Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (54)Періодичні видання (644)Бібліотечні видання (5)Краєзнавство (2)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=спосіб<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Oliynyk N. М., Kravets N. Ya., Pokryshko О. V., Yelahina N. I.
Назва : The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle
Паралельн. назви :Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз--мотивація--здоровий--спосіб--життя--технології
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вища школа -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Україна та Німеччина домовилися про створення спільних центрів передових досліджень (стр.3-4)
На базі Житомирського національного агроекологічного університету відтепер діятеме інформаційний центр ЄС (стр.4)
Ужгородський вчений винайшов спосіб жити без їжі (стр.5)
У Сумському державному університеті готуватимуть бакалаврів за напрямом "Історія та археологія" (стр.6)
Загірняк М. До обговорення проекту Постанови КМУ “Про затвердження формули розподілу обсягу видатків загального фонду державного бюджету між ЗВО/ М. Загірняк, В. Усатюк, Д. Загірняк (стр.7-15)
Левківський І. Регіональні аспекти диверсифікації джерел фінансування вищої освіти України/ І. Левківський (стр.16-30)
Корсак К. Нооглосарій-2 - ноонауки для майбутнього без колапсів/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.31-53)
Сидорук І. Формування соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі волонтерської діяльності/ І. Сидорук (стр.54-66)
Кофанова О. Сучасні аспекти фундаментальної підготовки молоді та проблеми навчання у вищому технічному закладі освіти/ О. Кофанова, Ю. Киричков (стр.67-80)
Кашуб’як І. Метод “Фішбоун” на уроках математики у початковій школі/ І. Кашуб’як (стр.81-90)
Безручко О. Педагогічна діяльність Олександра Довженка: спроби розпочати підготовку кінорежисерів при Київському державному театральному інституті/ О. Безручко (стр.91-99)
Возняк О. Компетентності з судово-фармакологічних ризиків (у розслідуванні злочинів, пов’язаних з неналежним виконанням професійних обов’язків медичними або фармацевтичними працівниками)/ О. Возняк (стр.100-121)
Виткалов С. XIV Міжнародна науково-практична конференція в Рівному: до результатів проведення/ С. Виткалов (стр.122-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Абрамов А. С. . Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/ А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко (стр.6-10)
Беденюк А. Д. Особливості підготовки та проведення студентської олімпіади з хірургії у тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк, А. Є. Бурак, С. Й. Гриценко (стр.11-14)
Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/ Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко (стр.15-18)
Крицький І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу/ І. О. Крицький (стр.19-23)
Лопіна Н. А. Структура інформаційно-освітнього веб-середовища та веб-сайту клінічної кафедри вищого медичного навчального закладу/ Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.24-30)
Мосула Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів/ Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер (стр.31-35)
Спіріна І. Д. Симуляційна освіта в психіатрії/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.36-41)
Шостак Л. Й. Принципи підготовки співробітників національної поліції з домедичної допомоги/ Л. Й. Шостак (стр.42-46)
Штрімайтіс О. В. Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу/ О. В. Штрімайтіс [та ін.] (стр.47-50)
Антоненко А. М. Досвід впровадження результатів науково-дослідної роботи інституту гігієни та екології в курс викладання дисципліни «Гігієна та екологія» / А. М. Антоненко [та ін.] (стр.51-54)
Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/ І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко (стр.55-60)
Вихрущ А. В. Викладання дисциплін гуманітарного циклу в сучасному університеті/ А. В. Вихрущ (стр.61-66)
Галіяш Н. Б. Формування комунікативної компетентності як фундаментальної складової професії лікаря/ Н. Б. Галіяш, Н. А. Бількевич, Н. В. Петренко (стр.67-74)
Герелюк В. І. Застосування тренажера для відпрацювання практичних навичок роботи в дзеркалі студентами стоматологічного факультету/ В. І. Герелюк, Т. І. Матвійків, Н. В. Нейко (стр.75-78)
Єгудіна Є. Д. Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків/ Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.79-85)
Ждан В. М. Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.85-89)
Лимар Л. В. Основні компоненти соціальної компетентності сімейних лікарів в Україні/ Л. В. Лимар (стр.90-95)
Лопіна Н. А. Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів / Н. А. Лопіна, Л. В. Журавльова (стр.96-102)
Льовкін О. А. Симуляційні тренінги як сучасний метод навчання в запорізькому державному медичному університеті/ О. А. Льовкін, В. С. Скоба, О. І. Потоцька (стр.103-106)
Савицька Н. І. Формування правової компетентності керівників медсестринства на етапі післядипломної освіти/ Н. І. Савицька, О. М. Мочульська (стр.107-113)
Федчишин Н. О. Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/ Н. О. Федчишин [та ін.] (стр.114-121)
Яковцова І. І. Використання майстер-класів під час проведення циклів тематичного удосконалення на кафедрі патологічної анатомії/ І. І. Яковцова, А. Є. Олійник, О. В. Долгая (стр.122-125)
Колодницька О. Д. Використання проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження/ О. Д. Колодницька, І. І. Ворона (стр.126-130)
Логойда Л. С. Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам/ Л. С. Логойда, Н. О. Зарівна (стр.131-136)
Данильчук Г. О. Оцінка ступеня емоційного вигорання у лікарів та лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти/ Г. О. Данильчук, Я. І. Венгер, Д. О. Лагода (стр.137-142)
Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/ О. С. Доля, Н. О. Ярешко (стр.143-147)
Лазарчук Т. Б. Роль післядипломного навчання в профілактиці синдрому емоційного вигорання у лікарів первинної ланки/ Т. Б. Лазарчук, О. Є. Самогальська, І. В. Мерецька (стр.148-151)
Бабінець Л. С. Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.152-155)
Горпініч Т. І. Проблеми використання досвіду США з організації професійної підготовки майбутніх лікарів: український контекст/ Т. І. Горпініч (стр.156-161)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (оптика) (частина 4)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.162-170)
Мінцер О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів/ О. П. Мінцер, М. А. Попова (стр.171-177)
Паласюк Г. Б. Медсестринські наукові дослідження в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.178-183)
Прокоп І. А. Становлення та розвиток медичної освіти і науки на теренах західної України (XVIII –XIX століття)/ І. А. Прокоп, Т. В. Саварин (стр.184-190)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лопіна Н. А., Журавльова Л. В.
Назва : Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 96-102 (Шифр МУ7/2019/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Связь учебного заведения с общественностью
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кейс-метод--навчання--тренажери--веб-квести--симуляційне навчання
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Геруш О. В., Садогурська К. В., Паламар А. О., Музика Н. Я.
Назва : Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації
Паралельн. назви :Interactive teaching methods as the way to develop creative abilities of students at practical classes on pharmacy management and marketing
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 91-94 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Якість навчання студентів спеціальності «Фармація» з менеджменту та маркетингу у фармації залежить від їх зацікавленості, творчих здібностей, мотивації, яка стимулює пізнавальну та практичну діяльність учасників заняття. Це досягається використанням рольової гри як форми активного навчання, у процесі якої невід’ємною є рольова структура проведення практичного заняття, тобто розподіл ролей, які демонструють діяльність і поведінку студентів в умовах, близьких до реальних. Застосування інтерактивного методу демонстрації дає можливість студенту відпрацьовувати практичні навики, визначати для себе альтернативні способи вирішення ситуаційних завдань та більш якісно закріпити вивчений матеріал. Висновок. Застосування інтерактивних методів навчання на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації сприяє підвищенню теоретичної та практичної підготовки студентів, навчає ділового спілкування та розкриває особистий потенціал
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2017р.,N 3
Цікаві статті :
Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, “СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль (стр.5-113)
Лінчевський О. В. . Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах/ О. В. Лінчевський [та ін.] (стр.6-9)
Лінчевський О. В. . Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів/ О. В. Лінчевський, І. Є. Булах, М. Р. Мруга (стр.10-12)
Мельник В. І. Навчально-методичне забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України: стан та першочергові завдання/ В. І. Мельник, М. О. Поліщук (стр.13-21)
Корда М. М. Організація симуляційного навчання у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” / М. М. Корда [та ін.] (стр.22-26)
Запорожан В. М. Сучасні підходи до освітнього процесу з підготовки високопрофесійних фахівців/ В. М. Запорожан, М. М. Каштальян, О. В. Чернецька (стр.27-31)
Вороненко Ю. В. Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє/ Ю. В. Вороненко (стр.32-35)
Мороз В. М. Організація освітнього процесу у Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова у світлі реформування вищої медичної освіти/ В. М. Мороз [та ін.] (стр.36-39)
Ждан В. М. Сучасне освітнє середовище вищого медичного навчального закладу як фактор його конкурентоспроможності/ В. М. Ждан [та ін.] (стр.40-45)
Думанський Ю. В. Контроль ефективності засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю “Медицина”/ Ю. В. Думанський [та ін.] (стр.46-47)
Бойчук Т. М. Рейтингування діяльності науково-педагогічних працівників та кафедр - вагома складова системи внутрішнього забезпечення якості освіти у вищому державному навчальному закладі України “Буковинський державний медичний університет”/ Т. М. Бойчук [та ін.] (стр.48-54)
Лісовий В. М. Університетські клініки в розвитку вищої медичної освіти/ В. М. Лісовий [та ін.] (стр.55-58)
Зіменковський Б. С. Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [та ін.] (стр.59-61)
Никоненко О. С. Організаційне забезпечення післядипломної освіти медичних спеціалістів у ДЗ “Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України”/ О. С. Никоненко [та ін.] (стр.62-64)
Перцева Т. О. Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.65-67)
Рожко М. М. Освітній процес і система управління якістю освіти в підготовці медичних фахівців/ М. М. Рожко [та ін.] (стр.68-71)
Іоффе І. В. Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я/ І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко (стр.72-74)
Колесник Ю. М. Стратегія впровадження курсів за вибором на базі технології онлайн-курсів на платформі edX/ Ю. М. Колесник [та ін.] (стр.75-79)
Вороненко Ю. В. Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.80-82)
Хвисюк О. М. Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.83-86)
Волосовець О. П. Сучасні технології викладання теми “Функціональні гастроінтестинальні розлади у дітей (відповідно до римських критеріїв IV)”на VI курсі медичного факультету/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.87-90)
Геруш О. В. Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації/ О. В. Геруш [та ін.] (стр.91-94)
Запорожан С. Й. Сучасні підходи до підготовки лікарів-інтернів ортопедів-травматологів в умовах симуляційного тренінгового центру/ С. Й. Запорожан [та ін.] (стр.95-97)
Мельник І. В. Забезпечення навчально-методичною літературою - вимога з провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти відповідно до ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти/ І. В. Мельник, Т. І. Фаріон, М. О. Поліщук (стр.98-105)
Разнатовська О. М. Організація навчально-методичного забезпечення освітнього процесу на кафедрі фтизіатрії і пульмонології Запорізького державного медичного університету на додипломному рівні/ О. М. Разнатовська (стр.106-109)
Хвисюк О. М. Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.110-113)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойцанюк С. І., Чорній Н. В., Залізняк М. С.
Назва : Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога
Паралельн. назви :Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14 (Шифр ПУ56/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): новітні--технології--студент
Анотація: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів - невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів - фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання - найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Водолажський М. Л. Стан і тенденції розвитку наукових досліджень за актуальними проблемами охорони здоров’я дітей шкільного віку та підлітків/ М. Л. Водолажський, М. М. Коренєв (стр.5-10)
Бойцанюк С. І. Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога/ С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк (стр.11-14)
Іваніщено Л. О. Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті/ Л. О. Іваніщено (стр.15-20)
Манащук Н. В. Досвід проведення лекційних занять із пародонтології в умовах переходу на кредитно-трансферну систему навчання/ Н. В. Манащук [та ін.] (стр.21-23)
Фуштей И. М. Связь маркеров системного воспалительного ответа и некроза миокарда у больных с острым инфарктом миокарда, осложненного желудочковой экстрасистолией/ И. М. Фуштей, Феди Мохамед, Е. В. Сидь (стр.24-29)
Лозова Т. А. Вплив еплеренону на динаміку мозкового натрійуретичного пептиду та віддалений прогноз хворих на інфаркт міокарда правого шлуночка/ Т. А. Лозова (стр.30-36)
Єлоєва З. В. Функціональний стан гепатобіліарної системи в дітей у разі ожиріння/ З. В. Єлоєва [та ін.] (стр.37-41)
Любченко О. В. Вплив карієсогенного раціону на стан мінералізації тканин ротової порожнини в експерименті на тваринах/ О. В. Любченко, Л. В. Северин (стр.42-46)
Куцевляк В. Ф. Вміст свинцю у твердих тканинах зубів у робітників, зайнятих в умовах професійного ризику/ В. Ф. Куцевляк [та ін.] (стр.47-50)
Любченко О. В. Морфологічне дослідження направленої регенерації кісткової тканини з використанням ксеногенного остеопластичного матеріалу «Cerabone»/ О. В. Любченко, В. М. Черненко (стр.51-55)
Гарюк Г. І. Виявлення серологічних маркерів вірусу Епштейна–Барр у дітей із гіпертрофією глоткового мигдалика і секреторним середнім отитом/ Г. І. Гарюк [та ін.] (стр.56-59)
Лядова Т. И. Генотипы вируса Эпштейна–Барр у пациентов с различными формами инфекции/ Т. И. Лядова (стр.60-65)
Мирошниченко М. С. Местные иммунные реакции в почках, мочеточниках, мочевом пузыре плодов и новорожденных от матерей с физиологической беременностью/ М. С. Мирошниченко (стр.66-70)
Елоева З. В. Лихорадка неясного генеза и аутовоспалительные синдромы/ З. В. Елоева [та ін.] (стр.71-78)
Сухін В. С. Особливості морфології сарком матки/ В. С. Сухін, О. М. Долгая (стр.79-87)
Шармазанова О. П. Історичний нарис до 90-річчя заснування кафедри променевої діагностики та з нагоди 95-річного ювілею Харківської медичної академії післядипломної освіти/ О. П. Шармазанова, М. О. Бортний, В. В. Шаповалова (стр.88-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чернозубкін І.
Назва : Спосіб розширення можливостей комп'ютерної бази навчального закладу за рахунок віртуалізації
Місце публікування : Вища школа. - 2015. - № 4/5. - С. 65-75 (Шифр 21876/2015/4/5)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Вища школа -2015р.,N 4/5
Цікаві статті :
Університет "КРОК" — кращий приватний університет України (стр.7-9)
Волинський П. Інститут державного управління у сфері цивільного захисту запрошує до співпраці/ П. Волинський (стр.10-12)
Ткач Д. Організація інноваційної діяльності у виші як умова підвищення якості освіти/ Д. Ткач (стр.13-19)
Ковальчук Г. Управління знаннями як компонент якості професійно орієнтованого навчання в системі соціально-економічної безпеки локального середовища/ Г. Ковальчук (стр.20-37)
Рач В. Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії/ В. Рач, О. Медведева (стр.38-50)
Кабусь Н. Система поглядів на сталий розвиток людини та суспільства в науковій думці України/ Н. Кабусь (стр.51-59)
Заболоцький А. Використання технологій дистанційного навчання в організації роботи студентів денної форми навчання/ А. Заболоцький (стр.60-64)
Чернозубкін І. Спосіб розширення можливостей комп'ютерної бази навчального закладу за рахунок віртуалізації/ І. Чернозубкін (стр.65-75)
Кравченко Ю. Концепція раціонального структурування знань у системі дистанційного навчання/ Ю. Кравченко (стр.76-86)
Хмель В. Методологічні аспекти викладання іноземної мови для спеціальних цілей на нефілологічних факультетах університетів/ В. Хмель (стр.87-98)
Поліщук Т. Підвищення здатності до працевлаштування випускників ВНЗ/ Т. Поліщук (стр.99-106)
Єсьман І. Уплив соціально-економічних чинників на сім'ю в Україні (друга половина XX століття) / І. Єсьман (стр.107-114)
Гогунський В. SCOPUS: Пошук статей за прізвищем авторів/ В. Гогунський, А. Білощицький (стр.115-117)
Остапенко О. Концепція військово-патріотичного виховання в системі освіти України/ О. Остапенко, М. Зубалій (стр.118-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)