Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (212)Періодичні видання (816)Бібліотечні видання (148)Краєзнавство (14)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 197
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології [Текст] / О. В. Громов, П. Г. Герасимчук, М. О. Коваленко // Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 3. - С. 65-66

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Громов, О.В.
Герасимчук, П.Г.
Коваленко, М.О.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

2.


    Крицький, І. О.
    Шляхи підвищення якості навчання іноземних студентів вищого медичного навчального закладу [Текст] / І. О. Крицький // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
нові технології -- медична освіта
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Нейко, Є.
    Технології мультимедіа: новий підхід до лекційних курсів [Текст] / Є. Нейко, І. Головач // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №1. - С. 30-32

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Головач, І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти [Текст] / С. Шаповал, С. Дмитрієва, В. А. Одринський // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 73-74

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ


Дод.точки доступу:
Шаповал, С.
Дмитрієва, С.
Одринський, В.А.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

5.


    Пайкуш, М. А.
    Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах [Текст] / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 4. - С. 87-89.

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Личковський, Е.І.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

6.


    Коваль, Л.
    Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи [Текст] = Theoretical and Methodological Aspects of the Productive Learning Idea Implementation: from Comprehensive to High School / Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа. - 2017. - № 11. - С. 21-36. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
ВИЩА ОСВІТА -- освітні технології -- особистість
Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню меж і можливостей упровадження продуктивного навчання як альтернативи традиційним освітнім технологіям у вищій школі або доповнення їх. Методика представленого дослідження включає філософські концепції єдності та взаємозумовленості культурно-освітніх явищ і процесів, теорію наукового пізнання, провідні ідеї методологічних підходів до підготовки фахівців у XXI ст. (діяльнісного, компетентнісного, системного). Лаконічно представлені напрацювання світового досвіду у сфері діяльності продуктивних шкіл (О. Домброу, Ф. Курі та Р. Сафран, І. Бем, Й. Шнайдер). Охарактеризовано принцип “навчання через діяльність” та висвітлено складові продуктивної освіти. Змістово розмежовано сутність репродуктивних і продуктивних технологій навчання; з’ясовано принципові відмінності в організації освітнього процесу у традиційному форматі та за технологією продуктивного навчання
Дод.точки доступу:
Церклевич, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Никоненко, О. С.
    Сучасні форми організації післядипломного навчання та безперервного професійного розвитку медичних працівників [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитріева // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- МЕДИЧНА ОСВІТА
Дод.точки доступу:
Шаповал, С. Д.
Дмитріева, С. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Ципко, В.
    Сучасні технології у викладанні суспільствознавчих дисциплін студентам технічних університетів [Текст] / В. Ципко // Вища школа. - 2012. - № 12. - С. 72-80

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

9.


    Дралова, О. А.
    Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти [Текст] = Modern technologies in teaching the discipline “Pediatric infectious diseases” in institutions of higher education / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ


Кл.слова (ненормовані):
COVID -- ПАНДЕМІЯ -- опитування -- КОРОНОВІРУС
Дод.точки доступу:
Усачова, О. В.
Конакова, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі [Текст] / І. Я. Дзюбановський, О. Б. Луговий, В. В. Бенедикт // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 93-95

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ


Дод.точки доступу:
Дзюбановський, І.Я.
Луговий, О.Б.
Бенедикт, В.В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

11.


    Шевцов, А.
    Сучасні технології оптимізації вищої освіти людей з інвалідністю [Текст] / А. Шевцов // Вища освіта України. - 2003. - №3. - С. 91-98

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Матеріали, науково-практичної конференції
    Сучасні технології науково-інформаційного та патентного супроводження наукових досліджень у медицині. Шляхи інноваційної реалізації конкурентноспроможних технічних рішень у медичній галузі. 22-23 квітня 2004 року [Текст] / науково-практичної конференції Матеріали // Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №1. - С. 51-60

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

13.


    Доля, О. С.
    Сучасні технології для об’єктивізації та стандартизації оцінювання практичних навичок лікарів-інтернів хірургів [Текст] / О. С. Доля, Н. О. Ярешко // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 143-147. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
післідипломна -- освіта -- крива навчання
Дод.точки доступу:
Ярешко, Н. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Шапошнікова, Н. В.
    Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів [Текст] = Modern technologies of distant education in postgraduate education of doctors / Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 1. - С. 53-56. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Дод.точки доступу:
Ільницька, Л. А.
Стрільчук, Л. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Сучасні технології викладання теми “Функціональні гастроінтестинальні розлади у дітей (відповідно до римських критеріїв IV)”на VI курсі медичного факультету [Текст] = Modern technologies of teaching topic “Childhood functional gastrointestinal disorders (according to rome criteria IV)” for 6th year students of medical faculty / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 87-90. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Інтеграція України в міжнародне науково-освітнє співтовариство та реформування системи охорони здоров’я в Україні потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів, підвищення інтелектуального, науково-освітнього, професійно-орієнтованого рівня майбутніх лікарів, забезпечення їх сучасними інноваційними та інформативними медичними технологіями. Інноваційний навчально-виховний процес повинен базуватися на засадах доказової медицини та бути орієнтованим на самостійну діяльність щодо здобуття знань, із використанням інноваційних технологій викладання, інтерактивних методик, запровадженням у навчальний процес сучасних наукових розробок. Висновки. Реформування медичної освіти в Україні та її модернізація на засадах світових стандартів та відповідно до вимог і потреб системи охорони здоров’я країни (впровадження інноваційних технологій, проблемно-орієнтоване навчання, використання світового досвіду) формує професійну компетентність майбутнього лікаря
Дод.точки доступу:
Волосовець, О. П.
Кривопустов, С. П.
Хоменко, В. Є.
Мозирська, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Проніна, О. М.
    Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів [Текст] = Modern technologies in professional training doctors-internes / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 88-92. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Кл.слова (ненормовані):
тренажер -- практичні -- навички
Анотація: Розвиток та вдосконалення галузі охорони здоров’я прямо пропорційно залежать від підготовки медичних кадрів, їхнього професіоналізму, якості знань, практичних навичок і володіння абстрактним мисленням. Підхід до тактики лікування кожного пацієнта вимагає від лікаря індивідуального бачення розвитку хвороби та її попередження
Вагомою складовою формування майбутніх спеціалістів є практична підготовка з відпрацюванням якомога більшого спектра маніпуляцій у різних сферах та напрямках медичних фахівців
Так, «симуляційний тренажер для відпрацювання техніки ендоскопічних втручань» надає змогу для візуального та тактильного контакту з технічними елементами для проведення операцій в малоінвазивній хірургії. Відомо, що подібні тренажери використовуються в закладах вищої освіти, але запропонована нами модель несе в собі низку переваг. Основними з них є розташування комплексу в операційній кімнаті з операційним столом, манекеном, який за розміром наближений до середньостатистичної людини. Анатомічна проекція розташування органів черевної порожнини дає змогу моделювання справжнього оперативного втручання. Оперуючий хірург знаходиться збоку від пацієнта, що деякою мірою утрудняє роботу з ендоскопічними маніпуляторами в порівнянні з ендоскопічними боксами, коли хірург знаходиться в прямій проекції від останнього. Але при роботі з нами запропонованим комплексом відбувається повна імітація процесу оперативного втручання. Тож при підготовці лікарів-інтернів даний винахід відіграє важливу роль у розвитку практичних навичок
The development and improvement of the health care sector are directly proportional to the training of medical staff, their professionalism, quality of knowledge, practical skills, and mastery of abstract thinking. The approach to the tactics of treatment of each patient requires from the doctor an individual vision of the disease and its prevention
An important component of future specialist’s formation is practical training with the development of the widest possible range of manipulations in various fields and areas of medical professionals
Thus, the “simulation simulator for testing the technique of endoscopic interventions” allows for visual and tactile contact with technical elements for operations in minimally invasive surgery. It is known that such simulators are used in higher education institutions, but our proposed model has a number of advantages. The main ones are the location of the complex in the operating room with an operating table, a mannequin, which is close in size to the average person
Дод.точки доступу:
Білаш, С. М.
Кобеняк, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Потапов, В.
    Сучасні технології і підходи у викладанні акушерства та гінекології іноземним студентам [Текст] / В. Потапов // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 181-184

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Крамний, І. О.
    Сучасні освітянські технології в післядипломній освіті променевих діагностів [Текст] / І. О. Крамний // Проблеми сучасної медичної науки та освіти. - 2010. - № 4. - С. 13-15

Рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

19.


    Середюк, В. Н.
    Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу [Текст] = The modern computer and multimedia technologies as a method of problem-based learning in cardiology teaching with elements of european credit transfer and accumulation system / В. Н. Середюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті проаналізовано досвід викладання кардіології на кафедрі внутрішньої медицини № 2 та медсестринства ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” МОЗ України. Доведено, що проведення частини практичних занять із кардіології у форматі ранкових конференцій (1,5 год) сприяє формуванню креативного клінічного мислення студентів на основі не лише традиційних теоретичних знань і практичних навичок, але й застосування сучасних інтерактивних комп’ютерних технологій та методів візуалізації (електрокардіограм, фото і/або відео протоколів ехокардіографії, коронарографії, мультиспіральної комп’ютерної томографії з мультипланарною реконструкцією, магнітно-резонансної томографії тощо). Результати викладання кардіології свідчать про позитивний вплив такого методу на розвиток клінічного мислення, рівень теоретичних знань та практичних навичок студентів 6 курсу медичного факультету і факультету підготовки іноземних громадян. Висновок. Упровадження сучасних комп’ютерних та мультимедійних технологій у навчальний процес на засадах проблемно-орієнтованого навчання сприяє зростанню рівня підготовки студентів і наближенню їх до сучасних світових стандартів та підвищує конкурентоспроможність випускників українських ВНЗ у сучасних умовах реформування медицини
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці [Текст] / Л. Годлевський, С. В. Калинчук, М. П. Баязітов // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 2. - С. 91-93

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА


   ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ ЗА КОРДОНОМ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА ЗА РУБЕЖОМ


Дод.точки доступу:
Годлевський, Л.
Калинчук, С.В.
Баязітов, М. П.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)