Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (3)Періодичні видання (32)Бібліотечні видання (2)Краєзнавство (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стажування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи з 1 по 17
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Годлевський Л. , Калинчук С.В., Баязітов М. П.
Назва : Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 91-93 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа
ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ ЗА КОРДОНОМ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА ЗА РУБЕЖОМ
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вища школа -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Левківський К. Якісна освіта - запорука самореалізації особистості/ К. Левківський (стр.5-14.)
Верхогляд О. Проблеми міжнародної співпраці у сфері вищої освіти: контроль за якістю освіти. Національний і міжнародний аспекти/ О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський (стр.15-23.)
Зіньковський Ю. Стандартизація освіти як імператив реформування вищої школи/ Ю. Зіньковський (стр.24-30.)
Швалб Ю. Психологічні аспекти компетентнісного підходу в освіті/ Ю. Швалб (стр.31-36.)
Зайчук Г. Педагогічні технології формування професійної компетенції майбутнього маркетолога туристичної сфери/ Г. Зайчук (стр.37-42.)
Побережна Н. Діагностика впровадження інформаційних технологій у процес навчання студентів/ Н. Побережна (стр.43-52.)
Березюк О. Розвивальний аспект формування професійної компетентності майбутніх судноводіїв/ О. Березюк, В. Кара, В. Савченко (стр.53-58.)
Шаповалова Л. професіоналізація як один із напрямків розвитку сучасної вищої освіти у Франції/ Л. Шаповалова (стр.59-70.)
Бакіров В. Підручник, за яким можна навчитися та навчати на сучасному рівні/ В. Бакіров (стр.71-74.)
Про запровадження у вищих навчальних закладах України Європейської кредитно-трансферної системи (стр.75-91.)
Питання стажування аспірантів, докторантів, наукових і науково-педагогічних працівників у провідних вищих навчальних закладах та наукових установах в Україні та за кордоном (стр.92-94.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Положення про стажування аспірантів, докторантів, наукових і науково-педагогічних працівників у провідних вищих навчальних закладах та наукових установах в Україні та за кордоном
Місце публікування : Вища школа. - 2010. - № 1. - С. 92-94. (Шифр 21876/2010/1)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Огарь С.В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І.С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т.А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В.О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т.В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А.С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л.Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н.М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л.А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І.М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М.В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В.М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л.М. Розв'язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко ; Семченко Н. М. Воронич-, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В.М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С.Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н.Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н.Ф. проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров'я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С.М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н.В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л.С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М.С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І.Я. Впровадження інноваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В.Б. Комунікативні барєри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І.Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С.І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П.Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П.Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П.Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З.П. Модульний підхід/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С.М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О.В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М.А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І.Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С.І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О.В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О.В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М.Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С.І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С.І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [та ін.] (стр.104-106.)
Шпонька І.С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М.М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В.З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк А. Н., Марченко В. Г., Тондий Л.Д., Васильева-Липецкая Л. Я.
Назва : О становлении процесса непрерывного профессионального развития врачей и путях его совершенствования на этапе последипломного образования
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 1. - С. 5-9 (Шифр ПУ56/2013/1)
Предметні рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ждан В. М., Бабаніна М. Ю., Ткаченко Μ. В., Кітура Є. М., Шилкіна Π. Μ., Волченко Г. В., Лебідь В. Г.
Назва : Актуальність упровадження інноваційних комп'ютерних технологій у післядипломній освіті
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 19-21 (Шифр ПУ56/2013/3)
Предметні рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Овчаренко Л. С., Самохін І. В., Вертегел А. О., Андрієнко Т. Г., Жихарева Н. В.
Назва : Використання методу ділової гри в післядипломній медичній освіті лікарів-педіатрів
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 32-34 (Шифр ПУ56/2013/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Альчук О. І. Формування професіональних компетенцій у майбутніх лікарів у системі новітніх освітніх технологій/ О. І. Альчук, Н. І. Волощук, Л. Ф. Лозинська (стр.5-7)
Васильченко Л. В. Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування/ Л. В. Васильченко [и др.] (стр.8-10)
Волошина Л. О. Латеральне мислення як важливий компонент клінічного мислення майбутніх лікарів/ Л. О. Волошина, Б. А. Леко, Л. Д. Кушнір (стр.11-14)
Гай Л. А. Сучасні методи викладання медичних дисциплін у вищій школі/ Л. А. Гай [и др.] (стр.15-18)
Гевкалюк Н. О. Мотивація студентів-стоматологів до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін/ Н. О. Гевкалюк (стр.19-21)
Ільченко А. А. Характеристика педагогічних форм та методів профілактичної діяльності медичних фахівців/ А. А. Ільченко (стр.22-24)
Киричок В. А. Можливості застосування інтерактивних методів навчання у системі післядипломної медичної освіти/ В. А. Киричок (стр.25-28)
Костєв Ф. І. Активні методи навчання студентів-медиків/ Ф. І. Костєв [и др.] (стр.29-31)
Малахова С. М. Проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів: педагогічні аспекти/ С. М. Малахова (стр.32-34)
Мєдвєдкова С. О. Оптимізація навчального процесу викладання неврології студентам педіатричного факультету/ С. О. Мєдвєдкова (стр.35-38)
Ніколаєва О. В. Оптимізація оцінювання знань студентів з теоретичної медицини на фундаментальних кафедрах в умовах кредитно-трансферної системи/ О. В. Ніколаєва, Н. А. Шутова (стр.39-40)
Подковко Х. В. Інноваційні технології навчання в контексті компетентнісного підходу в освіті/ Х. В. Подковко (стр.41-43)
Січкоріз О. Є. Шляхи оптимізації безперервного професійного розвитку в умовах реформування системи охорони здоров’я/ О. Є. Січкоріз (стр.44-46)
Філоненко М. М. Проектування навчальних занять у системі вищої медичної освіти на основі компетентнісного підходу/ М. М. Філоненко (стр.47-49)
Чоп’як В. В. Технічна експертиза наукових праць на наявність академічного плагіату: аналіз піврічного досвіду/ В. В. Чоп’як, О. Б. Надрага, А. Р. Вергун (стр.50-52)
Шапошнікова Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/ Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук (стр.53-56)
Malakhova S. M. Influence of students’ scientific society of department on the possibility of formation professional orientation of the students/ S. M. Malakhova (стр.57-59)
Борис Р. М. Уміння зупиняти зовнішню кровотечу – важливий елемент освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря/ Р. М. Борис (стр.60-62)
Дзецюх Т. І. Доцільність вивчення студентами стоматологічного факультету невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога/ Т. І. Дзецюх (стр.63-65)
Дзига С. В. Аспекти навчання англомовних студентів на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології/ С. В. Дзига [и др.] (стр.66-67)
Жураковська Н. О. Досвід впровадження інтерактивних методів викладання дисципліни "Інфекційні хвороби"/ Н. О. Жураковська, О. М. Майстренко, О. В. Павленко (стр.68-69)
Заморський І. І. Значення лекції як вагомого пізнавально-виховуючого фактора у підготовці майбутнього медичного працівника/ І. І. Заморський, Т. В. Хмара (стр.70-73)
Івануса І. Б. Необхідність поглибленого вивчення фізико-хімічних методів аналізу у фармацевтичній освіті/ І. Б. Івануса, М. М. Михалків (стр.74-77)
Іванченко О. З. Організація самостійної роботи студентів медичного факультету на практичних заняттях з медичної і біологічної фізики/ О. З. Іванченко (стр.78-81)
Манащук Н. В. Державна атестація випускників-стоматологів в умовах кредитно-трансферної системи/ Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, A. В. Чорній (стр.82-85)
Мартинюк Л. П. Самостійна робота студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Л. П. Мартинюк, Т. В. Бойко, В. О. Лихацька (стр.85-86)
Михайлюк В. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні ортодонтії в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського/ В. М. Михайлюк (стр.87-89)
Нікітіна О. О. Організація самостійної роботи студентів з курсу "Фармацевтична ботаніка”/ О. О. Нікітіна (стр.90-93)
Семенець А. В. Застосування МІС ЕМК при вивченні курсу "Медична інформатика”/ А. В. Семенець [и др.] (стр.94-100)
Сопіга М. О. Створення та діяльність медико-юридичних клінік у системі безоплатної правової допомоги/ М. О. Сопіга (стр.101-102)
Спіріна І. Д. Щодо проблеми формування комунікативної компетентності при опануванні психологічних знань студентами-медиками/ І. Д. Спіріна [и др.] (стр.103-105)
Тихолаз В. О. Впровадження системи тестового контролю рівня знань студентів у навчальний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.] (стр.106-108)
Тихолаз В. О. Впровадження електронного журналу обліку відвідування та успішності студентів на кафедрі анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.] (стр.109-111)
Швець Л. С. Організація ділової гри на практичних заняттях з медичної біології/ Л. С. Швець (стр.112-114)
Кадобний Т. Б. Докорінна перебудова системи охорони здоров’я в 40-х роках як здоров’язберігаючі тенденції в розбудові Тернопільщини/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Козак, О. В. Лабівка (стр.115-120)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Васильченко Л. В., Мерікова Н. Л., Горностаєва Н. Ю., Кравченко Т. Ю., Копійка Г. К., Папінко Р. М.
Назва : Роль інтернет-технологій у післядипломній підготовці лікарів-інтернів педіатрів на базах стажування
Паралельн. назви :A role of internet-technologies in postgraduate training of doctors-internships-paediatricians on bases of traineship
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 8-10 (Шифр МУ7/2016/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Пересипкіна Т. В. Динаміка стану здоров’я дітей та підлітків харківської області/ Т. В. Пересипкіна, Т. П. Сидоренко, А. М. Пересипкіна (стр.5-10)
Сідаш Ю. В. Сучасні підходи до медичного стажування науково-педагогічних працівників та практикуючих лікарів/ Ю. В. Сідаш, О. М. Бойченко, І. Ю. Попович (стр.11-14)
Грищенко О. В. Наш досвід викладання акушерства та гінекології англомовним клінічним ординаторам/ О. В. Грищенко [та ін.] (стр.15-17)
Романюк Л. Б. Аналіз проведених заходів з підготовки студентів-медиків до здачі тестового іспиту "Крок-1" з мікробіології, вірусології та імунології/ Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець (стр.18-21)
Левченко Л. І. Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих медичних навчальних закладах/ Л. І. Левченко [та ін.] (стр.22-26)
Лісяна Т. О. Стан біоценозу кишечнику в дітей з виразковим колітом/ Т. О. Лісяна [та ін.] (стр.27-34)
Коробко Е. Ю. Клінічна ефективність анестезії під час операцій на нижніх кінцівках/ Е. Ю. Коробко, М. А. Георгіянц (стр.35-39)
Білецький О. В. Оцінка вмісту рідини в грудній клітці в пацієнтів із забоєм легень на тлі політравми та його зміни під впливом заходів інтенсивної терапії/ О. В. Білецький, С. В. Курсов (стр.40-48)
Багмут І. Ю. Роль Т- і В-лімфоцитів у патоґенезі розвитку хірургічної патології щитоподібної залози/ І. Ю. Багмут [та ін.] (стр.49-53)
Водолажський М. Л. Проблеми тютюнопаління серед студентської молоді за умов високої професійної спрямованості/ М. Л. Водолажський [та ін.] (стр.54-58)
Сухова Л. Л. Состояние процессов антиоксидантной защиты и свободнорадикального окисления в печени крыс в условиях гипоандрогении/ Л. Л. Сухова, Ю. В. Волкова (стр.59-63)
Гризодуб Д. В. Аналіз частоти соматичних ускладнень у пацієнтів з непереносимістю конструкційних стоматологічних матеріалів, які користуються незнімними мостоподібними протезами/ Д. В. Гризодуб (стр.64-67)
Остафійчук Д. І. Термографія в медицині – загальні принципи/ Д. І. Остафійчук [та ін.] (стр.68-74)
Сідь Є. В. Значення визначення показників центральної гемодинаміки та ремоделювання серцево-судинної системи при гіпертонічних кризах/ Є. В. Сідь, О. В. Соловйов, Д. В. Лелюк (стр.75-79)
Кебкало А. Б. Методика накладання герметичного шва для перитонеооментопексії/ А. Б. Кебкало, А. О. Рейті, В. В. Грянила (стр.80-83)
Лукьянцева О. Ю. Изучение эффективности применения "Омника" в лечении неврозоподобного энуреза у детей с учетом гендерного распределения/ О. Ю. Лукьянцева (стр.84-88)
Середенко Н. П. Впровадження сучасної концепції fast-track surgery в пацієнток, розроджених шляхом операції кесарів розтин/ Н. П. Середенко (стр.89-93)
Служіння науці та охороні здоров’я (До 85-річчя професора Миколи Івановича Хвисюка) (стр.94-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сідаш Ю. В., Бойченко О. М., Попович І. Ю.
Назва : Сучасні підходи до медичного стажування науково-педагогічних працівників та практикуючих лікарів
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 11-14 (Шифр ПУ56/2019/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Система повышения квалификации
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): післядипломна освіта--розвиток--професійний
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Беденюк А. Д., Боднар Т. В., Боднар П. Я.
Назва : Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі
Паралельн. назви :Innovative methods of education in medical schools of Poland
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 113-118 (Шифр МУ7/2019/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Географіч. рубрики: Польща
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стажування--віртуальний--пацієнт--спеціалізація
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Sopiha М. O., Pylypyshyn О. I.
Назва : Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors
Паралельн. назви :Соціально-психологічні методи забезпечення якості освіти майбутніх лікарів
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 133-136 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання--кейс-метод--ігровий--метод--тренінг--коучинг--аналіз--стажування
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Khvalyboha T. I.
Назва : System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA
Паралельн. назви :Система підвищення кваліфікації викладачів медичних шкіл у США
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 117-122 (Шифр МУ7/2021/4)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ ЗА КОРДОНОМ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА ЗА РУБЕЖОМ
ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О. П., Уліщенко В. В., Каруліна Ю. В., Ємець О. В., Волосовець Т. М., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Дікова І. Г., Грищенко Н. В., Хоменко В. Є., Дзюба О. Л., Ковальчук О. Л., Салтанова С. Д.
Назва : Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів
Паралельн. назви :Problem issues of introduction of qualitative lifelong professional development of doctors
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 74-80 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): асоціації--лікарські
Анотація: У статті представлені дані щодо теперішнього стану та перспектив розвитку безперервного професійного розвитку лікарів в Україні та світі в умовах пандемічного сьогодення. Метою цієї роботи є вдосконалення запроваджуваної системи безперервного професійного розвитку лікарів, що має відповідати потребам галузі, запитам лікарів та сучасним викликам системі охорони здоров’яНаявна система безперервного професійного розвитку лікарів потребує подальшого вдосконалення, ефективність якого залежить, по-перше, від рівня професіоналізму залучених до роботи з медичними працівниками фахівців, а по-друге, від того, наскільки ця система відповідає викликам сьогодення, потребам і можливостям лікарівThe article presents data on the current state and prospects of continuous professional development of doctors in Ukraine and the world in the conditions of the pandemic present. The aim of this work was to improve the system of continuing professional development of physicians to bring it in line with the needs of the industry, the demands of physicians and modern challenges to the health care systemThe existing system of continuous professional development of doctors needs to be unconditionally improved with the participation of the professional medical community in order to respond to the challenges of today and get closer to the needs and opportunities of doctors
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Проніна О. М., Білаш С. М., Кобеняк М. М.
Назва : Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів
Паралельн. назви :Modern technologies in professional training doctors-internes
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 88-92 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Предметні рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренажер--практичні--навички
Анотація: Розвиток та вдосконалення галузі охорони здоров’я прямо пропорційно залежать від підготовки медичних кадрів, їхнього професіоналізму, якості знань, практичних навичок і володіння абстрактним мисленням. Підхід до тактики лікування кожного пацієнта вимагає від лікаря індивідуального бачення розвитку хвороби та її попередженняВагомою складовою формування майбутніх спеціалістів є практична підготовка з відпрацюванням якомога більшого спектра маніпуляцій у різних сферах та напрямках медичних фахівцівТак, «симуляційний тренажер для відпрацювання техніки ендоскопічних втручань» надає змогу для візуального та тактильного контакту з технічними елементами для проведення операцій в малоінвазивній хірургії. Відомо, що подібні тренажери використовуються в закладах вищої освіти, але запропонована нами модель несе в собі низку переваг. Основними з них є розташування комплексу в операційній кімнаті з операційним столом, манекеном, який за розміром наближений до середньостатистичної людини. Анатомічна проекція розташування органів черевної порожнини дає змогу моделювання справжнього оперативного втручання. Оперуючий хірург знаходиться збоку від пацієнта, що деякою мірою утрудняє роботу з ендоскопічними маніпуляторами в порівнянні з ендоскопічними боксами, коли хірург знаходиться в прямій проекції від останнього. Але при роботі з нами запропонованим комплексом відбувається повна імітація процесу оперативного втручання. Тож при підготовці лікарів-інтернів даний винахід відіграє важливу роль у розвитку практичних навичокThe development and improvement of the health care sector are directly proportional to the training of medical staff, their professionalism, quality of knowledge, practical skills, and mastery of abstract thinking. The approach to the tactics of treatment of each patient requires from the doctor an individual vision of the disease and its preventionAn important component of future specialist’s formation is practical training with the development of the widest possible range of manipulations in various fields and areas of medical professionalsThus, the “simulation simulator for testing the technique of endoscopic interventions” allows for visual and tactile contact with technical elements for operations in minimally invasive surgery. It is known that such simulators are used in higher education institutions, but our proposed model has a number of advantages. The main ones are the location of the complex in the operating room with an operating table, a mannequin, which is close in size to the average person
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашина Г.
Назва : Розширення цифрових навичок науково-педагогічних працівників медичних
Паралельн. назви :Expansion of digital skills of scientific and pedagogical employees of medical high schools in the post-graduate education system
Місце публікування : Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 44-50 (Шифр 23823/2022/1/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний--розвиток--компетентність
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)