Пошуковий запит: (<.>K=інформаційні<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 66
Показані документи з 1 по 10 |
|
>1.
| Вади й недоліки у мультимедійних презентаціях: досвід побудови класифікації/Т. Дєордіца [та ін.] // Вища школа, 2020,N № 10.-С.23-39
|
>2.
| Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів/Н. А. Іванькова, О. А. Рижов // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 3.-С.34-42
|
>3.
| Січкоріз О. Є. Медична інформатика як перспективна складова вищої медичної освіти/О. Є. Січкоріз, Л. Б. Лотоцька, Т. С. Колач // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 3.-С.91-95
|
>4.
| Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни "Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія"/І. Б. Гетмaнюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.16-19
|
>5.
| Летняк Н. Я. Особливості дистанційного нaвчaння студентів спеціальності «Медсестринство» при вивченні дисципліни «Біологічна хімія»/Н. Я. Летняк, І. П. Кузьмак // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.29-34
|
>6.
| Герасимчук П. O. Впровадження інноваційних технологій у викладання навчальної дисципліни на кафедрі загальної хірургії/П. O. Герасимчук, А. В. Павлишин, Д. Б. Фіра // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.17-22
|
>7.
| Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 "Медсестринство" у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/С. О. Ястремська, Н. І. Рега // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.105-109
|
>8.
| Мінцер О. П. Онтолого-керовані інформаційні системи в забезпеченні безперервного професійного розвитку лікарів та провізорів/О. П. Мінцер, М. А. Попова // Медична освіта (Тернопіль), 2019,N № 2.-С.171-177
|
>9.
| Матвієнко О. Гуманістична концепція IT-освіти як засіб формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця/О. Матвієнко, М. Цивін // Вища школа, 2017,N № 12.-С.56-65
|
>10.
| Освітні стандарти для IT-галузі та їхній зв’язок із професійними стандартами // Вища школа, 2017,N № 12.-С.38-50
|
|
|