Пошуковий запит: (<.>K=система<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 179
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| 25-річний досвід навчального процесу з лікарями-інтернами та лікарями-курсантами на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти/А. Бойчук, А. Франчук, В. Шадріна, Коптюх В. // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №4.-С.16-18
|
>2.
| Khvalyboha T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA/T. I. Khvalyboha // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.117-122
|
>3.
| Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/L. A. Kim, O. O. Nefodov // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.131-136
|
>4.
| Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.85-90
|
>5.
| Kolesnyk M. Yu. The first experience of using the body interact simulation interactive training platform as a part of interns3 attestation/M. Yu. Kolesnyk // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.71-74
|
>6.
| Mastering endoscopic surgery skills by surgeons/M. S. Hnatiuk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.46-49
|
>7.
| Prokop I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication/I. A. Prokop, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.85-89
|
>8.
| Sheremeta L. P. Formation of orphoepic students’ skills atthe lasses of the ukrainian language as foreign/L. P. Sheremeta // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.112-116
|
>9.
| The role of a scientific circle in students’ professional training/V. V. Rodionova [та ін.] // Медична освіта, 2020,N № 1.-С.72-76
|
>10.
| Іваніщено Л. О. Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті/Л. О. Іваніщено // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2017,N N 4.-С.15-20
|
>11.
| Іванченко О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету/О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.23-29
|
>12.
| Івченко В.К. Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система?/В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 2.-С.64-65
|
>13.
| Ідея провідництва в управлінні вищою освітою/І. Богданов [та ін.] // Вища освіта України, 2018,N № 1.-С.11-20
|
>14.
| Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення) /О. М. Ільницька, В. Ю. Катеринюк, О. Г. Катеринюк, Н. Д. Хороб // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.13-18
|
>15.
| "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016;Вінниця). Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - 2016
|
>16.
| Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів/Л. Нікогосян [та ін.] // Вища освіта України, 2018,N № 4.-С.50-55
|
>17.
| Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.46-50
|
>18.
| Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 1.-С.26-29
|
>19.
| Антонюк Н. Болонська система: іноземні мови та переклад/Н. Антонюк // Вища школа, 2008,N № 4.-С.12-17
|
>20.
| Артемов В. Європейська система підготовки кадрів в Україні: особливості імплементації/В. Артемов // Вища школа, 2018,N № 11.-С.20-30
|
|
|