Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (75)Періодичні видання (20)Бібліотечні видання (16)Краєзнавство (36)Рідкісні видання (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-18 
1.


    Козлакова, Г.
    Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій [Текст] = The organization of science and educational events in the conditions of distant communications / Г. Козлакова // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 57-62. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА


Кл.слова (ненормовані):
навчальні -- процес -- лекція -- ДИСТАНЦІЙНА -- МАТЕРІАЛИ -- ВИКЛАДАЧ -- студент -- УНІВЕРСИТЕТ -- засідання -- кафедра
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Текст] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 126-130. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормовані):
викладач -- студент
Дод.точки доступу:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Дєордіца, Т.
    До проблеми розроблення ергономічних інтелект-карт [Текст] = To the Problem of Developing Ergonomic Mind Maps / Т. Дєордіца, М. Вороніна // Вища школа. - 2020. - № 9. - С. 39-48. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
термінологічна -- обізнаність -- студент -- проектування
Дод.точки доступу:
Вороніна, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Лоскутов, О. Є.
    Методика підготовки та проведення семінару з дисципліни "Травматологія та ортопедія" з урахуванням принципу проблемності [Текст] / О. Є. Лоскутов, С. Л. Лушня // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - № 2. - С. 10-13

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- студент
Дод.точки доступу:
Лушня, С. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища [Текст] / Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 114-121. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
програма -- формування -- граматичні -- навички -- технології -- студент -- віртуальні -- програми
Дод.точки доступу:
Федчишин, Н. О.
Кліщ, Г. І.
Єлагіна, Н. І.
Горпініч, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Левківський, К.
    Вища освіта в Україні у роки незалежності [Текст] = Higher Education in Ukraine in Years of Independence / К. Левківський // Вища школа. - 2019. - № 11. - С. 7-37

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
ретроспектива -- студент -- оптимістичний -- стабільний -- песимістичний -- джерела фінансування -- сценарії розвитку
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Демянчук, М. Р.
    Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах [Текст] = Principles of vocational training of future junior specialists in nursing in medical colleges / М. Р. Демянчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
студент -- підхід -- загальнодидактичні принципи
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Ворона, І. І.
    Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів [Текст] = Virtual educational program usage for learning latin medical terminology / І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
КОМП’ЮТЕРНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- ЛАТИНСЬКА -- МОВА -- студент
Дод.точки доступу:
Саварин, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / О. В. Поканевич [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 102-104. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ -- адаптація -- студент
Дод.точки доступу:
Поканевич, О. В.
Івнєв, Б. Б.
Середа, П. І.
Талько, В. І.
Оверченко, І. А.
Керечанин, І. В.
Ковальчук, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Бойцанюк, С. І.
    Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога [Текст] = Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist / С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
НОВІТНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- СТУДЕНТ
Анотація: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів - невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів - фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання - найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Дод.точки доступу:
Чорній, Н. В.
Залізняк, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)