Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1676)Періодичні видання (11516)Краєзнавство (122)Рідкісні видання (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=хірургія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-19 
1.
61:378
І-54


    "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016 ; Вінниця).
    Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. [Текст] / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця : [б. в.], 2016. - 180 с. - 1-138
    Зміст:
Мороз, В. М. Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту» / В. М. Мороз [и др.]. - С .3
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся T. Л.
Афонасюк, О. І. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова / О. І. Афонасюк. - С .7
Бахнівський, В. С. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ / B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. - С .9
Башинська, О. І. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини / О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. - С .10
Беднарчик, Т. Р. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук / Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. - С .11
Білик, Я. С. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення / Я. С. Білик. - С .12
Блажченко, В. В. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / В. В. Блажченко. - С .13
Богомолов, А. Є. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів / А. Є. Богомолов. - С .14
Богомолов, А. Є. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів / А. Є. Богомолов. - С .15
Бондар, С. А. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС / С. А. Бондар [и др.]. - С .16
Інші автори: Гармаш Л. Л., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М., Голодюк С. М.
Борейко, М. Р. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту» / М. Р. Борейко. - С .18
Булавенко, О. В. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу / О. В. Булавенко [и др.]. - С .18
Інші автори: Балабуєва С. В., Супрунова Т. В., Кливак В. В.
Булавенко, О. В. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти / О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. - С .20
Буртяк, Н. Г. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу / Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. - С .21
Ваколюк, Д. М. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання / Д. М. Ваколюк [и др.]. - С .22
Інші автори: Краснова Л. І., Сергета І. В., Лукіна Н. Ю.
Василенко, Г. Л. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики / Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. - С .23
Вергелес, К. М. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ / К. М. Вергелес. - С .25
Вергелес, К. М. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі / К. М. Вергелес. - С .26
Вільцанюк, О. О. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти / О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. - С .28
Власенко, М. В. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ / М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. - С .29
Вознюк, Л. А. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги / Л. А. Вознюк. - С .30
Волощук, Н. І. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології / Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. - С .31
Вуж, Т. Є. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти / Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. - С .32
Гаджула, Н. Г. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова / Н. Г. Гаджула. - С .33
Гайдаєнко, О. Ф. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту» / О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. - С .35
Гармаш, Л. Л. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія / Л. Л. Гармаш [и др.]. - С .36
Інші автори: Бондар С. А., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М., Голодюк С. М.
Гончаренко, О. В. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. - С .37
Горленко, О. В. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології / О. В. Горленко, І. М. Горленко. - С .38
Горленко, І. М. Роль візуалізації у викладанні стоматології / І. М. Горленко, О. В. Горленко. - С .39
Гулевич, А. М. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі / A. M. Гулевич. - С .40
Дзекан, О. В. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця / О. В. Дзекан. - С .42
Дзекан, О. В. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів / О. В. Дзекан. - С .43
Дмитренко, С. В. Автономія ВНЗ та академічні свободи / С. В. Дмитренко [и др.]. - С .44
Інші автори: Бондар С. А., Гармаш Л. Л., Наліжитий А. А., Пічкур О. М.
Дудік, О. П. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. - С .47
Дудник, В. М. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів / В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. - С .47
Дудник, В. М. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування / В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. - С .48
Дудник, В. М. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету / В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. - С .50
Дудник, В. М. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця / В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. - С .51
Дудник, В. М. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти / В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. - С .52
Дудник, В. М. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .53
Дудник, В. М. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .54
Жорняк, П. В. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам / П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. - С .55
Заічко, Н. В. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні / Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. - С .56
Заічко, Н. В. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання) / Н. В. Заічко [та ін.]. - С .57
Інші автори: Личик Г. З., Йолтухівський М. М., Тубулкан К. М.
Зелінська, Т. М. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії / Т. М. Зелінська. - С .58
Ігнащук, О. В. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. - С .59
Ільченко, О. В. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / О. В. Ільченко. - С .60
Ісакова, Н. М. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології / Н. М. Ісакова. - С .62
Істошин, В. М. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства / В. М. Істошин, А. В. Білошицька. - С .62
Йолтухівський, М. В. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету / М. В. Йолтухівський [и др.]. - С .63
Інші автори: Белік Н. В., Борейко Т. І., Шаповал О. М.
Какарькін, О. Я. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту » / О. Я. Какарькін [и др.]. - С .64
Інші автори: Костюк О. Г., Ковальчук А. П., Дроненко В. Г., Печевистий О. М.
Каніковський, О. Є. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір / О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. - С .66
Кіщук, В. В. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту» / В. В. Кіщук [и др.]. - С .67
Інші автори: Барціховський А. І., Дмитренко І. В., Лобко К. А., Бондарчук О. Д., Рауцкіс П. А., Скічко С. В., Грицун Я. П., Шамрай С. О., Максимчук В. В.
Кислова, Ю. О. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти / Ю. О. Кислова [и др.]. - С .67
Інші автори: Кулик Я. М., Процюк Т. Л., Антонець В. А., Мазулов О. В.
Колісник, П. Ф. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. - С .69
Колошко, О. М. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії / О. М. Колошко, А. В. Мельник. - С .70
Комарницька, Н. Т. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту» / Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. - С .71
Конопліцький, В. С. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова / B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. - С .73
Коньков, Д. Г. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури / Д. Г. Коньков. - С .74
Коньков, Д. Г. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти / Д. Г. Коньков. - С .75
Корзун, О. В. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури / О. В. Корзун. - С .76
Коробко, О. А. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи / О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. - С .78
Коспіюк, М. І. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / М. І. Коспіюк. - С .78
Коспіюк, А. Д. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції / А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. - С .80
Крижановська, А. В. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології / А. В. Крижановська. - С .80
Кулик, Д. Г. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології / Д. Г. Кулик. - С .81
Ладутько, С. В. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти / С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. - С .82
Леонова, Н. В. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова / Н. В. Леонова. - С .83
Лисенко, Д. А. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти / Д. А. Лисенко. - С .85
Лисенко, С. А. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам / С. А. Лисенко [и др.]. - С .86
Інші автори: Ткач А. А., Болюх Д. Б., Ткачук Т. В., Сміюха О. А., Лисенко Н. М.
Лісовий, М. І. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків / М. І. Лісовий. - С .86
Лісовий, М. І. Підручник як основний засіб навчання / М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. - С .88
Логутіна, Н. В. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я / Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. - С .90
Мазайкіна, І. О. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту» / І. О. Мазайкіна. - С .92
Макодай, І. І. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ / І. І. Макодай. - С .94
Максимович, Н. М. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності / Н. М. Максимович [и др.]. - С .96
Інші автори: Заліська О. М., Яцкова Г. Ю., Колач Т. С.
Малачкова, Н. В. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова / Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. - С .97
Марлова, А. С. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту» / А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. - С .98
Марчук, І. А. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів / І. А. Марчук. - С .100
Мацко, О. О. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова / О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. - С .101
Мруг, В. М. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності / В. М. Мруг. - С .103
Мудрак, І. Г. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів / І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. - С .104
Нечипорук, В. М. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту» / В. М. Нечипорук. - С .105
Остренюк, Р. С. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту» / Р. С. Остренюк. - С .105
Островський, В. А. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія / В. А. Островський. - С .106
Павлик, І. В. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір / І. В. Павлик. - С .107
Палій, Г. К. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології / Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. - С .109
Пархоменко, І. Л. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін) / І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. - С .110
Пархонюк, В. П. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання / В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. - С .111
Півторак, П. А. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету / П. А. Півторак, І. В. Феджага. - С .113
Піняжко, О. Б. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів / О. Б. Піняжко [и др.]. - С .114
Інші автори: Заліська О. М., Слабий М. В., Яцкова Г. Ю.
Піскун, Р. П. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців / Р. П. Піскун [и др.]. - С .115
Інші автори: Васенко Т. Б., Шевчук Т. І., Горбатюк С. М.
Піскун, Р. П. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні / Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. - С .116
Піскун, Р. П. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики / Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. - С .117
Пликанчук, О. В. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова / О. В. Пликанчук. - С .118
Пономарьова, Л. М. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО / Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. - С .120
Пономарьова, Л. М. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини / Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. - С .122
Понова, О. І. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту» / О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. - С .126
Пшук, П. Г. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту» / П. Г. Пшук, А. О. Камінська. - С .127
Пшук, П. Г. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці / П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. - С .128
Рациборинська-Полякова, Н. В. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту / Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. - С .129
Редчіц, М. А. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія» / М. А. Редчіц, О. В. Яцина. - С .130
Римша, О. В. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. В. Римша. - С .131
Римша, С. В. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту / С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. - С .132
Саврун, Т. І. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії / Т. І. Саврун, О. А. Биковська. - С .133
Сергета, І. В. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі / І. В. Сергета. - С .134
Сергета, І. В. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини / І. В. Сергета. - С .135
Сливка, О. Я. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів / О. Я. Сливка. - С .136
Смірнова, О. В. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Смірнова. - С .137
Сторожук, І. В. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія» / І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. - С .138
Сулім, О. Г. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова / О. Г. Сулім. - С .139
Суходоля, А. І. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти / А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. - С .140
Тертииша, О. В. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту» / О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. - С .142
Тихолаз, В. О. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини / В. О. Тихолаз [и др.]. - С .143
Інші автори: Школьніков B. C., Стезьмащук П. О., Руцька І. А., Лопаткіна О. П., Грищенко Ю. В., Залевський Л. Л.
Тихолаз, В. О. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту» / В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. - С .144
Трухманова, С. Л. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі / С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. - С .146
Тубулкан, К. М. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії / К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. - С .147
Фомін, О. О. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам / О. О. Фомін. - С .148
Фещук, Н. М. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра / Н. М. Фещук [и др.]. - С .149
Інші автори: Краснов О. М., Александрова О. Є., Лукіна П. Ю.
Фоміна, Н. С. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей / Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. - С .150
Фоміна, Л. В. Вербальність у роботі лікаря / Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. - С .151
Чайка, Г. В. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти / Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. - С .153
Чекотун, Т. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту» / Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. - С .154
Черв’як, М. М. Особливості викладання біохімії англомовним студентам / М. М. Черв'як. - С .155
Черв’як, М. М. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам / М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. - С .156
Черв’як, М. М. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами / М. М. Черв'як, О. І. Штатько. - С .156
Черешнюк, Г. С. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування / Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. - С .157
Чернобровый, В. М. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова / В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. - С .159
Шаламай, М. О. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика» / М. О. Шаламай, В. М. Дудник. - С .160
Шевчук, Н. М. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті / Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. - С .161
Шпакова, Н. А. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю / Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. - С .162
Шунков, B. C. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту» / B. C. Шунков. - С .163
Shust, N. Using copyright law / N. Shust. - С .164
Шушковська, Ю. Ю. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини / Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. - С .167
Ющенко, Т. І. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів / Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. - С .168
Яблонь, О. С. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / О. С. Яблонь [и др.]. - С .170
Інші автори: Биковська О. А., Пахнюща П. М., Рубіна О. С., Саврун Т. І.
Яблонь, О. С. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії / О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. - С .170
Яковлева, О. О. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті / О. О. Яковлева, К. В. Півторак. - С .171
ББК 61:378 + 74.58

Рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА

Анотація: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Полеся, T. Л.
Наліжитий, А. А.
Пічкур, О. М.
Голодюк, С. М.
Кливак, В. В.
Лукіна, Н. Ю.
Тубулкан, К. М.
Шаповал, О. М.
Дроненко, В. Г.
Печевистий, О. М.
Лобко, К. А.
Бондарчук, О. Д.
Рауцкіс, П. А.
Скічко, С. В.
Грицун, Я. П.
Шамрай, С. О.
Максимчук, В. В.
Антонець, В. А.
Мазулов, О. В.
Ткачук, Т. В.
Сміюха, О. А.
Лисенко, Н. М.
Колач, Т. С.
Яцкова, Г. Ю.
Горбатюк, С. М.
Руцька, І. А.
Лопаткіна, О. П.
Грищенко, Ю. В.
Залевський, Л. Л.
Лукіна, П. Ю.
Рубіна, О. С.
Саврун, Т. І.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” [Текст] = Analysis of the survey of ivano-frankivsk national medical university students on completion of study course “Operative surgery and topographic anatomy” / В. О. Кавин [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета дослідження – вивчення думки студентів про організацію навчального процесу по завершенню їх навчання на кафедрі “Клінічна анатомія і оперативна хірургія”. Матеріали та методи дослідження Анкетування студентів третього курсу медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету, які завершили вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія”. Запитання, які були поставлені в анкеті, стосувалися організації навчального процесу на кафедрі “Клінічна анатомія та оперативна хірургія” в умовах кредитно-трансферної системи, проведення практичних занять викладачами кафедри, виконання та засвоєння студентами медичного факультету практичних навиків. Разом з тим, з метою вияснення “виживання знань” у студентів, в анкету були включені два запитання з ймовірними відповідями з тем минулого модуля. Результати і обговорення. Отримані результати анкетування показали перспективу подальшого удосконалення навчального процесу з дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” на медичному факультеті. Дана дисципліна є важливою перехідною ланкою між теоретичними та клінічними дисциплінами. На цьому етапі студенти мають змогу оволодіти практичними навиками, які в подальшому стануть складовою частиною діагностичного чи лікувального процесу. Як показало анкетування, студенти бажають більше приділяти часу практичним навикам, відпрацьовувати техніку їх виконання, акцентуючи увагу на забезпечення та можливості засвоєння практичних навиків. Постійний діалог зі студентською аудиторією позитивно впливає на організацію навчального процесу в умовах кредитно-трансферної системи, яка запроваджена в Україні згідно з Болонською декларацією. Це не тільки не суперечить, але дозволяє виробити у студентів додаткову мотивацію до навчання, посилити їх бажання до самоосвіти та вдосконалення, постійного оновлення своїх знань, що лежить в основі реформи вищої освіти, яка проводиться в Україні. Висновок. Проведене анкетування продемонструвало шляхи покращення викладання дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” на сучасному етапі, дозволило розробити нові підходи до відпрацювання практичних навиків студентами, що допоможе у подальшому повноцінному вивченні студентами клінічних дисциплін
Дод.точки доступу:
Кавин, В. О.
Попович, Ю. Л.
Федорак, В. М.
Мєсоєдова, В. А.
Парахоняк, В. В.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

3.
61:378
П 78


. "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015 ; Вінниця)

    Жорняк, П. В.
    Використання тестового контролю для вивчення дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія" [Текст] / П. В. Жорняк // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця, 2015. - С. 67
УДК

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Гулевич, А. М. \відп. за вип.\
Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова
"Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015 ; Вінниця)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків [Текст] = Experience of using laparoscopic trainer box with the aim of improving medical students’ practical skills / А. В. Клименко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 66-74. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
інвазивна -- хірургія -- симуляція -- навчальна модель -- освіта
Дод.точки доступу:
Клименко, А. В.
Стешенко, А. О.
Захарчук, О. В.
Ткачов, В. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Данилевич, Ю. О.
    Застосування принципів ейдетики при викладанні дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія" [Текст] / Ю. О. Данилевич, М. Ф. Коврига // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 1. - С. 24-25

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Коврига, М. Ф.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: МУ7/2011/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2011р. № 1
Зміст:
Мисула, І. Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук. - С.5-10.
Чулак, Л. Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів / Л. Д. Чулак [и др.] . - С.11-14
Інші автори: Бас А.О., Шутурмінський В.Г., Корчемний В.В.
Гривенко, С. Г. Перспективи використання сучасних комп'ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання / С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський. - С.15-17
Юкало, В. Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах / В. Я. Юкало. - С.17-19
Шальнова-Козаченко, О. В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини" / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.20-28
Ковальчук, О. Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті / О. Л. Ковальчук [и др.] . - С.29-31
Інші автори: Гнатюк М.С., Шев'як П.І., Сморщок Ю.С., Кулянда І.С.
Сон, А. С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.32-34
Інші автори: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Стоянов О.М., Добровольська Н.В.
Вовк, К. В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах / К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко. - С.35-36
Шевчук, Т. І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі / Т. І. Шевчук [и др.] . - С.37-39
Інші автори: Піскун Р.П., Горбатюк С.М., Ніколаєнко О.О.
Бобак, М. І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості / М. І. Бобак [и др.] . - С.40-43
Інші автори: Бондаренко С.В., Кульчицький В.Й., Кушик М.Л., Паласюк Г.Б., Попадинець Г.О., Прокоп І.А., Пришляк А.М., Саварин Т.В., Юкало В.Я.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] . - С.43-46
Інші автори: Маврутенков В.В., Чергінець А.В., Будаєва І.В., Якуніна О.М., Шевельова О.В.
Дикий, Б. М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення / Б. М. Дикий [и др.] . - С.46-49
Інші автори: Матейко Г.Б., Пришляк О.Я., Кондрин О.Є.
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.50-51
Білай, І. М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти / І. М. Білай [и др.] . - С.52-54
Інші автори: Дарій В.І., Рижов О.А., Пругло Є.С., Райкова Т.С., Бушуєва І.В., Зарічна Т.П., Демченко В.О., Білоус М.В., Кандибей Н.В.
Бойків, А. Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології / А. Б. Бойків. - С.55-57
Кліщ, Г. І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування / Г. І. Кліщ. - С.58-66
Ляховський, В. І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови / В. І. Ляховський [и др.] . - С.66-68
Інші автори: Дем'янюк Д.Г., Люлька О.М., Ковальов О.П., Нємченко І.І., Дудченко М.О., Дмитренко В.П.
Олійник, О. В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2 / О. В. Олійник [и др.] . - С.69-70
Інші автори: Вайда А.Р., Господарський А.Я., Костів С.Я., Чепіль І.В., Гнатів В.В., Костів О.І.
Сон, А. С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський. - С.71-74
Інші автори: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Стоянов О.М., Добровольська Н.В.
Тюріна, В. Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації / В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків. - С.74-77
Ткачук, О. Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія" / О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев'як. - С.77-79
Степанов, Ю. М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування / Ю. М. Степанов [и др.] . - С.80-81
Інші автори: Кононов І.М., Латфуліна А.В., Шендрик Л.М.
Степанов, Ю. М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю / Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова. - С.82-83
Клішевич, Б. А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти / Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум'янцев, І. Ф. Гончаренко. - С.84-90
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: МУ7/2011/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2011р. № 4
Зміст:
Ковальчук, Л. Я. Особливості викладання дисципліни "Хірургія" за кредитно-модульною системою / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-6
Інші автори: Ковальчук О.Л., Беденюк А.Д., Максимлюк В.І., Венгер І.К., Гусак О. М. , Доброродній В. Б. , Мальований В. В. , Чонка І. І. , Смачило І. І. , Футуйма Ю. М. , Герасимюк Н.І., Лойко І.І., Романюк Т.В., Шандрук Т.В., Чорненький М.В.
Ковальчук, Л. Я. Типова навчальна програма із дисципліни "Медичне право" для студентів вищих юридичних навчальних закладів / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.7-11
Інші автори: Ковальчук О.Л., Беденюк А.Д., Чорненький М. В., Романюк Т. В.
Огарь, С. В. Історичні витоки становлення розвитку фармацевтичної освіти / С. В. Огарь, В. П. Черних. - С.12-16
Князевич-Чорна, Т. В. Особливості викладання теоретичних дисциплін студентам факультету підготовки іноземних громадян у вищих медичних навчальних закладах / Т. В. Князевич-Чорна [и др.] . - С.17-19
Інші автори: Грищук М.І., Попадинець О.Г., Бойко О.В.
Омельчук, С. Т. Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи у викладання дисципліни "Гігієна та екологія" на медико-психологічному факультеті / С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко. - С.20-23
Курята, О. В. Впровадження у навчальний процес на кафедрах терапевтичного профілю матеріалів щодо сучасних технологій діагностики та лікування: практика, оцінка, перспективи / О. В. Курята [и др.] . - С.24-27
Інші автори: Карапетян К.Г., Караванська І.Л., Сорочан С.В.
Півторак, К. В. Формування особистості та мотивації до навчання у студентів медичного університету / К. В. Півторак, І. В. Феджага. - С.28-31
Кліщ, Г. І. Професійна компетентність як мета підготовки сучасних лікарів у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.32-38
Заволович, А. Й. Особливості викладання навчального предмета "Медичне правознавство" студентам стоматологічних факультетів у вищих медичних навчальних закладах / А. Й. Заволович, В. Т. Бачинський, О. Я. Ванчуляк. - С.39-40
Унгурян, Л. М. Студентська олімпіада як умова формування фахівця / Л. М. Унгурян, О. А. Мельник, І. А. Науменко. - С.41-43
Швед, М. І. Шляхи оптимізації викладання лекцій з "Основ внутрішньої медицини" в світлі засад Болонської декларації / М. І. Швед [и др.] . - С.44-46
Інші автори: Пасечко Н.В., Мартинюк Л.П., Мазур Л.П., Бондар Л.П., Смачило І.В., Боб А.О., Наумова Л.В., Радецька Л.В., Лихацька Т.В., Сидоренко О.Л.
Глушко, Л. В. Удосконалення якості підготовки лікарів в умовах Болонського процесу / Л. В. Глушко [и др.] . - С.47-49
Інші автори: Чаплинська Н.В., Позур Н.З., Гавриш Т.Ю.
Смірнов, С. М. Кредитно-модульна система - шлях до підвищення ефективності навчання / С. М. Смірнов [и др.] . - С.50-52
Інші автори: Победьонна Г.П., Добрін Б.Ю., Матюхін П.В., Лаврінчук І.О., Зєнін М.Ф., Сіротін В.І., Щербак Н.О.
Ніженковська, І. В. Особливості самостійної роботи майбутніх провізорів з дисципліни "Органічна хімія" в умовах Болонської системи / І. В. Ніженковська, О. О. Глушаченко, О. І. Головченко. - С.53-57
Лисенко, В. Й. Формування інноваційної стратегії передатестаційної підготовки лікарів на основі сучасних HR-технологій / В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко. - С.58-59
Лучко, І. М. Самостійна робота студентів при вивченні дисципліни "Фізіологія" в умовах кредитно-модульної системи навчання / І. М. Лучко [и др.] . - С.60-62
Інші автори: Ємельяненко І.В., Воронич-Семченко Н.М., Шляховенко О.О., Бортник Ю.В.
Голуб, І. І. Медичний дискурс як тип інституційного спілкування / І. І. Голуб. - С.63-69
Хрипаченко, І. А. Проблемні питання щодо викладання невідкладних станів і необхідність створення кафедр екстренної медичної допомоги та медицини катастроф / І. А. Хрипаченко [и др.] . - С.70-73
Інші автори: Курапов Є.П., Ворхлик М.І., Дьоміна Т.В., Малєєв О.А.
Бурда, К. Л. Мовна компетенція студентів медичних ВНЗ як складник фахової культури майбутнього лікаря / К. Л. Бурда [и др.] . - С.74-76
Інші автори: Заліпська І.Я., Зевако В.І., Мельник Т.П., Пришляк А.М., Саварин Т.В., Юкало В.Я.
Гулюк, А. Г. До проблеми виховання і формування особи майбутнього фахівця на кафедрі хірургічної стоматології ОНМУ / А. Г. Гулюк, В. В. Парасочкіна. - С.77-78
Гулюк, А. Г. Особливості навчання студентів стоматологічного факультету на модулі "Місцеве знеболення в стоматології" / А. Г. Гулюк [и др.] . - С.79-80
Інші автори: Крикляс В.Г., Дмитрієва Н.Б., Фаренюк О.О.
Унгурян, Л. М. Кредитно-модульна організація навчального процесу / Л. М. Унгурян, Н. С. Фізор, О. О. Черкашина. - С.81-83
Бобак, М. І. Аудитивна компетенція як один із видів комунікативної діяльності при вивченні англійської мови / М. І. Бобак [и др.] . - С.84-86
Інші автори: Кушик М.Л., Прокоп І.А., Денефіль О.В., Паласюк Г.Б., Саварин Т.В., Вітко Л.Я., Сокол М.О.,
Славута, О. П. Поліпшення якості викладання дисциплін "Медицина катастроф" та "Безпека життєдіяльності" у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації / О. П. Славута, Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко. - С.87-89
Шатило, В. Й. Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві / В. Й. Шатило. - С.90-93
Інші автори: Копетчук В.А., Гордійчук С.В., Горай О.В., Махновська І.Р.
Кукуруз, Я. С. Особливості викладання для офіцерів запасу хірургічної тактики при вогнепальній та відкритій травмі кінцівок / Я. С. Кукуруз, І. Й. Сличко, В. А. Яловенко. - С.94-96
Вієвська, А. М. Комплексна багаторівнева система медико-соціальної профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків як база сучасних медичних освітніх програм у цих напрямках / А. М. Вієвська. - С.97-102
Гасюк, П. А. Сучасний стан науково обгрунтованої стоматологічної практики / П. А. Гасюк, Н. О. Гевкалюк. - С.103-105
Інші автори: Гевкалюк Н.О., Щерба В.В., Придруга С.М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: МУ7/2010/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2010р. № 3 . - Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ України: результати, проблеми та перспективи" 20-21 травня 2010 року
Зміст:
Андрющенко, В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри / В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко. - С.7-9
Бєленічев, І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов. - С.9-10
Бірюков, В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора / В. С. Бірюков. - С.11-13
Бондар, Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи / Я. Я. Бондар [и др.] . - С.14-15
Інші автори: Сельський П.Р., Волошин В.Д., Дацко Т.В., Франчук В.В., Головата Т.К., Фурдела М.Я., Орел Ю.М., Андрійчук О.В.
Горчакова, Н. О. Взаємозв'язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри / Н. О. Горчакова [и др.] . - С.16-17
Інші автори: Голота Л.Г., Небесна Т.Ю., Різниченко А.О.
Єршова-Бабенко, І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах / І. В. Єршова-Бабенко [и др.] . - С.18-22
Інші автори: Куцебо О.М., Медянова О.В., Чуєва І.О.
Ковальчук, Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.22-23
Інші автори: Максимлюк В.І., Венгер І.К., Беденюк А.Д., Твердохліб В.В., Гусак О.М., Доброродній В.Б., Мальований В.В., Чонка І.І., Смачило І.І., Мисак А.І., Футуйма Ю.М., Смачило І.В., Нестерук С.О., Доброродній А.В., Крицький І.О.,
Колоскова, О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки / О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак. - С.24-26
Крицький, І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України / І. О. Крицький [и др.] . - С.27-29
Інші автори: Бліхар В.Є., Гощинський П.В., Воронцова Т.О., Кінаш М.І., Кубей І.В., Шульгай Л.М., Крицька Г.А., Доброродній В.Б., Смачило І.І.
Лимар, Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів / Л. В. Лимар. - С.29-31
Лісовий, В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів / В. М. Лісовий [и др.] . - С.31-32
Інші автори: Капустник В.А., В'юн В.В., Марущенко О.А., Перцев Д.П., Сіда Ю.С.
Лісовий, В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань / В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк. - С.33-36
Лупальцов, В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія" / В. І. Лупальцов [и др.] . - С.36-38
Інші автори: Ворощук Р.С., Ягнюк А.І., Сокол К.М., Дехтярук І.А.
Марченко, В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів / В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова. - С.39-40
Мойсеєнко, В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах / В. О. Мойсеєнко [и др.] . - С.41-43
Інші автори: Никула Т.Д., Шевчук С.Г., Осташевська Т.Г., Хамазюк В.А.
Москаленко, Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ / Л. К. Москаленко. - С.44-47
Нарійчук, М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах / М. Д. Нарійчук. - С.48-52
Нерянов, Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ / Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко. - С.52-54
Пашко, К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України / К. О. Пашко [и др.] . - С.54-56
Інші автори: Кашуба М.О., Кондратюк В.А., Крицька Г.А., Козак Д.В., Сопель О.М., Смачило О.М., Флекей Н.В., Вахтарчук В.І.
Свінціцький, А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі / А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза. - С.57-61
Сергета, І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів / І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова. - С.62-65
Сологор, І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою / І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська. - С.66-68
Тащук, В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання / В. К. Тащук [и др.] . - С.68-70
Інші автори: Іванчук П.Р., Поліщук О.Ю., Ілащук Т.О., Гречко С.І.
Фомін, П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О.О. Богомольця / П. Д. Фомін [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Шепетько Є.М., Повч О.А., Бельський О.Б.
Хара, М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря / М. Р. Хара [и др.] . - С.73-76
Інші автори: Файфура В.В., Бондаренко Ю.І., Сатурська Г.С., Дзига С.В., Сас Л.М., Бакалець О.В.
Хвисюк, О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.77-78
Холодкова, О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна. - С.79-81
Чекман, І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології / І. С. Чекман [и др.] . - С.82-84
Інші автори: Горчакова Н.О., Казак Л.І., Небесна Т.Ю., Борзенко І.О.
Чекман, І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти / І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко. - С.84-86
Черкасов, В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця / В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук. - С.87-89
Чорна, І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу / І. О. Чорна [и др.] . - С.90-93
Інші автори: Лігоненко О.В., Зубаха А.Б., Шумейко І.А., Стороженко О.В., Діхтяр І.І., Кравців М.І.
Шальнова-Козаченко, О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров'я": значення для формування майбутніх спеціалістів / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.94-98
Швед, М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи / М. І. Швед [и др.] . - С.98-100
Інші автори: Пасєчко Н.В., Мартинюк Л.П., Гаврилюк М.І., Паламар Т.О., Лихацька Т.В., Грималюк Н.В., Лихацька Г.В., Якубишина І.Г., Савченко І.П.
Шевчук, С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта / С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська. - С.100-101
Багрій, М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему / М. М. Багрій [и др.] . - С.102-105
Інші автори: Воронич-Семченко Н.М., Попадинець О.Г., Грибінчак Н.М., Дмитренко А.С., Ковальчук Р.Є.
Котляренко, Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях / Л. Т. Котляренко [и др.] . - С.105-108
Інші автори: Кліщ І.М., Господарський І.Я., Вронська Л.В., Привроцька І.Б.
Господарський, І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.109-111
Інші автори: Ястремська С.О., Коноваленко С.О., Рега Н.І., Максимова В.В., Локай Б.А., Галіяш Н.Б., Креховська-Лепявко О.М., Яворська І.В., Петренко Н.В., Городецький В.Є., Зарудна О.І.
Пришляк, А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам / А. М. Пришляк, І. В. Пришляк. - С.112-114
Господарський, І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах / І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко. - С.114-119
Ткаченко, П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі / П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна. - С.119-121
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.122-125
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: МУ7/2017/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1 . - 96.11, р.
Зміст:
Беденюк, А. Д. Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ковальчук О. Л., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Вишневська, Н. Ю. Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб / Н. Ю. Вишневська [та ін.]. - С.8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івахів О. Л., Васильєва Н. А., Іщук І. С.
Геряк, С. М. Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення / С. М. Геряк [та ін.]. - С.14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Багній Н. І., Корда І. В., Стельмах О. Є., Петренко Н. В.
Ждан, В. М. Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії / В. М. Ждан [та ін.]. - С.19-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бабаніна М. Ю., Ткаченко М. В. , Волченко Г. В., Кітура Є. М., Шилкіна Л. М., Лебідь В. Г.
Машейко, І. В. Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів / І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко. - С.23-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцов, В. І. Використання симуляційних технологій при навчанні студентів надання екстреної медичної допомоги / В. І. Перцов, О. А. Льовкін, Я. В. Тєлушко. - С.27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Петрина, В. О. Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина” / В. О. Петрина. - С.30-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Застосування інноваційних технологій для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з дисципліни “Акушерство і гінекологія” / В. О. Потапов [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Петулько А. П., Медведев М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В.
Родинський, О. Г. Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні / О. Г. Родинський [та ін.]. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Демченко О. М., Родинська Г. О., Гутнік І. О.
Федорук, О. С. Перспективи викладання урології в Буковинському державному медичному університеті / О. С. Федорук [та ін.]. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ілюк І. І. , Зайцев В. І., Владиченко К. А., Степан В. Т., Візнюк В. В.
Човпан, Г. О. Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора / Г. О. Човпан [та ін.]. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Човпан І. С., Батюк Л. В., Кнігавко В. Г.
Doroshenko, О. М. Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry / О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko. - С.52-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Абрамов, С. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини / С. В. Абрамов [та ін.]. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Байбаков В. М., Корнацький В. М., Вишневський В. О., Кириченко А. Г., Мороз С. М., Хом’яков В. Μ.
Антоненко, А. М. Досвід викладання окремих питань кліматотерапії студентам 6 курсу англомовної форми навчання на кафедрі гігієни та екологи національного медичного університету імені О. О. Богомольця / А. М. Антоненко [та ін.]. - С.61-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мережкіна Н. В., Бардов В. Г., Ставніченко П. В.
Іванченко, О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики / О. З. Іванченко, О. З. Мельникова. - С.65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавин, В. О. Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” / В. О. Кавин [та ін.]. - С.69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Попович Ю. Л., Федорак В. М., Мєсоєдова В. А., Парахоняк В. В.
Кузенко, P. Т. Застосування медичного навчального тренажера при засвоєнні практичних навичок із дисципліни “Хірургія / P. Т. Кузенко. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курята, О. В. Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету / О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. С. Митрохіна. - С.77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лембрик, І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія” / І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга. - С.82-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лобань, Г. А. Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / Г. А. Лобань [та ін.]. - С.86-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ананьева М. М., Звягольська І. М., Боброва Н. О., Фаустова М. О., Полянська В. П., Басараб Я. О.
Маслак, Г. С. Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” / Г. С. Маслак [та ін.]. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Долгіх Г. В., Цокур Н. І., Шевцова К. В.
Мосейчук, А. Р. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін / А. Р. Мосейчук. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попова, Т. М. Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти / Т. М. Попова [та ін.]. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лоскутов М. Ф., Карабан О. М., Петренко Т. Є., Філіпченко С. М., Лобойко Л. І.
Рогачевський, О. П. Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів / О. П. Рогачевський [та ін.]. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Попова Л. М., Рожковська Н. М., Коссей Т. В., Голубенко М. Ю.
Семенець, А. В. Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” / А. В. Семенець. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер / В. А. Славопас. - С.118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев. - С.121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Lezhenko, G. О. The didactic approaches то teaching of pediatrics in the conditions of the credit-transfer system in the studying of english-speaking foreign students of medicine / G. О. Lezhenko [та ін.]. - С.125-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Pashkova О. Е., Sidorova I. V., Кгаупуа Η. V.
До ювілею доцента Наталії Cтепанівни Гутор. - С.130-131
Є примірники у відділах: всього 1 : БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: МУ7/2013/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2013р. № 3
Зміст:
Аймедов, К. В. Синдром емоційного вигорання студентів-медиків / К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно. - С.6-10
Варна, О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи / О. М. Варна. - С.11-13
Васенда, М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога / М. М. Васенда. - С.14-16
Гарматюк, Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк. - С.17-24
Гнатюк, М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків / М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук. - С.25-27
Гощинський, П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірурги на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів / П. В. Гощинський. - С.28-29
Грицан, Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан. - С.30-34
Громовик, Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, G/ D/ Глуховський. - С.35-38
Гуцол, Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі'' / Л. П. Гуцол, А. В. Горілик. - С.39-44
Денефіль, О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізаціі читання лекцій з патологічної фізіології / О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха. - С.45-47
Кравчук, Л. В. Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини / Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита. - С.48-50
Ласитчук, О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів / О. М. Ласитчук. - С.51-54
Мандзій, З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації / З. П. Мандзій. - С.55-58
Марущак, М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського / М. І. Марущак [и др.]. - С.59-60
Інші автори: Дзиза С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б.
Марценюк, В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку / В. П. Марценюк, Н. О. Кравець. - С.60-63
Матолич, У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенії / У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець. - С.64-66
Налужна, Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент / Т. В. Налужна. - С.67-70
Олійник, О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі / О. В. Олійник. - С.71-73
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко. - С.74-76
Попадюк, О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк. - С.77-79
Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології / О. Г. Родинський, О. М. Демченко. - С.80-82
Самойленко, А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті / А. В. Самойленко [и др.]. - С.83-86
Інші автори: Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Альберт Є. Л.
Сиротинська, І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення / І. Д. Сиротинська. - С.87-90
Талалаєнко, О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології / О. М. Талалаєнко [и др.]. - С.91-94
Інші автори: Абрамець І. І., Зайка Т. О., Зіньковська Л. Я., Донець В. Ф., Євдокимов Д. В., Образцова О. Г., Савустьяненко A. В., Самойлович І. М., Сидорова Ю. В., Тихонов В. М.
Унгурян, Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко. - С.95-97
Фастовець, О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.98-100
Федько, В. В. Викладач-студент: деспот чи друг? / В. В. Федько. - С.101-102
Федько, В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп" / В. В. Федько [и др.]. - С.103-104
Інші автори: Матолич У. Д., Нетлюх А. В., Гайдук Р. В.
Фітькало, О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області / О. С. Фітькало. - С.105-108
Чулак, Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ / Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський. - С.109-113
Чурпій, К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності / К. Л. Чурпій. - С.114-116
Шатило, В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова. - С.117-120
Шевчук, Τ. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти / Τ. І. Шевчук. - С.121-124
Шустваль, М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу / М. Ф. Шустваль [и др.]. - С.125-128
Інші автори: Шустваль С. Μ., Лядова Т. І., Волобуева О. В.
Савченко, І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко. - С.129-132
Іванець, Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.133-134
До славного ювілею. - С.135-137
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)