Пошуковий запит: (<.>K=іспити<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8 |
>1.
| Медична освіта (Тернопіль) - 2010г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Семестрові комплексні тестові іспити - надійний критерій оцінки знань студентів/І. Р. Мисула [и др.] // Медична освіта (Тернопіль), 2010,N № 1.-С.16-37.
|
>3.
| Іванченко О. З. Використання міждисциплінарних зв’язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"/О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва // Медична освіта (Тернопіль), 2020,N № 4.-С.20-26
|
>4.
| Кашуба М. О. Нові часи - нові виклики (особливості медичної освіти в нових реаліях)/М. О. Кашуба, С. В. Кучер // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 1.-С.136-141
|
>5.
| Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.117-121
|
>6.
| Потапова Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті/Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 2.-С.128-132
|
>7.
| Луценко О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок»/О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко // Медична освіта (Тернопіль), 2021,N № 4.-С.37-41
|
>8.
| Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі/О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль), 2022,N № 1.-С.43-47
|
|