Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (20)Періодичні видання (137)Бібліотечні видання (12)Краєзнавство (63)Рідкісні видання (119)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інститут<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи з 1 по 14
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2002/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2002р. № 3
Зміст:
Вороненко, Ю. Актуальні проблеми розвитку системи підготовки іноземних громадян у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України / Ю. Вороненко, Ю. Фисун. - С.14-16
Сухолиткий, О. Стан та перспективи підготовки фахівців для зарубіжних країн у вищих навчальних закладах України / О. Сухолиткий. - С.17-18
Абрамов, В. Досвід підготовки іноземних студентів у Дніпропетровській державній медичній академії / В. Абрамов. - С.18-20
Андрейчин, М. Особливості навчання Іноземних студентів на випускному курсі медичного вищого навчального закладу / М. Андрейчин, І. Господарський, О. Івахів. - С.21-23
Бочаров, В. Нововведення в навчально-дослідницькій роботі іноземних студентів - "Мотиваційна наскрізна система НДРС" / В. Бочаров. - С.24-26
Бочаров, В. Математичне обгрунтування оцінок ("тестової", "поточної", "залікової", "рейтингової", "екзаменаційної") у студентів-іноземців / В. Бочаров. - С.27-29
Горячев, П. Особистісні детермінанти стійкості до стресу іноземних студентів / П. Горячев, О. Кривоногова, К. Аймедов. - С.30-31
Гульчій, О. Роль міжнародного співробітництва у підготовці іноземних студентів / О. Гульчій. - С.32-34
Дудник, І. Соціальні аспекти адаптації іноземних студентів до умов перебування і навчання в Україні на прикладі медичного університету / І. Дудник. - С.35-38
Зайченко, Г. До постановки проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів в Україні / Г. Зайченко, К. Іванова. - С.39-41
Казаков, В. Оцінка якості навчання іноземних студентів / В. Казаков. - С.42-44
Ковальчук, Л. Навчання іноземних студентів- досвід і проблеми / Л. Ковальчук. - С.45-47
Ковальчук, Л. Використання сучасних технологій в процесі підготовки іноземних студентів в ТДМА / Л. Ковальчук. - С.48-49
Ковальчук, Л. Навчання іноземців- шлях до світової спільноти / Л. Ковальчук. - С.50- 52
Костяк, Н. Психолого-педагогічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання у вищих навчальних закладах України / Н. Костяк, Н. Козак, Г. Паласюк. - С.53-55
Мороз, В. Досвід організації навчально-виховної роботи зі студентами-іноземцями / В. Мороз, В. Коваленко, В. Півторак. - С.56-58
Мороз, В. Особливості психофізіологічної та психічної професійної адаптації іноземних студентів на додипломному етапі навчання у медичному вищому навчальному закладі / В. Мороз, І. Сергета, М. Йолтухівський, Дацишин П., Коваленко Т. - С.59-62
Інші автори: Сергета І., Йолтухівський М., Дацишин П., Коваленко Т.
Мороз, В. Перспективи використання психофізіограм та психограм основних медичних професій у діяльності медичних вищих навчальних закладів / В. Мороз, І. Сергета, О. Молчанова. - С.63-69
Пентюк, О. Про інститут кураторства іноземних студентів / О. Пентюк, М. Луцюк, Б. Борисенко. - С.72-73
Сєркова, В. Значення комп'ютерного тестування в системі оцінки знань іноземних студентів / В. Сєркова, Ю. Монастирський, О. Шиш. - С.74-75
Томаш, В. Навчання іноземних студентів в медичному вузі: реалії, проблеми, пошуки, перспективи / В. Томаш, Є. Рождєственський, Н. Скородумова. - С.76-79
Шапринський, В. Значення наукового студентського гуртка як однієї з форм якісної підготовки іноземних студентів / В. Шапринський. - С.80-82
Субота, Л. До питання про концепцію підручника з російської мови для студентів-іноземців вузів медико-фармацевтичного профілю / Л. Субота. - С.82-83
Самсонов, О. Основні шляхи поліпшення викладання біології для іноземних студентів. які навчаються на підготовчому відділенні медичного університету / О. Самсонов, Ш. Брагін, С. Овчінніков. - С.84-86
Слесаренко, О. Особливості викладання біології на підготовчому відділенні іноземних слухачів Дніпропетровської державної медичної академії / О. Слесаренко, В. Гарець, І. Кононова, Тісова Р. - С.87-88
Інші автори: Гарець В. , Кононова І., Тісова Р.
Токарська, Л. Про викладання російської мови на підготовчому відділенні медичної академії / Л. Токарська. - С.88-91
Богиня, Л. Взаємозв'язок і наступність вивчення загальноосвітніх дисциплін на етапі довузівської та додипломної підготовки іноземних студентів / Л. Богиня, І. Колєчкін, Т. Криворучко, Явор Р. - С.92-94
Інші автори: Колєчкін І., Криворучко Т., Явор Р.
Рибак, П. Поетапність викладання теоретичних дисциплін на підготовчому факультеті і першому курсі університету як дидактична умова підвищення ефективності навчання / П. Рибак, І. Гатаулліна, П. Титаренко, Руденко О. - С.95- 96
Інші автори: Гатаулліна І., Титаренко П., Руденко О.
Стеблюк, М. Основні принципи побудови занять з біології на підготовчому факультеті / М. Стеблюк, А. Попович, Т. Ємець, Приходько О. - С.97-98
Інші автори: Попович А., Ємець Т., Приходько О.
Токуєва, Н. Про проблеми навчання студентів-іноземців підготовчих факультетів монологічного мовлення на матеріалі мови спеціальності / Н. Токуєва, Т. Савицька. - С.98-99
Чернов, В. Урахування комунікативних потреб іноземних студентів у процесі навчання їх мови спеціальності на початковому етапі (медико- біологічний профіль) / В. Чернов, В. Радіонова, Г. Михайлюк. - С.100-102
Баранник, С. Методологічні особливості викладання курсу загальної хірургії іноземним студентам / С. Баранник. - С.103-105
Баринов, Е. Можливі шляхи оптимізації навчання іноземних студентів медико-біологічних дисциплін на молодших курсах медичного факультету / Е. Баринов. - С.105-109
Бактіміров, В. Особливості викладання паталогічної анатомії та біопсійно-секційного курсу іноземним студентам на додипломному етапі / В. Бактіміров, О. Федорченко. - С.110-111
Богачик, Н. Оптимізація навчання іноземних студентів на кафедрі інфекційних хвороб / Н. Богачик. - С.112-113
Бойчук, Б. Проблеми та перспективи викладання загальної гігієни студентам-іноземцям / Б. Бойчук. - С.114-115
Бутвін, Г. Досвід та проблеми інтегрованого викладання променевих методів діагностики і променевої терапії іноземним студентам / Г. Бутвін. - С.116-118
Вакуленко, І. Досвід проведення практичних занять на кафедрі радіології та променевої анатомії з іноземними студентами / І. Вакуленко. - С.119-120
Волков, К. Особливості викладання гістології, цитології та ембріології іноземним студентам / К. Волков. - С.121-123
Воробйов, Є. Різноманітність видів контролю підготовки з внутрішніх хвороб як засіб підвищення якості додипломного навчання студентів-іноземців / Є. Воробйов. - С.124-125
Галалу, С. Особливості системи навчання з акушерства та гінекології у іноземних студентів на випускному курсі в Донецькому державному медичному університеті / С. Галалу. - С.126-128
Гейченко, В. Ставлення іноземних студентів до навчання і оцінок (за досвідом курсу госпітальної терапії) / В. Гейченко. - С.129-130
Гіленко, І. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі госпітальної хірургії / І. Гіленко. - С.131-132
Гнатюк, М. Ефективність використання навчальних фільмів при підготовці іноземних студентів на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії / М. Гнатюк. - С.133-135
Гонський, Я. Деякі аспекти підвищення якості викладання іноземним студентам медичного факультету на кафедрі медичної хімії / Я. Гонський. - С.136-137
Гудима, А. Шляхи вдосконалення організації навчання студентів-іноземців на кафедрі екстремальної і військової медицини / А. Гудима. - С.138-140
Денисенко, О. Деякі аспекти оптимізації навчального процесу при викладанні шкірних та венеричних хвороб іноземним студентам / О. Денисенко, М. Перепічка. - С.141-143
Дубинська, Г. Шляхи оптимізації навчального процесу при викладанні інфекційних хвороб іноземним студентам / Г. Дубинська. - С.143-145
Єльський, В. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі паталогічної фізіології Донецького медичного університету / В. Єльський. - С.146-147
Єрьоміна, О. Вибір методів навчання на практичних заняттях при програмному вивченні лікувальної фізкультури та спортивної медицини студентами-іноземцями / О. Єрьоміна, Л. Котова. - С.148-149
Казаков, В. Про особливості навчання іноземних студентів на кафедрі фізіології Донецького медуніверситету / В. Казаков. - С.150-151
Калугін, В. Деякі проблемні питання удосконалення навчання іноземних студентів на додипломному етапі / В. Калугін, М. Яцків, Л. Малюх. - С.152-153
Корда, М. Особливості викладання медичної біології іноземним студентам / М. Корда. - С.154-155
Марценюк, В. Новітні інформаційні технології при викладанні медичної інформатики та фізики для іноземних студентів / В. Марценюк. - С.156-159
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Пентюк, О.
    Про інститут кураторства іноземних студентів [Текст] / О. Пентюк, М. Луцюк, Б. Борисенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 72-73

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Дод.точки доступу:
Луцюк, М.
Борисенко, Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: ВВМО/2007/1
   Журнал

Вісник Вищої медичної освіти [Текст]. - періодичність невідома
2007р. № 1
Зміст:
Регеда, М. С. Львівський медичний інститут- новий приватний навчальний заклад ІІІ рівня акредитації / М. С. Регеда, І. Г. Гайдучок. - С.5-9
Кущ, О. О. Алексіс Каррель- видатний хірург-експериментатор / О. О. Кущ, Н. Є. Косован. - С.10-14
Миколишин, Л. І. Викладання пропедевтики дитячих хвороб та його вдосконалення / Л. І. Миколишин. - С.19-23
Цюра, С. Б. Формування професійної концепції студента: два підходи до управління самоорганізовуваними системами / С. Б. Цюра. - С.28-34
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Регеда, М. С.
    Львівський медичний інститут- новий приватний навчальний заклад ІІІ рівня акредитації [Текст] / М. С. Регеда, І. Г. Гайдучок // Вісник Вищої медичної освіти. - 2007. - № 1. - С. 5-9

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы


Дод.точки доступу:
Гайдучок, І.Г.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: МУ7/2009/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2009р. № 3
Зміст:
Барінов, Е. Ф. Сучасні підходи до створення мультимедійних програм та фільмів для реалізації проблемного навчання в медичних вузах / Е. Ф. Барінов [и др.] . - С.5-8.
Інші автори: Сулаєва О.М., Ніколенко О.Г., Терещук Б.П., Ігнатьєва Л.М.
Лісовий, В. М. Базова практично орієнтована підготовка лікаря загальної практики в галузі медицини праці в аспекті болонської системи / В. М. Лісовий [и др.] . - С.8-12.
Інші автори: Капустник В.А., Коробчанський В.О., Воронцов М.П.
Марценюк, В. П. Визначення пріоритетних інноваційних методик підготовки лікарів-стоматологів на основі методу аналізу ієрархій / В. П. Марценюк, О. О. Стаханська. - С.13-18.
Кадочников, В. С. Оптимізація викладання на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи / В. С. Кадочников, Д. М. Давидов, Н. Д. Волошенкова. - С.19-20.
Кирюшенко, Т. І. Використання графів логічних структур при викладанні дисципліни "Інфекційні хвороби" / Т. І. Кирюшенко. - С.21-23.
Корнієнко, О. М. Мотивація професійної діяльності провізорів і чинники, що зумовлюють престиж вищих навчальних закладів / О. М. Корнієнко [и др.] . - С.23-26.
Інші автори: Городецька І.Я., Левицька О.Р., Юніков Р.С.
Гонський, Я. І. Доказова медицина як науковий напрямок / Я. І. Гонський [и др.] . - С.27-28.
Інші автори: Корда М.М., Підручна С.Р., Покотило О.С., Острівка О.І., Саюк Н.П., Шершун Г.Г., Яворська С.І., Суслова Н.О., Ярошенко Т.Я., Паприга Н.В., Кузьмак І.П., Каліновська Л.С., Марущак М.І., Мудра А.Є., Криницька І.Я., Лазарчук О.В.
Кабачний, В. І. Особливості викладання деяких питань розділу "Електрохімія" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / В. І. Кабачний [и др.] . - С.29-33.
Інші автори: Лебідь В.І., Грицан Л.Д., Осіпенко Л.К., Блажеєвський М.Є., Томаровська Т.О., Лабузова Я.А., Колєсник В.П.
Кліщ, Г. І. Спільні та відмінні риси впровадження болонського процесу в Австрії та Україні / Г. І. Кліщ, А. М. Пришляк. - С.33-36.
Кулянда, І. С. Умови інтеграції післядипломної освіти ортопедів-травматологів у європейський освітній простір / І. С. Кулянда [и др.] . - С.37-38.
Інші автори: Слабий О.Б., Копитчак І.Р., Кулянда О.О.
Ткаченко, О. В. Аспекти післядипломної освіти з неврології в Україні / О. В. Ткаченко, О. В. Новікова, В. В. Оржешковський. - С.39-40.
Кольцова, Н. І. Мотивації та мішені впливу при промоції здорового способу життя (ЗСЖ) в дитячій стоматології / Н. І. Кольцова [и др.] . - С.41-43.
Інші автори: Казакова Р.В., Воляк М.Н., Кузняк Н.Б.
Галайчук, І. Й. Інформаційна онкологічна служба: досвід національного інститут раку США (огляд) / І. Й. Галайчук [и др.] . - С.44-48.
Інші автори: Скакун Л.М., Ощипко Р.В., Скочило О.В., Скакун А.Л.
Ващенко, Н. М. Сучасна вища освіта в Україні (проблеми реалізації болонського процесу в українській вищій освіті) / Н. М. Ващенко. - С.48-52.
Маланчук, Л. М. Досвід організації навчального процесу на кафедрі акушерства і гінекології в процесі впровадження кредитно-модульної системи освіти / Л. М. Маланчук [и др.] . - С.53-55.
Інші автори: Маланчин І.М., Геряк С.М., Романчук Л.І., Олійник М.Н., Кучма З.М., Лимар Л.Є., Багній Н.І.
Цяпа, Ю. М. Наш досвід викладання клінічної фармації іноземним студентам / Ю. М. Цяпа [и др.] . - С.55-56.
Інші автори: Кліщ І.М., Гаріян М.П., Манзій З.П., Марків І.М., Лихацька В.О., Тюріна В.Ф.
Середа, О. М. Кафедра медичної біології львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історичні та наукові аспекти розвитку / О. М. Середа, О. Я. Чупашко, О. Д. Луцик. - С.57-61.
Пришляк, А. М. Історико-педагогічні аспекти доказової медицини / А. М. Пришляк [и др.] . - С.62-63.
Інші автори: Прокоп І.А., Бобак М.І., Бондаренко С.В., Данилишина Н.І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


   
    Інформаційна онкологічна служба: досвід національного інститут раку США (огляд) [Текст] / І. Й. Галайчук, Л. М. Скакун, Р. В. Ощипко // Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 3. - С. 44-48.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Дод.точки доступу:
Галайчук, І.Й.
Скакун, Л.М.
Ощипко, Р.В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2010/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2010р. № 4
Зміст:
Огарь, С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі / С. В. Огарь, Л. В. Пляка. - С.5-7.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.7-11.
Хомазюк, Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи / Т. А. Хомазюк [и др.] . - С.11-14.
Інші автори: Борисова І.С., Березуцький В.І., Єгоров К.Ю., Караванська І.Л.
Ульянов, В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП / В. О. Ульянов, В. Є. Бреус. - С.14-17.
Сорокман, Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії / Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар. - С.17-18.
Сон, А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.19-21.
Інші автори: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Перькова Г.В., Стоянов О.М., Лебідь О.П., Чемересюк І.Г., Хрущ О.В., Хубєтова І.В.
Грицан, Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська. - С.21-24.
Бондаренко, Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології / Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва. - С.25-27.
Ільницька, Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз. - С.28-30.
Білай, І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування / І. М. Білай [и др.] . - С.30-33.
Інші автори: Дарій В.І., Рижов О.А., Райкова Т.С., Бушуєва І.В., Демченко В.О., Зарічнп Т.П., Білоус М.В., Кандибей Н.В., Пругло Є.С.
Гребенник, М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю / М. В. Гребенник [и др.] . - С.33-35.
Інші автори: Криськів О.І., Бабінець Л.С., Творко В.М.
Василюк, В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес / В. М. Василюк [и др.] . - С.36-40.
Інші автори: Бондар Л.П., Мартинюк Л.П., Наумова Л.В., Радецька Л.В., Кравчук Н.В., Василюк В.В., Лихацька Т.В., Смачило І.В., Гаврилюк М. Є.
Іванець, Л. М. Розв'язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.40-42.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / Н. М. Воронич-Семченко ; Семченко Н. М. Воронич-, М. М. Багрій. - С.42-45.
Бобирьов, В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології / В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича. - С.45-47.
Чечотіна, С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики / С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот. - С.48-50.
Кузякіна, Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів / Н. Є. Кузякіна. - С.51-52.
Новосьолова, Н. Ф. проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров'я та громадське медсестринство" / Н. Ф. Новосьолова. - С.53-55.
Андрейчин, С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи / С. М. Андрейчин [и др.] . - С.55-57.
Інші автори: Руда М.М., Чернець Т.Ю., Ярема Н.З., Бількевич Н.А., Бугай Б.Г., Бутвін І.М., Василюк В.В., Верещагіна Н.Я., Хабарова Н.А.
Банадига, Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.57-69.
Білик, Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа" / Л. С. Білик, Н. Є. Слободян. - С.60-61.
Гнатюк, М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.62-64.
Інші автори: Слабий О.Б., Гнатюк Р.М., Ковальчук М.Ф., Данилевич Ю.О., Шев'як П.І., Гаргула Т.І.
Господарський, І. Я. Впровадження інноваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.65-67.
Інші автори: Ястремська С.О., Коноваленко С.О., Рега Н.І., Криницька І.Я., Максимова В.В., Локай Б.А., Галіяш Н.Б., Креховська-Лепявко О.М., Яворська І.В., Петренко Н.В., Городецький В.Є.
Гощинський, В. Б. Комунікативні барєри у відносинах лікаря та пацієнта / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.68-69.
Інші автори: Корильчук Н.І., Боцюк Н.Є., Боровик І.О., Корильчук Т.Б., Ляшенко І.І., Перейма В.Р., Бенца О.І.
Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72.
Інші автори: Бенедикт В.В., П’ятночка В.І., Герасимець Ю.М., Свистун Р.В., Луговий О.Б., Поляцко К.Г., Нагірний Я.П.
Климнюк, С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця / С. І. Климнюк [и др.] . - С.72-73.
Інші автори: Ткачук Н.І., Романюк Л.Б., Творко М.С., Малярчук Г.Р., Борак В.П.
Мазур, П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників / П. Є. Мазур [и др.] . - С.74-75.
Інші автори: Голуб Г.Р., Кралюк О.С., Криницька І.Я.
Мазур, П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою / П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець. - С.76-77.
Мазур, П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу / П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк. - С.77-79.
Мандзій, З. П. Модульний підхід / З. П. Мандзій [и др.] . - С.80-82.
Інші автори: Кліщ І.М., Тюріна В.Ф., Марків І.М., Цяпа Ю.М., Мерецька І.В., Лихацька В.О., Гаріян М.П.
Марчишин, С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ / С. М. Марчишин [и др.] . - С.83-85.
Інші автори: Шнайда М.І., Грималюк О.І., Кернична І.З., Демидяк О.Л., Бердей Т.С.
Олійник, О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року / О. В. Олійник [и др.] . - С.85-87.
Інші автори: Лавра О.Г., Юзьків Л.Р., Щур М.І., Буцкин Л.В., Борак В.В.
Пайкуш, М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.87-89.
Сагаль, І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук. - С.89-91.
Сміян, С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу / С. І. Сміян [и др.] . - С.91-93.
Інші автори: Слаба У.С., Мартинюк Л.П., Лепявко А.А., Коморовський Р.Р., Бондар Р.Я., Гусак С.Р.
Ткачук, О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи / О. В. Ткачук [и др.] . - С.94-95.
Інші автори: Мислицький В.Ф., Ткачук С.С., Антохіна С.І., Лєньков О.М., Кузнєцова О.В., Ясінська О.В.
Швидкий, О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / О. В. Швидкий, Н. В. Будь. - С.96-98.
Шегедин, М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило. - С.98-100
Шкробот, С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів / С. І. Шкробот [и др.] . - С.100-103.
Інші автори: Венгер О.П., Смашна О.Є., Несторович Я.М., Сновида Л.Т., Мисула Ю.І.
Шкробот, С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків / С. І. Шкробот [та ін.]. - С.104-106.
Інші автори: Мілевська-Вовчук Л.С., Салій З.В., Гара І.І., Бударна О.Ю., Сохор Н.Р. Мисула М.С.
Шпонька, І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини / І. С. Шпонька [и др.] . - С.106-108.
Інші автори: Короленко Г.С., Козлов С.В., Гриценко П.О., Алексеєнко О.О., Сулоєв К.М., Федченко М.П., Мальцев І.О., Легеза О.А., Чекан С.М., Бондарева В.О.
Савула, М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу / М. М. Савула, Ю. І. Сливка. - С.108-111.
Свиридюк, В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу) / В. З. Свиридюк [и др.] . - С.112-116.
Інші автори: Копетчук В.А., Яворський П.В., Гордійчук С.В., Горай О.В., Махновська І.Р.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: 21876/2012/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2012р. № 3
Зміст:
Сулыма, Є. Вища освіта в контексті національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки / Є. Сулыма. - С.7-15
Сухарніков, Ю. Концептуальні підстави розробки і впровадження Національної рамки (академічних кваліфікацій України) / Ю. Сухарніков. - С.16-38
Зіньковський, Ю. Новий етап взаємодії системи освіти та ринку праці / Ю. Зіньковський. - С.39-50
Добрянський, І. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу / І. Добрянський, І. Кузнєцова. - С.51-58
Бородюк, В. Науково-дослідний інститут економічного розвитку: вектор діяльності та розвитку / В. Бородюк, Г. Фролова. - С.59-64
Удод, О. Завоювання чужої віри / О. Удод, М. Юрій. - С.65-83
Еш, С. ВІдкриті заняття у вищих навчальних закладах як форма контролю процесу навчання / С. Еш. - С.84-91
Демидов, С. Імуногенетика як наукова-практична і навчальна дисципліна / С. Демидов, Ж. Мінченко, Т. Гавриленко. - С.92-102
Про затвердження Національної рамки кваліфікацій. - С.103-111
Словник для найвищого кола користувачів. - С.112-116
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: 21876/2013/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2013р. № 3
Зміст:
Вітренко, Ю. Взаємозв'язок освіти та зайнятості населення України в умовах ринкової економіки: пошук узгодженості / Ю. Вітренко. - С.7-18
Загірняк, М. Оцінювання якості роботи професорсько-викладацького складу вищих навчальних закладів / М. Загірняк, С. Сергієнко. - С.19-30
Базилевич, В. П. П. Цитович. Обличчям до Європи / В. Базилевич, В. Короткий, Т. Короткий. - С.31-53
Удод, О. Методологія історії та гуманітаризація знання / О. Удод, М. Юрій. - С.54-70
Безвершук, Ж. Незмінний чинник розвитку інтелекту, або Чому і як треба вивчати культурологію / Ж. Безвершук. - С.71-79
Кубовська, Т. Технології візуалізації алгоритмів і структур даних / Т. Кубовська, С. Сєйтвелієва. - С.80-89
Мікульонок, І. Підготовка навчальних видань України "Київський політехнічний інститут" / І. Мікульонок. - С.90-95
Закон України "Про формування та розміщення державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації "
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: 21876/2013/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2013р. № 4
Зміст:
Серебрянський, С. Стратегічні аспекти розвитку освіти в умовах інтеграції України в європейський простір / С. Серебрянський. - С.7-14
Юхименко, П. Приватна освіта: погляд у майбутнє / П. Юхименко. - С.15-25
Орлова, Т. Вивчення всесвітньої історії на гуманітарних факультетах ВНЗ України: актуальність та нові підходи / Т. Орлова. - С.26-34
Базилевич, В. П.П. Цитович Обличчям до Європи / В. Базилевич, В. Короткий, Т. Короткий. - С.35-73
Шрайберг, Я. Вільний доступ до ресурсів бібліотек освітньої й наукової сфери6 новий федеральний проект у російському бібліотечно-інформаційному просторі / Я. Шрайберг. - С.74-78
Любкіна, О. Освіта без кордонів: магістерська програма "Корпоративні фінанси" під егідою CFA Institute / О. Любкіна, Н. Плєшакова. - С.79-84
Будугай, О. Білоцерківський інститут економіки та управління на шляху формування особистості молодого європейця ХХІ століття / О. Будугай. - С.85-86
Пагутяк, Г. Історія з багатьма невідомими / Г. Пагутяк. - С.87-92
Чернявський, Г. Нова фундаментальна база викладання культурології / Г. Чернявський. - С.93-97
Сокурянська, Л. На допомогу студентові / Л. Сокурянська, В. Арбєніна. - С.98-101
Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.102-111
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: 21876/2015/4/5
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2015р. № 4/5
Зміст:
Університет "КРОК" — кращий приватний університет України. - С.7-9
Волинський, П. Інститут державного управління у сфері цивільного захисту запрошує до співпраці / П. Волинський. - С.10-12
Ткач, Д. Організація інноваційної діяльності у виші як умова підвищення якості освіти / Д. Ткач. - С.13-19
Ковальчук, Г. Управління знаннями як компонент якості професійно орієнтованого навчання в системі соціально-економічної безпеки локального середовища / Г. Ковальчук. - С.20-37
Рач, В. Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії / В. Рач, О. Медведева. - С.38-50
Кабусь, Н. Система поглядів на сталий розвиток людини та суспільства в науковій думці України / Н. Кабусь. - С.51-59
Заболоцький, А. Використання технологій дистанційного навчання в організації роботи студентів денної форми навчання / А. Заболоцький. - С.60-64
Чернозубкін, І. Спосіб розширення можливостей комп'ютерної бази навчального закладу за рахунок віртуалізації / І. Чернозубкін. - С.65-75
Кравченко, Ю. Концепція раціонального структурування знань у системі дистанційного навчання / Ю. Кравченко. - С.76-86
Хмель, В. Методологічні аспекти викладання іноземної мови для спеціальних цілей на нефілологічних факультетах університетів / В. Хмель. - С.87-98
Поліщук, Т. Підвищення здатності до працевлаштування випускників ВНЗ / Т. Поліщук. - С.99-106
Єсьман, І. Уплив соціально-економічних чинників на сім'ю в Україні (друга половина XX століття) / І. Єсьман. - С.107-114
Гогунський, В. SCOPUS: Пошук статей за прізвищем авторів / В. Гогунський, А. Білощицький. - С.115-117
Остапенко, О. Концепція військово-патріотичного виховання в системі освіти України / О. Остапенко, М. Зубалій. - С.118-126
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
Шифр: 21876/2016/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2016р. № 4
Зміст:
Черевко, О. Університет, спрямований у майбутнє / О. Черевко. - С.7-16
Корновенко, С. Становлення та розвиток черкаської школи істориків-аграрників професора Анатолія Морозова / С. Корновенко. - С.17-21
Лизогуб, В. Розвиток наукової фізіологічної школи імені Михайла Босого: проблеми та перспективи / В. Лизогуб. - С.22-25
Салапатов, В. Перспективи розвитку наукових досліджень ФОТІУС / В. Салапатов, Б. Онищенко, І. Осауленко. - С.26-30
Шпак, В. Інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва: історія і сьогодення / В. Шпак, Г. Майборода. - С.31-38
Нінова, Т. Історичний шлях: від природничого відділення до навчально-наукового інституту природничих наук / Т. Нінова. - С.39-45
Земзюліна, Н. Навчально-науковий інститут історії і філософії / Н. Земзюліна. - С.46-52
Швидка, Л. Восьмирічний інститут із майже столітньою історією / Л. Швидка. - С.53-58
Яценко, Т. Психологічний факультет: традиції і сьогодення / Т. Яценко, Л. Туз, І. Дударенко. - С.59-64
Богатирьов, О. Фізмат ЧНУ: віхи становлення / О. Богатирьов, Л. Кляцька, Ю. Ляшенко. - С.65-69
Нечипоренко, Л. Історія становлення навчально-наукового інституту фізичної культури, спорту і здоров’я / Л. Нечипоренко, І. Хоменко. - С.70-75
Погрібний, І. Слово — наша зброя / І. Погрібний. - С.76-83
Бондаренко, Т. Функціонування та перспективи розвитку студентського телебачення в контексті задоволення інформаційних потреб медійної аудиторії / Т. Бондаренко. - С.84-92
Кононенко, Ю. З думкою про майбутнє вищої освіти в Україні / Ю. Кононенко, Г. Данильчук. - С.93-100
Архипова, С. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів і соціальних працівників у рамках програми подвійних дипломів / С. Архипова. - С.101-106
Десятов, Т. Концепції впровадження сучасних стандартів професійної освіти у навчальний процес вищої школи: зарубіжний досвід / Т. Десятов. - С.107-114
Голиш, Г. Інформаційно-просвітницьке осердя університету / Г. Голиш. - С.115-120
Кірєєва, В. Бібліотека Черкаського педагогічного інституту в повоєнні роки (1946-1955) / В. Кірєєва, О. Силка. - С.121-126
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

13.
Шифр: 21876/2017/12
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 12
Зміст:
Коваль, Л. Інтегральні засади Функціонування споживчої кооперації та кооперативної освіти: нідпопіді на виклики XXI ст. / Л. Коваль, В. Церклевич. - С.7-24
Зіньковський, Ю. Мотивація до навчання у професійній школі / Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко. - С.25-37
Освітні стандарти для IT-галузі та їхній зв’язок із професійними стандартами. - С.38-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут: від фундаментальних освітніх традицій до інновацій у фаховій підготовці. - С.51-55
Матвієнко, О. Гуманістична концепція IT-освіти як засіб формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця / О. Матвієнко, М. Цивін. - С.56-65
Дараган, Т. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладацькій діяльності / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк. - С.65-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крученко, С. Кібербулінг як одна із форм психологічного насилля / С. Крученко. - С.70-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бермус, О. Онтологічні проблеми науково-педагогічного пізнання сучасному світі / О. Бермус. - С.81-92
Безручко, О. Початок кінопедагогічиої діяльності Олександра Довженка / О. Безручко. - С.93-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.
Шифр: 21876/2020/1
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2020р. № 1
Зміст:
Голубенко, О. Університету імені Володимира Даля — 100 років (квінтесенція вікового шляху) / О. Голубенко. - С.7-25
Поркуян, О. Впровадження дуальної форми навчання для технічних спеціальностей у співпраці з підприємствами хімічної промисловості в Луганській області / О. Поркуян, С. Кудрявцев, Р. Заіка. - С.26-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Марченко, Д. Діджиталізація університету / Д. Марченко, О. Брежнєв. - С.34-43
Краус, Н. Інститут освіти в інноваційно-підприємницькому університеті крізь призму цифрового студентоцентризму / Н. Краус, В. Осецький. - С.44-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестуля, О. Моделювання дидактичної системи формування лідерської компетентності майбутніх менеджерів у сучасному університеті / О. Нестуля, С. Нестуля, Н. Кононец. - С.55-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Винничук, Р. Інноваційні підходи до мотивації студентів покоління Ζ / Р. Винничук. - С.72-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Леонтьева, В. Особистісні виміри університетської освіти у контексті проблем культуротворчого процесу / В. Леонтьева. - С.80-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Якість освіти і стандарти в XXI ст. (міфи і реалії) / К. Корсак, Ю. Корсак. - С.93-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шевченко, Л. Етапи тенторіального вклинення при прогресуючих вогнищевих супратенторіальних ураженнях головного мозку / Л. Шевченко, В. Боброва, М. Гуйтур. - С.108-114. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)