Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (4)Бібліотечні видання (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтерактивне<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Melnychuk I. M.
Назва : Peculiarities of creating interactive educational environment in vocational training of future medical specialists
Паралельн. назви :Особливості створення інтерактивного освітнього середовища у професійній підготовці майбутніх фахівців медицини
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 87-91 (Шифр МУ7/2020/2)
Примітки : Bibliogr. at the end of the art.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Отдельные направления воспитания студентов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивне--навчання--діалогові взаємини--інтеракції
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іваніщено Л. О.
Назва : Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті
Паралельн. назви :Modern view of orthopaedic stomatology teaching in postgraduate education
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 15-20 (Шифр ПУ56/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское
Система повышения квалификации
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ортопедична--стоматологія--інтерактивне--навчання--лекція
Анотація: Традиційний (пасивний) спосіб читання лекцій свідчить про непристосованість освіти до вимог часу. Для співпраці з іншими людьми необхідно вміти аналізувати, розв’язувати проблеми, використовувати набуті знання, необхідні навички роботи в групі. Лекції із застосуванням інтерактивних методів навчання виробляють у слухачів активність та співпрацю. Такі заняття є ефективними лише в разі планування роботи з групою, залучення слухачів до активної діяльності. Вони дають змогу наблизити процес навчання до конкретного досвіду чи технології. Показане впровадження у викладання ортопедичної стоматології сучасних форм навчання. Описано проведення лекції «прес-конференції» для обміну знань під час вивчення сучасних ком’ютерних технологій виготовлення незнімних зубних протезів в ортопедичній стоматології. Така форма навчання сприяє інтерактивному спілкуванню (діалог, полілог) та збільшенню рівня засвоєння знань слухачами
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яковцов І. З., Загуровський В. М., Яцина Г. С., Михальчук О. Я., Огієнко Л. Ф., Мустафа В. І.
Назва : Використання технічних засобів та інтерактивне навчання в системі підготовки лікарів
Паралельн. назви :The use of technical means and interactive education in the system of doctors’ training
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 3. - С. 10-15 (Шифр ПУ56/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лікарі--загальна--практика
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Хвисюк О. М. Шляхи реалізації нових освітянських стандартів у системі безперервного професійного розвитку лікарів загальної практики – сімейної медицини/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.5-9)
Яковцов І. З. Використання технічних засобів та інтерактивне навчання в системі підготовки лікарів/ І. З. Яковцов [та ін.] (стр.10-15)
Крупеня В. І. Дослідження впливу особистісних якостей викладача на засвоєння матеріалу майбутніми лікарями/ В. І. Крупеня [та ін.] (стр.16-20)
Попова Т. М. Майстер-клас як інноваційний метод у викладанні гігієни харчування/ Т. М. Попова [та ін.] (стр.21-25)
Цодікова О. А. Підвищення мотивації лікарів до інформатизації навчання – завдання сучасної безперервної медичної освіти/ О. А. Цодікова [та ін.] (стр.26-30)
Елоева З. В. Лекция как форма обучения в системе последипломного образования врачей/ З. В. Елоева, Т. А. Филонова, М. Г. Щеголева (стр.31-35)
Клименко Т. М. Компетентності викладачів і слухачів за рівнями європейської рамки кваліфікацій/ Т. М. Клименко [та ін.] (стр.36-42)
Гарюк Г. И. Интеграция риноманометрического исследования в учебный процесс на аэродинамическом симуляторе полости носа человека/ Г. И. Гарюк, О. Г. Гарюк, А. Е. Светличный (стр.43-47)
Андреєва Я. О. Ефективність скринінгової діагностики порушень дихання уві сні за допомогою опитувальників у пацієнтів із серцевою недостатністю/ Я. О. Андреєва (стр.48-51)
Воротинцев С. І. Застосування ультразвуку під час виконання епідуральної блокади в пацієнтів з ожирінням/ С. І. Воротинцев, М. М. Софілканич, О. В. Захарчук (стр.52-57)
Стауде В. А. Динамика провокативных тестов и боли у пациентов с дисфункцией крестцово-подвздошного сустава при консервативном лечении/ В. А. Стауде, Е. Б. Радзишевская (стр.58-66)
Кандиба Л. І. Можливості консервативного лікування ендометріозу/ Л. І. Кандиба [та ін.] (стр.67-72)
Дубенко О. Е. Неврология в практике семейного врача/ О. Е. Дубенко (стр.73-77)
Остафійчук Д. І. Лазерна нефелометрія тканин органів людини/ Д. І. Остафійчук, Т. В. Бірюкова, С. І. Бойцанюк (стр.78-83)
Яковцов І. З. Перевірка практикою рекомендацій постанов з діагностики та лікування травматичних ушкоджень міокарда/ І. З. Яковцов, О. В. Білецький, С. В. Курсов (стр.84-89)
Расторгуев А. Л. Цигун-терапия в лечении расстройств мужской половой сферы/ А. Л. Расторгуев (стр.90-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)