Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (222)Періодичні видання (1863)Бібліотечні видання (74)Краєзнавство (32)Рідкісні видання (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=школа<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 645
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Назва журналу :Вища школа -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Хачатурян Х. Київський міжнародний університет: історія, сучасність і перспективи розвитку/ Х. Хачатурян (стр.7-10)
Некряч А. Реалізація освітніх стандартів ЮНЕСКО — запорука входження України в європейський цивілізаційний простір/ А. Некряч (стр.11-22)
Пилипенко О. Превентивна парадигма у дискурсі аксіологічних соціальних комунікацій в освіті/ О. Пилипенко (стр.23-32)
Рудаківська С. Школа — КиМУ: партнерство в освіті/ С. Рудаківська (стр.33-41)
Ющук І. Постколоніальне суспільство і мова викладання/ І. Ющук (стр.42-53)
Чебанова О. Сучасність і людина як проблема в аспекті культурологічного підходу/ О. Чебанова (стр.54-61)
Кузьмич О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до виховання мовленнєвого етикету у молодших школярів/ О. Кузьмич (стр.62-69)
Москальов Д. Аксіологічні проблеми сучасної Японії/ Д. Москальов (стр.70-78)
Вяткіна Т. Методичні підходи до формування фахівців туристичної галузі/ Т. Вяткіна (стр.79-85)
Лукашенко А. Методологія викладання дисциплін гуманітарного циклу: європейські орієнтири для сучасної вищої школи/ А. Лукашенко (стр.86-92)
Безручко О. Деякі аспекти підготовки режисерів кіно і телебачення у вищій школі/ О. Безручко (стр.93-100)
Десятник Г. . Кінотелемонтаж як академічна дисципліна/ Г. Десятник (стр.101-108)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вища школа -2008р.,N 7
Цікаві статті :
Михайліченко М. Програмне забезпечення для створення реєстру докторів наук і професорів у системі ліцензування та акредитації/ М. Михайліченко, Г. Сисюк (стр.3-8)
Чепига М. Нова концепція навчання і виховання докторантів (PhD)/ М. Чепига (стр.9-12)
Голубенко О. Стандартизация освіти: за і проти/ ; ; ; ; ; , ; , ; , ; , ; , (стр.13-23)
Приходько В. Ранжування ВНЗ як інструмент державно-громадського управління якістю вищої освіти/ ; ; ; ; ; , С. Шевченко ; , С. Шевченко ; , С. Шевченко ; , С. Шевченко (стр.33-43)
Вища освіта України-європейський вимір: стан,проблеми,перспективи : матеріали до підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України (21 березня 2008р.,Київ) (стр.78-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Вища школа -2008р.,N 6
Цікаві статті :
Сизоненко В. Політика і стратегія інноваційного розвитку України: євроінтеграційний аспект/ В. Сизоненко (стр.29-36)
Вища освіта України-європейський вимір: стан,проблеми,перспективи : матеріали до підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України (21 березня 2008р.,Київ) (стр.92-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Вища освіта України -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування/ В. Андрущенко, Ю. Руденко (стр.5-12.)
Ткаченко В. . Історичні знання в контексті політизації історії та історизації політики (компетентнісний підхід)/ В. Ткаченко (стр.13-27.)
Рябченко В. Філософський зміст та логіко-гносеологічна сутність понять "розсудок" і "розум" / В. Рябченко (стр.28-37.)
Джура О. Демократизація освіти як чинник її інтеграції у світовий освітній простір/ О. Джура (стр.38-43.)
Бойко А. Проблеми розвитку української освіти в умовах євроінтеграції/ А. Бойко (стр.44-49.)
Терепищий С. Філософські проблеми стандартизації освіти в соціокультурних вимірах нового та новітнього часів/ С. Терепищий (стр.50-59.)
Терещенко Ю. Дефініція "Педагогічна наука": смислове завантаження новим/ Ю. Терещенко (стр.60-64.)
Зязюн Л. Концептуально-методологічні підходи до процесу виховання в освтній системі України/ Л. Зязюн (стр.65-74.)
Щербань П. вища школа та її роль у відродженні національної еліти/ П. Щербань (стр.75-82.)
Богданова Н. Проблема інформатизації і соціальної освіти/ Н. Богданова (стр.83-89.)
Моринець Н. Теоретико-методологічні проблеми дослідження життєвого потенціалу особистості/ Н. Моринець (стр.90-98.)
Панчук Н. Політичні ідеологеми в духовному світі сучасного студента/ Н. Панчук (стр.99-104.)
Мельничук Д. З досвіду організації роботи магістратури в національному університеті біоресурсів і природокористування України/ Д. Мельничук, В. Лисенко, Л. Кліх (стр.105-112.)
Тарутіна З. Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у Інституті вищої освіти АПН України/ З. Тарутіна
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Вища школа -2008р.,N 5
Цікаві статті :
Бугрій О. Активізація навчального процесу в зарубіжній вищій школі/ О. Бугрій (стр.70-78)
Вища освіта України-європейський вимір: стан,проблеми,перспективи : матеріали до підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України (21 березня 2008р.,Київ) (стр.88-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вища школа -2018р.,N 5/6
Цікаві статті :
Полтавська Ю. Колиска професійного декоративно-прикладного мистецтва і дизайну/ Ю. Полтавська (стр.7-15)
Чирчик С. Освітлення як функціонально-художній засіб візуалізації/ С. Чирчик (стр.16-33)
Безручко О. Навчання студентів Київського державного інституту кінематографії Олександром Довженком на знімальному майданчику фільму “Іван”/ О. Безручко (стр.34-42)
Татомир І. Інноваційні моделі діяльності мега-університетів у сучасній парадигмі освіти/ І. Татомир (стр.43-57)
Патрикеева О. Особливості створення та функціонування STEM-центру/ О. Патрикеева, О. Лозова, С. Горбенко (стр.58-65)
Кузьменко О. Програмно-педагогічне забезпечення у навчанні фізики як елемент STEM-освіти в технічних закладах вищої освіти/ О. Кузьменко, Н. Гончарова (стр.66-78)
Сікорський П. До проблеми формування методологічних засад під час психолого-педагогічних досліджень/ П. Сікорський (стр.79-93)
Пятничук Т. Принципи розроблення стандартів професійної (професійно-технічної) освіти/ Т. Пятничук (стр.94-102)
Омельчук С. Нова українська школа - діалог з Василем Сухомлинським/ С. Омельчук (стр.103-105)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Вища школа -2017р.,N 10
Цікаві статті :
Подлєсний С. Реформування технічної освіти України на основі застосування міжнародних стандартів EAFSG та CDIO/ С. Подлєсний, О. Тарасов, О. Періг (стр.7-22)
Дегтярьова І. Міжнародний досвід адаптації студентів-переселенців/ І. Дегтярьова, Ю. Кращенко (стр.23-38)
Корсак К. Сучасні науки про особливості мислення підлітків та історичних діячів/ К. Корсак (стр.39-50)
Вороніна М. Обґрунтування педагогічних умов розвитку творчих здібностей майбутніх дизайнерів одягу/ М. Вороніна (стр.51-59)
Зуєва Л. Теоретичний концепт моделей психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти/ Л. Зуєва (стр.60-73)
Курок О. Нова українська школа і підготовка вчителя у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка/ О. Курок, Г. Кузнецова (стр.74-88)
Саюк І. Проблема готовності майбутніх педагогів до роботи з дітьми раннього віку у світлі сучасної української освіти/ І. Саюк, І. Германчук (стр.89-96)
Брожик О. Сумісні характеристики професійно значущих особистіших якостей майбумього учителя початкової школи/ О. Брожик (стр.97-106)
Будугай О. Педагогічні новації Миколи Корфа як фундатора земських шкіл та вчительських з’їздів в Україні у XIX ст/ О. Будугай (стр.107-118)
Омельчук С. Херсонський державний університет у контексті вітчизняної та європейської вищої освіти/ С. Омельчук (стр.119-123)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Вища школа -2019р.,N 12
Цікаві статті :
Титаренко О. Наукова школа академіка Василя Мадзігона/ О. Титаренко, А. Цина (стр.7-18)
Кравченко Л. Структура загальнопедагогічної культури майбутніх офіцерів/ Л. Кравченко, В. Васищев (стр.19-25)
Гриценко Л. Моніторинг якості освіти: компетентнісно-діагностична наукова позиція/ Л. Гриценко, Л. Лисенко (стр.26-36)
Титаренко В. Діагностувальні педагогічні умови підготовки майбутніх учителів технологій до реалізації завдань здоров’язбереження учнів/ В. Титаренко (стр.37-46)
Близнюк М. Основи вивчення інформаційних технологій: теоретичні і методичні засади/ М. Близнюк (стр.47-57)
Савенко І. Організаційно-педагогічні умови дизайнерської підготовки майбутніх учителів технологій/ І. Савенко (стр.58-66)
Чернявська О. Мистецький аспект підготовки фахівців культури у навчальних закладах України (90-ті роки XX ст. — початок XXI ст.)/ О. Чернявська (стр.67-75)
Титаренко В. Використання інтерактивних технологій навчання в освітньому процесі гурткової роботи з технічного моделювання/ В. Титаренко, О. Козирод (стр.76-84)
Кулик Є. Шляхи формування екологічної компетентності старшокласників у професійному навчанні/ Є. Кулик, А. Туник (стр.85-91)
Борисова Т. Дослідження особливостей художнього проектування навчального середовища під час вивчення основ ергодизайну/ Т. Борисова, Н. Орлова (стр.92-102)
Кузьменко П. Використання систем автоматизованого проектування у підготовці фахівців професійної освіти/ П. Кузьменко (стр.103-111)
Винничук Р. Технології розвитку комплексу цінностей магістрів гуманітарної галузі у процесі професійної підготовки/ Р. Винничук (стр.112-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Вища освіта України -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Степко М. Якість та ефективність вищої освіти - спільна відповідальність учасників навчального процесу/ ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; (стр.19-28)
Загірняк М. Вища школа - освіта чи кваліфікація ?/ ; ; ; ; ; ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан ; , В. Мосьпан (стр.53-57)
Джура О. Болонський процес як прояв модернізації освіти/ О. Джура (стр.58-64)
Крячко Ю. Інтегруватися в європейську систему вищої освіти чи зберігати свою ідентичність: tertium non datur/ Ю. Крячко (стр.65-71)
Богданова Н. Виховання як засіб управління естетичною свідомістю/ Н. Богданова (стр.91-97)
Корольов Б. Шляхи відновлення системи підвищення кваліфікації викладачів вищої школи/ Б. Корольов (стр.112-116)
Вашків О. Використання модерації у сучасному навчальному процесі/ О. Вашків, Л. Вашків (стр.117-122)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Вища школа -2015р.,N 9/10
Цікаві статті :
Прес-служба МОН України інформує (стр.3-6)
Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця. Коротко про головне (стр.7-9)
Михайличенко Д. . Семен Кузнець і харківська вища економічна школа/ Д. Михайличенко (стр.10-22)
Пономаренко В. Діагностика здатності студентів до професіоналізації/ В. Пономаренко (стр.23-41)
Афанасьев М. Форсайт — вектор руху університету/ М. Афанасьев (стр.42-58)
Єрмаченко В. Вхідна мобільність як фактор розвитку сучасного вищого навчального закладу/ В. Єрмаченко, О. Єрмоленко (стр.59-69)
Золотарьова І. Розвиток інтернаціоналізації університету у співпраці з європейським простором вищої освіти/ І. Золотарьова, Ж-Ю. Шоша (стр.70-79)
Анохін В. Технічне та дидактичне забезпечення самостійної роботи студентів/ В. Анохін (стр.80-95)
Зима О. Профорієнтаційна робота як елемент виховного процесу в університеті/ О. Зима (стр.96-108)
Раєвнєва О. Іміджева привабливість вищих навчальних закладів як фактор нецінової конкуренції на ринку освітніх послуг/ О. Раєвнєва (стр.109-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Вища школа -2007р.,N 5
Цікаві статті :
Шинкарук В. Основні напрями модернізації структури вищої освіти України/ В. Шинкарук (стр.3-16)
Марцин В. Вища школа України на шляху трансформації у Європейський освітній простір/ В. Марцин (стр.27-35)
Загірняк М. Система показників оцінювання діяльності керівників ВНЗ як управлінців вищої школи/ М. Загірняк, А. Почтовюк (стр.45-54)
Фарина С. Європейський гуманістичний ідеал та його вплив на розвиток педагогічної думки в Україні у XVII ст./ С. Фарина (стр.64-74)
Агачі П.Ш. Проблеми сумісництва в університеті Бабеш-Больяй (Румунія)/ П. Ш. Агачі (стр.88-94)
Хмілєка Є. Сумісництво як додаткове джерело доходу: як зробити цю практику благом і для викладачів, і для університетів?/ Є. Хмілєка (стр.75-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Хвисюк М. І. Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти/ М. І. Хвисюк [и др.] (стр.6-10)
Хвисюк О. М. Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика – сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.11-13)
Белоусов Ю. В. Этапы становления харьковской школы детской гастроэнтерологии/ Ю. В. Белоусов [и др.] (стр.14-16)
Пархоменко Л. К. Школа підліткової медицини: інтерактивні методи навчання/ Л. К. Пархоменко [и др.] (стр.17-18)
Ждан В. М. Актуальність упровадження інноваційних комп'ютерних технологій у післядипломній освіті/ В. М. Ждан [и др.] (стр.19-21)
Павлов О. О. Післядипломна освіта: сучасні тенденції розвитку та перспективи/ О. О. Павлов, В. І. Більченко, М. Є. Тимченко (стр.22-24)
Лысенко В. И. Использование технологии тайм-менеджмента в работе и жизни врача и педагога/ В. И. Лысенко, С. В. Лысенко (стр.25-27)
Ждан В. М. Новітні інформаційні технології як запорука успішної підготовки майбутнього лікаря/ В. Μ. Ждан [и др.] (стр.28-29)
Щербакова В. В. Упровадження принципів доказової медицини в практичну діяльність акушера-гінеколога/ В. В. Щербакова [и др.] (стр.30-31)
Овчаренко Л. С. Використання методу ділової гри в післядипломній медичній освіті лікарів-педіатрів/ Л. С. Овчаренко [и др.] (стр.32-34)
Савво В. М. Опыт преподавания разделов по питанию детей раннего возраста в программе обучения врача-педиатра и семейного врача/ В. М. Савво, Т. А. Филонова, Ю. В. Сороколат (стр.35-37)
Георгіянц М. А. Практичні аспекти оптимізації навчання лікарів дитячих анестезіологів та лікарів суміжних спеціальностей/ М. А. Георгіянц [и др.] (стр.38-39)
Глушко Л. В. Аспекти професійної підготовки лікарів загальної практики — сімейної медицини на Прикарпатті/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.40-42)
Бодня К. І. Шляхи підвищення професійної підготовки ентомологів на післядипломному етапі/ К. І. Бодня, Л. В. Газзаві-Рогозіна (стр.43-44)
Клигуненко О. М. Вибір та наукове обґрунтування змісту і методів навчання з медицини невідкладних станів у сімейних лікарів/ О. М. Клигуненко [и др.] (стр.45-47)
Гарюк О. Г. Оптимизация обучения врачей-отоларингологов на 3D-моделях полости носа и околоносовых пазух/ О. Г. Гарюк, А. Ю. Меркулов, А. С. Нечипоренко (стр.48-50)
Велигоцкий Я. Η. Актуальные проблемы современной торакоабдоминальной хирургии/ Я. Η. Велигоцкий (стр.51-54)
Демин Ю. А. К вопросам преподавания курса офтальмологии: современные аспекты/ Ю. А. Демин, Ю. В. Коваленко, Е. А. Шкиль (стр.55-57)
Тондий Л. Д. О самостоятельной работе врачей - слушателей циклов последипломного образования/ Л. Д. Тондий, Е. Л. Закревская, О. Л. Тондий (стр.58-60)
Гончарова Е. Ю. Структурный анализ и социально-демографическая характеристика современного контингента врачей-курсантов опорной кафедры наркологии ХМАПО/ Е. Ю. Гончарова (стр.61-64)
Клименко Т. М. Викладання перинатальних інфекцій лікарям-неонатологам із різним досвідом практичної роботи за методикою проблемного інтерактивного навчання/ Т. Μ. Клименко [и др.] (стр.65-69)
Куроедова В. Д. Нові освітні технології післядипломного навчання лікарів-ортодонтів України/ В. Д. Куроедова [и др.] (стр.70-72)
Рожко М. М. Глибина засвоєння знань за оцінкою субтестів результатів «Крок 3. Стоматологія» на кафедрі стоматології ФПОІФНМУ/ М. М. Рожко [и др.] (стр.73-75)
Самойленко А. В. Щодо проблеми підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту «Крок 3. Стоматологія» / А. В. Самойленко [и др.] (стр.76-79)
Сон А. С. Підготовка лікарів-інтернів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.78-79)
Болотная Л. А. Применение интерактивных методов обучения в последипломном образовании дерматовенерологов/ Л. А. Болотная, В. С. Калашникова (стр.80-82)
Кочін І. В. Вибір аксіологічної та етично-духовної стратегії становлення сучасної української вищої медичної освіти/ І. В. Кочін [и др.] (стр.83-86)
Ткач Ю. І. Юридичні основи післядипломної підготовки медичних фахівців лабораторій (чи існують біологічні спеціальності?)/ Ю. І. Ткач (стр.87-89)
Опарин А. Г. Лекция: новые подходы и классические принципы/ А. Г. Опарин [и др.] (стр.90-91)
Куроедова В. Д. Підняття ролі вітчизняної школи ортодонтів на всіх етапах післядипломного навчання лікарів-ортодонтів/ B. Д. Куроедова [и др.] (стр.92-94)
Спузяк М. І. Українська школа безперервної післядипломної освіти в радіології (трирічний досвід проведення курсів)/ М. І. Спузяк, О. П. Шармазанова (стр.95-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Вища школа -2011р.,N 7/8
Цікаві статті :
Гунчак В. Університет - кузня елітарних кадрів/ В. Гунчак (стр.7-19)
Величко О. Вплив застосування "лідер-груп" на якість освіти у вищій школі/ О. Величко [и др.] (стр.19-30)
Галиця І. Інноваційні механізми активізації педагогічного і наукового процесів/ І. Галиця, О. Михайлов, О. Галиця (стр.31-37)
Брюховецький В. Дослідження ефективності реорганізаційних кроків у процедурі вступу до ВНЗ України на прикладі Києво-Могилянської академії/ В. Брюховецький, О. Кирієнко, В. Ковальчук (стр.38-51)
Головенкін В. Аналіз успішності засвоєння вищої математики студентами першого курсу/ В. Головенкін (стр.52-63)
Гуйтур М. Правові механізми захисту наукових ідей при їх комерціалізації/ М. Гуйтур, В. Коноваленко (стр.64-73)
Жорнова О. Сучасна вища школа: to be or not to be?/ О. Жорнова, О. Жорнова (стр.74-83)
Очеретяний А. Сутність політики у навчальній літературі для ВНЗ України/ А. Очеретяний (стр.84-95)
Стецюк К. Екологічна культура як джерело ціннісних орієнтацій освіти для збалансованого розвитку/ К. Стецюк (стр.96-103)
Кліменко В. Економіка знань в усвідомленні студентів і викладачів вищої школи/ В. Кліменко (стр.104-109)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Вища школа -2022р.,N 1/2
Цікаві статті :
Науково-технічна та інноваційна діяльність у 2021 році: пріоритети, проблеми та шляхи вирішення (стр.3)
Кабінет Міністрів ухвалив проект закону “Про інноваційні парки” (стр.4)
Допомога й підтримка для українських дослідників, науковців-початківців та студентів (стр.4-6)
Димань Т. Актуальні проблеми змішаного навчання у системі вищої освіти/ Т. Димань (стр.7-18)
Колотуха С. Перспективи розвитку дистанційного навчання при викладанні економічних дисциплін/ С. Колотуха, Н. Гвоздєй (стр.19-25)
Медвідь Л. Інноваційна діяльність викладача у вищому навчальному закладі/ Л. Медвідь (стр.26-46)
Шуст О. Білоцерківський національний аграрний університет/ О. Шуст (стр.47-49)
Масляк П. Національна ідея та політична географія/ П. Масляк (стр.50-57)
Швець В. Початок. Альтернативний погляд на Другу світову війну/ В. Швець (стр.58-68)
Виткалов С. Галузь культури і вища школа: пошук взаємодії в умовах трансформації/ С. Виткалов, В. Виткалов (стр.69-75)
Клепар М. Концептуальний орієнтир щодо формування майбутнього фахівця-міжнародника крізь призму досвіду підготовки дипломатичних кадрів початку XXI ст./ М. Клепар, О. Сагайдак, Я. Кравченко (стр.76-83)
Кравченко Я. Сучасні проблеми формування фахових компетентностей при підготовці графічних дизайнерів в Україні/ Я. Кравченко (стр.84-92)
Возняк О. Інтеграція хімічної номенклатури, класифікації неорганічних сполук та англійських термінів і конструкцій у неформальній освіті з використанням опорних схем/ О. Возняк (стр.93-113)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Вища освіта України -2021р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. Освіта в міжчассі століть/ В. Андрущенко (стр.5-14)
Курбатов С. Галузеві міжнародні університетські рейтинги: у пошуках механізму оцінки якості наук про освіту/ С. Курбатов (стр.15-19)
Яценко О. Ціннісно-орієнтована освіта: філософський вимір та актуальний суспільний запит/ О. Яценко (стр.20-25)
Крутов В. Побудова нової системи знань про людину як складову природи, соціуму та космосу/ В. Крутов (стр.26-38)
Нестерова М. Практики соціальної згуртованості у вищій освіті для сталого розвитку/ М. Нестерова, А. Заможський (стр.39-45)
Шеремет М. Вища школа України в ракурсі інтеграції до європейського науково-освітнього простору/ М. Шеремет, Д. Супрун (стр.46-52)
Чорна В. Готовність майбутніх учителів початкової школи до формування діалогічної культури учнів/ В. Чорна (стр.53-58)
Дем’яненко Н. Герогогіка: предметно-наукове поле та напрями інституціалізації/ Н. Дем’яненко (стр.59-66)
Афузова Г. Вища освіта в контексті європейських цінностей різноманітності та інклюзії/ Г. Афузова (стр.67-74)
Нестерова М. Європейські освітні стратегії культурного різноманіття/ М. Нестерова, В. Крючко (стр.75-81)
Дорошенко І. Особливості реалізації мовних стратегій у вітчизняному просторі педагогічної освіти в контексті історичного розвитку/ І. Дорошенко (стр.82-88)
Рідей Н. Рецензія на монографію В. П. Андрущенка «Феномен освіти» (у 5 книгах)/ Н. Рідей (стр.89)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 21876
Назва : Вища школа
Вихідні дані : ,Б.р.
Зареєстровані надходження:
     2022  2021  2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001 
Видання можна знайти в:
ОК;
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пархоменко Л. К., Страшок Л. А., Завеля Э. М. , Ісакова М. Ю., Глібова Т. О., Єщенко А. В.
Назва : Школа підліткової медицини: інтерактивні методи навчання
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 17-18 (Шифр ПУ56/2013/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Спузяк М. І., Шармазанова О. П.
Назва : Українська школа безперервної післядипломної освіти в радіології (трирічний досвід проведення курсів)
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 95-96 (Шифр ПУ56/2013/3)
Предметні рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ
Знайти схожі

19.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 61:378/І-54
Назва : Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р.
Вихідні дані : Вінниця, 2016
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016;Вінниця) , Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
Ціна : 70.00 р.
ББК : 61:378 + 74.58
Предметні рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА
Зміст : Реалії та перспективи академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова у світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Мороз [и др.]. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі внутрішньої медицини №3 ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. І. Афонасюк. Доцільність та обґрунтування необхідності імплементації економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів № 1 та № 2 у більш широкому спектрі навчальної програми при автономії ВИЗ/ B. C. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. Переваги тестового контролю знань студентів на кафедрі анатомії людини/ О. І. Башинська, В. О. Тихолаз, Ю. Й. Гумінський. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» у робочих завданнях та пропозиціях кафедри філософії та суспільних наук/ Т. Р. Беднарчик, М. В. Беднарчик. Удосконалення самостійної роботи майбутніх фахівців під час їх професійного становлення/ Я. С. Білик. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. В. Блажченко. Проблемні питання реазізації Закону України «Про вищу освіту» у світлі академічної автономії вищих навчатьних закладів/ А. Є. Богомолов. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» в галузі присвоєння вчених звань та наукових ступенів/ А. Є. Богомолов. Результати 30-річного досвіду реабілітації хворих на хронічні дерматози, які брали участь у ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС/ С. А. Бондар [и др.]. Сучасні вимоги до викладання біопсійно-секційного курсу в умовах впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ М. Р. Борейко. Симуляційне навчання в медичному університеті - невід’ємна частина навчального процесу/ О. В. Булавенко [и др.]. Сучасні принципи ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату у наукових працях працівників вищих навчальних закладів і здобувачів вищої освіти/ О. В. Булавенко, Д. Г. Коньков. Система тьюторів - індикатор академічної автономії вищого навчального закладу/ Н. Г. Буртяк, Г. В. Чайка, Д. Г. Коньков. Професійна спрямованість студентів-медиків у сучасних умовах навчання/ Д. М. Ваколюк [и др.]. Мовна підготовка аспірантів-іноземців медичного профілю як актуальна проблема сучасної української лінгводидактики/ Г. Л. Василенко, Л. Т. Тищенко. Проблеми та перспективи розвитку вищої освіти в Україні в контексті роботи медичних ВНЗ/ К. М. Вергелес. Вища школа в Україні: виклики сучасності в процесі/ К. М. Вергелес. Підготовка іноземних студентів з предмету пропедевтика внутрішньої медицини у контексті нових змін української вищої освіти/ О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. Триєдність лікувальною процесу в медичній освіті в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту » як складової академічної автономії медичного ВНЗ/ М. В. Власенко, А. В. Паламарчук. Роль фармацевта в наданні фармацевтичної допомоги/ Л. А. Вознюк. Роль креативних методів навчання в опану ванні фармакології/ Н. І. Волощук, Г. І. Степанюк. Запровадження нових навчаїьних планів для студентів ВНМУ як імплементація Закону України «Про вищу освіту» в системі забезпечення якості освіти/ Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. Перспективи та недоліки імплементації Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі терапевтичної стоматології ВНМУ імені М.І. Пирогова/ Н. Г. Гаджула. Інноваційний характер Закону України «Про вищу освіту»/ О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. Деякі аспекти викладання дисципліни дерматовенерологія/ Л. Л. Гармаш [и др.]. Шляхи імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Гончаренко, Т. В. Форманчук. Інноваційні підходи до викладання хірургічної та терапевтичної стоматології/ О. В. Горленко, І. М. Горленко. Роль візуалізації у викладанні стоматології/ І. М. Горленко, О. В. Горленко. Нові освітні технології в практиці викладання у країнської мови як іноземної у вищій медичній школі/ A. M. Гулевич. Місце науково-дослідної роботи студентів у становленні майбутнього фахівця/ О. В. Дзекан. Важливість застосування електронного навчання та мультимедіа у педагогічній діяльності викладачів вищих навчальних закладів/ О. В. Дзекан. Автономія ВНЗ та академічні свободи/ С. В. Дмитренко [и др.]. Напрями модернізації програми з дисципліни «Дитяча терапевтична стоматологія» ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. П. Дудік, І. В. Руда, Н. В. Драчук. Навчальний процес в умовах академічної автономії студентів/ В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. Підвищення якості вищої медичної освіти в умовах запровадження автономного самоврядування/ В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. Особливості викладання предмету «педіатрія» у іноземних студентів з англійською мовою навчання на 6 курсі в умовах академічної автономії університету/ В. М. Дудник, Ю. В. Вижга, І. І. Андрікевич. Значення наукометричних баз в розвитку сучасного викладача-науковця/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська. Автономія медичного у ніверситету - висока якість вищої освіти/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман, В. Г. Фурман. Методичні підходи до удосконалення індивідуальної роботи студентів 5-6 курсів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Застосування інтерактивних технологій навчального процесу в освітній системі студентів вищих медичних закладів/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман. Шляхи удосконалення викладання предмету «Оперативна хірургія та топографічна анатомія» іноземним студентам/ П. В. Жорняк, О. І. Жорняк. Академічна автономність університетів, як складова реформи вищої освіти в Україні/ Н. В. Заічко, С. О. Качула, С. В. Ладутько. Викладання біологічної хімії на фармацевтичному факультеті (заочна форма навчання)/ Н. В. Заічко [та ін.]. Деякі аспекти академічної автономії на прикладі викладання медичної та біологічної хімії/ Т. М. Зелінська. Моніторинг та оцінювання в системі охорони здоров'я: новий запит до системи вищої освіти в Україні, перспективи впровадження в навчальний процес ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Стратегічна концепція розвитку як необхідна передумова здобуття академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ О. В. Ільченко. Інтерактивна методика викладання лекцій з дитячої хірургічної стоматології/ Н. М. Ісакова. Наукова та інноваційна діяльність у роботі студентського наукового товариства/ В. М. Істошин, А. В. Білошицька. Роль кафедри у становленні академічної автономії університету/ М. В. Йолтухівський [и др.]. Застосування інтерактивних методів навчання при викладанні онкології в світлі імплементації Закону України «Про вищу освіту »/ О. Я. Какарькін [и др.]. Уніфікація екзаменаційного контролю лікарів як складова інтеграції ВНМУ в європейський та світовий освітній простір/ О. Є. Каніковський, І. В. Павлик. Шляхи підвищення ефективності підготовки студентів в умовах виконання Закону України «Про вищу освіту»/ В. В. Кіщук [и др.]. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення якості медичної освіти/ Ю. О. Кислова [и др.]. Підготовка спеціалістів реабілітаційного профілю у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ П. Ф. Колісник, С. П. Колісник, Р. А. Кравець. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії/ О. М. Колошко, А. В. Мельник. Нові підходи до покращення якості післядипломної підготовки керівників системи охорони здоров’я згідно з вимогами Закону України «Про вищу освіту»/ Н. Т. Комарницька, Л. B. Томашова. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ B. C. Конопліцький, В. В. Погорілий, О. Г. Яки.менко. Зміна парадигм післядипломної освіти на основі впровадження лікарської резидентури/ Д. Г. Коньков. Деонтологічні аспекти взаємин з пацієнтом як критерій якості освітньої діяльності та вищої освіти/ Д. Г. Коньков. Патріотичне виховання студентів на заняттях з історії України та історії української культури/ О. В. Корзун. Підвищення якості освіти - одне з основних завдань вищої школи/ О. А. Коробко, І. А. Ільюк, С. В. Нечинорук. Імплементація закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ М. І. Коспіюк. Реформування вищої освіти - шлях до світової інтеграції/ А. Д. Коспіюк, О. К. Тарасюк. Методологічні підходи до використання тестових завдань з медичної мікробіології/ А. В. Крижановська. Виконання закону України «Про вищу освіту» у роботі кафедри фтизіатрії з курсом клінічної алергології та імунології/ Д. Г. Кулик. Роль суміжних дисциплін у формуванні наукового світогляду у навчальному процесі післядипломної освіти/ С. В. Ладушько, С. О. Качула, А. В. Мельник. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ імені М.І.Пирогова/ Н. В. Леонова. Проблема імплементації Закону України «Про вищу освіту» в розрізі післядипломної медичної освіти/ Д. А. Лисенко. Методи навчання як складова сучасного компетентнісного підходу при викладанні онкології студентам-медикам/ С. А. Лисенко [и др.]. Удосконалення усного професійного мовлення студентів-медиків/ М. І. Лісовий. Підручник як основний засіб навчання/ М. І. Лісовий, Л. Т. Тищенко. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я/ Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. Особистісно-орієнтований підхід до навчання у ВНЗ як запорука імплементації Закону «Про вищу освіту»/ І. О. Мазайкіна. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів медичних ВНЗ/ І. І. Макодай. Напрями освітньої підготовки провізорів з питань раціонального використання ліків під час вагітності/ Н. М. Максимович [и др.]. Перспективи впровадження проблемно-орієнтованого навчання в педагогічний процес Вінницького національного медичного університету ім. М.І Пирогова/ Н. В. Малачкова, О. В. Ігнащук, B. C. Бахнівський. Розробка освітніх програм в руслі імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ А. С. Марлова, Л. Ф. Лозинська, А. Л. Яценко. Щодо економічної компетентності студентів медичних вишів/ І. А. Марчук. Імплементація Закону України «Про вищу освіту» як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І.Пирогова/ О. О. Мацко, Л. М. Поліщук, Л. М. Писаренко. Питання викладання мікробіології, імунології та вірусології в медичному ВНЗ у світлі вимог сучасності/ В. М. Мруг. Напрями впровадження вивчення доказової фармації на прикладі рослинних засобів/ І. Г. Мудрак, О. М. Заліська. Упровадження комп’ютерних технологій при вивченні дисципліни «Медична хімія» відповідно до Закону України «Про вищу освіту»/ В. М. Нечипорук. Актуальність використання інтерактивних методів навчання в рамках реалізації «Закону України про вищу освіту»/ Р. С. Остренюк. Деякі особливості організації самостійної та аудиторної роботи англомовних студентів під час вивчення предмету медична хімія/ В. А. Островський. Післядипломне навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання як складова частина інтеграції ВНМУ в Європейський та світовий простір/ І. В. Павлик. Методичні підходи з організації самостійної діяльності студентів по мікробіології, вірусології та імунології/ Г. К. Палій, І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. Застосу вання української термінології для визначення морфологічних елементів, що утворюються на шкірі при формуванні патологічних процесів (змін)/ І. Л. Пархоменко, С. А. Бондар, А. А. Наліжитий. Організація виробничої практики студентів університету за кредитно-модульною системою навчання/ В. П. Пархонюк, В. М. Пустовіт, Л. В. Швець. Формування навички прийняття клінічних рішень у практиці викладання для студентів-випускників медичного факультету/ П. А. Півторак, І. В. Феджага. Напрями впровадження методології оцінки технологій здоров’я (НТА) у післядипломну підготовку провізорів/ О. Б. Піняжко [и др.]. Бесіда як невід’ємний елементу навчальному процесі студентів-іноземців/ Р. П. Піскун [и др.]. Роль біологічних знань в забезпеченні якісної вищої медичної освіти в Україні/ Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, О. В. Спрут. Роль соціальноетичних цінностей у майбутній професійній діяльності лікаря загальної практики/ Р. П. Піскун, С. С. Хлестова, І. М. Климчук. Дія чинного закону України «Про вищу освіту» на кафедрі фтизіатрії з курсом клінічної імунології Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова/ О. В. Пликанчук. Про цілі, завдання і заходи з навчально-виховної роботи у ВНМУ ім. М.І. Пирогова з нагоди святкування 70-ліття з дня заснування ЮНЕСКО/ Л. М. Пономарьова, A. M. Гулевич. Самоідентифікація особистості як актуальна проблема сучасної сфери охорони здоров’я, соціології, педагогіки та психології людини/ Л. М. Пономарьова, В. П. Пивошенко, П. В. Іванова. Шляхи вдосконалення професійної діяльності викладачів кафедри стоматології дитячого віку ВНМУ ім. М. І. Пирогова в умовах імплементації Закону «Про вищу освіту»/ О. І. Понова, Т. В. Чугу, М. В. Попов. Значення викладання дисциплін медико-психо-логічного спрямування студентам медичних факультетів в рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ П. Г. Пшук, А. О. Камінська. Предиктори та механізми формування комплайєнсу в психіатричній практиці/ П. Г. Пшук, Л. В. Стукан, Є. Я. Пшук. Особливості реалізації фахової освітньої діяльності медичного ВНЗ у відповідності до Закону України про вищу освіту/ Н. В. Рациборинська-Полякова, О. В. Римша. До питання якості тестових завдань ліцензійного іспиту «Крок-2» з дисципліни «Гігієна та екологія»/ М. А. Редчіц, О. В. Яцина. Провідні аспекти організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. В. Римша. Досвід кафедри психіатрії, наркології та психотерапії з курсом ПО з виконання основних завдань ВНЗ відповідно до Закону України про вищу освіту/ С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. Активізація науково-дослідної роботи студентів як потужний засіб підвищення якості вивчення педіатрії/ Т. І. Саврун, О. А. Биковська. Актуальні питання екологізації освіти у вищому медичному навчальному закладі/ І. В. Сергета. Проблеми та особливості підготовки студентів до Державного мрактично-оріентованого іспиту з дисциплін профілактичної медицини/ І. В. Сергета. Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів/ О. Я. Сливка. Основні завдання курсу загальної хімії у світлі Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Смірнова. Нові тренінгові технології у післядипломному навчанні лікарів-інтернів зі спеціатьності «Педіатрія»/ І. В. Сторожук, В. М. Дудник, М. О. Шаламай. Запровадження Закону України «Про вищу освіту» на кафедрі біологічної та загальної хімії ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ О. Г. Сулім. Інновації у лекційному навчанні на факультеті післядипломної освіти/ А. І. Суходоля, В. М. Монастирський. Підходи до контролю якості викладання біохімії як поштовх до імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ О. В. Тертииша, А. В. Мельник, І. В. Паламарчук. Впроватження комп’ютерного оцінювання знань студентів у навчатьний процес кафедри анатомії людини/ В. О. Тихолаз [и др.]. Академічна мобільність в контексті змін до Закону України «Про вищу освіту»/ В. О. Тихолаз, О. О. Вільцанюк, І. В. Підлісна. Особливості навчально-виховної роботи з іноземними студентами ВНМУ ім. М.І.Пирогова на сучасному етапі/ С. Л. Трухманова, В. П. Пивошенко, Л. П. Сисюк. Мультимедійна презентація як різновид самостійної роботи студентів під час вивчення біологічної хімії/ К. М. Тубулкан, Г. З. Личик. Патріотичне виховання у викладанні військово-польової хірургії студентам-медикам/ О. О. Фомін. Проблеми наступності підготовки майбутнього педіатра/ Н. М. Фещук [и др.]. Роль самостійної позааудиторної підготовки студентів у формуванні професійних якостей/ Н. С. Фоміна, О. О. Фомін, І. М. Коваленко. Вербальність у роботі лікаря/ Л. В. Фоміна, О. О. Фомін, Д. О. Меркулова. Університетська автономія як пріоритетний напрям у розвитку галузі освіти/ Г. В. Чайка, Л. В. Яренчук. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії в аспекті впровадження Закону України «Про вищу освіту»/ Т. В. Чекотун, Н. І. Токарчук, А. П. Конопліцька. Особливості викладання біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як. Оптимізація навчального процесу у викладанні біохімії англомовним студентам/ М. М. Черв'як, Д. О. Фільчуков. Роль самостійної роботи у вивченні біохімії англомовними студентами/ М. М. Черв'як, О. І. Штатько. Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування/ Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. Впровадження сучасних підходів до організації навчального процесу як складова академічної автономії ВНМУ ім. М.І. Пирогова/ В. М. Чернобровый, І. Г. Палій, І. В. Чернова. Застосування інтерактивних методів навчання студентами з дисципліни «Медична генетика»/ М. О. Шаламай, В. М. Дудник. Роль та місце мікробіології в підготовці стоматологів у медичному університеті/ Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. Особливості навчальної роботи з обдарованими студентами-медиками на кафедрах теоретичного профілю/ Н. А. Шпакова, О. В. Шипіцина. Англомовне навчання, як один із перспективних напрямів підготовки студентів у рамках імплементації Закону України «Про вищу освіту»/ B. C. Шунков. Using copyright law/ N. Shust. Особливості впровадження Закону України «Про вищу освіту» у навчальний процес вивчення внутрішньої медицини/ Ю. Ю. Шушковська, B. C. Бахнівський. На шляху до єдиних європейських освітянських критеріїв і стандартів/ Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. Оптимізація викладання неонатології за умов реалізації закону України «Про вищу освіту» у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова/ О. С. Яблонь [и др.]. Прикладні концепції Закону України «Про вищу освіту» щодо міжнародного співробітництва в галузі педіатрії/ О. С. Яблонь, Н. М. Пахнюща, Я. М. Кулик. Наукова робота студентів як необхідна частина підготовки висококваліфікованих спеціалістів у медичному університеті/ О. О. Яковлева, К. В. Півторак.
Анотація: Міністерство освіти та науки України оприлюднило закон України «Про вищу освіту» (Відомості Верховної Ради, 2014, № 37-38, ст. 2004). Цей закон є значним кроком вперед у реформуванні системи вищої освіти та системи освіти в Україні загалом. Він передбачає автономію вищого навчального закладу, академічну мобільність, тобто можливість навчатися, викладати та стажуватися в іншому навчальному закладі. При визначенні поняття автономії вищого навчального закладу (ВНЗ) слід розуміти, що це незалежність і відповідальність ВНЗ відповідно до Конституції України і міжнародних договорів у прийнятті рішень стосовно свободи розвитку наукової і технічної діяльності, організації наукових досліджень і навчально-виховного процесу, внутрішнього управління і фінансів без будь-якого зовнішнього тиску. Академічна автономія - комплекс прав і свобод, якими користується ВНЗ, здійснюючи свою статутну діяльність. Мобільність викладачів та студентів дає можливість виробляти загальну політику університетів із схожим статусом, проводити прозорий контроль знань. Автономія університетів - це наслідок потреб суспільства і розвитку наукових знань. При цьому, порівняння ступенів, додатків до дипломів в зоні Європейської вищої освіти, дає можливість кращого працевлаштування, визиває позитивну конкуренцією серед студентства. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Примірники :ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Potapova Т. М., Sliesarchuk V. Yu., Podpletnia O. A., Lohvynenko N. V.
Назва : The results of implementation of the unified state qualification examination of pharmacy students at Dnipropetrovsk medical academy
Паралельн. назви :Результати впровадження єдиного державного кваліфікаційного іспиту у студентів-провізорів Дніпропетровської медичної академії
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 16-20 (Шифр МУ7/2020/1)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Географіч. рубрики: Дніпропетровськ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): провізор--вища--школа--інтегрований--професійна--спрямованість
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)