Пошуковий запит: (<.>K=студент<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.126-130
|
>2.
| Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.114-121
|
>3.
| Федько В. В. Викладач - студент: деспот чи друг?/В. В. Федько // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.101-102
|
>4.
| Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.14-18
|
>5.
| Левківський К. Вища освіта в Україні у роки незалежності/К. Левківський // Вища школа, 2019,N № 11.-С.7-37
|
>6.
| Вища школа - 2011г.,N 5/6 (Введено оглавление)
|
>7.
| Дєордіца Т. До проблеми розроблення ергономічних інтелект-карт/Т. Дєордіца, М. Вороніна // Вища школа, 2020,N № 9.-С.39-48
|
>8.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2013г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>9.
| Лоскутов О. Є. Методика підготовки та проведення семінару з дисципліни "Травматологія та ортопедія" з урахуванням принципу проблемності/О. Є. Лоскутов, С. Л. Лушня // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2019. т.№ 2.-С.10-13
|
>10.
| Зіньковський Ю. Мотивація до навчання у професійній школі/Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко // Вища школа, 2017,N № 12.-С.25-37
|
|
|