Пошуковий запит: (<.>K=технології<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 197
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Крицький І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу/І. О. Крицький // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.19-23
|
>2.
| Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.15-18
|
>3.
| Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новом етапі впровадження КМСОНП/В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 2.-С.44-47
|
>4.
| Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії/В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.85-89
|
>5.
| Педанов Ю.Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко // Медична освіта (Тернопіль), 2012,N № 4.-С.117-119
|
>6.
| Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.55-60
|
>7.
| Загірняк М. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці фахівців технічних спеціальностей/М. Загірняк, О. Чорний // Вища школа, 2013,N № 1.-С.7-19
|
>8.
| Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів/Л. Нікогосян [та ін.] // Вища освіта України, 2018,N № 4.-С.50-55
|
>9.
| Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.78-81
|
>10.
| Абрамов А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.6-10
|
|
|