Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (54)Періодичні видання (644)Бібліотечні видання (5)Краєзнавство (2)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=спосіб<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-19 
1.


   
    The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle [Текст] = Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді / N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- мотивація -- здоровий -- спосіб -- життя -- технології
Дод.точки доступу:
Oliynyk, N. М.
Kravets, N. Ya.
Pokryshko, О. V.
Yelahina, N. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
Шифр: 21876/2019/2
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2019р. № 2
Зміст:
Україна та Німеччина домовилися про створення спільних центрів передових досліджень. - С.3-4
На базі Житомирського національного агроекологічного університету відтепер діятеме інформаційний центр ЄС. - С.4
Ужгородський вчений винайшов спосіб жити без їжі. - С.5
У Сумському державному університеті готуватимуть бакалаврів за напрямом "Історія та археологія". - С.6
Загірняк, М. До обговорення проекту Постанови КМУ “Про затвердження формули розподілу обсягу видатків загального фонду державного бюджету між ЗВО / М. Загірняк, В. Усатюк, Д. Загірняк. - С.7-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Левківський, І. Регіональні аспекти диверсифікації джерел фінансування вищої освіти України / І. Левківський. - С.16-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Нооглосарій-2 - ноонауки для майбутнього без колапсів / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.31-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сидорук, І. Формування соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі волонтерської діяльності / І. Сидорук. - С.54-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кофанова, О. Сучасні аспекти фундаментальної підготовки молоді та проблеми навчання у вищому технічному закладі освіти / О. Кофанова, Ю. Киричков. - С.67-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кашуб’як, І. Метод “Фішбоун” на уроках математики у початковій школі / І. Кашуб’як. - С.81-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Безручко, О. Педагогічна діяльність Олександра Довженка: спроби розпочати підготовку кінорежисерів при Київському державному театральному інституті / О. Безручко. - С.91-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Возняк, О. Компетентності з судово-фармакологічних ризиків (у розслідуванні злочинів, пов’язаних з неналежним виконанням професійних обов’язків медичними або фармацевтичними працівниками) / О. Возняк. - С.100-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Виткалов, С. XIV Міжнародна науково-практична конференція в Рівному: до результатів проведення / С. Виткалов. - С.122-124
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: МУ7/2019/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2019р. № 2 . - 149.64, р.
Зміст:
Абрамов, А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах / А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко. - С.6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Беденюк, А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бурмас, Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії / Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко. - С.15-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крицький, І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу / І. О. Крицький. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лопіна, Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мосула, Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.36-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шостак, Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги / Л. Й. Шостак. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Штрімайтіс, О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу / О. В. Штрімайтіс [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Филипюк О. М., Нестерук Т. М., Мялюк О. П., Садовник О. В.
Антоненко, А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.]. - С.51-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вавріневич О. П., Омельчук С. Т., Бардов В. Г.
Баранова, І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти / І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко. - С.55-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вихрущ, А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті / А. В. Вихрущ. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Галіяш, Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря / Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко. - С.67-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Герелюк, В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету / В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Єгудіна, Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків / Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.79-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ждан, В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії / В. М. Ждан [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бабаніна М. Ю., Кітура Є. М., Ткаченко М. В.
Лимар, Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні / Л. В. Лимар. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лопіна, Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Льовкін, О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті / О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька. - С.103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савицька, Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти / Н. І. Савицька, О. М. Мочульська. - С.107-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федчишин, Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища / Н. О. Федчишин [та ін.]. - С.114-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кліщ Г. І., Єлагіна Н. І., Горпініч Т. І.
Яковцова, І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії / І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая. - С.122-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колодницька, О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження / О. Д. Колодницька, І. І. Ворона. - С.126-130. - Бібліогр.: в кінці ст.
Логойда, Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам / Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна. - С.131-136. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данильчук, Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти / Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода. - С.137-142. - Бібліогр.: в кінці ст.
Доля, О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів / О. С. Доля, Н. О. Ярешко. - С.143-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лазарчук, Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки / Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька. - С.148-151. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бабінець, Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик. - С.152-155. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горпініч, Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст / Т. І. Горпініч. - С.156-161. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.162-170. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П.
Мінцер, О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів / О. П. Мінцер, М. А. Попова. - С.171-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.178-183. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прокоп, І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття) / І. А. Прокоп, Т. В. Саварин. - С.184-190. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Учбовий відділ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Лопіна, Н. А.
    Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів [Текст] / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Связь учебного заведения с общественностью

Кл.слова (ненормовані):
кейс-метод -- навчання -- тренажери -- веб-квести -- симуляційне навчання
Дод.точки доступу:
Журавльова, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації [Текст] = Interactive teaching methods as the way to develop creative abilities of students at practical classes on pharmacy management and marketing / О. В. Геруш [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 91-94. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Якість навчання студентів спеціальності «Фармація» з менеджменту та маркетингу у фармації залежить від їх зацікавленості, творчих здібностей, мотивації, яка стимулює пізнавальну та практичну діяльність учасників заняття. Це досягається використанням рольової гри як форми активного навчання, у процесі якої невід’ємною є рольова структура проведення практичного заняття, тобто розподіл ролей, які демонструють діяльність і поведінку студентів в умовах, близьких до реальних. Застосування інтерактивного методу демонстрації дає можливість студенту відпрацьовувати практичні навики, визначати для себе альтернативні способи вирішення ситуаційних завдань та більш якісно закріпити вивчений матеріал. Висновок. Застосування інтерактивних методів навчання на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації сприяє підвищенню теоретичної та практичної підготовки студентів, навчає ділового спілкування та розкриває особистий потенціал
Дод.точки доступу:
Геруш, О. В.
Садогурська, К. В.
Паламар, А. О.
Музика, Н. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: МУ7/2017/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3 . - 86.41, р.
Зміст:
Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, “СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль. - С.5-113
Лінчевський, О. В. Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах / О. В. Лінчевський [та ін.]. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Черненко В. М. , П’ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Лінчевський, О. В. Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів / О. В. Лінчевський, І. Є. Булах, М. Р. Мруга. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, В. І. Навчально-методичне забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України: стан та першочергові завдання / В. І. Мельник, М. О. Поліщук. - С.13-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Організація симуляційного навчання у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” / М. М. Корда [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Гудима А. А., Запорожан С. Й.
Запорожан, В. М. Сучасні підходи до освітнього процесу з підготовки високопрофесійних фахівців / В. М. Запорожан, М. М. Каштальян, О. В. Чернецька. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороненко, Ю. В. Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє / Ю. В. Вороненко. - С.32-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мороз, В. М. Організація освітнього процесу у Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова у світлі реформування вищої медичної освіти / В. М. Мороз [та ін.]. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Полеся Т. Л., Фоміна Л. В., Гумінський Ю. Й.
Ждан, В. М. Сучасне освітнє середовище вищого медичного навчального закладу як фактор його конкурентоспроможності / В. М. Ждан [та ін.]. - С.40-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Беляева О. М.
Думанський, Ю. В. Контроль ефективності засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю “Медицина” / Ю. В. Думанський [та ін.]. - С.46-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кондратенко П. Г., Конькова М. В., Конькова М. В., Кетінг О. В.
Бойчук, Т. М. Рейтингування діяльності науково-педагогічних працівників та кафедр - вагома складова системи внутрішнього забезпечення якості освіти у вищому державному навчальному закладі України “Буковинський державний медичний університет” / Т. М. Бойчук [та ін.]. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткач Є. П.
Лісовий, В. М. Університетські клініки в розвитку вищої медичної освіти / В. М. Лісовий [та ін.]. - С.55-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Капустник В. А., Резуненко Ю. К., Коростій В. І.
Зіменковський, Б. С. Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [та ін.]. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Солонинко І. І., Чемерис О. М., Чухрай Н. Л.
Никоненко, О. С. Організаційне забезпечення післядипломної освіти медичних спеціалістів у ДЗ “Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України” / О. С. Никоненко [та ін.]. - С.62-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шаповал С. Д., Дмитріева С. М., Грицун Т. О.
Перцева, Т. О. Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Височина І. Л., Башкірова Н. С., Крамарчук В. В., Яшкіна Т. О.
Рожко, М. М. Освітній процес і система управління якістю освіти в підготовці медичних фахівців / М. М. Рожко [та ін.]. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Іоффе, І. В. Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колесник, Ю. М. Стратегія впровадження курсів за вибором на базі технології онлайн-курсів на платформі edX / Ю. М. Колесник [та ін.]. - С.75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Рижов О. А.
Вороненко, Ю. В. Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Коломійченко Ю. А., Страшок Л. А., Гончарова О. Ю., Жеребкін В. В., Гиря М. П., Кудрявцева Т. О.
Волосовець, О. П. Сучасні технології викладання теми “Функціональні гастроінтестинальні розлади у дітей (відповідно до римських критеріїв IV)”на VI курсі медичного факультету / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.87-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кривопустов С. П., Хоменко В. Є., Мозирська О. В.
Геруш, О. В. Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації / О. В. Геруш [та ін.]. - С.91-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Садогурська К. В., Паламар А. О., Музика Н. Я.
Запорожан, С. Й. Сучасні підходи до підготовки лікарів-інтернів ортопедів-травматологів в умовах симуляційного тренінгового центру / С. Й. Запорожан [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Цвях А. І., Господарський А. Я., Копитчак І. Р., Сидоренко В. М.
Мельник, І. В. Забезпечення навчально-методичною літературою - вимога з провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти відповідно до ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти / І. В. Мельник, Т. І. Фаріон, М. О. Поліщук. - С.98-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Організація навчально-методичного забезпечення освітнього процесу на кафедрі фтизіатрії і пульмонології Запорізького державного медичного університету на додипломному рівні / О. М. Разнатовська. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Цодікова О. А., Яловчук А. В., Рожнов О. О., Гріднєва Н. М., Бринцова С.С., Лапіна І. Г.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Бойцанюк, С. І.
    Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога [Текст] = Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist / С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
НОВІТНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- СТУДЕНТ
Анотація: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів - невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів - фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання - найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Дод.точки доступу:
Чорній, Н. В.
Залізняк, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
Шифр: ПУ56/2017/4
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4 . - 51.31, р.
Зміст:
Водолажський, М. Л. Стан і тенденції розвитку наукових досліджень за актуальними проблемами охорони здоров’я дітей шкільного віку та підлітків / М. Л. Водолажський, М. М. Коренєв. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойцанюк, С. І. Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога / С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іваніщено, Л. О. Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті / Л. О. Іваніщено. - С.15-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Манащук, Н. В. Досвід проведення лекційних занять із пародонтології в умовах переходу на кредитно-трансферну систему навчання / Н. В. Манащук [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорній Н. В., Бойцанюк С. І., Чорній А. В.
Фуштей, И. М. Связь маркеров системного воспалительного ответа и некроза миокарда у больных с острым инфарктом миокарда, осложненного желудочковой экстрасистолией / И. М. Фуштей, Феди Мохамед, Е. В. Сидь. - С.24-29. - Библиогр. в конце ст.
Лозова, Т. А. Вплив еплеренону на динаміку мозкового натрійуретичного пептиду та віддалений прогноз хворих на інфаркт міокарда правого шлуночка / Т. А. Лозова. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Єлоєва, З. В. Функціональний стан гепатобіліарної системи в дітей у разі ожиріння / З. В. Єлоєва [та ін.]. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Страшок Л. А., Бузницька О. В., Філонова Т. О., Штрах К. В.
Любченко, О. В. Вплив карієсогенного раціону на стан мінералізації тканин ротової порожнини в експерименті на тваринах / О. В. Любченко, Л. В. Северин. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куцевляк, В. Ф. Вміст свинцю у твердих тканинах зубів у робітників, зайнятих в умовах професійного ризику / В. Ф. Куцевляк [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бобровська Н. П., Беліков К. М., Шеїна Т. В.
Любченко, О. В. Морфологічне дослідження направленої регенерації кісткової тканини з використанням ксеногенного остеопластичного матеріалу «Cerabone» / О. В. Любченко, В. М. Черненко. - С.51-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гарюк, Г. І. Виявлення серологічних маркерів вірусу Епштейна–Барр у дітей із гіпертрофією глоткового мигдалика і секреторним середнім отитом / Г. І. Гарюк [та ін.]. - С.56-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кулікова О. О., Чумакова А. В., Давиденко В. Л.
Лядова, Т. И. Генотипы вируса Эпштейна–Барр у пациентов с различными формами инфекции / Т. И. Лядова. - С.60-65. - Библиогр. в конце ст.
Мирошниченко, М. С. Местные иммунные реакции в почках, мочеточниках, мочевом пузыре плодов и новорожденных от матерей с физиологической беременностью / М. С. Мирошниченко. - С.66-70. - Библиогр. в конце ст.
Елоева, З. В. Лихорадка неясного генеза и аутовоспалительные синдромы / З. В. Елоева [та ін.]. - С.71-78. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Киселева Л. П., Мамалуй Н. И., Савво В. М., Филонова Т. О., Матвиенко С. О.
Сухін, В. С. Особливості морфології сарком матки / В. С. Сухін, О. М. Долгая. - С.79-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шармазанова, О. П. Історичний нарис до 90-річчя заснування кафедри променевої діагностики та з нагоди 95-річного ювілею Харківської медичної академії післядипломної освіти / О. П. Шармазанова, М. О. Бортний, В. В. Шаповалова. - С.88-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Чернозубкін, І.
    Спосіб розширення можливостей комп'ютерної бази навчального закладу за рахунок віртуалізації [Текст] / І. Чернозубкін // Вища школа. - 2015. - № 4/5. - С. 65-75

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
Шифр: 21876/2015/4/5
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2015р. № 4/5
Зміст:
Університет "КРОК" — кращий приватний університет України. - С.7-9
Волинський, П. Інститут державного управління у сфері цивільного захисту запрошує до співпраці / П. Волинський. - С.10-12
Ткач, Д. Організація інноваційної діяльності у виші як умова підвищення якості освіти / Д. Ткач. - С.13-19
Ковальчук, Г. Управління знаннями як компонент якості професійно орієнтованого навчання в системі соціально-економічної безпеки локального середовища / Г. Ковальчук. - С.20-37
Рач, В. Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії / В. Рач, О. Медведева. - С.38-50
Кабусь, Н. Система поглядів на сталий розвиток людини та суспільства в науковій думці України / Н. Кабусь. - С.51-59
Заболоцький, А. Використання технологій дистанційного навчання в організації роботи студентів денної форми навчання / А. Заболоцький. - С.60-64
Чернозубкін, І. Спосіб розширення можливостей комп'ютерної бази навчального закладу за рахунок віртуалізації / І. Чернозубкін. - С.65-75
Кравченко, Ю. Концепція раціонального структурування знань у системі дистанційного навчання / Ю. Кравченко. - С.76-86
Хмель, В. Методологічні аспекти викладання іноземної мови для спеціальних цілей на нефілологічних факультетах університетів / В. Хмель. - С.87-98
Поліщук, Т. Підвищення здатності до працевлаштування випускників ВНЗ / Т. Поліщук. - С.99-106
Єсьман, І. Уплив соціально-економічних чинників на сім'ю в Україні (друга половина XX століття) / І. Єсьман. - С.107-114
Гогунський, В. SCOPUS: Пошук статей за прізвищем авторів / В. Гогунський, А. Білощицький. - С.115-117
Остапенко, О. Концепція військово-патріотичного виховання в системі освіти України / О. Остапенко, М. Зубалій. - С.118-126
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)