Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (10)Періодичні видання (44)Бібліотечні видання (2)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=іноземної<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.

Oleksii K. B. Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language/K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.144-149
2.

Вікторова Л. Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови/Л. Вікторова, О. Комарова // Вища школа, 2012,N № 9.-С.62-67
3.

Москаленко Л.К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/Л. К. Москаленко // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 3.-С.44-47
4.

Драч І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах/І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.79-83
5.

Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/О. І. Новіцька // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.79-84
6.

Олексій К. Б. Особливості суб’єктної позиції студента при вивченні іноземної лексики/К. Б. Олексій // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 3.-С.109-113
7.

Булах І. Є. Аналіз результатів складання студентами громадянами України субтесту з іноземної мови професійного спрямування ліцензійного іспиту. “Крок 1. Стоматологія” 20.02.2018 року /І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, М. Р. Мруга // Медична освіта (Тернопіль), 2018. т.№ 2.-С.6-13
8.

Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/Т. П. Мельник // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.75-78
9.

Effective methods in foreign language teaching of medical students/N. I. Yelahina [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 1.-С.48-54
10.

Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації /Г. Василенко, Г. Петрук, О. Рябоконь, Тищенко Л. // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №2.-С.78-80
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)