Пошуковий запит: (<.>K=інноваційні<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 58
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Вища школа - 2022г.,N 1/2 (Введено оглавление)
|
>2.
| Prokop I. A. Method of specific situations analysis (case method) as a pedagogical technology/I. A. Prokop, T. V. Savaryn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.93-97
|
>3.
| Данилевич Ю. О. Роль інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі/Ю. О. Данилевич, Л. В. Наумова, Л. С. Мілевська-Вовчук // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.83-88
|
>4.
| Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.100-106
|
>5.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2021г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>6.
| Вища школа - 2020г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>7.
| Винничук Р. Інноваційні підходи до мотивації студентів покоління Ζ/Р. Винничук // Вища школа, 2020,N № 1.-С.72-79
|
>8.
| Ханюков О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина”/О. О. Ханюков, О. В. Смольянова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.131-134
|
>9.
| Хламанова Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті/Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.41-47
|
>10.
| Важливість використання електронного освітнього ресурсу для якісного освітнього процесу/О. В. Штрімайтіс [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.47-50
|
|
|