Пошуковий запит: (<.>K=система<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 179
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Лазарчук Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки/Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.148-151
|
>2.
| Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/О. С. Доля, Н. О. Ярешко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.143-147
|
>3.
| Головчак І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти/І. С. Головчак // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 4.-С.34-36
|
>4.
| Колесниченко Н. Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини/Н. Колесниченко // Вища освіта України, 2014,N № 4.-С.101-108
|
>5.
| Глазунова О. Стан і перспективи підготовки ІТ-фахівців для аграрної та природоохоронної галузей економіки/О. Глазунова // Вища школа, 2014,N № 8.-С.86-93
|
>6.
| Кулаєць Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання/Н. М. Кулаєць // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 3.-С.92-94
|
>7.
| Колос К. Типологія компонентного складу комп'ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти/К. Колос // Вища освіта України, 2014,N № 4.-С.35-43
|
>8.
| Коваленко В. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи/В. Коваленко // Вища освіта України, 2015,N № 4.-С.17-23
|
>9.
| Яковцова І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії/І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.122-125
|
>10.
| Господарський І. Я. Система безперервної післядипломної медичної освіти у Польщі/І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда // Медична освіта (Тернопіль), 2015,N № 4.-С.9-14
|
>11.
| Завалевський Ю. Формування конкурентоспроможного фахівця — одне з головних завдань сучасного вищого навчального закладу/Ю. Завалевський // Вища школа, 2015,N № 11/12.-С.7-18
|
>12.
| Данильчук Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти/Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.137-142
|
>13.
| Просянчук В. Освітні парадигми сучасної вищої та професійної підготовки персоналу в морській галузі /В. Просянчук, Л. Герганов // Вища школа, 2015,N № 7/8.-С.7-15
|
>14.
| Бутенко Л. Трансдисциплінарний характер підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації/Л. Бутенко // Вища школа, 2015,N № 7/8.-С.73-81
|
>15.
| Виткалов В. Наукова діяльність у сучасній Україні: тенденції та проблемний ряд/В. Виткалов, С. Виткалов // Вища школа, 2019,N № 10.-С.96-103
|
>16.
| Дзевицька Л. Система освіти Австрії в контексті соціально-історичного розвитку/Л. Дзевицька // Вища школа, 2013,N № 8.-С.46-55
|
>17.
| Впровадження дистанційної форми навчання в систему післядипломної освіти: проблемні питання сьогодення/Л. В. Галій [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2019. т.№ 3.-С.14-20
|
>18.
| Йолтухівський М.В. Кредитно-модульна система: досвід та перспективи впровадження/М. В. Йолтухівський, С. В. Коновалов, І. В. Гусакова // Медична освіта (Тернопіль), 2012,N № 4.-С.50-52
|
>19.
| Січкоріз О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти/О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.91-95
|
>20.
| Дараган Т. Освіта впродовж життя — ключовий генератор розвитку людства/Т. Дараган, О. Власюк, Н. Тимошенко // Вища школа, 2019,N № 11.-С.38-49
|
|
|