Пошуковий запит: (<.>K=студент<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Лоскутов О. Є. Методика підготовки та проведення семінару з дисципліни "Травматологія та ортопедія" з урахуванням принципу проблемності/О. Є. Лоскутов, С. Л. Лушня // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2019. т.№ 2.-С.10-13
|
>2.
| Левківський К. Вища освіта в Україні у роки незалежності/К. Левківський // Вища школа, 2019,N № 11.-С.7-37
|
>3.
| Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання/О. В. Поканевич [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.102-104
|
>4.
| Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.114-121
|
>5.
| Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.14-18
|
>6.
| Дєордіца Т. До проблеми розроблення ергономічних інтелект-карт/Т. Дєордіца, М. Вороніна // Вища школа, 2020,N № 9.-С.39-48
|
>7.
| Козлакова Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій/Г. Козлакова // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.57-62
|
>8.
| Демянчук М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах/М. Р. Демянчук // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.19-23
|
>9.
| Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.126-130
|
>10.
| Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання/Л. С. Бабінець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.5-8
|
|
|