Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (75)Періодичні видання (20)Бібліотечні видання (16)Краєзнавство (36)Рідкісні видання (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 18
1.

Вища школа - 2011г.,N 5/6 (Введено оглавление)
2.

Кліменко В. Університет - факультет - кафедра - студент/В. Кліменко // Вища школа, 2011,N № 5/6.-С.91-98.
3.

Медична освіта (Тернопіль) - 2013г.,N 3 (Введено оглавление)
4.

Федько В. В. Викладач - студент: деспот чи друг?/В. В. Федько // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 3.-С.101-102
5.

Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання/Л. С. Бабінець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2017,N № 4.-С.5-8
6.

Бойцанюк С. І. Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога/С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2017,N N 4.-С.11-14
7.

Лисак О. Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності/О. Лисак // Вища освіта України, 2017,N № 4.-С.68-73
8.

Зіньковський Ю. Мотивація до навчання у професійній школі/Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко // Вища школа, 2017,N № 12.-С.25-37
9.

Захарова О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання/О. Захарова, Ж. Гончарова // Вища освіта України, 2017,N № 3.-С.13-22
10.

Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання/О. В. Поканевич [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.102-104
11.

Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.114-121
12.

Лоскутов О. Є. Методика підготовки та проведення семінару з дисципліни "Травматологія та ортопедія" з урахуванням принципу проблемності/О. Є. Лоскутов, С. Л. Лушня // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2019. т.№ 2.-С.10-13
13.

Левківський К. Вища освіта в Україні у роки незалежності/К. Левківський // Вища школа, 2019,N № 11.-С.7-37
14.

Ворона І. І. Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів/І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.14-18
15.

Демянчук М. Р. Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах/М. Р. Демянчук // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.19-23
16.

Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.126-130
17.

Дєордіца Т. До проблеми розроблення ергономічних інтелект-карт/Т. Дєордіца, М. Вороніна // Вища школа, 2020,N № 9.-С.39-48
18.

Козлакова Г. Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій/Г. Козлакова // Вища освіта України, 2022,N № 1/2.-С.57-62
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)