Пошуковий запит: (<.>K=інтернатура<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи з 1 по 16 |
>1.
| 25-річний досвід навчального процесу з лікарями-інтернами та лікарями-курсантами на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти/А. Бойчук, А. Франчук, В. Шадріна, Коптюх В. // Медична освіта (Тернопіль), 2003,N №4.-С.16-18
|
>2.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2012г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>3.
| Хвисюк О.М. Упровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2011,N № 3.-С.14-16
|
>4.
| Єщенко А. В. Використання дистанційного навчання в системі післядипломної освіти: сучасне і майбутнє/Α. В. Єщенко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки, 2013,N № 2.-С.5-9
|
>5.
| Палійчук І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі/І. В. Палійчук // Медична освіта (Тернопіль), 2014,N № 4.-С.101-103
|
>6.
| "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015;Вінниця). Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р./ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - 2015
|
>7.
| Інтернатура з медицини невідкладних станів - сьогодні та завтра (яке це завтра?)/О. О. Яковлева [и др.] // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р.. -Вінниця, 2015.-С.242
|
>8.
| Шапошнікова Н. В. Сучасні технології дистанційного навчання в післядипломній освіті лікарів/Н. В. Шапошнікова, Л. А. Ільницька, Л. М. Cтрільчук // Медична освіта (Тернопіль), 2016,N № 1.-С.53-56
|
>9.
| Колесник М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі/М. Ю. Колесник, І. С. Качан // Медична освіта, 2016,N № 3.-С.110-113
|
>10.
| Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/А. О. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.5-8
|
>11.
| Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/М. В. Гребеник [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.105-109
|
>12.
| Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія"/Н. О. Марченкова [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.91-95
|
>13.
| Солодовникова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання/Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.96-99
|
>14.
| Танцюра Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти/Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.100-104
|
>15.
| Бойчук А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності/А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.68-73
|
>16.
| Проніна О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів/О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.88-92
|
|