Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (755)Періодичні видання (5768)Бібліотечні видання (173)Краєзнавство (55)Рідкісні видання (43)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=системи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 515
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Назва журналу :Вища освіта України -2002р.,N 4
Цікаві статті :
Панченко І. До питання про проблеми регіонального розвитку вищої освіти/ І. Панченко (стр.38-42)
Кучма Р. Фінансовий механізм системи вищої освіти/ Р. Кучма (стр.57-60)
Уваркіна О. Проблеми формування основ психолого-педагогічного спілкування в майбутніх лікарів/ О. Уваркіна (стр.95-98)
Голошивець С. Виховання сучасної студентської молоді - фундамент майбутнього/ С. Голошивець (стр.114-116)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучма Р.
Назва : Фінансовий механізм системи вищої освіти
Місце публікування : Вища освіта України. - 2002. - №4. - С. 57-60 (Шифр 23823/2002/4)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища школа -2004р.,N 1
Цікаві статті :
Добрянський І. Сучасні тенденції розвитку вищої школи: соціокультурний, регіональний та особистісний аспекти/ І. Добрянський (стр.22-28)
Дарійчук Л. Система освіти в Україні: реформування чи оновлення?/ Л. Дарійчук (стр.29-40)
Журавський В. Основні завдання вищої школи щодо реалізації в Україні принципів і завдань Болонського процесу/ В. Журавський (стр.42-44)
Рудавський Ю. Реалії та проблеми інтеграції вищої школи України в європейський освітній та науковий простір (на прикладі "Львівської політехніки")/ Ю. Рудавський (стр.45-49)
Якименко Ю. Кредитно-модульна система як важлива складова інтеграції вищої освіти України до загальноєвропейського освітнього простору/ Ю. Якименко (стр.50-62)
Лозинський О. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця/ О. Лозинський (стр.66-68)
Підвищення ефективності вищої освіти і науки як дієвого чинника розвитку та інтеграції в європейське співтовариство (стр.100-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лозинський О.
Назва : Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця
Місце публікування : Вища школа. - 2004. - №1. - С. 66-68 (Шифр 21876/2004/1)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вища школа -2004р.,N 4
Цікаві статті :
Табачник Д. Стан та перспективи розвитку освіти в Україні у контексті євроінтеграції/ Д. Табачник (стр.3-21)
Гуменник В. Формування системи цільового управління вищим закладом освіти в умовах приєднання України до Болонського процесу/ В. Гуменник (стр.45-54)
Сметанський М. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів: проблеми, шляхи розв'язання / М. Сметанський (стр.63-68)
Сікорський П. Принципи кредитно-модульної технології навчання/ П. Сікорський (стр.69-76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуменник В.
Назва : Формування системи цільового управління вищим закладом освіти в умовах приєднання України до Болонського процесу
Місце публікування : Вища школа. - 2004. - №4. - С. 45-54 (Шифр 21876/2004/4)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Управління навчальним закладом -- Управления учебным заведением
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 1
Цікаві статті :
Вороненко Ю. Про необхідність створення інформаційної системи "Інтермедвуз"/ Ю. Вороненко, В. Гирін, О. Мінцер (стр.3-9)
Кобзар О. Дидактична роль проблемного навчання в підготовці лікарів/ О. Кобзар (стр.10-13)
Мисула І. Самостійна робота студентів та її вдосконалення/ І. Мисула, В. Файфура (стр.14-16)
Павленко О. . Сучасні підходи до покращення післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ О. Павленко, Т. Волосовець (стр.17-20)
Черних В. Розвиток дистанційного навчання в НФАУ як перспективної форми освіти/ В. Черних (стр.21-24)
Лезвинський Я. Шляхи підвищення якості викладання травматології і ортопедії/ Я. Лезвинський (стр.25-26)
Гоженко А. Біоетика та методологія викладання патологічної фізіології/ А. Гоженко (стр.27-29)
Нейко Є. Технології мультимедіа: новий підхід до лекційних курсів/ Є. Нейко, І. Головач (стр.30-32)
Бакалюк О. Питання первинної профілактики неінфекційних захворювань внутрішніх органів і пропаганди здорового способу життя в програмі підготовки сімейного лікаря/ О. Бакалюк, (стр.33-38)
Матейко Г. Шляхи покращення підготовки субординаторів на кафедрі інфекційних хвороб/ Г. Матейко (стр.39-41)
Чигур Р. Вплив навколишнього природнього середовища на стан здоров"я населення західного регіону України у 1970-1990-х роках/ Р. Чигур (стр.42-45)
Бітенський В. Студентський науковий гурток і викладання психіатрії/ В. Бітенський (стр.46-48)
Бобак М. Формування особистості медика третього тисячоліття/ М. Бобак (стр.49-50)
Півторак В. Формування особистості лікаря і проблема гуманізму біологічних та медичних експериментів/ В. Півторак (стр.51-54)
Ухач В. Українські лікарі в національно-визвольних змаганнях 40-50 рр. (до питання діяльності організаторів мережі вишколів підпільного Українського Червоного хреста (УЧХ) в УПА)/ В. Ухач (стр.55-57)
Стефанюк В. Лікування хворих на виразкову хворобу, які контактують із сполуками хрому/ В. Стефанюк, Ю. Поспішіль, І. Тихоненко (стр.58-61)
Білоус С. Особливості ранньої діагностики алкогольної залежності/ С. Білоус (стр.62-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю., Гирін В., Мінцер О.
Назва : Про необхідність створення інформаційної системи "Інтермедвуз"
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №1. - С. 3-9 (Шифр МУ7/2002/1)
Предметні рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 2
Цікаві статті :
Бойчук А. Досвід використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі акушерства та гінекології ФПО/ А. Бойчук (стр.10-11)
Венгер І. Досвід впровадження телемедицини у Тернопільській державній медичній академії ім. І.Я.Горбачевського/ І. Венгер (стр.12-14)
Владзимирський А. Телемедицина в управлінні охороною здоров'я / А. Владзимирський, О. Дорохова (стр.15-17)
Галайчук І. Телеонкологія - нові можливості в навчанні, діагностиці та лікуванні/ І. Галайчук (стр.18-21)
Гальченко В. Підвищення ефективності викладання курсу "інформатика" студентам медичних спеціальностей/ В. Гальченко (стр.21-22)
Гладишев В. . Перспективи використання мультимедійних технологій для оптимізації підготовки провізорів з технології готових лікарських засобів/ В. Гладишев, В. Нагорний (стр.23-24)
Годлевський Л. . Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін/ Л. Годлевський, А. Мацко (стр.25-26)
Казаков В. Телетравматологія та ортопедія- клінічні та освітні аспекти/ В. Казаков (стр.27-30)
Казаков В. . Особливості впровадження телекомікаційних інформаційних технологій у Донецькому державному медичному університеті/ В. Казаков (стр.31-34)
Карпенко О. До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет"/ О. Карпенко (стр.35-36)
Коваленко С. Методологічні підходи до пошуку біологічно активних речовин / С. Коваленко, І. Бєленічев (стр.36-38)
Коваленко О. Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва/ О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина (стр.39-41)
Ковальчук Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри/ Л. Ковальчук (стр.42-46)
Ковальчук Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського/ Л. Ковальчук (стр.47-50)
Корда М. Застосування комп'ютерних технологій при викладанні медичної паразитології/ М. Корда (стр.53-54)
Кравець Н. Інтернет-освіта в медицині/ Н. Кравець (стр.55-56)
Лобенко А. Втілення телемедицини у навчання фахівців морського транспорту/ А. Лобенко (стр.57-59)
Майоров О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті/ О. Майоров (стр.60-68)
Мисула І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес/ І. Мисула (стр.69-70)
Рижов О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання/ О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін (стр.82-84)
Рижов О. Інструментальна система розробки автоматизованих навчальних курсів, що працюють у корпоративній мережі ВНЗУ/ О. Рижов, Н. Іванькова (стр.85-88)
Рижов О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти/ О. Рижов, Ю. Колеснік (стр.89-92)
Рудай В. Алгоритми побудови навчальних тестових програм у медичному ВНЗ/ В. Рудай, Ю. Сушко, В. Бетін (стр.93-94)
Сабан О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес/ О. Сабан, І. Солонинко (стр.95-96)
Свистун Р. Використання телекомунікаційних систем в підготовці лікарів хірургів/ Р. Свистун (стр.97-98)
Семенець А. Технічне забезпечення телеосвіти в медицині. Проблеми та перспективи/ А. Семенець (стр.99-100)
Ухач В. Використання відеоматеріалів на заняттях з історії України/ В. Ухач, Р. Чигур (стр.101-102)
Чирський М. Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз/ М. Чирський, О. Горлов (стр.105-107)
Шевченко А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології/ А. Шевченко (стр.108-110)
Шевченко Л. Деякі аспекти формування української телемедичної термінології/ Л. Шевченко, А. Владзимирський (стр.111-113)
Шкробот С. . Перспективи інформаційно-комп'ютерних технологій у медичній освіті/ С. Шкробот, І. Гара, З. Салій (стр.114-115)
Яценко В. Медична освіта як галузь медичної телематики/ В. Яценко (стр.117-121)
Яценко В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології/ В. Яценко (стр.122-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевченко А.
Назва : Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 108-110 (Шифр МУ7/2002/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2002р.,N 3
Цікаві статті :
Вороненко Ю. Актуальні проблеми розвитку системи підготовки іноземних громадян у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України / Ю. Вороненко, Ю. Фисун (стр.14-16)
Сухолиткий О. Стан та перспективи підготовки фахівців для зарубіжних країн у вищих навчальних закладах України / О. Сухолиткий (стр.17-18)
Абрамов В. Досвід підготовки іноземних студентів у Дніпропетровській державній медичній академії/ В. Абрамов (стр.18-20)
Андрейчин М. Особливості навчання Іноземних студентів на випускному курсі медичного вищого навчального закладу/ М. Андрейчин, І. Господарський, О. Івахів (стр.21-23)
Бочаров В. Нововведення в навчально-дослідницькій роботі іноземних студентів - "Мотиваційна наскрізна система НДРС"/ В. Бочаров (стр.24-26)
Бочаров В. Математичне обгрунтування оцінок ("тестової", "поточної", "залікової", "рейтингової", "екзаменаційної") у студентів-іноземців/ В. Бочаров (стр.27-29)
Горячев П. Особистісні детермінанти стійкості до стресу іноземних студентів/ П. Горячев, О. Кривоногова, К. Аймедов (стр.30-31)
Гульчій О. Роль міжнародного співробітництва у підготовці іноземних студентів/ О. Гульчій (стр.32-34)
Дудник І. Соціальні аспекти адаптації іноземних студентів до умов перебування і навчання в Україні на прикладі медичного університету/ І. Дудник (стр.35-38)
Зайченко Г. До постановки проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів в Україні/ Г. Зайченко, К. Іванова (стр.39-41)
Казаков В. Оцінка якості навчання іноземних студентів / В. Казаков (стр.42-44)
Ковальчук Л. Навчання іноземних студентів- досвід і проблеми/ Л. Ковальчук (стр.45-47)
Ковальчук Л. Використання сучасних технологій в процесі підготовки іноземних студентів в ТДМА/ Л. Ковальчук (стр.48-49)
Ковальчук Л. Навчання іноземців- шлях до світової спільноти/ Л. Ковальчук (стр.50- 52)
Костяк Н. Психолого-педагогічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання у вищих навчальних закладах України/ Н. Костяк, Н. Козак, Г. Паласюк (стр.53-55)
Мороз В. Досвід організації навчально-виховної роботи зі студентами-іноземцями/ В. Мороз, В. Коваленко, В. Півторак (стр.56-58)
Мороз В. Особливості психофізіологічної та психічної професійної адаптації іноземних студентів на додипломному етапі навчання у медичному вищому навчальному закладі/ В. Мороз, І. Сергета, М. Йолтухівський, Дацишин П., Коваленко Т. (стр.59-62)
Мороз В. Перспективи використання психофізіограм та психограм основних медичних професій у діяльності медичних вищих навчальних закладів / В. Мороз, І. Сергета, О. Молчанова (стр.63-69)
Пентюк О. Про інститут кураторства іноземних студентів/ О. Пентюк, М. Луцюк, Б. Борисенко (стр.72-73)
Сєркова В. Значення комп'ютерного тестування в системі оцінки знань іноземних студентів/ В. Сєркова, Ю. Монастирський, О. Шиш (стр.74-75)
Томаш В. Навчання іноземних студентів в медичному вузі: реалії, проблеми, пошуки, перспективи/ В. Томаш, Є. Рождєственський, Н. Скородумова (стр.76-79)
Шапринський В. Значення наукового студентського гуртка як однієї з форм якісної підготовки іноземних студентів/ В. Шапринський (стр.80-82)
Субота Л. До питання про концепцію підручника з російської мови для студентів-іноземців вузів медико-фармацевтичного профілю/ Л. Субота (стр.82-83)
Самсонов О. Основні шляхи поліпшення викладання біології для іноземних студентів. які навчаються на підготовчому відділенні медичного університету/ О. Самсонов, Ш. Брагін, С. Овчінніков (стр.84-86)
Слесаренко О. Особливості викладання біології на підготовчому відділенні іноземних слухачів Дніпропетровської державної медичної академії/ О. Слесаренко, В. Гарець, І. Кононова, Тісова Р. (стр.87-88)
Токарська Л. Про викладання російської мови на підготовчому відділенні медичної академії/ Л. Токарська (стр.88-91)
Богиня Л. Взаємозв'язок і наступність вивчення загальноосвітніх дисциплін на етапі довузівської та додипломної підготовки іноземних студентів/ Л. Богиня, І. Колєчкін, Т. Криворучко, Явор Р. (стр.92-94)
Рибак П. Поетапність викладання теоретичних дисциплін на підготовчому факультеті і першому курсі університету як дидактична умова підвищення ефективності навчання / П. Рибак, І. Гатаулліна, П. Титаренко, Руденко О. (стр.95- 96)
Стеблюк М. Основні принципи побудови занять з біології на підготовчому факультеті/ М. Стеблюк, А. Попович, Т. Ємець, Приходько О. (стр.97-98)
Токуєва Н. Про проблеми навчання студентів-іноземців підготовчих факультетів монологічного мовлення на матеріалі мови спеціальності/ Н. Токуєва, Т. Савицька (стр.98-99)
Чернов В. Урахування комунікативних потреб іноземних студентів у процесі навчання їх мови спеціальності на початковому етапі (медико- біологічний профіль)/ В. Чернов, В. Радіонова, Г. Михайлюк (стр.100-102)
Баранник С. Методологічні особливості викладання курсу загальної хірургії іноземним студентам / С. Баранник (стр.103-105)
Баринов Е. Можливі шляхи оптимізації навчання іноземних студентів медико-біологічних дисциплін на молодших курсах медичного факультету/ Е. Баринов (стр.105-109)
Бактіміров В. Особливості викладання паталогічної анатомії та біопсійно-секційного курсу іноземним студентам на додипломному етапі/ В. Бактіміров, О. Федорченко (стр.110-111)
Богачик Н. Оптимізація навчання іноземних студентів на кафедрі інфекційних хвороб/ Н. Богачик (стр.112-113)
Бойчук Б. Проблеми та перспективи викладання загальної гігієни студентам-іноземцям/ Б. Бойчук (стр.114-115)
Бутвін Г. Досвід та проблеми інтегрованого викладання променевих методів діагностики і променевої терапії іноземним студентам/ Г. Бутвін (стр.116-118)
Вакуленко І. Досвід проведення практичних занять на кафедрі радіології та променевої анатомії з іноземними студентами/ І. Вакуленко (стр.119-120)
Волков К. Особливості викладання гістології, цитології та ембріології іноземним студентам/ К. Волков (стр.121-123)
Воробйов Є. Різноманітність видів контролю підготовки з внутрішніх хвороб як засіб підвищення якості додипломного навчання студентів-іноземців/ Є. Воробйов (стр.124-125)
Галалу С. Особливості системи навчання з акушерства та гінекології у іноземних студентів на випускному курсі в Донецькому державному медичному університеті/ С. Галалу (стр.126-128)
Гейченко В. Ставлення іноземних студентів до навчання і оцінок (за досвідом курсу госпітальної терапії)/ В. Гейченко (стр.129-130)
Гіленко І. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі госпітальної хірургії/ І. Гіленко (стр.131-132)
Гнатюк М. Ефективність використання навчальних фільмів при підготовці іноземних студентів на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ М. Гнатюк (стр.133-135)
Гонський Я. Деякі аспекти підвищення якості викладання іноземним студентам медичного факультету на кафедрі медичної хімії/ Я. Гонський (стр.136-137)
Гудима А. Шляхи вдосконалення організації навчання студентів-іноземців на кафедрі екстремальної і військової медицини/ А. Гудима (стр.138-140)
Денисенко О. Деякі аспекти оптимізації навчального процесу при викладанні шкірних та венеричних хвороб іноземним студентам/ О. Денисенко, М. Перепічка (стр.141-143)
Дубинська Г. Шляхи оптимізації навчального процесу при викладанні інфекційних хвороб іноземним студентам/ Г. Дубинська (стр.143-145)
Єльський В. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі паталогічної фізіології Донецького медичного університету/ В. Єльський (стр.146-147)
Єрьоміна О. Вибір методів навчання на практичних заняттях при програмному вивченні лікувальної фізкультури та спортивної медицини студентами-іноземцями/ О. Єрьоміна, Л. Котова (стр.148-149)
Казаков В. Про особливості навчання іноземних студентів на кафедрі фізіології Донецького медуніверситету/ В. Казаков (стр.150-151)
Калугін В. . Деякі проблемні питання удосконалення навчання іноземних студентів на додипломному етапі/ В. Калугін, М. Яцків, Л. Малюх (стр.152-153)
Корда М. Особливості викладання медичної біології іноземним студентам/ М. Корда (стр.154-155)
Марценюк В. Новітні інформаційні технології при викладанні медичної інформатики та фізики для іноземних студентів/ В. Марценюк (стр.156-159)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галалу С.
Назва : Особливості системи навчання з акушерства та гінекології у іноземних студентів на випускному курсі в Донецькому державному медичному університеті
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 126-128 (Шифр МУ7/2002/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2003р.,N 3
Цікаві статті :
Москаленко В. Профілактика- як основа у підготовці фахівців системи охорони здоров"я/ В. Москаленко (стр.4-10)
Чабан Т. Аналіз об"єктивності тестового контролю знань студентів вищих медичних навчальних закладів./ Т. Чабан, Н. Ткачишина (стр.11-13)
Перцева Т. Ліцензійний медичний іспит" Крок 3.Лікувальна справа.Педіатрія": Перший досвід з підготовки та проведення пілотного тестування/ Т. Перцева, В. Лехан, М. Щербиніна (стр.14-17)
Сенаторова Г. Методичні особливості викладання педіатрії іноземним студентам англійською мовою/ Г. Сенаторова, Ю. Одинець, А. Ручко, Фьоклін (стр.18-19)
Гальченко В. Математичне моделювання захворювань та його місце в підготовці студентів-медиків./ В. Гальченко, В. Пінькас (стр.23-26)
Воронцов О. Застосування навчальних варіантів медичної документації в процесі підготовки сімейного лікаря на циклі акушерства та гінекології./ О. Воронцов, В. Гощинський, Н. Архипова (стр.26-28)
Перцева Т. Виробнича практика як важлива складова підготовки лікаря/ Т. Перцева, І. Тищенко, К. Богацька, Конопкіна Л. (стр.29-32)
Вітенко І. Позааудиторне навчання лікарів -інтернів за фахом "Психіатрія"/ І. Вітенко, В. Бітенський, Е. Мельник, Пахмурний В. (стр.41-44)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москаленко В.
Назва : Профілактика- як основа у підготовці фахівців системи охорони здоров"я
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №3. - С. 4-10 (Шифр МУ7/2003/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2004р.,N 2
Цікаві статті :
Вороненко Ю. Допитання кредитно-рейтингової системи підвищення кваліфікації лікарів і провізорів/ Ю. Вороненко, О. Мінцер (стр.4-7)
Уваренко А. Погляди на наукову медичну інформацію,інноваційну політику та доказову медицину як на взаємозв`язані наукові та прикладні сучасні категорії / А. Уваренко (стр.7-10)
Скакун М. Основи доказової медицини - у навчальний процес ВНЗ/ М. Скакун (стр.10-12)
Губенко І. Поступальний розвиток фармацевтичної освіти як гарантія задоволення високих вимог сучасного ринку праці/ І. Губенко, О. Борисенко, О. Шевченко (стр.13-16)
Дзяк Г. Педагогічні аспекти гуманітарного виховання у вищому навчальному закладі за роки незалежності / Г. Дзяк, Т. Перцева, Т. Святенко (стр.17-23)
Лесик Р. Комп`ютерні технології у фармації - нова дисципліна в навчальному процесі і її роль у формуванні висококваліфікованого провізора/ Р. Лесик, В. Музиченко, Г. Казьмірчук, Семенців Г. (стр.24-26)
Гудивок В. Методичні основи педагогічної діяльності викладачів у медичних ВНЗ./ В. Гудивок (стр.31-32)
Дарій В. Педагогічні аспекти викладання неврології в медичному ВНЗ/ В. Дарій, О. Козьолкін (стр.33-34)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю., Мінцер О.
Назва : До питання кредитно-рейтингової системи підвищення кваліфікації лікарів і провізорів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №2. - С. 4-7 (Шифр МУ7/2004/2)
Предметні рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2005р.,N 3
Цікаві статті :
Москаленко В. Національний медичний університет на шляху до Європейської інтеграції/ В. Москаленко, О. Яворовський, А. Свінціцький (стр.4-7)
Вороненко Ю. Рейтинг складових процесу навчання на інституціональному рівні як елемент державної системи забезпечення якості післядипломної медичної освіти./ Ю. Вороненко, Ю. Вдовиченко, О. Мінцер, Гойда Н. (стр.8-12)
Ждан В. Ступенева система підготовки стоматологів у світлі положень Болонської декларації/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова, Каськова Л. (стр.13-16)
Сулима В. Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи(ЕСТS)/ В. Сулима, В. Дубас (стр.21-26)
Рудень В. Про шляхи вдосконалення процесу навчання майбутніх лікарів на кафедрі "Соціальна медицина та організація охорони здоров`я" у світлі вимог Болонської угоди./ В. Рудень, Т. Гутор (стр.27-31)
Герасимюк І. Створення навчально-наукових інститутів як структурних підрозділів медичного університету-вимога часу/ І. Герасимюк (стр.32-35)
Волошин В. Новітні педагогічні прийоми викладання на кафедрі анатомії людини медичного університету/ В. Волошин, О. Киричок, Н. Шовдра, Флекей п. (стр.38-39)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вороненко Ю., Вдовиченко Ю., Мінцер О., Гойда Н.
Назва : Рейтинг складових процесу навчання на інституціональному рівні як елемент державної системи забезпечення якості післядипломної медичної освіти.
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №3. - С. 8-12 (Шифр МУ7/2005/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сулима В., Дубас В.
Назва : Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи(ЕСТS)
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №3. - С. 21-26 (Шифр МУ7/2005/3)
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Знайти схожі

20.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті/ Л. Ковальчук, А. Вайда, І. Венгер, Беденюк А. (стр.5-7)
Марценюк В. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної Кароліни (США)/ В. Марценюк (стр.8-10)
Господарський І. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії/ І. Господарський (стр.11-14)
Паласюк Г. Медсестринська освіта в Австрії : з досвіду міжнародних стажувань/ Г. Паласюк (стр.15-18)
Авдєєв О. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії/ О. Авдєєв (стр.18-21)
Денефіль О. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету/ О. Денефіль (стр.22-24)
Олещук О. . Особливості нового навчального плану й викладання фармакології та клінічної фармакології у Віденському медичному університеті/ О. Олещук (стр.25-28)
Ремінецький Б. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня/ Б. Ремінецький (стр.29-31)
Ястремська С. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті/ С. Ястремська (стр.32-33)
Багній Н. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті/ Н. Багній (стр.34-36)
Сахарова І. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті/ І. Сахарова (стр.37-39)
Ліщенко Н. Особливості системи вищої освіти у США/ Н. Ліщенко, А. Прокопчук, В. Марценюк, Усинська О. (стр.40-43)
Прокопчук А. Особливості медсестринської освіти у США/ А. Прокопчук, Н. Ліщенко, В. Марценюк, Усинська О. (стр.44-47)
Усинська О. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринської освіти США/ О. Усинська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.47-49)
Мілевська Л. Фактор викладача в системі американської медичної освіти/ Л. Мілевська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.50-51)
Андрейчин С.М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці/ С.М. Андрейчин, В. Качор (стр.52-55)
Фіра Л. Організація навчання у Карловому університеті/ Л. Фіра, О. Острівка, О. Сидоренко, Лихацький П. (стр.55-57)
Бухтіярова Н. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Н. Бухтіярова, І. Бєленічев, Д. Коробко, Сидорова І. (стр.57-59)
Гощинський В. До питання підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини / В. Гощинський, Н. Боцюк, о. Ясній, Бабінець Л.С. (стр.60-61)
Бойчук А. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології ФПО на засадах доказової медицини- нагальна потреба часу/ А. Бойчук, В. Шадріна, В. Коптюх, Хлібовська О. (стр.62-66)
Білай І. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету/ І. Білай, Б.А. Самура, Б.Б. Самура (стр.67-70)
Цимбалюк В.І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В.І. Цимбалюк, М. Квасніцький (стр.84-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)