Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (54)Періодичні видання (644)Бібліотечні видання (5)Краєзнавство (2)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=спосіб<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Oliynyk N. М., Kravets N. Ya., Pokryshko О. V., Yelahina N. I.
Назва : The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle
Паралельн. назви :Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз--мотивація--здоровий--спосіб--життя--технології
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Геруш О. В., Садогурська К. В., Паламар А. О., Музика Н. Я.
Назва : Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації
Паралельн. назви :Interactive teaching methods as the way to develop creative abilities of students at practical classes on pharmacy management and marketing
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 91-94 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Якість навчання студентів спеціальності «Фармація» з менеджменту та маркетингу у фармації залежить від їх зацікавленості, творчих здібностей, мотивації, яка стимулює пізнавальну та практичну діяльність учасників заняття. Це досягається використанням рольової гри як форми активного навчання, у процесі якої невід’ємною є рольова структура проведення практичного заняття, тобто розподіл ролей, які демонструють діяльність і поведінку студентів в умовах, близьких до реальних. Застосування інтерактивного методу демонстрації дає можливість студенту відпрацьовувати практичні навики, визначати для себе альтернативні способи вирішення ситуаційних завдань та більш якісно закріпити вивчений матеріал. Висновок. Застосування інтерактивних методів навчання на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації сприяє підвищенню теоретичної та практичної підготовки студентів, навчає ділового спілкування та розкриває особистий потенціал
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойцанюк С. І., Чорній Н. В., Залізняк М. С.
Назва : Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога
Паралельн. назви :Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14 (Шифр ПУ56/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): новітні--технології--студент
Анотація: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів - невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів - фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання - найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вища освіта України -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Основні характеристики європейської вищої освіти та можливості їх реалізації в системі освіти України/ В. Андрущенко (стр.5-16.)
Маргуліна Л. Демократизація освіти: технології реалізації в контексті соціокультурних змін/ Л. Маргуліна (стр.17-23.)
Яковлева О. Мовна компетенція студенства та мовна ситуація в українських ВНЗ у контексті наближення України до європейського освітнього простору/ О. Яковлева (стр.24-30.)
Руденко В. Цивілізаційно-культорологічний підхід до запровадження Болонського процесу/ В. Руденко (стр.31-38.)
Пендзей І. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки/ І. Пендзей (стр.39-47.)
Янишин О. Медіаосвітні технології як спосіб упровадження ідей Болонського процесу/ О. Янишин (стр.48-54.)
Курбатов С. Елітна освіта в Україні в дзеркалі університетських рейтингів: Quo Vadis?/ С. Курбатов (стр.55-63.)
Андрущенко Т. Особливості освітніх вимірювань у гуманітарних науках/ Т. Андрущенко (стр.64-67.)
Покась В. Сучасний стан та перспективи подальшого розвитку інтернатних закладів освіти/ В. Покась (стр.68-77.)
Онопрієнко В. Досвід, професійні вміння і навички екологічного виховання в системі практичної підготовки аграріїв/ В. Онопрієнко (стр.78-86.)
Ілляшов Г. Структурно-функціональний аналіз політичної духовності/ Г. Ілляшов (стр.87-95.)
Пальчук М. Модель професійної освіти й навчання Фінляндії - третій етап європейської інтеграції/ М. Пальчук (стр.96-102.)
Андрушкевич Ф. Польський "освітній прорив" та його значення для українських освітніх інновацій/ Ф. Андрушкевич (стр.103-108.)
Артімонова Т. Соціокультурні пріоритети молоді: проблема визначення/ Т. Артімонова (стр.109-116.)
Яременко Л. Креативність як творчість: спільне та відмінне/ Л. Яременко (стр.117-123.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вища школа -2014р.,N 7
Цікаві статті :
Дніпров О. Концептуальні засади розвитку освіти України/ О. Дніпров (стр.7-12)
Панасевич Д. Деякі методологічні та практичні підходи до складання переліку спеціальностей фахівців з вищою освітою/ Д. Панасевич (стр.13-36)
Годлевський М. Кафедра автоматизованих систем управління Національного технічного університету "ХIII": 50 років на службі освіти України/ М. Годлевський (стр.37-45)
Грицюк Л. Реалізація програм "Подвійний диплом" як спосіб входження вітчизняних ВНЗ до Європейського простору вищої освіти/ Л. Грицюк, А. Лякішева (стр.46-54)
Бобало Ю. Комп'ютеризована лабораторія практикуму з електротехнічних дисциплін/ Ю. Бобало, О. Гамола, П. Стахів (стр.55-61)
Подлєсний С. Цільова підготовка інженерних кадрів для регіону/ С. Подлєсний, О. Періг (стр.62-71)
Даців Г. Підготовка ІТ-фахівців: потреби бізнесу і співпраця з університетами/ Г. Даців (стр.72-85)
Корсак К. Погляд ноофутурології на науки і вищу освіту XXI століття/ К. Корсак (стр.86-94)
Вороніна М. До проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів/ М. Вороніна (стр.95-104)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вища школа -2015р.,N 4/5
Цікаві статті :
Університет "КРОК" — кращий приватний університет України (стр.7-9)
Волинський П. Інститут державного управління у сфері цивільного захисту запрошує до співпраці/ П. Волинський (стр.10-12)
Ткач Д. Організація інноваційної діяльності у виші як умова підвищення якості освіти/ Д. Ткач (стр.13-19)
Ковальчук Г. Управління знаннями як компонент якості професійно орієнтованого навчання в системі соціально-економічної безпеки локального середовища/ Г. Ковальчук (стр.20-37)
Рач В. Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії/ В. Рач, О. Медведева (стр.38-50)
Кабусь Н. Система поглядів на сталий розвиток людини та суспільства в науковій думці України/ Н. Кабусь (стр.51-59)
Заболоцький А. Використання технологій дистанційного навчання в організації роботи студентів денної форми навчання/ А. Заболоцький (стр.60-64)
Чернозубкін І. Спосіб розширення можливостей комп'ютерної бази навчального закладу за рахунок віртуалізації/ І. Чернозубкін (стр.65-75)
Кравченко Ю. Концепція раціонального структурування знань у системі дистанційного навчання/ Ю. Кравченко (стр.76-86)
Хмель В. Методологічні аспекти викладання іноземної мови для спеціальних цілей на нефілологічних факультетах університетів/ В. Хмель (стр.87-98)
Поліщук Т. Підвищення здатності до працевлаштування випускників ВНЗ/ Т. Поліщук (стр.99-106)
Єсьман І. Уплив соціально-економічних чинників на сім'ю в Україні (друга половина XX століття) / І. Єсьман (стр.107-114)
Гогунський В. SCOPUS: Пошук статей за прізвищем авторів/ В. Гогунський, А. Білощицький (стр.115-117)
Остапенко О. Концепція військово-патріотичного виховання в системі освіти України/ О. Остапенко, М. Зубалій (стр.118-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Вища школа -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Україна та Німеччина домовилися про створення спільних центрів передових досліджень (стр.3-4)
На базі Житомирського національного агроекологічного університету відтепер діятеме інформаційний центр ЄС (стр.4)
Ужгородський вчений винайшов спосіб жити без їжі (стр.5)
У Сумському державному університеті готуватимуть бакалаврів за напрямом "Історія та археологія" (стр.6)
Загірняк М. До обговорення проекту Постанови КМУ “Про затвердження формули розподілу обсягу видатків загального фонду державного бюджету між ЗВО/ М. Загірняк, В. Усатюк, Д. Загірняк (стр.7-15)
Левківський І. Регіональні аспекти диверсифікації джерел фінансування вищої освіти України/ І. Левківський (стр.16-30)
Корсак К. Нооглосарій-2 - ноонауки для майбутнього без колапсів/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.31-53)
Сидорук І. Формування соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі волонтерської діяльності/ І. Сидорук (стр.54-66)
Кофанова О. Сучасні аспекти фундаментальної підготовки молоді та проблеми навчання у вищому технічному закладі освіти/ О. Кофанова, Ю. Киричков (стр.67-80)
Кашуб’як І. Метод “Фішбоун” на уроках математики у початковій школі/ І. Кашуб’як (стр.81-90)
Безручко О. Педагогічна діяльність Олександра Довженка: спроби розпочати підготовку кінорежисерів при Київському державному театральному інституті/ О. Безручко (стр.91-99)
Возняк О. Компетентності з судово-фармакологічних ризиків (у розслідуванні злочинів, пов’язаних з неналежним виконанням професійних обов’язків медичними або фармацевтичними працівниками)/ О. Возняк (стр.100-121)
Виткалов С. XIV Міжнародна науково-практична конференція в Рівному: до результатів проведення/ С. Виткалов (стр.122-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Галюк В. М.
Назва : Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 4. - С. 27-29 (Шифр МУ7/2014/4)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грицюк Л., Лякішева А.
Назва : Реалізація програм "Подвійний диплом" як спосіб входження вітчизняних ВНЗ до Європейського простору вищої освіти
Місце публікування : Вища школа. - 2014. - № 7. - С. 46-54 (Шифр 21876/2014/7)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колесник Ю., Нерянов Ю., Кривенко В.
Назва : Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 52-53 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)