Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (212)Періодичні видання (814)Бібліотечні видання (148)Краєзнавство (14)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 197
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Крицький І. О. Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу/І. О. Крицький // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.19-23
2.

Бурмас Н. І. Cистема дистанційної форми навчання на кафедрі загальної хімії/Н. І. Бурмас, Л. А. Бойко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.15-18
3.

Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новом етапі впровадження КМСОНП/В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька // Медична освіта (Тернопіль), 2013,N № 2.-С.44-47
4.

Впровадження Європейських стратегій навчання сімейних лікарів на кафедрі сімейної медицини і терапії/В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.85-89
5.

Педанов Ю.Ф. Нові технології організації вивчення морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко // Медична освіта (Тернопіль), 2012,N № 4.-С.117-119
6.

Баранова І. В. Мотивація до навчання – запорука ефективності сучасної медичної освіти/І. В. Баранова, І. А. Ільюк, К. П. Постовітенко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.55-60
7.

Загірняк М. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці фахівців технічних спеціальностей/М. Загірняк, О. Чорний // Вища школа, 2013,N № 1.-С.7-19
8.

Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів/Л. Нікогосян [та ін.] // Вища освіта України, 2018,N № 4.-С.50-55
9.

Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.78-81
10.

Абрамов А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.6-10
11.

Хламанова Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті/Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.41-47
12.

Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування/Т. М. Муратова [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.22-26
13.

The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle/N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.96-102
14.

Олефіренко Т. Концептуальні засади розвитку STEM-освіти в Україні/Т. Олефіренко, Г. Цвєткова // Вища освіта України, 2020,N № 1.-С.61-67
15.

Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів/П. Р. Сельський [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.46-50
16.

Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів/Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.34-42
17.

Protsyk Η. M. Development of students’ cognitive activity/Η. M. Protsyk // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.113-121
18.

Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології/О. В. Громов, П. Г. Герасимчук, М. О. Коваленко // Медична освіта (Тернопіль), 2011,N № 3.-С.65-66
19.

Доля О. С. Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів/О. С. Доля, Н. О. Ярешко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.143-147
20.

Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища/Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.114-121
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)