Пошуковий запит: (<.>K=іноземні<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Новіцька О. І. Комплекс вправ для вивчення давального відмінка на практичних заняттях з української мови як іноземної/О. І. Новіцька // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.79-84
|
>2.
| Гантімурова Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України/Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.5-9
|
>3.
| Мельник Т. П. Формування професійно зорієнтованих комунікативних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної/Т. П. Мельник // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.75-78
|
>4.
| Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання/О. В. Поканевич [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2018,N № 2.-С.102-104
|
>5.
| Абрамов А. С. Особливості підготовки англомовних студентів молодших і старших курсів на кафедрах гігієнічного профілю у вищих медичних навчальних закладах/А. С. Абрамов, В. М. Байбаков, Л. В. Григоренко // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.6-10
|
>6.
| Пудова С. С. Особливості повного дистанційного навчання іноземних студентів-медиків при вивченні медичної інформатики/С. С. Пудова // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.44-49
|
>7.
| Шеремет М. Вища школа України в ракурсі інтеграції до європейського науково-освітнього простору/М. Шеремет, Д. Супрун // Вища освіта України, 2021,N № 3.-С.46-52
|
>8.
| Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.69-73
|
>9.
| Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі/Н. Л. Глушко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 4.-С.10-13
|
>10.
| Hantimurova N. I. Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results/N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 2.-С.40-45
|
|
|