Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (755)Періодичні видання (5766)Бібліотечні видання (173)Краєзнавство (55)Рідкісні видання (43)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=системи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 515
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Москаленко В.Ф. Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти/В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 2.-С.85-87
2.

Проблема удосконалення фахової підготовки лікарів медико-профілактичного профілю на сучасному етапі в аспекті кредитно-модульної системи/В. М. Лісовий [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 2.-С.74-77
3.

Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної стоматології ОНМедУ/Є. Д. Бабов, М. А. Новікова, С. В. Каленовська // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 3.-С.47-48
4.

Досвід навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи освіти/І. М. Гудз, С. М. Геник, Д. С. Михальчук // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 3.-С.70-72
5.

Викладання хірургії в умовах кредитно-модульної системи/І. Є. Бородаєв, І. В. Шарапов, О. Б. Зубков // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 3.-С.53-54
6.

Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускових кафедрах спеціальності "Фармація"/В. П. Черних [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 2.-С.47-48
7.

Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/І. С. Шпонька, Г. С. Короленко, С. В. Козлов // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.106-108.
8.

Шегедин М.Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/М. Б. Шегедин, І. С. Смачило // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 4.-С.98-100
9.

Білогур В. Формування світоглядної культури студентів як основа управління процесом становлення їхньої системи цінностей/В. Білогур, С. Макаренко // Вища освіта України, 2011,N № 1.-С.93-99.
10.

Демченко В. Якість навчально-виховного процесу як індикатор ефективності системи управління ВНЗ/В. Демченко, О. Хотомлянський // Вища освіта України, 2011,N № 2.-С.106-111
11.

Бойків А.Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології/А. Б. Бойків // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 1.-С.55-57
12.

Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології/О. Г. Родинський, О. М. Демченко, О. В. Мозгунов // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 3.-С.125-128
13.

Нікітіна О.О. Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання/О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 3.-С.117-119
14.

Хоменко Л.О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання/Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 3.-С.129-131
15.

Ніженковська І. В. Особливості самостійної роботи майбутніх провізорів з дисципліни "Органічна хімія" в умовах Болонської системи/І. В. Ніженковська, О. О. Глушаченко, О. І. Головченко // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 4.-С.53-57
16.

Омельчук С.Т. Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи у викладання дисципліни "Гігієна та екологія" на медико-психологічному факультеті/С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 4.-С.20-23
17.

Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти/І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська, О. І. Головченко // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 3.-С.113-116
18.

Підготовка висококваліфікованого спеціаліста - основа впровадження кредитно-модульної системи навчання/Л. Ф. Каськова, О. О. Карпенко, О. Е. Абрамова // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 3.-С.82-84
19.

Дубініна В.Г. Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи/В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 3.-С.76-78
20.

Клименко Т.М. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі/Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 3.-С.88-91
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)