Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (28)Періодичні видання (68)Бібліотечні видання (39)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=спілкування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


   
    Підготовка студентів медичних університетів до спілкування з дітьми з особливими потребами [Текст] = Preparation of medical university students for communication with children with special needs / А. В. Вихрущ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 75-82. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Кл.слова (ненормовані):
виховання
Дод.точки доступу:
Вихрущ, А. В.
Вихрущ, Н. Б.
Драч, І. Д.
Христенко, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Шкробот, С. І.
    Особливості педагогічного спілкування в умовах впровадження болонського процесу у вищому медичному закладі [Текст] / С. І. Шкробот, О. П. Венгер, Т. П. Гусєва // Медична освіта (Тернопіль). - 2012. - № 4. - С. 151-153

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Венгер, О.П.
Гусєва, Т.П.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.


    Vorona, I. I.
    Terminological vocabulary of communicative culture in the paradigm of foreign language competence [Текст] = Термінологічний вокабуляр комунікативної культури у парадигмі іншомовної компетентності / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 98-104. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормовані):
спілкування
Дод.точки доступу:
Kitura, H. Ya.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Чорномидз, А. В.
    Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті [Текст] = Barriers of pedagogical communication between a lecturer and a student in the medical university / А. В. Чорномидз // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- взаємодія
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Муратова, Т. М.
    Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету [Текст] = New approaches for discussion as a form of communication in neurology department of Odesa national medical university / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта (Тернопіль). - 2015. - № 4. - С. 48-50. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов

Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Якубовська, М.
    Модель сучасної професійної освіти: зв’язок цілей та задач формування культурологічного світогляду студентів [Текст] : (на прикладі наукового доробку академіка Василя Кременя) / М. Якубовська // Вища школа. - 2019. - № 9. - С. 63-70. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- свідомість -- мистецтво спілкування -- середовище
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Олійник, Н. Я.
    Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування [Текст] = Preparation of foreign students for professional communication / Н. Я. Олійник // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 48-55. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

Кл.слова (ненормовані):
мовлення -- лексична -- конструкція -- компетентність
Анотація: У статті представлено методичну розробку заняття з вибіркової дисципліни «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» для викладачів факультету іноземних студентів медичних закладів вищої освіти. Детально розглядаються 4 етапи практичного заняття, основна мета яких: засвоєння лексичних одиниць на позначення жіночих статевих органів, гінекологічних захворювань та особливостей діяльності акушера-гінеколога; удосконалення уміння будувати монологічні та діалогічні висловлювання, що містять опис особливостей причин відвідування гінеколога, симптомів і хвороб жіночої статевої системи, застосовуючи вивчені лексичні одиниці та фрази; розвиток навичок збору анамнезу захворювання; удосконалення граматичних умінь вживання прикметників й узгодження їх з іменниками. Усі завдання теми розроблені для формування у студентів комунікативної компетенції при вивченні предмета, відповідають основним вимогам до таких матеріалів, призначені для розвитку і вдосконалення основних видів мовленнєвої діяльності: говоріння, слухання, читання та письма
The article presents a methodical instruction of a lesson on the elective discipline “Professional medical communication in Ukrainian of a doctor with a patient” for teachers of the faculty of foreign students of medical institutions of higher education. Four stages of practical training are considered in detail, the main purpose of which is: mastering lexical units to denote female genitals, gynecological diseases and features of obstetrics and gynecology; improving the ability to build monologue and dialogic expressions that contain a description of the characteristics of the reasons for visiting a gynecologist, symptoms and diseases of the female reproductive system, using the studied lexical units and phrases; development of skills in collecting medical history; improving grammatical skills in using adjectives and matching them with nouns. All tasks of the topic are designed to form students’ communicative competence in the study of the subject, meet the basic requirements for such materials, designed to develop and improve the main types of speech activity: speaking, listening, reading and writing
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Уваркіна, О.
    Проблеми формування основ психолого-педагогічного спілкування в майбутніх лікарів [Текст] / О. Уваркіна // Вища освіта України. - 2002. - №4. - С. 95-98

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Тишковець, М. П.
    Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти [Текст] = Professional communication of a doctor with a patient in the cardiology department: guidelines for mastering the topic by english-speaking seekers of the medical higher education / М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 56-60. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ

Кл.слова (ненормовані):
українська -- мова -- тренувальні -- вправи
Анотація: У статті відзначено про необхідність оволодіння українською мовою на фаховому рівні інакомовними студентами медичних закладів вищої освіти як одного з основних видів мовленнєвої діяльності в майбутній професії. Тут запропоновано навчально-методичні матеріали до теми «Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні» для вивчення англомовними здобувачами вищої медичної освіти, апробовані на практичних заняттях у межах курсу «Професійна медична комунікація українською мовою лікаря з пацієнтом» у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України. Визначено зміст та окреслено види робіт, що дозволяють одночасно з опануванням лексико-граматичного матеріалу реалізовувати найнеобхідніші комунікативні потреби для фахового спілкування лікаря-кардіолога з пацієнтом. У праці запропоновано види завдань для засвоєння теми іноземцями: опрацювання словника-мінімуму, читання тексту й вивчення нових слів і синтаксичних конструкцій у його контексті тощо. Ми рекомендуємо ряд післятекстових завдань, призначених для формування та розвитку мовної й мовленнєвої компетентностей інакомовців, зокрема: 1. Відповідайте на запитання до тексту. 2. Прочитайте речення. Напишіть, правильно чи неправильно. До неправильних речень доберіть із тексту точний варіант. 3. Продовжте речення. 4. Визначте хворобу за ключовими словами тощо. Далі пропонуємо іноземним студентам сконструювати власну бесіду лікаря-кардіолога з пацієнтом на основі діалогу-зразка
The article deals with the need for the foreign students of medical higher educational establishments to master the professional Ukrainian as one of the main types of speech activity in the future profession. It has been proposed the educational and methodological materials on «Professional communication of a doctor and a patient in the cardiology department» for studying by English-speaking seekers for medical degree, tested in practicals within the course «Professional medical communication of a doctor with a patient in Ukrainian» at I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. The content and types of works are determined; it gives us possibility to distinguish the most necessary communicative needs for professional communication of a cardiologist with a patient as well as mastering lexical and grammatical material. The paper proposes types of tasks for mastering the topic by the foreigners i.e. elaboration of the minimum vocabulary, reading the text, learning new words and syntactic constructions in its context and so on. We recommend a number of post-practice tasks designed for the formation and development of language and speech competencies of non-speakers, in particular: 1. Answer the questions to the text; 2. Read the sentences, decide if they are correct or incorrect. For incorrect sentences, choose the appropriate option from the text; 3. Complete the sentence; 4. Identify the disease by keywords; etc. Next, we propose international students to construct their own conversation between a cardiologist and a patient based on a sample dialogue
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Пасько, К.
    Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога [Текст] / К. Пасько // Вища освіта України. - 2017. - № 1. - С. 72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)