Пошуковий запит: (<.>K=шляхи<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 162
Показані документи з 1 по 20 |
|
>1.
| Вища освіта України - 2004г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Олексенко В. Ефективні шляхи вдосконалення змісту і форм підготовки спеціалістів ВНЗ/В. Олексенко // Вища освіта України, 2004,N №2.-С.66-70
|
>3.
| Вища школа - 2004г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>4.
| Сметанський М. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів: проблеми, шляхи розв'язання /М. Сметанський // Вища школа, 2004,N №4.-С.63-68
|
>5.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2002г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>6.
| Лезвинський Я. Шляхи підвищення якості викладання травматології і ортопедії/Я. Лезвинський // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №1.-С.25-26
|
>7.
| Матейко Г. Шляхи покращення підготовки субординаторів на кафедрі інфекційних хвороб/Г. Матейко // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №1.-С.39-41
|
>8.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2002г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>9.
| Самсонов О. Основні шляхи поліпшення викладання біології для іноземних студентів. які навчаються на підготовчому відділенні медичного університету/О. Самсонов, Ш. Брагін, С. Овчінніков // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.84-86
|
>10.
| Баринов Е. Можливі шляхи оптимізації навчання іноземних студентів медико-біологічних дисциплін на молодших курсах медичного факультету/Е. Баринов // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.105-109
|
>11.
| Гудима А. Шляхи вдосконалення організації навчання студентів-іноземців на кафедрі екстремальної і військової медицини/А. Гудима // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.138-140
|
>12.
| Дубинська Г. Шляхи оптимізації навчального процесу при викладанні інфекційних хвороб іноземним студентам/Г. Дубинська // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.143-145
|
>13.
| Шляхи стимуляції пізнавальної діяльності у іноземних студентів в практиці викладання нормальної фізіології /П. Неруш, Є. Макій, О. Родинський, Демченко О. // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.166-168
|
>14.
| Посохова К Шляхи покращення викладання фармакології студентам-іноземцям медичного факультету/К Посохова, О. Олещук, І. Кліщ // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.178-180
|
>15.
| Швед М. Шляхи оптимізації викладання факультетської терапії для іноземних студентів/М. Швед, А. Зоря // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.213-215
|
>16.
| Бідзіля П. Про деякі шляхи покращення навчально-виховної роботи з іноземними студентами у процесі викладання курсу історії України/П. Бідзіля, П. Ремізніков, А. Шульга // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.228-229
|
>17.
| Дзяк Л. Шляхи та методи оптимізації навчання іноземних студентів/Л. Дзяк // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.245-246
|
>18.
| Пентюк О. Особливості викладання біохімії іноземним студентам та шляхи його оптимізації /О. Пентюк // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.265-266
|
>19.
| Спіріна І. Шляхи удосконалення викладання психіатрії, загальної і медичної психології іноземним студентам/І. Спіріна // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.277-278
|
>20.
| Топка Е. Шляхи оптимізації викладання оперативної хірургії і топографічної анатомії іноземним студентам 3-4 курсів медичних вузів/Е. Топка, Ю. Мамрак // Медична освіта (Тернопіль), 2002,N №3.-С.282
|
|
|