Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (54)Періодичні видання (644)Бібліотечні видання (5)Краєзнавство (2)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=спосіб<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-19 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Oliynyk N. М., Kravets N. Ya., Pokryshko О. V., Yelahina N. I.
Назва : The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle
Паралельн. назви :Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аналіз--мотивація--здоровий--спосіб--життя--технології
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Геруш О. В., Садогурська К. В., Паламар А. О., Музика Н. Я.
Назва : Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації
Паралельн. назви :Interactive teaching methods as the way to develop creative abilities of students at practical classes on pharmacy management and marketing
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 91-94 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Якість навчання студентів спеціальності «Фармація» з менеджменту та маркетингу у фармації залежить від їх зацікавленості, творчих здібностей, мотивації, яка стимулює пізнавальну та практичну діяльність учасників заняття. Це досягається використанням рольової гри як форми активного навчання, у процесі якої невід’ємною є рольова структура проведення практичного заняття, тобто розподіл ролей, які демонструють діяльність і поведінку студентів в умовах, близьких до реальних. Застосування інтерактивного методу демонстрації дає можливість студенту відпрацьовувати практичні навики, визначати для себе альтернативні способи вирішення ситуаційних завдань та більш якісно закріпити вивчений матеріал. Висновок. Застосування інтерактивних методів навчання на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації сприяє підвищенню теоретичної та практичної підготовки студентів, навчає ділового спілкування та розкриває особистий потенціал
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вища освіта України -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Андрущенко В. Основні характеристики європейської вищої освіти та можливості їх реалізації в системі освіти України/ В. Андрущенко (стр.5-16.)
Маргуліна Л. Демократизація освіти: технології реалізації в контексті соціокультурних змін/ Л. Маргуліна (стр.17-23.)
Яковлева О. Мовна компетенція студенства та мовна ситуація в українських ВНЗ у контексті наближення України до європейського освітнього простору/ О. Яковлева (стр.24-30.)
Руденко В. Цивілізаційно-культорологічний підхід до запровадження Болонського процесу/ В. Руденко (стр.31-38.)
Пендзей І. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки/ І. Пендзей (стр.39-47.)
Янишин О. Медіаосвітні технології як спосіб упровадження ідей Болонського процесу/ О. Янишин (стр.48-54.)
Курбатов С. Елітна освіта в Україні в дзеркалі університетських рейтингів: Quo Vadis?/ С. Курбатов (стр.55-63.)
Андрущенко Т. Особливості освітніх вимірювань у гуманітарних науках/ Т. Андрущенко (стр.64-67.)
Покась В. Сучасний стан та перспективи подальшого розвитку інтернатних закладів освіти/ В. Покась (стр.68-77.)
Онопрієнко В. Досвід, професійні вміння і навички екологічного виховання в системі практичної підготовки аграріїв/ В. Онопрієнко (стр.78-86.)
Ілляшов Г. Структурно-функціональний аналіз політичної духовності/ Г. Ілляшов (стр.87-95.)
Пальчук М. Модель професійної освіти й навчання Фінляндії - третій етап європейської інтеграції/ М. Пальчук (стр.96-102.)
Андрушкевич Ф. Польський "освітній прорив" та його значення для українських освітніх інновацій/ Ф. Андрушкевич (стр.103-108.)
Артімонова Т. Соціокультурні пріоритети молоді: проблема визначення/ Т. Артімонова (стр.109-116.)
Яременко Л. Креативність як творчість: спільне та відмінне/ Л. Яременко (стр.117-123.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Вища школа -2015р.,N 4/5
Цікаві статті :
Університет "КРОК" — кращий приватний університет України (стр.7-9)
Волинський П. Інститут державного управління у сфері цивільного захисту запрошує до співпраці/ П. Волинський (стр.10-12)
Ткач Д. Організація інноваційної діяльності у виші як умова підвищення якості освіти/ Д. Ткач (стр.13-19)
Ковальчук Г. Управління знаннями як компонент якості професійно орієнтованого навчання в системі соціально-економічної безпеки локального середовища/ Г. Ковальчук (стр.20-37)
Рач В. Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії/ В. Рач, О. Медведева (стр.38-50)
Кабусь Н. Система поглядів на сталий розвиток людини та суспільства в науковій думці України/ Н. Кабусь (стр.51-59)
Заболоцький А. Використання технологій дистанційного навчання в організації роботи студентів денної форми навчання/ А. Заболоцький (стр.60-64)
Чернозубкін І. Спосіб розширення можливостей комп'ютерної бази навчального закладу за рахунок віртуалізації/ І. Чернозубкін (стр.65-75)
Кравченко Ю. Концепція раціонального структурування знань у системі дистанційного навчання/ Ю. Кравченко (стр.76-86)
Хмель В. Методологічні аспекти викладання іноземної мови для спеціальних цілей на нефілологічних факультетах університетів/ В. Хмель (стр.87-98)
Поліщук Т. Підвищення здатності до працевлаштування випускників ВНЗ/ Т. Поліщук (стр.99-106)
Єсьман І. Уплив соціально-економічних чинників на сім'ю в Україні (друга половина XX століття) / І. Єсьман (стр.107-114)
Гогунський В. SCOPUS: Пошук статей за прізвищем авторів/ В. Гогунський, А. Білощицький (стр.115-117)
Остапенко О. Концепція військово-патріотичного виховання в системі освіти України/ О. Остапенко, М. Зубалій (стр.118-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вища школа -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Україна та Німеччина домовилися про створення спільних центрів передових досліджень (стр.3-4)
На базі Житомирського національного агроекологічного університету відтепер діятеме інформаційний центр ЄС (стр.4)
Ужгородський вчений винайшов спосіб жити без їжі (стр.5)
У Сумському державному університеті готуватимуть бакалаврів за напрямом "Історія та археологія" (стр.6)
Загірняк М. До обговорення проекту Постанови КМУ “Про затвердження формули розподілу обсягу видатків загального фонду державного бюджету між ЗВО/ М. Загірняк, В. Усатюк, Д. Загірняк (стр.7-15)
Левківський І. Регіональні аспекти диверсифікації джерел фінансування вищої освіти України/ І. Левківський (стр.16-30)
Корсак К. Нооглосарій-2 - ноонауки для майбутнього без колапсів/ К. Корсак, Ю. Корсак (стр.31-53)
Сидорук І. Формування соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі волонтерської діяльності/ І. Сидорук (стр.54-66)
Кофанова О. Сучасні аспекти фундаментальної підготовки молоді та проблеми навчання у вищому технічному закладі освіти/ О. Кофанова, Ю. Киричков (стр.67-80)
Кашуб’як І. Метод “Фішбоун” на уроках математики у початковій школі/ І. Кашуб’як (стр.81-90)
Безручко О. Педагогічна діяльність Олександра Довженка: спроби розпочати підготовку кінорежисерів при Київському державному театральному інституті/ О. Безручко (стр.91-99)
Возняк О. Компетентності з судово-фармакологічних ризиків (у розслідуванні злочинів, пов’язаних з неналежним виконанням професійних обов’язків медичними або фармацевтичними працівниками)/ О. Возняк (стр.100-121)
Виткалов С. XIV Міжнародна науково-практична конференція в Рівному: до результатів проведення/ С. Виткалов (стр.122-124)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вища школа -2014р.,N 7
Цікаві статті :
Дніпров О. Концептуальні засади розвитку освіти України/ О. Дніпров (стр.7-12)
Панасевич Д. Деякі методологічні та практичні підходи до складання переліку спеціальностей фахівців з вищою освітою/ Д. Панасевич (стр.13-36)
Годлевський М. Кафедра автоматизованих систем управління Національного технічного університету "ХIII": 50 років на службі освіти України/ М. Годлевський (стр.37-45)
Грицюк Л. Реалізація програм "Подвійний диплом" як спосіб входження вітчизняних ВНЗ до Європейського простору вищої освіти/ Л. Грицюк, А. Лякішева (стр.46-54)
Бобало Ю. Комп'ютеризована лабораторія практикуму з електротехнічних дисциплін/ Ю. Бобало, О. Гамола, П. Стахів (стр.55-61)
Подлєсний С. Цільова підготовка інженерних кадрів для регіону/ С. Подлєсний, О. Періг (стр.62-71)
Даців Г. Підготовка ІТ-фахівців: потреби бізнесу і співпраця з університетами/ Г. Даців (стр.72-85)
Корсак К. Погляд ноофутурології на науки і вищу освіту XXI століття/ К. Корсак (стр.86-94)
Вороніна М. До проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів/ М. Вороніна (стр.95-104)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сахарова І.
Назва : Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті.
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 82-84 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лопіна Н. А., Журавльова Л. В.
Назва : Електронна база клінічних випадків як спосіб безперервного практично-орієнтованого фахового розвитку медичних спеціалістів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 96-102 (Шифр МУ7/2019/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Связь учебного заведения с общественностью
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кейс-метод--навчання--тренажери--веб-квести--симуляційне навчання
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М.В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О.П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л.Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І.С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В.Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І.Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І.Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В.П. Болонський процес : крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном/ В. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В.П. Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. Запорожан, В. Кресюн, Ю. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. Про підвищення кваліфікацїї викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. Колесник, Ю. Нерянов, В. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. Біоетика та її значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. Болонський процес і система організацїї практичної підготовки студентів/ Є. Нейко [и др.] (стр.56-58)
Коломоєць М. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір/ М. Коломоєць, В. П. Пішак, І. Геруш (стр.58-61)
Васюк В.Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-64)
Полеся Т.П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В.В. До питання про уніфікацію навчаьних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С... технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. . Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Скородумова Н. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. Скородумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О.М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О.П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В.І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. І. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В.І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації : реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О.Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками Німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-90)
Годлевський Л. . Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І.Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О.Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С.Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. Банчук [та ін.] (стр.6-14)
Вітенко І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу/ І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця/ В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков (стр.32-35)
Ждан В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті/ В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. (стр.42-46)
Казаков В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. (стр.48-51)
Ліщенко Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП/ Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко (стр.54-57)
Господарський І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні/ І. Господарський, О. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. (стр.60-63)
Никоненко О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. Никоненко [та ін.] (стр.64-65)
Усинська О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. Усинська (стр.66-67)
Федорців О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. (стр.70-72)
Колесник Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Ковальчук [та ін.] (стр.75-77)
Лісовий В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті/ В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи/ В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов (стр.85-87)
Мінцер О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу/ О. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Лоскутов, М. Головаха (стр.93-94)
Крекотень О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами/ О. Крекотень, І. Олійник (стр.94)
Нерянов Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами/ Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський (стр.95-96)
Яшан О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. Яшан [та ін.] (стр.97-102)
Качор В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині/ В. Качор, С.М. Андрейчин (стр.103-104)
Лепявко А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США/ А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. (стр.105-107)
Олійник О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. Олійник [та ін.] (стр.108-110)
Шкробот С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті/ С. Шкробот [та ін.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії/ Р. Гнатюк [та ін.] (стр.116-118)
Хміль С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. Хміль [та ін.] (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)