Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Періодичні видання (17)Краєзнавство (471)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=студенти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 150
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Текст] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 126-130. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормовані):
викладач -- студент
Дод.точки доступу:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах [Текст] = The using of new objective assessment approaches of junior courses practical skills / В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- оцінка
Дод.точки доступу:
Кондратюк, В. Є.
Шевчук, С. Г.
Бичков, О. А.
Палієнко, І. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті [Текст] = Eu values of intercultural communication in the university community / М. Нестерова [та ін.] // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 47-52. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Кл.слова (ненормовані):
соціальна -- згуртованість
Дод.точки доступу:
Нестерова, М.
Яценко, О.
Дєліні, М.
Валєнса, Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Біденко, Є.
    Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості [Текст] = Education as a mechanism of formation of the value palette of personality / Є. Біденко // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 30-38. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Кл.слова (ненормовані):
людина -- виховання -- культура
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Концепція Державної програми відновлення та розбудови мережі гуртожитків для проживання студентів закладів вищої освіти на 2021-2025 роки [Текст] = Dialectics of formation of the axiological platform personalities in the pedagogical process // Вища освіта України. - 2020. - № 6. - С. 99-104. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
програма
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Synyshyna, V. M.
    Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists [Текст] = Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх практичних психологів / V. M. Synyshyna // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 137-141. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
студенти -- аналіз -- дослідження
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Pakholchuk, О. P.
    Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT [Текст] = Психологічний вплив карантину на медичну освіту та шляхи його подолання / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 65-68. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
студенти -- стрес -- поведінка -- навчальна
Дод.точки доступу:
Nedelska, S. М.
Pavlov, S. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку [Текст] = Students’ motivation as a promise of successful professional development / Η. П. Коваленко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормовані):
навчальна -- діяльність -- зацікавленість
Дод.точки доступу:
Коваленко, Η. П.
Боброва, Н. О.
Ганчо, О. В.
Зачепило, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Вади й недоліки у мультимедійних презентаціях: досвід побудови класифікації [Текст] = Multimedia Presentations Flaws and Oversights: Experience of Developing Classification / Т. Дєордіца [та ін.] // Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 23-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Кл.слова (ненормовані):
ергономічне проєктування -- класифікація
Дод.точки доступу:
Дєордіца, Т.
Білевич, С.
Вороніна, М.
Гладушина, Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Пудова, С. С.
    Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики [Текст] = Features of total distance learning for foreign medical students during a study of medical informatics / С. С. Пудова // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 44-49. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Кл.слова (ненормовані):
освіта -- онлайн -- навчання -- іноземні -- студенти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Kitura, H. Ya.
    Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors [Текст] = Комунікативні вправи як складова іншомовної фахової компетентності майбутніх лікарів / H. Ya. Kitura, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 85-90. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
англійська -- мова -- система -- вправи
Дод.точки доступу:
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Yushchenko, L. O.
    Particularities of distance learning of foreign students in a pandemic COVID-19 [Текст] = Особливості дистанційного навчання іноземних студентів під час пандемії COVID-19 / L. O. Yushchenko, O. V. Tykholaz, V. S. Oliinyk // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 69-74. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


   ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА


Кл.слова (ненормовані):
пандемія -- короновірус -- опитування
Дод.точки доступу:
Tykholaz, O. V.
Oliinyk, V. S.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Yelahina, N. I.
    Influence of the professional english lan-guage teaching quality on the achievements of a subject study by medical students [Текст] = Вплив якості викладання англійської мови за професійним спрямуванням на результати вивчення предмета студентами-медиками / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 62-68. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Текст] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
оцінка -- анонімне -- анкетування -- аналіз -- пандемія -- ковід
Дод.точки доступу:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Винничук, Р.
    Природа креативності та її роль в освітньому процесі [Текст] = The Nature of Creativity and Its Role in the Educational Process / Р. Винничук // Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 47-58. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
мислення -- процес -- активність -- лідер
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Кирик, Х. А.
    Практика викладання базової дисципліни "Анатомія людини" іноземним студентам [Текст] = Practice of teaching the basic discipline “Human anatomy” to foreign students / Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормовані):
навчальний -- процес
Дод.точки доступу:
Борис, Р. Я.
Михалевич, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Baibakov, V. M.
    Implementation of ecological education to the teaching process on discipline "Hygiene and Ecology” for english-speaking six year students [Текст] = Впровадження екологічної освіти при викладанні дисципліни «Гігієна та екологія» англомовним студентам VI курсів / V. M. Baibakov, L. V. Hryhorenko // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 61-67. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

   СТУДЕНТИ-ІНОЗЕМЦІ -- СТУДЕНТЫ-ИНОСТРАНЦЫ


Кл.слова (ненормовані):
самостійна -- робота
Дод.точки доступу:
Hryhorenko, L. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Іванченко, О. З.
    Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету [Текст] = Evaluation of modern forms of lectures by first year students of medical university / О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 23-29. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ОСВІТА, СИСТЕМА ОЦІНОК -- ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК


   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- мотивація -- самонавчання
Анотація: У статті розглянено питання доцільності лекцій як виду навчальних занять за результатами анкетування студентів, а також недоліки і переваги традиційного й інтерактивного форматів проведення лекцій. На основі опитування студентів з’ясовували їх потребу у лекціях та порівнювали традиційні й інтерактивні лекції за такими ознаками, як: корисність, подолання монотонності, утримання уваги та інтересу, позитивна роль у навчанні і мотивації до самонавчання. Дослідження проведено шляхом анкетування 75 студентів 1 курсу 3 медичного факультету ЗДМУ спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія» віком від 17 до 20 років. Питання анкети сформульовані авторами статті за допомогою дослідженої науково-методичної літератури, в якій вивчаються проблеми організації лекцій у закладах вищої освіти. За результатами анкетування студентів, лекцій потребують 77,4 % опитаних, перш за все, для отримання професійних знань і підготовки до практичних занять. Сучасні форми лекції – традиційна та інтерактивна – викликають майже однаковий інтерес близько 50 % студентів-першокурсників. Інтерактивна лекція оцінена студентами суттєво вище традиційної за показниками утримання уваги (64,5 % і 33,9 % відповідно) та позбавлення монотонності (78,5 % проти 19,4 %). Меншою мірою обидва формати лекцій відрізнялися для студентів за критеріями покращення навчання і самонавчання. При проведенні інтерактивної лекції у студентів першого курсу існують певні проблеми взаємодії з лектором – тільки 40,3 % позитивно оцінили можливість звернення викладача до них під час заняття і лише 29 % вільно звертаються самі при виникненні питань, що ми пов’язуємо з незавершеністю адаптаційного процесу до навчан­ня в університеті і в новому колективі. Результати дослідження показали, що лекція залишається видом навчальних занять, якого потребують студенти, а ефективність її проведення може бути підвищена шляхом застосування інтерактивного формату
The article considers the expediency of lectures as a type of training based on the results of student surveys, as well as the disadvantages and advantages of traditional and interactive lectures formats. Based on a survey of students to determine their need for lectures and compare traditional and interactive lectures on the basis of: usefulness, overcoming monotony, maintaining attention and interest, a positive role in learning and motivation for self-study. The study was conducted by questioning 75 medical faculty first-year students majoring in “Physical Therapy, Occupational Therapy” aged 17 to 20 years. The questions of the questionnaire were formulated by the authors of the article with the help of the researched scientific and methodical literature, which studies the problems of organizing lectures in higher educational institutions. According to the results of student surveys, 77.4 % of respondents need lectures, primarily to gain professional knowledge and prepare for practical classes. Modern forms of lecture – traditional and interactive – are of almost equal interest to about 50 % of freshmen. The interactive lecture was rated by students significantly higher than the traditional one in terms of retention of attention (64.5 % and 33.9 %, respectively) and deprivation of monotony (78.5 % vs. 19.4 %). To a lesser extent, both lecture formats differed for students in terms of improved learning and self-study. When conducting an interactive lecture, first-year students have certain problems of interaction with the lecturer – only 40.3 % positively assessed the possibility of the teacher to address them during the lesson and only 29 % are free to contact themselves when questions arise, which we associate with incomplete adaptation process to study at the university and in the new team. The results of the study showed that the lecture remains a type of study that students need, and their effectiveness can be increased by using an interactive format
Дод.точки доступу:
Мельнікова, О. З. Міхіна І. І.
Міхіна, І. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Маврутенков, В. В.
    Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання [Текст] = On-line consultation of patients as a tool for managing practical skills with students at the department of infectious diseases during distance learning / В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 38-42. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
інновації -- педагогічні -- технології -- якість -- навчання -- мотивація
Анотація: Пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19) прискорила рух до телемедицини і надала можливості медичним школам підготувати студентів для участі в онлайн-освіті та сформувати компетенції для цього переходу
З огляду на наш досвід та отримані результати проведеного дослідження, вважаємо перспективним в умовах дистанційного навчання використання інтерактивних онлайн-консультацій хворих, оскільки це суттєво підвищує рівень засвоєння матеріалу та мотивацію студентів, а також є ефективним засобом відпрацювання практичних навичок з діагностики й терапії інфекційних хвороб у дітей і дорослих
The current pandemic has rapidly accelerated the movement towards telemedicine and enabled medical schools to prepare students for participation and development of competencies for this transition
Given our experience and the results of the analysis of the conducted study, we consider promising the use of online patient counseling in distance learning, as it significantly improves the quality of learning and motivation of students, and is an effective means of developing practical skills in diagnosis and treatment of infectious diseases in children and adults
Дод.точки доступу:
Литвин, К. Ю.
Ревенко, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Лимар, Л. В.
    Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» [Текст] = Structure of english academic communicative competence of future medical doctors of philosophy / Л. В. Лимар // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
підготовка
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)