Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (75)Періодичні видання (20)Бібліотечні видання (16)Краєзнавство (36)Рідкісні видання (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-18 
1.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Аймедов К. В. Синдром емоційного вигорання студентів-медиків/ К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно (стр.6-10)
Варна О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи/ О. М. Варна (стр.11-13)
Васенда М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога/ М. М. Васенда (стр.14-16)
Гарматюк Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах/ Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк (стр.17-24)
Гнатюк М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків/ М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук (стр.25-27)
Гощинський П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірурги на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів/ П. В. Гощинський (стр.28-29)
Грицан Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан (стр.30-34)
Громовик Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/ Б. П. Громовик, А. В. Горілик, G/ D/ Глуховський (стр.35-38)
Гуцол Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі''/ Л. П. Гуцол, А. В. Горілик (стр.39-44)
Денефіль О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізаціі читання лекцій з патологічної фізіології/ О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха (стр.45-47)
Кравчук Л. В. . Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини/ Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита (стр.48-50)
Ласитчук О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів/ О. М. Ласитчук (стр.51-54)
Мандзій З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації/ З. П. Мандзій (стр.55-58)
Марущак М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського/ М. І. Марущак [и др.] (стр.59-60)
Марценюк В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку/ В. П. Марценюк, Н. О. Кравець (стр.60-63)
Матолич У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенії/ У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець (стр.64-66)
Налужна Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент/ Т. В. Налужна (стр.67-70)
Олійник О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі/ О. В. Олійник (стр.71-73)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко (стр.74-76)
Попадюк О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк (стр.77-79)
Родинський О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології/ О. Г. Родинський, О. М. Демченко (стр.80-82)
Самойленко А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті/ А. В. Самойленко [и др.] (стр.83-86)
Сиротинська І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення/ І. Д. Сиротинська (стр.87-90)
Талалаєнко О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології/ О. М. Талалаєнко [и др.] (стр.91-94)
Унгурян Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ/ Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко (стр.95-97)
Фастовець О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.98-100)
Федько В. В. Викладач-студент: деспот чи друг?/ В. В. Федько (стр.101-102)
Федько В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп"/ В. В. Федько [и др.] (стр.103-104)
Фітькало О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області/ О. С. Фітькало (стр.105-108)
Чулак Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ/ Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський (стр.109-113)
Чурпій К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності/ К. Л. Чурпій (стр.114-116)
Шатило В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів/ В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова (стр.117-120)
Шевчук Τ. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти/ Τ. І. Шевчук (стр.121-124)
Шустваль М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу/ М. Ф. Шустваль [и др.] (стр.125-128)
Савченко І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко (стр.129-132)
Іванець Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації?/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.133-134)
До славного ювілею (стр.135-137)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вища школа -2011р.,N 5/6
Цікаві статті :
Лисенко В. З досвіду підготовки магістрів для аграрного сектору економіки/ В. Лисенко, Л. Кліх (стр.7-11.)
Мікульонок І. Забеспечення якості професорсько-викладацького складу ВНЗ - основа ефективної підготовки фахівців/ І. Мікульонок (стр.12-20.)
Галиця І. Стратегічні ігри як інструмент активізації креативного потенціалу/ І. Галиця [и др.] (стр.21-26.)
Ясинська С. Досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання/ С. Ясинська, М. Саєнсус (стр.27-32.)
Чирчик С. Акмеологічний підхід у професійній підготовці майбутніх дизайнерів/ С. Чирчик (стр.33-38.)
Ципко В. Експериментальна модель формування гуманістичних цінностей студентів інженерно-технічного ВНЗ у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін/ В. Ципко (стр.39-46.)
Дебич М. Гуманізація навчально-виховного процесу у вищій школі ХХІ століття/ М. Дебич (стр.47-55.)
Балагура О. Необхідні умови для формування національних світоглядних концепцій/ О. Балагура (стр.56-60.)
Павлюк С. Розвиток освітньо-наукового комплексу Німеччини в умовах європейської інтеграції/ С. Павлюк (стр.61-70.)
Рудишин С. Біологічна складова професійної підготовки еколога у вищій школі: запитання та відповіді/ С. Рудишин (стр.71-81)
Ткаченко Н. Концепти поля ментальності у зіставному аспекті/ Н. Ткаченко (стр.82-90.)
Кліменко В. Університет - факультет - кафедра - студент/ В. Кліменко (стр.91-98.)
Малик Л. Сучасний стан туристичної галузі України та теоретико-методологічні проблеми туристської освіти/ Л. Малик (стр.99-104.)
Бобіль Д. Місце і роль студентського самоврядування в системі університетської економічної освіти/ Д. Бобіль, С. Ляліков (стр.105-116.)
Кращенко Ю. Протиріччя розвитку студентського самоврядування/ Ю. Кращенко (стр.117-123.)
Лютий І. Теоретичний фундамент майбутнього фінансиста/ І. Лютий (стр.124-126.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бойцанюк С. І., Чорній Н. В., Залізняк М. С.
Назва : Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога
Паралельн. назви :Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14 (Шифр ПУ56/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): новітні--технології--студент
Анотація: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів - невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів - фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання - найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ворона І. І., Саварин Т. В.
Назва : Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів
Паралельн. назви :Virtual educational program usage for learning latin medical terminology
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 14-18 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комп’ютерні--технології--латинська--мова--студент
Знайти схожі

5.

Форма документа : Журнал
Шифр видання :
Автор(и) : Лоскутов О. Є., Лушня С. Л.
Назва : Методика підготовки та проведення семінару з дисципліни "Травматологія та ортопедія" з урахуванням принципу проблемності
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - № 2. - С. 10-13 (Шифр ПУ56/2019/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання--студент
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Левківський К.
Назва : Вища освіта в Україні у роки незалежності
Паралельн. назви :Higher Education in Ukraine in Years of Independence
Місце публікування : Вища школа. - 2019. - № 11. - С. 7-37 (Шифр 21876/2019/11)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ретроспектива--студент--оптимістичний--стабільний--песимістичний--джерела фінансування--сценарії розвитку
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Демянчук М. Р.
Назва : Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах
Паралельн. назви :Principles of vocational training of future junior specialists in nursing in medical colleges
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 19-23 (Шифр МУ7/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студент--підхід--загальнодидактичні принципи
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Козлакова Г.
Назва : Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій
Паралельн. назви :The organization of science and educational events in the conditions of distant communications
Місце публікування : Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 57-62 (Шифр 23823/2022/1/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні--процес--лекція--дистанційна--матеріали--викладач--студент--університет--засідання--кафедра
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дєордіца Т., Вороніна М.
Назва : До проблеми розроблення ергономічних інтелект-карт
Паралельн. назви :To the Problem of Developing Ergonomic Mind Maps
Місце публікування : Вища школа. - 2020. - № 9. - С. 39-48 (Шифр 21876/2020/9)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): термінологічна--обізнаність--студент--проектування
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bilovus L. I., Homotiyk O. Ye., Fedchyshyn N. O.
Назва : Cognitive features of pedagogical communication
Паралельн. назви :Пізнавальні властивості педагогічної комунікації
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 126-130 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Отдельные направления воспитания студентов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): викладач--студент
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)