С.59-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Сучасні британські інновації в розробці міжнародних університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.65-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Щербакова, О. Аналітичний огляд новітніх франкомовних видань із риторики, ораторського мистецтва і культури мовленнєвої комунікації представників університетської й академічної еліти Франції, Бельгії та Південної Африки / О. Щербакова. - С.74-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. «ПОБАЧИТИ СЛОНА...» Рецензія на книгу: «Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторингове дослідження: аналітичний звіт / Міжнародний благодійний фонд “Міжнародний фонд досліджень освітньої політики”» ; за заг. ред. Т. В. Фінікова, О. І. Шарова - К.: Таксон, 2014. - 144 с / С. Курбатов. - С.83-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Кадровий потенціал сучасних освітніх систем: стан і перспективи / В. Астахова. - С.85-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)