Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (10)Періодичні видання (44)Бібліотечні видання (2)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=іноземної<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуцол М.
Назва : Методика викладання іноземної мови для студентів-іноземців у вищих медичних навчальних закладах
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 326-328 (Шифр МУ7/2002/3)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2003р.,N 2
Цікаві статті :
Мисула І. Особливості застосування мультимедійних презентацій на лекціях у вищому медичному навчальному закладі./ І. Мисула, А. Гудима, С. Шкробот, Коваль В. (стр.10-15)
Романишина Л. Тестовий контроль у підготовці майбутніх фармацевтів/ Л. Романишина, Г. Загричук, О. Криховець (стр.23-26)
Сміян І. Особливості викладання дитячих хвороб іноземним студентам/ І. Сміян, Л. Волянська, В. Стеценко, Левенець С. (стр.36-37)
Бабінець Л. Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі"Поліклінічна терапія" (Кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини)/ Л. Бабінець, І. Корніцька-Боровик (стр.38-40)
Матеріали Всеукраїнської науково-медичної конференції "Форма і зміст навчального підручника та інших навчально-методичних матеріалів для медичних вищих навчальних закладів України" 16-17 квітня 2003року,м.Тернопіль. (стр.53-231)
Підаєв А. Основні підсумки діяльності та шляхи розвитку вищої медичної школи в Україні/ А. Підаєв, О. Волосовець (стр.53-58)
Вітенко І. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН україни- основа якісного управлуння методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні/ І. Вітенко (стр.59-62)
Ковальчук Л. Фаховий підручник з дисципліни - складова якісної підготовки спеціалістів/ Л. Ковальчук (стр.62-64)
Андреєва Л. Етапи інформатизації ВНЗ: розробка онлайн-інформаційного ресурсу й універсальних стандартизованих форм навчально-методичної документації/ Л. Андреєва, Л. Георгієвська (стр.65-67)
Бондар П. Навчальна програма з ендокринології як складова стандартів вищої освіти/ П. Бондар, Г. Михальчишин (стр.68-69)
Бойко В. Керівництво для сімейного лікаря з хірургічних хвороб./ В. Бойко, Ю. Козін, Л. Гончаренко, Макаров В. (стр.70-72)
Булах І. Методологія розробки навчальних програм нового покоління/ І. Булах (стр.72-77)
Василенко Г. Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації / Г. Василенко, Г. Петрук, О. Рябоконь, Тищенко Л. (стр.78-80)
Волосовець О. Створення навчально-методичного посібника з дитячої ендокринології для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ О. Волосовець (стр.85-88)
Григорчук Л. Структура та зміст навчального посібника з практичних навичок з загальної гігієни для студентів вищих медичних закладів/ Л. Григорчук, І. Сергета, Т. Постоловська, Яцина О. (стр.99-100)
Жученко С. Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників для медичних ВНЗ на сучасному етапі/ С. Жученко, О. Сербреннікова, О. Рубіна (стр.114-115)
Капітан Т. Видання україномовного підручника з пропедевтики дитячих хвороб для студентів вищих навчальних закладів/ Т. Капітан (стр.132)
Латанюк С. Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів / С. Латанюк, І. Сергета, І Стемпен (стр.142-143)
Сергета І. Питання здорового способу життя та проблеми їх висвітлення у сучасній медичній навчально-методичній літературі/ І. Сергета, І Стемпен, Р. Теклюк (стр.172-175)
Хіміч С. Вимоги сьогодення до створення нових підручників та навчально-методичних матеріалів з хірургічних дисциплін/ С. Хіміч, М. Желіба, С. Жученко, Погорілий В. (стр.204-206)
Чернобровий В. Навчальний посібник як джерело інформації/ В. Чернобровий, Л. Черешнюк, Л. Мороз, Півторак Н. (стр.218)
Шатило В. Створення електронного підручника сімейного лікаря для теледистанційної форми навчання/ В. Шатило, Л. Бойченко, К. Васьків, Жовнерчук В. (стр.219-220)
Шевчук В. Проблема створення підручників для ВМНЗ в сучасних умовах/ В. Шевчук (стр.224-225)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Василенко Г., Петрук Г., Рябоконь О., Тищенко Л.
Назва : Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2003. - №2. - С. 78-80 (Шифр МУ7/2003/2)
Предметні рубрики: ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М.В. Сучасні питання розвитку вищої медичної освіти та кадрового забезпечення галузі охорони здоров`я/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.5-11)
Громов О. В. Інтенсифікація навчального процесу студентів при вивченні тестових завдань під час практичних занять на клінічних базах/ О. В. Громов [та ін.] (стр.11-13)
Жмурський С.І. Моделювання при вивченні гемодинаміки у біофізиці/ ; ; ; ; ; ; ; ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах ; , В. Є. Дмитрах (стр.13-16)
Святенко Т.В. Значення студентського волонтерського руху у вихованні лікаря-гуманіста/ Т. В. Святенко (стр.16-20)
Швед М.І. Шляхи оптимізації викладання предмета на кафедрі внутрішньої медицини/ М. І. Швед [и др.] (стр.21-24)
Климнюк С.І. Особливості викладання мікробіології у сучасних умовах/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.24-28)
Кравченко Н.С. Методичне забезпечення вивчення фтизіатрії в умовах запровадження кредитно-модульної системи / Н. С. Кравченко [и др.] (стр.28-30)
Кашуба М.О. Особливості практично-орієнтованого викладання загальної гігієни англійською мовою у студентів-іноземців/ [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] (стр.30-31)
Прокоп І.А. Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови/ І. А. Прокоп, М. І. Бобак (стр.32-35)
Святенко Т.В. Забезпечення реалізації студентських ініціатив важлива складова реформування вітчизняної вищої школи (досвід Дніпропетровської державної медичної академії)/ Т. В. Святенко (стр.35-38)
Бугай Б.Г. Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішних хвороб/ Б. Г. Бугай [и др.] (стр.39-41)
Досвід та проблеми впровадження кредитно-модульної системи навчання у ВМ(Ф)НЗ України 15-16 травня 2008 р. м. Тернопіль (стр.43-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Прокоп І.А., Бобак М.І.
Назва : Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 2. - С. 32-35 (Шифр МУ7/2008/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Вища школа -2009р.,N 7
Цікаві статті :
Бобало Ю. Організація контролю якості підготовки фахівців у Національному університеті "Львівська політехніка"/ Ю. Бобало [и др.] (стр.5-11.)
Сидоренко В. Резерви підвищення якості підготовки інженерно-технічних працівників автомобільного транспорту/ В. Сидоренко (стр.12-17.)
Буряк В. Організація модульного навчання/ В. Буряк (стр.18-31.)
Рамський Ю. Підвищення рівня фахової підготовки майбутніх учителів фізики у процесі навчання комп'ютерного моделювання/ Ю. Рамський, С. Хазіна (стр.32-38.)
Чонішвілі Г. Застосування методу фазових траєкторій у курсі вивчення теоретичної фізики у вищих навчальних закладах/ Г. Чонішвілі (стр.39-46.)
Чала К. Використання інформаційних систем та електронних видань у процесі вивчення іноземної мови у ВНЗ/ К. Чала, О. Чернік (стр.47-51.)
Шрайберг Я. Бібліотеки в електронному середовищі і виклики сучасного суспільства/ Я. Шрайберг (стр.52-63.)
Ярошенко Т. Університетські бібліотеки України підтримують Ініціативу відкритого доступу до наукової інформації/ Т. Ярошенко (стр.64-75.)
Гарбар О. Науковій бібліотеці Уманського державного аграрного університету - 165/ О. Гарбар, Л. Страйгородська (стр.76-79.)
Шкира О. Бібліотека вищого навчального закладу: сучасна модель діяльності/ О. Шкира (стр.80-87.)
Романовський О. Мовна компетентність як необхідна складова виховання освіченого та інтелігентного українця/ О. Романовський, Ю. Романовська, О. Романовська (стр.88-98.)
Завгородня О. Шлях до Європи: світоглядне річище (філософські тексти й сучасні контексти)/ О. Завгородня (стр.99-110.)
Левочко М. Покликання і вибір обліково-економічної освіти: теоретичні підходи/ М. Левочко (стр.111-115.)
Сидоренко Т. Досить учитися! Пора на роботу!/ Т. Сидоренко (стр.116-125.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чала К., Чернік О.
Назва : Використання інформаційних систем та електронних видань у процесі вивчення іноземної мови у ВНЗ
Місце публікування : Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 47-51. (Шифр 21876/2009/7)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Вища школа -2010р.,N 7/8
Цікаві статті :
Загірняк М. Кременчуцькому державному університету імені Михайла Остроградського - 50 років/ М. Загірняк (стр.5-10)
Загірняк М. Оцінка процесів і рішень в управлінні сучасним університетом/ М. Загірняк, А. Почтовюк (стр.11-17)
Бєляєв Ю. Міжнародні зв'язки як важливий напрям удосконалення управління університетом в умовах європейської освітньої інтеграції/ Ю. Бєляєв (стр.18-22)
Чорний О. Віртуальні комплекси і тренажери - технологія якісної підготовки фахівців у галузі електромеханіки, автоматизації та управління/ О. Чорний, Д. Родькін (стр.23-34)
Єлізаров О. Лекційні демонстрації з фізики як елемент наукової творчості студентів/ О. Єлізаров (стр.35-43)
Мартиненко С. Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності/ С. Мартиненко, Н. Чернігівська (стр.44-50)
Ковальова К. Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції/ К. Ковальова (стр.51-56)
Кліменко В. Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю/ В. Кліменко (стр.57-63)
Міщенко В. Проблеми підвищення конкурентоспроможності на ринку праці/ В. Міщенко (стр.64-74)
Сергієнко В. Проблеми виховання студентської молоді/ В. Сергієнко, В. Костін (стр.75-79)
Стецюк К. Художньо-естетичний розвиток особистості як детермінанта підвищення професійної компетентності фахівців/ К. Стецюк (стр.80-85)
Нечай С. Педагогічний потенціал музики як засіб природовідповідного і цілісного розвитку особистості/ С. Нечай (стр.86-95)
Таланова Ж. Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України?/ Ж. Таланова (стр.96-106)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта (Тернопіль) -2010р.,N 3
Цікаві статті :
Андрющенко В.П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9)
Бєленічев І.Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10)
Бірюков В.С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13)
Бондар Я.Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15)
Горчакова Н.О. Взаємозв'язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17)
Єршова-Бабенко І.В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22)
Ковальчук Л.Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23)
Колоскова О.К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26)
Крицький І.О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29)
Лимар Л.В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31)
Лісовий В.М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32)
Лісовий В.М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36)
Лупальцов В.І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38)
Марченко В.Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40)
Мойсеєнко В.О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43)
Москаленко Л.К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47)
Нарійчук М.Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52)
Нерянов Ю.М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54)
Пашко К.О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56)
Свінціцький А.С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61)
Сергета І.В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65)
Сологор І.М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68)
Тащук В.К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70)
Фомін П.Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О.О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72)
Хара М.Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76)
Хвисюк О.М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78)
Холодкова О.Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81)
Чекман І.С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84)
Чекман І.С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86)
Черкасов В.Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89)
Чорна І.О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93)
Шальнова-Козаченко О.В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров'я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98)
Швед М.І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100)
Шевчук С.Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101)
Багрій М.М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105)
Котляренко Л.Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108)
Господарський І.Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111)
Пришляк А.М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114)
Господарський І.Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119)
Ткаченко П.І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121)
Педанов Ю.Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москаленко Л.К.
Назва : Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 44-47 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)